Hoerenlopersbrug..quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:49 schreef marretak het volgende:
Ummmm ik weet effe niet uit mn hoofd welke brug dit is
Ik noem het nog steeds de Hoerenloperbrug, fuck de gentrificatie lolquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:52 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Hoerenlopersbrug..
die naar Katendrecht, officieel heettie Rijnhavenbrug ... rechts op de foto zie je Hotel New York
Waarom janken over 'gentrificatie' als je naar je naar Katendrecht gaat? ben je zo boos dan dat de raamhoeren daar weg zijn? vond je het voorheen daar zo fijn? met de steekpartijen, de junkies, het vuil?quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:44 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik noem het nog steeds de Hoerenloperbrug, fuck de gentrificatie lol
Ik ben niet boos. Hoop aannames en woorden, lol.quote:Op woensdag 30 april 2025 12:33 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Waarom janken over 'gentrificatie' als je naar je naar Katendrecht gaat? ben je zo boos dan dat de raamhoeren daar weg zijn? vond je het voorheen daar zo fijn? met de steekpartijen, de junkies, het vuil?
Voordat die brug gebouwd werd?
As je zo'n probleem met gentrificatie hebt, ga vooral in Schiebroek wonen, gegarandeerd geen enkele gentrificatie, enkel uitkeringstrekkers en tokkies, en je kunt er voor geen geld wonen.
Ik dacht gewoon alleen de Hoerenloper (dus zonder brug)quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:44 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik noem het nog steeds de Hoerenloperbrug, fuck de gentrificatie lol
Ja dat kanquote:Op woensdag 30 april 2025 15:40 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon alleen de Hoerenloper (dus zonder brug)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |