Dit gaat hardquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:43 schreef dop het volgende:
[ afbeelding ]
@:muzas, als je een beetje lief bent komt iris hen zelf bij je thuis brengen 😘
Op Aliexpress pakjes halen van Italiaanse en Portugese continentale teams. Sabgal en zo.quote:Op donderdag 8 mei 2025 09:00 schreef muzas het volgende:
Waarom is fietskleding tegenwoordig zo saai. Allemaal monotone fletse kleurtjes. Waar zijn de schreeuwerige castelli shirtjes van 50 euro heen. Ik ga echt niet met een pastel AUBERGINE kleur PENIS rijden.
Ik ben te mokerdik en kom niet meer in mn broekjes.
Haha vooral met veel suikerconsumptie. Heel leuk die 90g/u, maar ik heb de lokale blaaskapel in mn zeem.quote:Op zondag 18 mei 2025 22:14 schreef TAmaru het volgende:
Heeft iemand hier last van overmatig ruften tijdens en na het fietsen? Ik heb het nu een aantal jaar, maar niet altijd. Zijn ook echt van die stinkwinden. Misschien komt het doordat ik graag een bak met kwart en banaan eet na het fietsen? Gelukkig fiets ik meestal in mijn eentje omdat ik geen vrienden heb, maar toch, ik ruik ze zelf ook, zeker omdat ze een aantal uren aanhouden na afloop.
Ik eet helemaal geen snelle suikers eigenlijk. Ik geloof in natuurlijke voeding, zeker voor een amateur zoals ik. Maar misschien eet ik juist te veel vezels of fructose. Eet vaak banaan, havermout, bruine rijst rondom fietstochten.quote:Op maandag 19 mei 2025 07:48 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Haha vooral met veel suikerconsumptie. Heel leuk die 90g/u, maar ik heb de lokale blaaskapel in mn zeem.
nu over naar de v3, of de ace?quote:Op woensdag 21 mei 2025 00:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
Iemand interesse in een Wahoo Elemnt Roam (v1)? Ik heb een nieuwe gekocht en doe deze weg.
Ik stap over naar de Ace.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu over naar de v3, of de ace?
Ik ben ook aan het kijken naar een nieuwe. Ik twijfel tussen de roam en de garmin 840.
Na de bolt die ik ooit van jou heb overgenomen heb ik een garmin 530 gekocht en daar eigenlijk wel spijt van gehad
Vooral de leesbaarheid van het scherm bij veel zonlicht valt mij tegen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik stap over naar de Ace.
Maar spijt? Omdat je bepaalde features miste, of een andere reden?
Dan zou ik vooral bij Garmin blijven nu. Alles in 1 ecosysteem is wel zo handig.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vooral de leesbaarheid van het scherm bij veel zonlicht valt mij tegen.
en bij wahoo kon je heel makkelijk in de app navigeren naar een bestemming wat garmin niet kan (wel op het apparaat zelf, maar dat werkt ook niet lekker).
en kleine dingetjes zoals de real time telemetrie.
Maar aangezien ik ook een garmin horloge heb zit ik nu wel een beetje in hun ecosysteem
Komoot?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:39 schreef Halcon het volgende:
Hoe kun je het startpunt van een route simpel wijzigen?
Ik heb een route en die komt bijna langs m'n huis. De start en finish is echter een kilometer of 15 verderop. Nu wil ik eigenlijk gewoon inhaken op de route vanaf huis. Dus je zou zeggen dat je dan het startpunt simpel kunt verslepen.
Via Garmin is dat sowieso ellende. Nu maar via Strava geprobeerd, maar die gaat je dan weer op en neer laten rijden richting het originele startpunt.
Iemand 'n idee?
Komoot heeft wel een functie "Startpunt verplaatsen" i.t.t. Strava (zo lijkt het), maar wat die dan doet is je vanaf je eigen startpunt naar het originele startpunt loodsen.quote:
In Komoot 2 waypoints vlak naast elkaar toevoegen waartussen je op de route wil. Dan een nieuw waypoint maken bij je huis. Vervolgens dat waypoint tussen de 2 waypoint hier boven zetten.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Komoot heeft wel een functie "Startpunt verplaatsen" i.t.t. Strava (zo lijkt het), maar wat die dan doet is je vanaf je eigen startpunt naar het originele startpunt loodsen.
Volgens mij kan het wel, dus denk dat je de alle punten tussen je huis en de oorspronkelijke startlocatie moet verwijderen aan het einde van de ritquote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Komoot heeft wel een functie "Startpunt verplaatsen" i.t.t. Strava (zo lijkt het), maar wat die dan doet is je vanaf je eigen startpunt naar het originele startpunt loodsen.
Nee, dat werkt ook niet helemaal. Het is 'n rondje. Hij blijft het dan als extra stukje in de route frotten. Via de Garmin zou inhaken op de route in theorie ook wel moeten kunnen. Dan zou 'ie de route moeten volgen tot de originele finish en dan stopt de route, waarna ik 'm dan nog een keer aan zou kunnen zwengelen, omdat je dan toch op het originele startpunt bent en dan stoppen op het zelfbedachte startpunt.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In Komoot 2 waypoints vlak naast elkaar toevoegen waartussen je op de route wil. Dan een nieuw waypoint maken bij je huis. Vervolgens dat waypoint tussen de 2 waypoint hier boven zetten.
Edit: dit werkt denk ik ook niet helemaal goed![]()
Ben bang dat je vervolgens alle waypoints moet doorschuiven in Komoot zelf.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, dat werkt ook niet helemaal. Het is 'n rondje. Hij blijft het dan als extra stukje in de route frotten. Via de Garmin zou inhaken op de route in theorie ook wel moeten kunnen. Dan zou 'ie de route moeten volgen tot de originele finish en dan stopt de route, waarna ik 'm dan nog een keer aan zou kunnen zwengelen, omdat je dan toch op het originele startpunt bent en dan stoppen op het zelfbedachte startpunt.
Je zou zeggen dat startpunt van een route even verslepen simpel is, maar Strava en co lijken niet te snappen dat je soms gewoon ergens anders op de route wilt beginnen i.p.v. dat je een punt aanwijst vanwaar je naar de originele start wordt geloodst.
Ja, in de Strava community gelezen dat dit de oplossing is. Het is echter een gravelrit en m'n huis zit vrij in het begin van de route zeg maar... dus gewoon maar navigeren en bij de originele start opnieuw navigeren, is dan inderdaad een stuk makkelijker.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:57 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Volgens mij kan het wel, dus denk dat je de alle punten tussen je huis en de oorspronkelijke startlocatie moet verwijderen aan het einde van de rit
Dan de finish verplaatsen
Dan de start verplaatsen
Dan zorgen dat de nieuwe route tussen startpunt en punt 1 hetzelfde liep als eerst.
Ik zou zelf gewoon je route afbreken bij de start en opnieuw inladen.
Ik denk trouwens als je huis een willekeurig waypoint is en je naar de route fietst en die dan volgt dat het wel goed gaat. Enige is dat ie de route halverwege gaat finishenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, in de Strava community gelezen dat dit de oplossing is. Het is echter een gravelrit en m'n huis zit vrij in het begin van de route zeg maar... dus gewoon maar navigeren en bij de originele start opnieuw navigeren, is dan inderdaad een stuk makkelijker.
Ja. Dat is volgens mij de makkelijkste oplossing. Hij herkent dan de route, volgt die verder en stopt bij de finish. Vanaf daar is het dan nog een kilometer of 15 naar huis. De route dan weer aanzetten en dan na 14,75 km afdraaien richting huis.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk trouwens als je huis een willekeurig waypoint is en je naar de route fietst en die dan volgt dat het wel goed gaat. Enige is dat ie de route halverwege gaat finishenEn dan moet je de route even opnieuw ophalen.
![]()
Sowieso is elke muisklik bij Komoot levensgevaarlijk. Heeft me twee weken geleden nog twee keer proberen te vermoorden met belachelijke afsnijroutes in afdalingen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Dat is volgens mij de makkelijkste oplossing. Hij herkent dan de route, volgt die verder en stopt bij de finish. Vanaf daar is het dan nog een kilometer of 15 naar huis. De route dan weer aanzetten en dan na 14,75 km afdraaien richting huis.
Dat isin het kwadraat, maar minder gedoe dan via Strava of Komoot proberen om het start- en finishpunt te verleggen.
Of fiets in de auto en naar het startpunt rijden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |