Gewoon gaan passen in de webshop!quote:Op woensdag 30 april 2025 12:56 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Tja zou kunnen, ik heb normaal 43, sportschoenen vaak 44, maar Shimano 44 is echt te krap. Dus dan denk ik bij een beginner, misschien kijken bij merken waarbij de kans het grootst is dat ze goed zitten, omdat je niet weet wat je moet voelen.
Bij mij wel redelijk hetzelfde eigenlijk: de sportschoen en de Shimano-schoen. S-phyre vind ik hele fijne schoenen, daar zweer ik dan ook bij.quote:Op woensdag 30 april 2025 12:56 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Tja zou kunnen, ik heb normaal 43, sportschoenen vaak 44, maar Shimano 44 is echt te krap. Dus dan denk ik bij een beginner, misschien kijken bij merken waarbij de kans het grootst is dat ze goed zitten, omdat je niet weet wat je moet voelen.
Dat kan, maar pro tip als je de boel toch een beetje wil beschermen. Koop een metertje buis Isolatie (PE schuim) bij de bouwmarkt, en snij het in stukjesquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:35 schreef Fretwork het volgende:
Dit weekend voor het eerst met de fietsendrager en een carbon fiets onderweg.
Alles in mij zegt dat zon Thule frame protector echt onnodig is, maar er blijft een twijfel.
Kan iemand me even op het hart drukken dat ik gewoon zonder accessoires een carbon fiets op de fietsendrager kan zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door dop op 07-05-2025 20:01:13 ]Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:53 schreef dop het volgende:
[..]
Dat kan, maar pro tip als je de boel toch een beetje wil beschermen. Koop een metertje buis Isolatie (PE schuim) bij de bouwmarkt, en snij het in stukjes
Stop het tussen frame en klem als extra bescherming.
Hier hebben alle carbon fietsen zeer regelmatig op de acherdrager gestaan en nooit schade gemaaktThanks Dop!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Gewoon zelf doen, en altijd glimlachen naar mensen. Zijn al genoeg chagrijnige wielrennersquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:58 schreef Caland het volgende:
De Lake-schoenen waren de goede oplossing overigens. Zonder afstervende tenen fietst het toch een stuk comfortabeler. Nu nog wennen aan de helft van de wielrenners die geen buschauffeursgroet doet en de andere helft wel.
Nog nooit gebruikt, kan prima. Ook langere ritten naar Italië etc met snelheden +150 gaan prima. Kortom, geen zorgenquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:35 schreef Fretwork het volgende:
Alles in mij zegt dat zon Thule frame protector echt onnodig is, maar er blijft een twijfel.
Kan iemand me even op het hart drukken dat ik gewoon zonder accessoires een carbon fiets op de fietsendrager kan zetten?
Wel de klem even om de zadel buis doen en niet om de bovenbuis. En om krassen te voorkomen doe je er een zacht doekje tussen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:35 schreef Fretwork het volgende:
Ik kwam überhaupt al nooit in mn broekjes, maar ieder zn eigen ding.quote:Op donderdag 8 mei 2025 09:00 schreef muzas het volgende:
Waarom is fietskleding tegenwoordig zo saai. Allemaal monotone fletse kleurtjes. Waar zijn de schreeuwerige castelli shirtjes van 50 euro heen. Ik ga echt niet met een pastel AUBERGINE kleur PENIS rijden.
Ik ben te mokerdik en kom niet meer in mn broekjes.
Ik heb een knaloranje met rood en roze shirtje van Craft. Was weinig moeite om te vinden. Qua zichtbaarheid in het verkeer is het ideaalquote:Op donderdag 8 mei 2025 09:02 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik kwam überhaupt al nooit in mn broekjes, maar ieder zn eigen ding.
Is best wel wat te vinden hoor. Gewoon niet vijftig tinten vleeskleur van MAAP en PNS kiezen. Heb juist het gevoel dat er veel meer te kiezen is.
Hier iig blij met Isadore, Rapha (in de aanbieding via Sportpursuit). Maar het kan echt schreeuwerig dan ooit.
[ afbeelding ]
Jawel, maar met de Marmotte was dat (wel anderhalve maand verder) 5500. Net vader, dus 3kg dikker dan voorheen, zal allemaal weinig PR's worden.quote:Op donderdag 8 mei 2025 09:13 schreef Z het volgende:
2500 km is anders best veel toch?
Ik zit helaas met zadelissues. Al meerdere metingen gehad maar nog niet echt een oplossing (goed zadel) gevonden. Nooit een enkel probleem gehad met zadels maar nu opeens wel.
Vinted is je vriend. Echt fantastisch voor clubshirts van een Noord Frans gehucht uit 1993quote:Op donderdag 8 mei 2025 09:18 schreef muzas het volgende:
Ik had wat castelli shirts besteld, maar dat was allemaal van dat kippengaas. Was net Boy Zonderman.
Ik mis de oude radioshack setjes van 60 euro.
Bioracer heeft wel kekke pakjes. Bij Zale Online vaak voor weinig! Ik ben ook totaal geen fan van die PeNiS pastelkleuren. Heb ook geen snorretje, grote witte helm van POC, plakplaatjes en veel te dure gravelbike.quote:Op donderdag 8 mei 2025 09:00 schreef muzas het volgende:
Waarom is fietskleding tegenwoordig zo saai. Allemaal monotone fletse kleurtjes. Waar zijn de schreeuwerige castelli shirtjes van 50 euro heen. Ik ga echt niet met een pastel AUBERGINE kleur PENIS rijden.
Ik ben te mokerdik en kom niet meer in mn broekjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |