abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217499578
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 12:56 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Tja zou kunnen, ik heb normaal 43, sportschoenen vaak 44, maar Shimano 44 is echt te krap. Dus dan denk ik bij een beginner, misschien kijken bij merken waarbij de kans het grootst is dat ze goed zitten, omdat je niet weet wat je moet voelen.
Gewoon gaan passen in de webshop!
pi_217514248
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 12:56 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Tja zou kunnen, ik heb normaal 43, sportschoenen vaak 44, maar Shimano 44 is echt te krap. Dus dan denk ik bij een beginner, misschien kijken bij merken waarbij de kans het grootst is dat ze goed zitten, omdat je niet weet wat je moet voelen.
Bij mij wel redelijk hetzelfde eigenlijk: de sportschoen en de Shimano-schoen. S-phyre vind ik hele fijne schoenen, daar zweer ik dan ook bij.
  woensdag 7 mei 2025 @ 19:35:19 #28
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217568876
Dit weekend voor het eerst met de fietsendrager en een carbon fiets onderweg.
Alles in mij zegt dat zon Thule frame protector echt onnodig is, maar er blijft een twijfel.

Kan iemand me even op het hart drukken dat ik gewoon zonder accessoires een carbon fiets op de fietsendrager kan zetten?
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  woensdag 7 mei 2025 @ 19:53:46 #29
545 dop
:copyright: dop
pi_217569210
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 19:35 schreef Fretwork het volgende:
Alles in mij zegt dat zon Thule frame protector echt onnodig is, maar er blijft een twijfel.

Kan iemand me even op het hart drukken dat ik gewoon zonder accessoires een carbon fiets op de fietsendrager kan zetten?
Dat kan, maar pro tip als je de boel toch een beetje wil beschermen. Koop een metertje buis Isolatie (PE schuim) bij de bouwmarkt, en snij het in stukjes
Stop het tussen frame en klem als extra bescherming.
Hier hebben alle carbon fietsen zeer regelmatig op de acherdrager gestaan en nooit schade gemaakt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door dop op 07-05-2025 20:01:13 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  woensdag 7 mei 2025 @ 19:58:26 #30
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217569262
De Lake-schoenen waren de goede oplossing overigens. Zonder afstervende tenen fietst het toch een stuk comfortabeler. Nu nog wennen aan de helft van de wielrenners die geen buschauffeursgroet doet en de andere helft wel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 7 mei 2025 @ 20:08:51 #31
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217569431
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2025 19:53 schreef dop het volgende:

[..]
Dat kan, maar pro tip als je de boel toch een beetje wil beschermen. Koop een metertje buis Isolatie (PE schuim) bij de bouwmarkt, en snij het in stukjes
Stop het tussen frame en klem als extra bescherming.
Hier hebben alle carbon fietsen zeer regelmatig op de acherdrager gestaan en nooit schade gemaakt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks Dop!
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
  woensdag 7 mei 2025 @ 20:09:26 #32
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217569440
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 19:58 schreef Caland het volgende:
De Lake-schoenen waren de goede oplossing overigens. Zonder afstervende tenen fietst het toch een stuk comfortabeler. Nu nog wennen aan de helft van de wielrenners die geen buschauffeursgroet doet en de andere helft wel.
Gewoon zelf doen, en altijd glimlachen naar mensen. Zijn al genoeg chagrijnige wielrenners
  donderdag 8 mei 2025 @ 07:08:50 #33
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_217572116
quote:

Nog nooit gebruikt, kan prima. Ook langere ritten naar Italië etc met snelheden +150 gaan prima. Kortom, geen zorgen
.
pi_217572196
quote:

Wel de klem even om de zadel buis doen en niet om de bovenbuis. En om krassen te voorkomen doe je er een zacht doekje tussen. :)
  donderdag 8 mei 2025 @ 08:00:57 #35
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217572325
Thanks mannen, het is ook maar tot Bemelen, dus valt mee.
Twee dagjes ZL en een dagje richting Redoute, Sur Steppes en Roche aux Faucons
pi_217572355
Wij hebben vaak 2 fietsen achterop. Bij eentje gaat ie om de zadelbuis en bij de andere om de bovenbuis. Niet te straks vastdraaien en de knoppen ff op slot zetten. Gaat al jaren goed met meerdere carbon fietsen.
  donderdag 8 mei 2025 @ 08:19:45 #37
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217572459
Wel echt zin in, niet super in vorm, maar toch 2500km gemaakt ofzo. Gewoon ouderwets beetje kletsen en op elke helling de pikken op tafel. Maandag met van die uitgeknepen poten lekker herstellen op de papadag.
pi_217572748
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 08:19 schreef Fretwork het volgende:
maar toch 2500km gemaakt ofzo
ddx noemt dat weekend.
pi_217572785
Waarom is fietskleding tegenwoordig zo saai. Allemaal monotone fletse kleurtjes. Waar zijn de schreeuwerige castelli shirtjes van 50 euro heen. Ik ga echt niet met een pastel AUBERGINE kleur PENIS rijden.

Ik ben te mokerdik en kom niet meer in mn broekjes.
  donderdag 8 mei 2025 @ 09:02:41 #40
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217572798
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 09:00 schreef muzas het volgende:
Waarom is fietskleding tegenwoordig zo saai. Allemaal monotone fletse kleurtjes. Waar zijn de schreeuwerige castelli shirtjes van 50 euro heen. Ik ga echt niet met een pastel AUBERGINE kleur PENIS rijden.

Ik kwam überhaupt al nooit in mn broekjes, maar ieder zn eigen ding.

Is best wel wat te vinden hoor. Gewoon niet vijftig tinten vleeskleur van MAAP en PNS kiezen. Heb juist het gevoel dat er veel meer te kiezen is.

Hier iig blij met Isadore, Rapha (in de aanbieding via Sportpursuit). Maar het kan echt schreeuwerig dan ooit.

pi_217572848
2500 km is anders best veel toch?

Ik zit helaas met zadelissues. Al meerdere metingen gehad maar nog niet echt een oplossing (goed zadel) gevonden. Nooit een enkel probleem gehad met zadels maar nu opeens wel.
Aldus.
pi_217572853
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2025 09:02 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Ik kwam überhaupt al nooit in mn broekjes, maar ieder zn eigen ding.

Is best wel wat te vinden hoor. Gewoon niet vijftig tinten vleeskleur van MAAP en PNS kiezen. Heb juist het gevoel dat er veel meer te kiezen is.

Hier iig blij met Isadore, Rapha (in de aanbieding via Sportpursuit). Maar het kan echt schreeuwerig dan ooit.

[ afbeelding ]
Ik heb een knaloranje met rood en roze shirtje van Craft. Was weinig moeite om te vinden. Qua zichtbaarheid in het verkeer is het ideaal _O_
pi_217572870
Ik had wat castelli shirts besteld, maar dat was allemaal van dat kippengaas. Was net Boy Zonderman.

Ik mis de oude radioshack setjes van 60 euro.
  donderdag 8 mei 2025 @ 09:18:27 #44
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217572872
quote:
2s.gif Op donderdag 8 mei 2025 09:13 schreef Z het volgende:
2500 km is anders best veel toch?

Ik zit helaas met zadelissues. Al meerdere metingen gehad maar nog niet echt een oplossing (goed zadel) gevonden. Nooit een enkel probleem gehad met zadels maar nu opeens wel.
Jawel, maar met de Marmotte was dat (wel anderhalve maand verder) 5500. Net vader, dus 3kg dikker dan voorheen, zal allemaal weinig PR's worden.

Klote van je zadelissues, je kan tegenwoordig ook dingen echt op maat laten maken met die 3D print technologie, maar geen idee hoe dat werkt.

Is het wel echt zadelpijn? En niet klachten zoals een overbelaste piriformis ofzo?
  donderdag 8 mei 2025 @ 09:19:09 #45
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217572878
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 09:18 schreef muzas het volgende:
Ik had wat castelli shirts besteld, maar dat was allemaal van dat kippengaas. Was net Boy Zonderman.

Ik mis de oude radioshack setjes van 60 euro.
Vinted is je vriend. Echt fantastisch voor clubshirts van een Noord Frans gehucht uit 1993
  donderdag 8 mei 2025 @ 09:22:29 #46
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217572906
  donderdag 8 mei 2025 @ 09:34:26 #47
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_217572964
:')
Huilen dan.
  donderdag 8 mei 2025 @ 09:34:45 #48
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_217572968
Ga toch fietsen stelletje hipsters
Huilen dan.
pi_217573160
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 09:00 schreef muzas het volgende:

Bioracer heeft wel kekke pakjes. Bij Zale Online vaak voor weinig! Ik ben ook totaal geen fan van die PeNiS pastelkleuren. Heb ook geen snorretje, grote witte helm van POC, plakplaatjes en veel te dure gravelbike.
pi_217573177
Ben trouwens de afgelopen 2,5 week met m’n vriendin door Andalusië gefietst op de gravelbikes. Dwars door woestijnen en door de bergen, over oude spoorlijnen en door verlaten en vervallen dorpjes. Echt prachtig daar! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')