Net apartement, veel kleding, dat vinkt wel weer een paar clichées af!quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb nog nooit iemand gezien die een showlijn (of gewone lijn?) van de hond zo mooi om zichzelf geknoopt heeft.Geniaal.
Dennis tien punten.![]()
Stefan heeft ook een mooie woning. Wat een fijne ruime woonkamer.En alles zo netjes.
Genoeg zuipen, dan lukt dat vast wel.quote:Op dinsdag 29 april 2025 21:23 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Ja, je kunt ook romantisch samen karaoke zingen
Nou, ze hadden wel even echt plezier samen, dat is ook wat waard, toch?quote:Op dinsdag 29 april 2025 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Genoeg zuipen, dan lukt dat vast wel.
Zeker. Best friends forever.quote:Op dinsdag 29 april 2025 21:35 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Nou, ze hadden wel even echt plezier samen, dat is ook wat waard, toch?
Misschien is dat wel het grootste verschil tussen dit programma en normaal daten. Het begint normaal toch vooral met de eerste aantrekkingskracht. Soms kan die later nog komen, maar dat zijn wel uitzonderingen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
Nou Evelien, normaal heb je idd na 2 dates toch wel een gevoel of je iemand wel of niet aantrekkelijk vindt?
Maar misschien komt het nog bij Marcella en dit helpt haar iig wel om de tijd door te komen.
Stefan is vanaf het begin al klaar met die seksgrappen. Hij had gewoon 1x moeten zeggen wil je dat niet meer doen. En klaar.quote:Op dinsdag 29 april 2025 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Stefan zorgt er wel voor dat het straks enkel vriendschap is.
Misschien knippen ze het allemaal zo dat we denken dat hij rustig aan wil doen, maar voelt hij die romantische klik niet.
Er zijn toch 100 miljoen stellen die eerst elkaar kenden van een vriendengroep?quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:00 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Misschien is dat wel het grootste verschil tussen dit programma en normaal daten. Het begint normaal toch vooral met de eerste aantrekkingskracht. Soms kan die later nog komen, maar dat zijn wel uitzonderingen.
Marcella vind hem niks, zie je al vanaf de 1e afleveringquote:Op dinsdag 29 april 2025 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
Marcella heeft kritiek op zijn antwoord maar komt zelf met een overleden oma. Hoe suf wil je het hebben.
Gelukkig kwam er daarna toch nog een aardig gesprek.
Ja, dat klopt wel. Maar die zullen elkaar toch wel aantrekkelijk gevonden hebben voor ze gingen datenquote:Op woensdag 30 april 2025 02:02 schreef W00fer het volgende:
[..]
Er zijn toch 100 miljoen stellen die eerst elkaar kenden van een vriendengroep?
Volgens mij heeft Marcella gewoon altijd zo'n afkeurend gezichtquote:Op woensdag 30 april 2025 07:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Marcella vind hem niks, zie je al vanaf de 1e aflevering
Ja, dat die kandidaten het niet kunnen uitspreken, OK. Maar als presentator moet je dat toch wetenquote:Op dinsdag 29 april 2025 22:51 schreef bloempjuh het volgende:
Ik word gék van Carlo's ".. Suhvielja", die stad heet gewoon See-vie-ja. Net zoals het een tortieja heet (en geen tortielja)...
See-bie-ja zeggen de Spanjaarden zelfs. Maar vooruit. Het is wel tergend kut. Net als mensen die vanielje zeggen in plaats van vanillequote:Op dinsdag 29 april 2025 22:51 schreef bloempjuh het volgende:
Ik word gék van Carlo's ".. Suhvielja", die stad heet gewoon See-vie-ja. Net zoals het een tortieja heet (en geen tortielja)...
Ik leerde mijn partner idd via een gezamenlijke kennis kennen. Ik weet nog dat ik zei na de eerste afspraak "aardige jongen hoor, maar totaal mn type niet"...enfin, een half jaar later was het totaal mijn type wel en intussen zijn we bijna 25 jaar samenquote:Op woensdag 30 april 2025 02:02 schreef W00fer het volgende:
[..]
Er zijn toch 100 miljoen stellen die eerst elkaar kenden van een vriendengroep?
Was hij een door een van de experts veranderd 😛quote:Op woensdag 30 april 2025 08:37 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik leerde mijn partner idd via een gezamenlijke kennis kennen. Ik weet nog dat ik zei na de eerste afspraak "aardige jongen hoor, maar totaal mn type niet"...enfin, een half jaar later was het totaal mijn type wel en intussen zijn we bijna 25 jaar samen
Dat zeker, een heel naar gezicht van zich zelf. Eva is ook vreselijkquote:Op woensdag 30 april 2025 07:52 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Marcella gewoon altijd zo'n afkeurend gezicht
Femke en Hinke zijn ook niet veel beterquote:Op woensdag 30 april 2025 13:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat zeker, een heel naar gezicht van zich zelf. Eva is ook vreselijk
Eva is misplaatst arrogant.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat zeker, een heel naar gezicht van zich zelf. Eva is ook vreselijk
Eva kijkt neer op Bram en respecteert hem niet, zeikt hem continu af en maakt vileine opmerkingen. Marcella vindt Bjorn fysiek niet aantrekkelijk. Daar kan ze niet zo veel aan doen. Maar dan moet ze wel eerlijk tegen hem zijn.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eva is misplaatst arrogant.Dan is Marcella nog wel lief. Die huilt omdat ze het sneu vindt dat Bjorn al half verliefd is.
Ze worden ook continu zo gestuurd met “voel je niet gehaast, je hoeft niet ergens te zijn, blijf in het nu en leer elkaar kennen”.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:36 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Eva kijkt neer op Bram en respecteert hem niet, zeikt hem continu af en maakt vileine opmerkingen. Marcella vindt Bjorn fysiek niet aantrekkelijk. Daar kan ze niet zo veel aan doen. Maar dan moet ze wel eerlijk tegen hem zijn.
Ben ik met je eens hoor. Maar er is wel een wezenlijk verschil. Liefde kan ontstaan, dat kan groeien. Maar fysieke aantrekkingskracht, dat is er of dat is er niet. In 99% van de gevallen.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze worden ook continu zo gestuurd met “voel je niet gehaast, je hoeft niet ergens te zijn, blijf in het nu en leer elkaar kennen”.![]()
Daarbij heb je als je eerlijk bent mannen die dan boos reageren dat ze “niet een echte kans hebben gekregen”.
Femke en Olof doen alleen maar mee om op TV te komen.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:33 schreef roos94 het volgende:
[..]
Femke en Hinke zijn ook niet veel beter
Gelukkig nietquote:Op woensdag 30 april 2025 12:10 schreef W00fer het volgende:
[..]
Was hij een door een van de experts veranderd 😛
Vraag eens met je wie weleens een diner zou willen hebben!? Het mag iedereen zijn!quote:Op woensdag 30 april 2025 14:31 schreef Woonbootjes het volgende:
Dat gepush van die experts werk averechts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friettent dikke Willie, met Willie
Die vraag had leuk kunnen zijn, tot hij antwoord gaf en tot zij antwoord gaf.quote:Op woensdag 30 april 2025 19:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vraag eens met je wie weleens een diner zou willen hebben!? Het mag iedereen zijn!
Dat gevoel hoef je nu nog niet helemaal te hebben!
Neequote:Op woensdag 30 april 2025 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Vleesfondue. Jeetje. Doen mensen zoiets nog? Ik durf het bijna niet te vragen, maar ja.![]()
Gaan Femke en Olof niet samenwonen?
De helft krijgen we niet samenwonend te zien ofzo. Jammer.quote:
Voorheen was het samenwonen ook langer.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:44 schreef S_E het volgende:
Samenwonen is eigenlijk ook meer logeren.
Eva vind ik niet leuk tegen Bram doen. Ook telkens de schuld van alles bij Bram leggen. Ze vindt hem niet leuk/aantrekkelijk genoeg, dat kan, maar ik vind haar nu wel echt respectloos met hem omgaan. Lijkt wel alsof ze test hoever ze kan gaan voordat hij er genoeg van heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat me wel opvalt dit seizoen is hoe weinig begeleiding de koppels krijgen. Ik snap dat ze niet gelijk in relatietherapie gaan en dat het geen psychiatrische consulten zijn maar als er onzekerheden zijn worden die bevestigd, het mag er zijn, het mag gevoeld worden. Ook als het irreëel, enorme eisen of hoge verwachtingen zijn.
Ik had gehoopt dat Lennard er wat strakker in zou zitten qua zelfreflectie maar mis Patrick wel. Die deed dat echt wat beter. Lennard is meer van de goede harmonie en de feelgood momentjes.
Wanneer worden de stellen nou eens echt een keer de ogen geopend?
[ Bericht 21% gewijzigd door W00fer op 01-05-2025 03:39:41 ]Friettent dikke Willie, met Willie
Eva is het type dat beter alleenstaand kan leven.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:44 schreef S_E het volgende:
Samenwonen is eigenlijk ook meer logeren.
Eva vind ik niet leuk tegen Bram doen. Ook telkens de schuld van alles bij Bram leggen. Ze vindt hem niet leuk/aantrekkelijk genoeg, dat kan, maar ik vind haar nu wel echt respectloos met hem omgaan. Lijkt wel alsof ze test hoever ze kan gaan voordat hij er genoeg van heeft.
Zij heeft al aangegeven daar niet zo'n punt van te maken als hij maar eerlijk is en zorgzaam.quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Peter vind ik niet leuk genoeg voor Mariska.![]()
En die buik, ik zie alleen maar een jonge Frans Timmermans voor me.Die buik, grijs haar en grijze bril.
![]()
De gemiddelde vijftiger heeft niet deze ingeslikte voetbal. Echt niet.quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:50 schreef W00fer het volgende:
[..]
Zij heeft al aangegeven daar niet zo'n punt van te maken als hij maar eerlijk is en zorgzaam.
De perfecte partner bestaat niet. Bovendien hebben veel vijftigers een buikje.
Veel vijftigers hebben niet meer zoveel te willen. En haar zoon en hij kunnen goed met elkaar over weg. Dat is ook winst.quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De gemiddelde vijftiger heeft niet deze ingeslikte voetbal. Echt niet.![]()
Maar zoiets heeft ze idd gezegd, maar ik moet het nog zien of ze het leuk genoeg vindt.
Ik denk dat veel vijftigers zich ook minder druk maken om het uiterlijk.quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:57 schreef W00fer het volgende:
[..]
Veel vijftigers hebben niet meer zoveel te willen. En haar zoon en hij kunnen goed met elkaar over weg. Dat is ook winst.
Oh, ik vind ze juist hartstikke lief met elkaar en respectvol. Denk dat zij er heel realistisch in gegaan zijn, zonder torenhoge eisen en verwachtingen en daardoor kan er ook veel makkelijker iets bloeien.quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Peter vind ik niet leuk genoeg voor Mariska.![]()
En die buik, ik zie alleen maar een jonge Frans Timmermans voor me.Die buik, grijs haar en grijze bril.
![]()
Hinke is een pittige tante maar als het niks met Gio wordt ligt het niet aan haar, toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:17 schreef totebel het volgende:
[..]
Oh, ik vind ze juist hartstikke lief met elkaar en respectvol. Denk dat zij er heel realistisch in gegaan zijn, zonder torenhoge eisen en verwachtingen en daardoor kan er ook veel makkelijker iets bloeien.
Die andere meiden snappen niet dat hun verwachtingen hun probleem zijn en niet van de man
Svea en Joey niet denk je?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:37 schreef Pisces29 het volgende:
Alleen Femke en Olof vinden elkaar aantrekkelijk.
Ze heeft het over de stellen waarbij het niet soepel loopt, maar er wel aantrekkingskracht is.quote:
Oh ja, die ook.quote:
Dan denk ik meteen dat het iets heel heftigs is. Want “we hadden vaak ruzie, te vaak een verschillende mening” zou je wel kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:11 schreef W00fer het volgende:
Jeppe wil zich niet uitlaten over de breuk met Jantine gezien haar grote vriendengroep van oud kandidaten. Hij had toch ook veel vrienden met oud kandidaten? Hij geeft aan dat er ook RTL op zit en een mediateam.
Best een benauwende situatie. Je mag jarenlang, ook als het programma al lang en breed is afgelopen, niks zeggen.
Je bent een soort bezit van de tv wereld. Ik snap dat je geen modder gaat gooien via de media over je ex maar dit is toch wel weer een soort kliekje waar je in terecht komt.
De nadelen zijn bijna groter dan de voordelen. Jeppe verpatste zijn trouwring voor 100 euro trouwens.
Ergens vind ik het ook wel weer apart. Waarom een vriendengroep met oud kandidaten. Als je de introductie ziet van de kandidaten hebben ze allemaal al een vriendengroep. Waarom zou je die mensen aan de kant zetten voor oud kandidaten die vaak erop uit zijn om shine te pakken?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan denk ik meteen dat het iets heel heftigs is. Want “we hadden vaak ruzie, te vaak een verschillende mening” zou je wel kunnen zeggen.
Ik doel ook vooral op Marcella en Eva. Waslijst aan eisen, doen zelf geen enkele moeite. Zeker Eva lijkt een presenteerblaadje te verwachtenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hinke is een pittige tante maar als het niks met Gio wordt ligt het niet aan haar, toch?
En de rest voelt de aantrekkingskracht ook niet. Dan houdt het op. Is geen torenhoog pakket. Vind ik.
Dat ze zelf saai (Marcella) of bitchy (Eva) zijn, staat er even los van.
Blind koppelen en succes verwachten kan natuurlijk niet. Dan was de hele wereld niet single meer als dit zo makkelijk was.
Alleen Femke en Olof vinden elkaar aantrekkelijk. Maar 2 ego’s gaan niet samen.
Ik weet niet of het lijstje vervalt als ze wel aantrekkingskracht zouden voelen. Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:25 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik doel ook vooral op Marcella en Eva. Waslijst aan eisen, doen zelf geen enkele moeite. Zeker Eva lijkt een presenteerblaadje te verwachten
Ze hebben geen trek in die die jongens, dat kan maar ga niet proberen de schuld in hun schoenen te schuiven.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Eva en Marcella beginnen wel echt enorm vervelend te worden zeg
Ze willen diepgang van Bram en Bjorn, maar andersom doen ze zelf ook echt totaal geen moeite om dat aan hen te bieden. Als je in een spreekwoordenboek zoekt naar "de pot verwijdt de ketel" staat er waarschijnlijk een pasfoto van die 2 bij
Hinke en Gio gaan dan weer een stuk beter dan ik verwacht had.
Ditquote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Eva en Marcella beginnen wel echt enorm vervelend te worden zeg
Ze willen diepgang van Bram en Bjorn, maar andersom doen ze zelf ook echt totaal geen moeite om dat aan hen te bieden. Als je in een spreekwoordenboek zoekt naar "de pot verwijdt de ketel" staat er waarschijnlijk een pasfoto van die 2 bij
Hinke en Gio gaan dan weer een stuk beter dan ik verwacht had.
Dat zou best kunnen. Vrouwen in dit soort programma's lijken vaak heel hoge verwachtingen te hebben.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het lijstje vervalt als ze wel aantrekkingskracht zouden voelen. Ik denk het wel.
Want mensen kunnen alleen onderdeel zijn van een vriendengroep met oud-kandidaten als ze de vriendengroep die ze al hadden aan de kant schuiven?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:09 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ergens vind ik het ook wel weer apart. Waarom een vriendengroep met oud kandidaten. Als je de introductie ziet van de kandidaten hebben ze allemaal al een vriendengroep. Waarom zou je die mensen aan de kant zetten voor oud kandidaten die vaak erop uit zijn om shine te pakken?
Marcella had gewoon eerlijk moeten zijn dat ze het niet ziet zitten met Bjorn. Continu zeiken dat hij te weinig initiatief neemt of diepgang opzoekt maar uit haar komt ook niks, ze kijkt hem zelfs amper aan. En als hij wel initiatief neemt dan begint ze te klagen dat het ongemakkelijk is. Dan kan je het nooit goed doen en kan je er beter mee stoppen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hebben geen trek in die die jongens, dat kan maar ga niet proberen de schuld in hun schoenen te schuiven.
Ze geven elkaar een hoog cijfer bij het diner. Hoezo moet ik nu denken dat het misloopt?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:33 schreef Stepperoller het volgende:
Oh ja? Ik heb vooruit gekeken, maar ik zie de spoiler niet. Gewoon een algemene waarneming incl. stukje invulling die al vanaf de huwelijksreis gemaakt zou kunnen worden bij die twee.
Oeh, ik haal 'm weg. Excuses.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 mei 2025 21:18 schreef roos94 het volgende:
Juice over dennisWat een figuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 4 mei 2025 21:18 schreef roos94 het volgende:
Juice over dennisMet name dat eerste stuk verbaast me niet nadat ik 'm hier in actie zieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Bij Dennis draait het allemaal om de buitenkant, dat was meteen al duidelijk. Met zijn geborrel en “ons soort mensen”-vrienden.quote:Op zondag 4 mei 2025 23:38 schreef W00fer het volgende:
Dennis is een kapper maar woont in grote huizen?
Verdienen kappers zo goed?
Je hebt wel van die exclusieve kappers en het zou mij niet verbazen als hij er zo eentje probeert te zijn.quote:Op zondag 4 mei 2025 23:38 schreef W00fer het volgende:
Dennis is een kapper maar woont in grote huizen?
Verdienen kappers zo goed?
"Een nicht als een kathedraal maar hij toupeert als een god"quote:Op maandag 5 mei 2025 08:10 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Je hebt wel van die exclusieve kappers en het zou mij niet verbazen als hij er zo eentje probeert te zijn.
Types zoals Olof en Dennis zorgen natuurlijk ook dat er over het programma wordt geluld bij de koffieautomaat. Als er alleen maar Bjorns en Marcella’s meededen dan zou dat een stuk minder zijn. Stukje #ophef creëren.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:34 schreef W00fer het volgende:
Ik mag hopen dat er bij MAFS een keer een ons soort mensen filter komt. Maarja dan wordt het een kneuterig boer zoekt vrouw met een broodtrommeltje met kaas en mensen van 3 hoog achter en dat wil RTL niet.
Maar wat wil hij dan over Jantine zeggen dat hij bang is dat hij in de gezamenlijke vriendengroep zoveel reacties terug zal krijgen? Er zijn wel meer mensen die uit elkaar gaan en dezelfde vrienden hebben. Mag je toch wel gewoon bespreken.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:43 schreef Spablauw214 het volgende:
In het AD staat een interview met Jeppe. Tldr: toen de camera’s weg waren bleken er meer verschillen dan overeenkomsten te zijn. Hij wou scheiden en zij niet.
https://www.ad.nl/hengelo(...)ntact-meer~a5e0d05f/
Eigenlijk hetzelfde wat je bij het gros van de koppels ziet die na afloop niet direct gaan scheiden, dus.
Hij blijft vaag over wat nou concreet de aanleiding was, hij houdt het algemeen met “we verschilden teveel”. Ja waarin dan? Al kan dat natuurlijk ook aan de interviewer liggen die wellicht gewoon geen kritische vragen heeft gesteld.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar wat wil hij dan over Jantine zeggen dat hij bang is dat hij in de gezamenlijke vriendengroep zoveel reacties terug zal krijgen? Er zijn wel meer mensen die uit elkaar gaan en dezelfde vrienden hebben. Mag je toch wel gewoon bespreken.
Of is het de dwang van RTL, die de andere deelnemers in die vriendengroep erg belangrijk vinden en Jeppe dus een stuk minder.
Ik vond destijds de ouders heel verschillend. Niet dat uit hoeft te maken. Maar de nette ouders van Jeppe. En volkstype (met bijbehorende grapjes) ouders van Jantine.
Op de reis leek het eerder of hij het meer zag zitten dan Jantine, maar dat zegt vrij weinig na een paar dagen.
En die afstand is ook elk jaar een ding. Want iemand moet z’n plaats opgeven. Eigenlijk zouden ze ook echt moeten matchen op provincie.![]()
Het halve programma heeft dit seizoen een zachte g.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:19 schreef Spablauw214 het volgende:
Verhuisbereidheid kan je toch gewoon vooraf vragen? Iemand die verknocht is aan Friesland ofzo laten verhuizen naar Zeeland is bij voorbaat kansloos maar er zijn er ook genoeg die minder honkvast zijn. Wat me wel opvalt is dat er geen deelnemers met echt sterke, overheersende accenten meer zijn.
Ja ok maar er zijn in het verleden ook deelnemers uit Twente of Zuid-Limburg geweest met dito accent, waar de partner dan in de trouwzaal al op afknapte. Dat is nu niet meer zo erg.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het halve programma heeft dit seizoen een zachte g.Ik vind het vaak overheersend en soms ook onverstaanbaar.
Wat is die man door de mand gevallen. Hij deed op tv alsof hij haar erg leuk vond, lief vond. De final vows en alles leek een sprookje. En dan nu zeggen ze was mijn type niet en naderhand hield ik de schijn op. Echt leuk vind ik het niet. En waar waren de experts dan toen hij ruzie met haar kreeg? Ik zie in andere seizoenen dat er nog gesprekken waren met Eveline, of dat ze naderhand nog met Dirk gepraat hebben. Die nazorg na het eindgesprek met Carlo lijkt me essentieel.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:43 schreef Spablauw214 het volgende:
In het AD staat een interview met Jeppe. Tldr: toen de camera’s weg waren bleken er meer verschillen dan overeenkomsten te zijn. Hij wou scheiden en zij niet.
https://www.ad.nl/hengelo(...)ntact-meer~a5e0d05f/
Eigenlijk hetzelfde wat je bij het gros van de koppels ziet die na afloop niet direct gaan scheiden, dus.
Kan alleen zelf geen bed opmaken.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
En dan die vreselijke luiken die zo lekker typisch voor het zuiden zijn.
Wat een huis heeft die Bjorn. Die tuin. Voor een dertiger.
Dat beige overhemd en ding met ruitjes staan hem wel erg leuk. Hij geniet echt van haar aanwezigheid en de dingen zie de doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:05 schreef F_r het volgende:
Hinke die gio van alles laat passen. Want te saai. Heeft zelf een zwart t-shirt aan en broek die haar niet flatteert.
Marcella en Bjorn zijn allebei stil. Allebei vrij leeg. En allebei zoeken ze niet wat ze zelf zijn. Lol.quote:
Hinke gedraagt zich als een persoonlijk begeleider die met cliënt op stap gaatquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:05 schreef F_r het volgende:
Hinke die gio van alles laat passen. Want te saai. Heeft zelf een zwart t-shirt aan en broek die haar niet flatteert.
Lekker eerst met de poten in de kattenbak en dan de klontjes over de tafel smeren.quote:
Als hij eindelijk wordt weggejaagd, mag hij alsnog op de hoek van de tafel zitten. Eet smakelijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lekker eerst met de poten in de kattenbak en dan de klontjes over de tafel smeren.
Ja die twee zijn helemaal niks.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Marcella en Bjorn zijn allebei stil. Allebei vrij leeg. En allebei zoeken ze niet wat ze zelf zijn. Lol.
https://lovereality.nl/ma(...)p-alles-geblokkeerd/quote:Op maandag 5 mei 2025 19:19 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Hij blijft vaag over wat nou concreet de aanleiding was, hij houdt het algemeen met “we verschilden teveel”. Ja waarin dan? Al kan dat natuurlijk ook aan de interviewer liggen die wellicht gewoon geen kritische vragen heeft gesteld.
Verhuisbereidheid kan je toch gewoon vooraf vragen? Iemand die verknocht is aan Friesland ofzo laten verhuizen naar Zeeland is bij voorbaat kansloos maar er zijn er ook genoeg die minder honkvast zijn. Wat me wel opvalt is dat er geen deelnemers met echt sterke, overheersende accenten meer zijn.
Ze kennen elkaar 2 weken hè? Volgens mij zijn de andere stellen ook redelijk terughoudend qua intimiteit. Behalve Svea en Joey dan.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Is Stefan zo voorzichtig met sex omdat de gay scène altijd zo vlug gaat? Dan snap ik het wel.
Al snap ik Dennis ook.
Je bent getrouwd. Je bent op reis geweest. Je woont samen.
En dan nu is het elke dag een knuffel en kus. Tja…
Die tuin moet ik dan nog maar eens terugkijkenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als hij eindelijk wordt weggejaagd, mag hij alsnog op de hoek van de tafel zitten. Eet smakelijk.
En dat uitzicht op de tuin ook vanaf die eettafel. Wat een slons die Bjorn.
Het was een teringbende. Maar dat hele huis leek een bij elkaar geraapt zooitje qua inrichting. Het zag er ook helemaal niet gezellig uit. Erg studentikoos allemaal.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:31 schreef W00fer het volgende:
[..]
Die tuin moet ik dan nog maar eens terugkijken
Kom op zeg, het zijn geen maagdelijke pubers meer. De lichamelijke aantrekkingskracht is er wel of niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:45 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ze kennen elkaar 2 weken hè? Volgens mij zijn de andere stellen ook redelijk terughoudend qua intimiteit. Behalve Svea en Joey dan.
Is dat niet gewoon de sleutel van een relatie?quote:Op woensdag 7 mei 2025 02:20 schreef W00fer het volgende:
Is dat nou echt de sleutel van dit programma? Stellen die elkaar accepteren, in de waarde laten en luisteren?
Het lijkt me allemaal een beetje te makkelijk als het zo werkt.
Maar heel eerlijk, dat mama uit zichzelf kwam schoonmaken en hij eruit zag alsof ie nog niet wist waar je een afwasborstel voor hebt..dat maakt m in mijn ogen wel heel erg een gepamperd mama's kindje en dat is gewoon zo niet sexy. Geen wonder dat hij niet kan bedenken wat leuk is om te doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:32 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het was een teringbende. Maar dat hele huis leek een bij elkaar geraapt zooitje qua inrichting. Het zag er ook helemaal niet gezellig uit. Erg studentikoos allemaal.
Soort vanquote:Op woensdag 7 mei 2025 08:20 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon de sleutel van een relatie?
Ik vond het bij het etentje raar dat Stefan meteen eager was voor juicequote:Op woensdag 7 mei 2025 19:08 schreef DKUp het volgende:
Lekker met de meiden aflevering aan de teaser van vanavond te zien.
Zeiken over de mannen.
Olof en Femke vond ik allebei maar raar gisteren.
Grappig dat je dat zo ziet. Ik zie juist dat er vanuit Marcella niks komt, ze begint geen gesprek, geen enkele aanraking, ze kijkt hem zelfs amper aan. Maar wel continu klagen en blijven afwachten.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft Bjorn überhaupt wel eens een relatie gehad? Er zit niks in die jongen. Hij snapt en ziet het niet.
Nou daar zeg je idd wat.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:15 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zo ziet. Ik zie juist dat er vanuit Marcella niks komt, ze begint geen gesprek, geen enkele aanraking, ze kijkt hem zelfs amper aan. Maar wel continu klagen en blijven afwachten.
Ik denk dat jullie alletwee gelijk hebben, plus dat Marcella hem gewoon niet aantrekkelijk vindt.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:15 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zo ziet. Ik zie juist dat er vanuit Marcella niks komt, ze begint geen gesprek, geen enkele aanraking, ze kijkt hem zelfs amper aan. Maar wel continu klagen en blijven afwachten.
Het gaat me niet om het gelijk hebben verder hoor. Maar wat je zegt klopt, het is gewoon een mismatch. Ze vindt hem niet aantrekkelijk, maar tegelijk denk ik dat Marcella veel te weinig invoelend is voor Bjorn. Hij voelt zich niet op z’n gemak. Want je ziet dat als hij bij z’n vrienden is, het wel gewoon een sociale gozer is.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:31 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie alletwee gelijk hebben, plus dat Marcella hem gewoon niet aantrekkelijk vindt.
Nu is Bjorn wel enigszins een mama's kindje vind ik (althans.. zn moeder moet m wat minder pamperen en meer afstand houden) en hij is op zn zachtst onhandig met vrouwen, maar zij doet ook echt jullie moeite..en ze noemt dat initiatief nemen, maar wat ze eigenlijk bedoelt is: hij moet maar zorgen dat het werkt.
Marcella zit met haar armen over elkaar en met een afkeurende blik te wachten totdat Bjorn (die inderdaad niet overloopt van spontaniteit) spontaan spontaan gaat worden. Ja, dat gaat dus niet werken.quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:51 schreef totebel het volgende:
Precies dat idd. Ze kijkt naar alles wat ZIJ mist, maar niet naar het totale gebrek aan empathie en, jawel, initiatief bij zichzelf. Je kunt toch verdorie ook gewoon proberen om iemand een beetje op zijn gemak te stellen
Een rapunzel in haar torentje maar ze laat haar haar niet naar beneden.quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:51 schreef totebel het volgende:
Precies dat idd. Ze kijkt naar alles wat ZIJ mist, maar niet naar het totale gebrek aan empathie en, jawel, initiatief bij zichzelf. Je kunt toch verdorie ook gewoon proberen om iemand een beetje op zijn gemak te stellen
De situatie is dat Marcella Bjorn niet moet, maar ze doet wel verongelijkt dat hij geen initiatief neemt. Maar als hij wel initiatief neemt, dan moet ze hem evengoed niet. Dus ze wil veroverd worden door een jongen die ze niet wil. Ja, hoe dan?quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:51 schreef totebel het volgende:
Das ook geen heel sympathieke insteek als je t mij vraagt, van Marcella dan he.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:04 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De situatie is dat Marcella Bjorn niet moet, maar ze doet wel verongelijkt dat hij geen initiatief neemt. Maar als hij wel initiatief neemt, dan moet ze hem evengoed niet. Dus ze wil veroverd worden door een jongen die ze niet wil. Ja, hoe dan?
Omdat ze, denk ik, hoopt(e) dat als hij wel initiatief had genomen, er wel gevoel vanuit haar was gekomen. Of iets had kunnen groeien.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:04 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De situatie is dat Marcella Bjorn niet moet, maar ze doet wel verongelijkt dat hij geen initiatief neemt. Maar als hij wel initiatief neemt, dan moet ze hem evengoed niet. Dus ze wil veroverd worden door een jongen die ze niet wil. Ja, hoe dan?
Ja, eens wel. Het was van beide kanten een mismatch, het heeft ook weinig zin om 1 iemand de schuld te geven verder.quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat ze, denk ik, hoopt(e) dat als hij wel initiatief had genomen, er wel gevoel vanuit haar was gekomen. Of iets had kunnen groeien.
Ik denk dat alle kandidaten wel weten dat ze iemand kunnen treffen die ze niet (enorm) aantrekkelijk vinden. En misschien vond ze zijn uiterlijk heel oke, maar de rest niet.
En ik denk dat het ergens ook dikke vette teleurstelling is. Ik ken ook weinig mannen die in hun eigen huis geen kop koffie/thee voor de gast maken.![]()
"Ja ontbijt doe ik niet aan" *rolt nog verder onderuit als een papzak in bed*
Het zijn vooral mensen die zelf geen initiatief nemen die klagen over anderen die geen initiatief nemenquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:03 schreef Gunner het volgende:
Wat zouden jullie verstaan onder "initiatief nemen" ? Je hoort het heel vaak maar willen ze de hele tijd ondervraagd worden over hele diepe gevoelens ofzo? Zo heb ik (het begin van) mijn relatie nooit ervaren.
Ja, ze verwachten dat "de wetenschap" hen koppelt aan de perfecte persoon, maar het zijn allemaal mensen die op een "normale" manier geen relatie kunnen vinden, dus allemaal mensen met een handleiding.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:02 schreef Perrin het volgende:
Veel kandidaten hebben gewoon veel te hoge verwachtingen.
Ja er melden zich 2000 mensen ofzo aan. Dus van het juiste geslacht, geaardheid en leeftijdscategorie zullen dat er misschien een paar honderd zijn waarmee gematcht kan worden. Dat is niet zo'n grote hele vijver waarin gevist wordt.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:07 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ja, ze verwachten dat "de wetenschap" hen koppelt aan de perfecte persoon, maar het zijn allemaal mensen die op een "normale" manier geen relatie kunnen vinden, dus allemaal mensen met een handleiding.
Naast uiteraard de mensen die alleen meedoen omdat ze graag op tv komen.....
Dit zeker.quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:50 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja, eens wel. Het was van beide kanten een mismatch, het heeft ook weinig zin om 1 iemand de schuld te geven verder.
Hij had best wat harder kunnen lopen en zij had al in een veel eerder stadium moeten aangeven dat de deur voor haar al dicht was. Al denk ik dat het pushen van de “experts” daar ook wel een rol in speelt. Ik denk dat zo’n Marcella in real life ook gewoon na 2 dates was afgehaakt.
Hij is een groot klein kind en zij een enorme diva. Maar wat interessant is, is dat er tussen Femke en Olof wel degelijk fysieke aantrekkingskracht lijkt te zijn. Alleen de botsende karakters maken dat een relatie tussen die 2 nooit kan werken.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit zeker.
Maar wat ik nog grappiger vind, is een Femke die met die dingen aan de slag gaat en gister weer helemaal ging uitleggen hoe ze het samen wederom gaan proberen om dit te laten slagen en wat er mis ging en wat ze van elkaar nodig hebben.
Die pakt haar 10 minutes of fame ook wel.Ze weet heel goed dat dit niet een man voor haar is.
Er wordt ook wel behoorlijk gestuurd heb ik het idee. Want qua leeftijden en persoonlijkheden is het altijd van alles wat. En er moet ook elk jaar minimaal 1 homokoppel in.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja er melden zich 2000 mensen ofzo aan. Dus van het juiste geslacht, geaardheid en leeftijdscategorie zullen dat er misschien een paar honderd zijn waarmee gematcht kan worden. Dat is niet zo'n grote hele vijver waarin gevist wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:27 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Er wordt ook wel behoorlijk gestuurd heb ik het idee. Want qua leeftijden en persoonlijkheden is het altijd van alles wat. En er moet ook elk jaar minimaal 1 homokoppel in.
Jeppe vertelde in de krant dat ze 6 vrouwen voor hem hadden, maar dat hem nooit is verteld waarom de experts juist voor Jantine gingen, en niet voor de anderen. En wie die anderen dan waren. Dat zijn best interessante vragen.
De “experts” doen de voorstellen maar uiteindelijk beslist de productie. Dus in hoeverre het dan nog wetenschap is?Ja dat 'wetenschap'-verhaal is natuurlijk grotendeels marketing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Iedereen die een wetenschappelijke opleiding heeft gedaan (waaronder ik), of überhaupt minimaal verstand heeft van wetenschap, weet dat de absolute basis is dat zodra je zaken gaat lopen sturen, er al geen sprake meer is van een zuiver experiment.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat 'wetenschap'-verhaal is natuurlijk grotendeels marketing.
Ik vind dit eigenlijk een hele goede vraag. Want volgens mij bedoelt ze iets totaal anders en dan ook nog iets wat ze zelf absoluut niet heeft.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:03 schreef Gunner het volgende:
Wat zouden jullie verstaan onder "initiatief nemen" ? Je hoort het heel vaak maar willen ze de hele tijd ondervraagd worden over hele diepe gevoelens ofzo? Zo heb ik (het begin van) mijn relatie nooit ervaren.
Een leuke one nighter die iets langer duurt door het format, maar meer ook nietquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Gio en Hinke. Hoe dan. Het blijft goed gaan.![]()
Svea en Joey geloof ik niet. Zij twijfelt. Hij ook denk ik.
Dat...en ik denk dat hij emotioneel gezien nog te onvolwassen is voor een serieuze relatiequote:Op donderdag 8 mei 2025 22:33 schreef Spablauw214 het volgende:
Svea en Joey, die Eveline zei het al, het is een vakantieliefde.
Wanneer zei ze dat?quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:33 schreef Spablauw214 het volgende:
Svea en Joey, die Eveline zei het al, het is een vakantieliefde.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:27 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Er wordt ook wel behoorlijk gestuurd heb ik het idee. Want qua leeftijden en persoonlijkheden is het altijd van alles wat. En er moet ook elk jaar minimaal 1 homokoppel in.
Jeppe vertelde in de krant dat ze 6 vrouwen voor hem hadden, maar dat hem nooit is verteld waarom de experts juist voor Jantine gingen, en niet voor de anderen. En wie die anderen dan waren. Dat zijn best interessante vragen.
De “experts” doen de voorstellen maar uiteindelijk beslist de productie. Dus in hoeverre het dan nog wetenschap is?Dus ze hebben Jeppe als typetje uitgekozen en daar 1 vd 6 bijgezocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zou ik als ik hem was die andere 5 gaan bellen.Friettent dikke Willie, met Willie
Ik dacht eigenlijk dat hij (en zij) gewoon niet bijster intelligent is. Maar onvolwassen kan ook.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:42 schreef totebel het volgende:
[..]
Dat...en ik denk dat hij emotioneel gezien nog te onvolwassen is voor een serieuze relatie
Nu begin ik te twijfelen het kan ook Lennart zijn geweest. Hoe dan ook, tijdens de huwelijksreis was er een gesprek waarin de expert aangaf dat ze een verdiepende slag moesten gaan aanbrengen omdat het anders mogelijk in het stadium van vakantievriendje zou blijven hangen.quote:
Dat is op geen enkele manier interessant, als we dat stuk (de selectie) ook weer moeten gaan kijken dan hebben we straks 40 uitzendingen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:27 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik hoef het ook niet te zien. Maar als ik hem was had ik (achteraf) ook wel willen weten op basis waarvan ze juist voor Jantine kozen en wie de anderen waren, zodat ik buiten de uitzendingen om nog had kunnen kijken of daar potentieel relatiemateriaal tussen zat.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:02 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat is op geen enkele manier interessant, als we dat stuk (de selectie) ook weer moeten gaan kijken dan hebben we straks 40 uitzendingen.
Het concept van het programma is dat ze voor de beste match gaan en dat die trouwen, iedereen die afviel doet er niet meer toe.
Ze hebben daar, voor zover ik weet, 1 maal van afgeweken met Maurice uit seizoen 7. Dat was geen succes, was niet leuk en haalde het hele concept van het programma onderuit.
Sorry, maar dan ga je maar gewoon naar de kroeg of op Tinder zitten. Dit soort gestalk zit toch niemand op te wachten?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:19 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik hoef het ook niet te zien. Maar als ik hem was had ik (achteraf) ook wel willen weten op basis waarvan ze juist voor Jantine kozen en wie de anderen waren, zodat ik buiten de uitzendingen om nog had kunnen kijken of daar potentieel relatiemateriaal tussen zat.
Dat denk ik eerlijk gezegd van het gros van de kandidatenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat hij (en zij) gewoon niet bijster intelligent is. Maar onvolwassen kan ook.
Waarom doe je anders mee he. Want uiteindelijk is het gewoon een blind date van 2 weken waarbij toevallig ook getrouwd wordt.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:00 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Dat denk ik eerlijk gezegd van het gros van de kandidaten
Dat Second Chances ofzo was een flop. Daar keek bijna niemand naar.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:02 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat is op geen enkele manier interessant, als we dat stuk (de selectie) ook weer moeten gaan kijken dan hebben we straks 40 uitzendingen.
Het concept van het programma is dat ze voor de beste match gaan en dat die trouwen, iedereen die afviel doet er niet meer toe.
Ze hebben daar, voor zover ik weet, 1 maal van afgeweken met Maurice uit seizoen 7. Dat was geen succes, was niet leuk en haalde het hele concept van het programma onderuit.
Er is genoeg op aan te merken maar MAFS voelt onderaan de streep nog steeds een stuk minder in scène gezet aan dan BBVL. Maar daar kijk ik inmiddels ook niet meer naar. Te fake.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:41 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat Second Chances ofzo was een flop. Daar keek bijna niemand naar.
MAFS heeft ook nog een seizoen gehad met Match or Mistake maar ik begreep uit het topic hier dat iedereen dat maar een soort fake poppenkast vond met acteurs.
Alleen de echte MAFS blijft.
Bij B&B vol liefde gaan mensen nooit met zoveel haat en ruzie uit elkaar zoals je gister bijvoorbeeld hebt kunnen zien.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:53 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Er is genoeg op aan te merken maar MAFS voelt onderaan de streep nog steeds een stuk minder in scène gezet aan dan BBVL. Maar daar kijk ik inmiddels ook niet meer naar. Te fake.
Nee, saaie B&B's in regenachtig Frankrijk in het voorseizoen zijn veel leukerquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij B&B vol liefde gaan mensen nooit met zoveel haat en ruzie uit elkaar zoals je gister bijvoorbeeld hebt kunnen zien.
Mijn lievelings. Inclusief die buitenlandse locaties. Genot.
Oh wel die zomereditie trouwens.
5 weken sneeuw heb ik niks mee.![]()
Frankrijk is nou net die ene uitzondering.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:00 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Nee, saaie B&B's in regenachtig Frankrijk in het voorseizoen zijn veel leuker
Ach ja bij BBVL doen ze er ook niet geheimzinnig over dat de helft van de deelnemers gewoon is gecast of in ieder geval actief benaderd om mee te doen door RTL. Het is puur vermaak alleen dan in de vorm van een datingshow, maar er doen zulke idiote lui aan mee dat het amper serieus te nemen is. Het is elk jaar weer een bonte optocht van paradijsvogels, gekkies en mentaal niet even stabiele mensen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij B&B vol liefde gaan mensen nooit met zoveel haat en ruzie uit elkaar zoals je gister bijvoorbeeld hebt kunnen zien.
Mijn lievelings. Inclusief die buitenlandse locaties. Genot.
Oh wel die zomereditie trouwens.
5 weken sneeuw heb ik niks mee.![]()
Die lui die naar Frankrijk verkassen gaan ook vrijwel zonder uitzondering naar de meest troosteloze, leeggelopen streken, zoals Normandië, de Auvergne of de Limousin ofzo. Dat zie je ook bij Ik Vertrek als er ergens de zoveelste sjambre dood wordt geopend.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Frankrijk is nou net die ene uitzondering.![]()
Altijd zielloze boerderijen. Altijd grijs. En sowieso Frankrijk. Maar wel vaak leuke B&B eigenaren.![]()
Ik ga niet lopen spoileren over dit seizoen maar volgens mij zijn er ook wel seizoenen geweest waar 4-5 stellen getrouwd bleven, maar uiteindelijk iedereen alsnog ging scheiden. Was dat seizoen met die oudere man die overal cadeautjes vandaan toverde.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Even ontopic nog: als we dit seizoen 2 of 3 successen hebben, is dat dan het hoogste aantal van alle seizoenen, weet iemand dat?
Voor mij kanshebbers:
Mariska en Peter
Gio en Hinke
Dennis en Stefan
sjambre dood is een mooie benaming, ja!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:45 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Die lui die naar Frankrijk verkassen gaan ook vrijwel zonder uitzondering naar de meest troosteloze, leeggelopen streken, zoals Normandië, de Auvergne of de Limousin ofzo. Dat zie je ook bij Ik Vertrek als er ergens de zoveelste sjambre dood wordt geopend.
Gevleugelde uitspraak in het ik vertrek topicquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:19 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
sjambre dood is een mooie benaming, ja!
Overigens is er niks mis met Normandië!
Dat soort info vind je eenvoudig op https://nl.wikipedia.org/wiki/Married_at_First_Sightquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Even ontopic nog: als we dit seizoen 2 of 3 successen hebben, is dat dan het hoogste aantal van alle seizoenen, weet iemand dat?
Voor mij kanshebbers:
Mariska en Peter
Gio en Hinke
Dennis en Stefan
Same.quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:58 schreef GereDathan het volgende:
Ik ben er allang doorheen, dus kan niet teveel zeggen hier
Het Eurovisie Songfestival was gisteravond.quote:
Alleen MAFS AUS en die hebben we ook alweer afgekeken.quote:
Die is ook veel leukerquote:Op woensdag 14 mei 2025 11:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Alleen MAFS AUS en die hebben we ook alweer afgekeken.
En Hoeveel daarvan zijn bejaarden die niet snappen hoe streaming werkt?quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:24 schreef W00fer het volgende:
[..]
1.6 miljoen kijkers kijken lineair naar MAFS elke week.
Maakt dat uit? Laten we het hebben over de serie zelf.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:32 schreef roos94 het volgende:
[..]
En Hoeveel daarvan zijn bejaarden die niet snappen hoe streaming werkt?
Haha daar hou ik je aan!quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben de aflevering van gister aan het terugkijken. Als straks blijkt dat Gio en Hinke bij elkaar blijven dan eet ik m’n schoen op.Hoe leuk zou dat zijn.
Als dat de rest van je leven zwaar blijft voelen, dan ken je geen problemen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:01 schreef W00fer het volgende:
Eigenlijk ook wel jammer dat als je dus op zo'n buitenplaats Sparrendaal trouwt, dat je voor de rest van je leven erlangs rijdt of eraan denkt van shit ik werd hier dus gekoppeld aan een draak van een match, het kwam voor miljoenen mensen op tv en het werd helemaal niks.
Nouja voor sommige mensen trouw je maar 1x he.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als dat de rest van je leven zwaar blijft voelen, dan ken je geen problemen.
Ik denk dat mensen er luchtig genoeg in staan. Als het zo heilig was, trouwde je niet met een vreemde.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:13 schreef W00fer het volgende:
[..]
Nouja voor sommige mensen trouw je maar 1x he.
Echt hè. I just cant handle. Wauw.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:05 schreef totebel het volgende:
Nou, ik voel mijn eten van de complete vorige week naar boven komen van die selfrighteous, totaal niet op de realiteit geënte verbale diarree van die kapper...Diarree-Dennis
Ja daar zit geen greintje gevoel voor anderen in. We wereld draait om Dennis en anderen zijn gebruiksvoorwerpen.quote:
Die Dennis heeft op zijn minst een, vriendelijk gezegd,plaat staal voor zn kop van een kwaliteit waar menig tank jaloers op zou zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2025 07:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja daar zit geen greintje gevoel voor anderen in. We wereld draait om Dennis en anderen zijn gebruiksvoorwerpen.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:05 schreef totebel het volgende:
Nou, ik voel mijn eten van de complete vorige week naar boven komen van die selfrighteous, totaal niet op de realiteit geënte verbale diarree van die kapper...Diarree-Dennis
Weten we al zeker dat Olof geen typetje is van Jeroen van Koningsbrugge.quote:Op donderdag 15 mei 2025 02:49 schreef W00fer het volgende:
Olof komt bij Andy vd Meijde in de auto (volgens zijn Instagram).
quote:Op donderdag 15 mei 2025 02:49 schreef W00fer het volgende:
Olof komt bij Andy vd Meijde in de auto (volgens zijn Instagram).
quote:
Lijkt me beter voor iedereen van wel. Brrr.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:57 schreef DKUp het volgende:
Olof: Ikkkkkuh bennnuh geeeeeeehn man om alleeehn tuh tzaain!
En hoe smaakte je schoen? 🤣quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben de aflevering van gister aan het terugkijken. Als straks blijkt dat Gio en Hinke bij elkaar blijven dan eet ik m’n schoen op.Hoe leuk zou dat zijn.
Ik loop nog 2 afleveringen achter door voetbal en gister Eurovisiesongfestival. Maar wat geweldig als dit een succes is. Dan is het seizoen geslaagd.quote:
Voor die kwetsbaarheid moet je aandacht hebben. En niet alleen voor jezelf. Stefan gaat er voor mijn gevoel wel goed mee om, alleen als je moet vechten tegen een narcist om je gehoord te voelen trek je sowieso aan het kortste eind. Jammer.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Stefan een kwetsbaar jong jongetje. Groot rugzakje voor liefdesverdriet uit het verleden. Zou ik geen zin in hebben. Dennis een dominant figuur. Zou ook niemand zin in moeten hebben.![]()
De ene keer laat Stefan niks horen. Daarna laat Dennis niks horen.
Ze zijn sowieso te verschillend.
???quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou, Femke krijgt waarvoor ze getrouwd is: een real life soap.![]()
Zie Boulevard ed. Ze gaat haar opwachting maken in een RLS. Zoals al wel was te voorspellen.quote:
Blijkbaar verwacht men daar dan toch wel een markt voor. Anders zou daar echt niet in geïnvesteerd worden.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:26 schreef Duderinnetje het volgende:
En Olof mag met tokkie Andy vd Meijden in de auto (dat is een ding kennelijk), dus die is zijn verborgen agenda ook lekker aan het vullen.
Wat een volk.
Zeker op Videoland, tussen alle troep.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:26 schreef Duderinnetje het volgende:
En Olof mag met tokkie Andy vd Meijden in de auto (dat is een ding kennelijk), dus die is zijn verborgen agenda ook lekker aan het vullen.
Wat een volk.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat een volk.
Ja tuurlijk is daar markt voor, dat is het zorgwekkende van de hele 'kwestie'.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:15 schreef totebel het volgende:
[..]
Blijkbaar verwacht men daar dan toch wel een markt voor. Anders zou daar echt niet in geïnvesteerd worden.
Die vrouw heeft niks interessants of wat dan ook om ernaar te kijken. Zij gaat echt geen celeb worden hoor.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zie Boulevard ed. Ze gaat haar opwachting maken in een RLS. Zoals al wel was te voorspellen.
Ik denk dat jij geen idee hebt van het C-status braderiefame-wereldje. Daar nemen deze mensen prima genoegen mee. Het levert een boel (financieel en materieel) op en er zijn fans zát. Kijk voor de grap eens op de socials van ex-kandidaten. Hele hordes mensen die er in aanbidding achteraan sjouwen. Jaren later nog. En die op de kortingscodes duiken op supplementen/armbandjes/tassen, die deze ex-kandidaten 'mogen' uitdelen namens allerlei fabrikanten. Vraag me niet waarom die aanbidding er is, maar met je kop op TV is voor hele hordes volk genoeg om betoverd te raken of zo.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:37 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die vrouw heeft niks interessants of wat dan ook om ernaar te kijken. Zij gaat echt geen celeb worden hoor.
Maar wat is de check dan van RTL dat mensen niet meedoen om bekend te worden? Een vraag op een formuliertje waarbij je kunt antwoorden "nog geen idee"quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is daar markt voor, dat is het zorgwekkende van de hele 'kwestie'.
Da's wat ik de hele tijd probeer te zeggen: het is lucratief om met verborgen agenda aan dit soort shows mee te doen. Er is een hele wereld aan schnabbels en andere onzin - die wij in onze bubbel misschien niet kennen.
En hoewel de producenten van MAFS vorig jaar nog hebben bezworen beter te gaan screenen op (/tegen) die wensen 'beroemd' te worden middels deelname, werken ze het zelf in de hand. Een format als MAFS is in de eerste inzet onmogelijk. Je komt er niet met de aanmeldingen alleen. Niet in voldoende geschikt match-materiaal en niet in kijkcijferkanon-gehalte. Dus keren ze weer kaartenbakken van agency's om.
Elke keer bij MAFS en BBVL etc. is er op Twitter wel iemand die de moeite doet iedereen na te pluizen op eerdere deelname aan shows/figuratie etc. en telkens blijkt weer dat er veel mensen tussen zitten die zo uit een rolodex zijn gerold. En elk seizoen komt er wel weer iets naar buiten over 'uitgenodigd zijn zich aan te melden'. Femke en Olof stonden beiden ook ingeschreven bij een castingbureau, zo las ik laatst al weer. Dan wéét je wat voor soort lui je in huis haalt.
Leuk voor de sensatie en kijkcijfers misschien.
Maar het zou ook leuk zijn als MAFS meer voor de Gio's en Hinkes werd. Minder reuring alleen, dat wel. En misschien wordt het met lieve en schattige mensen met goede intenties dan ook te veel Boerzoektvrouw.
Ik denk dat jij er geen idee van hebt dat het gros van de mensen die vorm van Braddie-famous zijn niet schaart onder 'celeb' zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij geen idee hebt van het C-status braderiefame-wereldje. Daar nemen deze mensen prima genoegen mee. Het levert een boel (financieel en materieel) op en er zijn fans zát. Kijk voor de grap eens op de socials van ex-kandidaten. Hele hordes mensen die er in aanbidding achteraan sjouwen. Jaren later nog. En die op de kortingscodes duiken op supplementen/armbandjes/tassen, die deze ex-kandidaten 'mogen' uitdelen namens allerlei fabrikanten. Vraag me niet waarom die aanbidding er is, maar met je kop op TV is voor hele hordes volk genoeg om betoverd te raken of zo.
Die Femke verdient nu met een presentatie op een bedrijfsfeestje van een makelaarskantoor in Boekel al meer per uur dan jij en ik, vrees ik.
Vergeet niet dat een aanzienlijk deel van de mensen niet onder de hoogopgeleiden valt.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:10 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er geen idee van hebt dat het gros van de mensen die vorm van Braddie-famous zijn niet schaart onder 'celeb' zijn.
3000 aanmeldingen is, denk ik, niet genoeg om passende matches te maken. Het is niet zo dat alle 3000 geschikt zijn om a. mee te doen en dan ook nog eens b. die bijzondere matches te vormen die men wil zien.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:51 schreef W00fer het volgende:
[..]
Maar wat is de check dan van RTL dat mensen niet meedoen om bekend te worden? Een vraag op een formuliertje waarbij je kunt antwoorden "nog geen idee"
Patrick zei eerder in de media dat er 3000 aanmeldingen waren. Dat is of onzin, of onbegonnen werk, of het is wel ietsjes meer dan jouw Rolodex
https://www.veronicasuper(...)%2Fwww.google.com%2F
Ergens zou RTL ook wel gek zijn om boer piet van de hoek te pakken want de advertentieinkomsten zijn waar de kurk op drijft en b, niet mals. Een adverteerder gaat voor mensen in de kritieke doelgroep 25-49 echt niet betalen voor Jantje Scheeftand uit Schubbekutteveen die totaal niets te vertellen heeft.
Al moet ik zeggen dat in de eerste seizoenen er wel meer your average neighbour in zaten voor mijn gevoel.
RTL zal een mix maken. Een paar Nicole en Martijn Olof en Femke types voor de smaakmakende scenes en wellicht 3 of 4 koppels voor het feelgood succesplaatje.
Het gaat er toch niet om wat ik vind?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:10 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er geen idee van hebt dat het gros van de mensen die vorm van Braddie-famous zijn niet schaart onder 'celeb' zijn.
Ik denk dat ze wel graag in die housewives-serie had gewild. Daar moet je Porsche voor rijden, denk ik.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
Kwam Femke daarom met haar Porsche bij het koppelsweekend? Ze was al aan het draaien voor een serie?
Persoonlijk gun ik het die lui en hun aanbidders van harte. Leef je leef!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het gaat er toch niet om wat ik vind?
Het gaat erom dat er een heel circuit is waarin stupid people famous zijn.
Het hele schnabbelcircuit sterft van de mensen waar bijna niemand ooit van heeft gehoord maar ze vreten er lekker van.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij geen idee hebt van het C-status braderiefame-wereldje. Daar nemen deze mensen prima genoegen mee. Het levert een boel (financieel en materieel) op en er zijn fans zát. Kijk voor de grap eens op de socials van ex-kandidaten. Hele hordes mensen die er in aanbidding achteraan sjouwen. Jaren later nog. En die op de kortingscodes duiken op supplementen/armbandjes/tassen, die deze ex-kandidaten 'mogen' uitdelen namens allerlei fabrikanten. Vraag me niet waarom die aanbidding er is, maar met je kop op TV is voor hele hordes volk genoeg om betoverd te raken of zo.
Die Femke verdient nu met een presentatie op een bedrijfsfeestje van een makelaarskantoor in Boekel al meer per uur dan jij en ik, vrees ik.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:09 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het hele schnabbelcircuit sterft van de mensen waar bijna niemand ooit van heeft gehoord maar ze vreten er lekker van.
Kijk maar naar lui als de Roelvinkjes ofzo, of al die kampernellie levensliedzangers uit de TROS-stal. De Sieneke’s van deze wereld.
Of ze hebben geen klik met die groep of geen zin in dat soort feestjes.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:59 schreef W00fer het volgende:
Wat me opvalt is dat de huidige MAFS deelnemers dan bij elkaar komen op een wijnfeest in Nijmegen en Olof Bram en Dennis zijn er dan niet.
Misschien omdat zij nogal zwart werden neergezet in de serie?
Dennis is toch juist van het socializen met wijn enzo? Zo'n Rayban bril op, hippe bodywarmer?quote:Op zondag 18 mei 2025 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of ze hebben geen klik met die groep of geen zin in dat soort feestjes.
Ik begreep Dennis wel dat hij destijds niet zin had in de polonaise door de kamer.
Ik denk ook niet dat hij een klik heeft met de meesten. (Vul ik dan even voor hem in.)quote:Op zondag 18 mei 2025 20:37 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dennis is toch juist van het socializen met wijn enzo? Zo'n Rayban bril op, hippe bodywarmer?
Ik snap dat carnaval of een polonaise niks voor hem is. Maar een wijnfeest toch wel?
Stefan gaf voor het ontmoeten al aan zich te verheugen op de roddels en drama van de rest van de groep.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:52 schreef Yesse het volgende:
Nouja, was toch wel duidelijk dat de groep vanaf minuut 1 meer met Stefan dan met Dennis had? Die is denk ik niet echt welkom meer bij de rest
Precies dit.En ik denk ook dat ze elkaar daar ook zijn kwijt geraakt. Stefan was bezig met het groepsgevoel en daar voelde Dennis zich niet bij thuis. En toen ging hij twijfelen aan de relatie. Jammer van de manier waarop want volgens mij had hij dit prima met Stefan kunnen bespreken. Maar hij ging gelijk in de zesde versnellingquote:Op zondag 18 mei 2025 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stefan gaf voor het ontmoeten al aan zich te verheugen op de roddels en drama van de rest van de groep.
Misschien is dat nou net het ene pluspunt van Dennis, dat het geen roddelnicht is.
Dat tegen Femke aan staan (van Stefan) was gewoon gênant bij dat etentje. En Femke maar blaten hoe hij haar zag.
Dennis zat toch juist te praten met Olof?quote:Op zondag 18 mei 2025 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stefan gaf voor het ontmoeten al aan zich te verheugen op de roddels en drama van de rest van de groep.
Misschien is dat nou net het ene pluspunt van Dennis, dat het geen roddelnicht is.
Dat tegen Femke aan staan (van Stefan) was gewoon gênant bij dat etentje. En Femke maar blaten hoe hij haar zag.
Als je elkaar kwijt raakt omdat de een meer de lachers op zijn hand heeft dan de andere op een verjaardag dan is je relatie niet gebaseerd op dun ijs, maar op een boterhamzakje. Dan klopt het hele gelul van "dit voelt al zo vertrouwd, ik zie A B C en D als mooie dingen in hem" helemaal niet. Dat is dan allemaal gewoon fake.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Precies dit.En ik denk ook dat ze elkaar daar ook zijn kwijt geraakt. Stefan was bezig met het groepsgevoel en daar voelde Dennis zich niet bij thuis. En toen ging hij twijfelen aan de relatie. Jammer van de manier waarop want volgens mij had hij dit prima met Stefan kunnen bespreken. Maar hij ging gelijk in de zesde versnelling
Dennis was dan ook een vermoeiend figuur dat altijd maar in de middelpunt van de belangstelling moet staan. En als het even niet om hem draait meteen met een lang gezicht in de hoek gaan zitten.quote:Op zondag 18 mei 2025 23:50 schreef W00fer het volgende:
[..]
Als je elkaar kwijt raakt omdat de een meer de lachers op zijn hand heeft dan de andere op een verjaardag dan is je relatie niet gebaseerd op dun ijs, maar op een boterhamzakje. Dan klopt het hele gelul van "dit voelt al zo vertrouwd, ik zie A B C en D als mooie dingen in hem" helemaal niet. Dat is dan allemaal gewoon fake.
Stukje narcisme.quote:Op maandag 19 mei 2025 07:38 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dennis was dan ook een vermoeiend figuur dat altijd maar in de middelpunt van de belangstelling moet staan. En als het even niet om hem draait meteen met een lang gezicht in de hoek gaan zitten.
Maar uiteraard ligt het altijd aan de anderen en niet aan Dennis
Dennis oogt ook wel jaloers en bezitterig. Daar wil je dan echt geen relatie mee. Jammer hoor, leek een leuke match in het begin.quote:Op maandag 19 mei 2025 07:38 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dennis was dan ook een vermoeiend figuur dat altijd maar in de middelpunt van de belangstelling moet staan. En als het even niet om hem draait meteen met een lang gezicht in de hoek gaan zitten.
Maar uiteraard ligt het altijd aan de anderen en niet aan Dennis
Sonny en Dylan waren veel gelijkwaardiger. Daar was niet 1 van beiden de dominante partij.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dennis oogt ook wel jaloers en bezitterig. Daar wil je dan echt geen relatie mee. Jammer hoor, leek een leuke match in het begin.
Geen nieuwe ‘Sonny en Dylan’.
Ja, het ging me ook alleen om een mannelijk koppel. En die twee waren zo leuk.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:37 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Sonny en Dylan waren veel gelijkwaardiger. Daar was niet 1 van beiden de dominante partij.
Er zijn vier afleveringen minder dan andere jaren dus er is een hoop niet gefilmd.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het wel jammer dat we Hinke niet in de vriendengroep van Gio hebben gezien. Andersom waren er wel ontmoetingen (op camera). Ben wel benieuwd wat Gio's vrienden vinden van zijn transformatie. Het was een vrij hechte groep volgens mij. Ik hoop niet dat Gio daar nu helemaal buiten komt te staan.
Gio heeft eindelijk een chickie, die is waarschijnlijk de Chad van de groep nu en loopt rond als een pauwquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het wel jammer dat we Hinke niet in de vriendengroep van Gio hebben gezien. Andersom waren er wel ontmoetingen (op camera). Ben wel benieuwd wat Gio's vrienden vinden van zijn transformatie. Het was een vrij hechte groep volgens mij. Ik hoop niet dat Gio daar nu helemaal buiten komt te staan.
Hinke gaf aan het begin ook vrij duidelijk aan dat ze een lieve, zorgzame man zocht en niet per se een alfamannetje. Dus ik denk dat het wel goed zit. Ik vermoed dat Gio voor haar door het vuur gaat eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:15 schreef GereDathan het volgende:
Bij Hinke en Gio zie je dat het ook anders kan lopen. In het begin had ik het idee dat Hinke in volle vaart over Gio heen ging (neehee, niet seksistisch bedoeld) walsen. Gelukkig bleek Hinke zich goed te kunnen inleven en heeft Gio zijn beslissing kunnen uitvoeren om meer mans te worden. Dat zorgde al snel voor een evenwicht, waarbij het nog steeds wel opletten blijft voor Gio om niet terug te vallen in het oude patroon. Voor Hinke is de grootste valkuil dat ze wel realistisch moet blijven, Gio zal nooit de "gorilla op de rots worden" die op zijn borst slaat en de groep aanstuurt. Ergens moeten ze wel een balans gaan vinden, en dat is echt niet makkelijk. Maar het is goed om te zien dat ze het een serieuze kans gegeven hebben en nog steeds geven, langzaam groeit dat naar elkaar toe is mijn hoop.
Vond Hinke daarin tegenstrijdig, ze vroeg om de lieve zorgzame man maar was niet blij met de Gio die ze kreeg. Denk wel dat ze dat op tijd heeft ingezien en zich heeft opengesteld voor de Gio van dat moment die aangaf ook bepaalde sturing en aansporing te willen krijgen. Vond dat zelf heel mooi om te zien hoe dat gebeurde.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:18 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Hinke gaf aan het begin ook vrij duidelijk aan dat ze een lieve, zorgzame man zocht en niet per se een alfamannetje. Dus ik denk dat het wel goed zit. Ik vermoed dat Gio voor haar door het vuur gaat eigenlijk.
Hinke is dominant en heeft wel een persoonlijkheid. Die maakt haar eigen keuzes en zal, als je het mij vraagt, echt niet wakker liggen wat die vriendinnen vinden.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:19 schreef W00fer het volgende:
Misschien zal ik de party pooper zijn maar vriendinnen zijn toch een grote invloed op de vrouw. Als zij Gio niet meer zien zitten dan kan hij zijn borst natmaken.
Misschien was dat bij Svea ook wel zo, dat ze dachten leuk joh die Joey die met zijn fiets in het water rijdt maar het wordt tijd voor een serieuzere stap.
Het kan natuurlijk ook hetzelfde zijn als bij Jeffrey en Jerney vorig jaar, dat Jeffrey deed alsof hij gevoelens had. Jerney is gelukkig een sterke moeder maar had er wel een nare tijd van. Er ging toen nog het gerucht dat Jeffrey meedeed om zijn zangcarrière te boosten, maar inmiddels horen we daar ook weinig tot niks meer van. Net als eerdere zangers zoals Henk.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hinke is dominant en heeft wel een persoonlijkheid. Die maakt haar eigen keuzes en zal, als je het mij vraagt, echt niet wakker liggen wat die vriendinnen vinden.
Svea komt nogal dom en leeg over. Giechelt maar wat. Zit weinig in. Die is misschien wat meer beïnvloedbaar.
Sowieso hoop ik heel erg dat Gio ook nog zichzelf blijft en achter dit alles staat. Want als 15 man complimenten uitdeelt, dan kun je weinig anders dan meevaren…quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:33 schreef W00fer het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook hetzelfde zijn als bij Jeffrey en Jerney vorig jaar, dat Jeffrey deed alsof hij gevoelens had. Jerney is gelukkig een sterke moeder maar had er wel een nare tijd van. Er ging toen nog het gerucht dat Jeffrey meedeed om zijn zangcarrière te boosten, maar inmiddels horen we daar ook weinig tot niks meer van. Net als eerdere zangers zoals Henk.
Misschien zal ik wel de enige zijn maar ik mis een beetje de Gio van voor het huwelijk. Iedereen zal wel zeggen dat hij nog een jongen was van wie zijn moeder zijn brood smeerde, maar er zijn tientallen van zulke mannen voorbij gekomen bij Boer Zoekt Vrouw. Werkten had, deden niemand kwaad en er was nooit gedoe over.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sowieso hoop ik heel erg dat Gio ook nog zichzelf blijft en achter dit alles staat. Want als 15 man complimenten uitdeelt, dan kun je weinig anders dan meevaren…
Hij is lief en erg geduldig, maar bij de laatste aflevering had ik toch ergens 1% moeite met de beelden.
Als het alleen het volwassen worden is, dan is het prima als dat het stukje verandering is. Maar hij is toch ook nog Gio van voor het huwelijk. Ergens.
Eens.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:48 schreef W00fer het volgende:
[..]
Misschien zal ik wel de enige zijn maar ik mis een beetje de Gio van voor het huwelijk. Iedereen zal wel zeggen dat hij nog een jongen was van wie zijn moeder zijn brood smeerde, maar er zijn tientallen van zulke mannen voorbij gekomen bij Boer Zoekt Vrouw. Werkten had, deden niemand kwaad en er was nooit gedoe over.
Vrouwen willen dat de man veranderd maar nemen zelf geen spiegel.
Hij wordt nu groot getrokken of gedwongen in een situatie waar hij misschien niet in wil zitten. Dat kan je een tijdje vol houden in zo'n bubbel als MAFS op tv maar op den duur blijf je zoals je bent. Ieder vogeltje zingt zoals hij gebekt is en een achterstand in je ontwikkeling zomaar inlopen op een onnatuurlijke manier... Ik ben geen ontwikkelingspsycholoog maar kan me voorstellen dat het kwartje een keer gaat vallen en dan kun je ook onzeker worden. Zijn genoeg kindsterren op tv geweest die zwaar aan de pillen, drugs of alcohol gingen omdat er van alles van ze verwacht werd en ze dat niet vol konden houden.
Niemand kan toveren. Gio houdt van gamen, lekker een biertje drinken en allemaal niet te moeilijk. Hinke houdt van de moderne manier van omgaan, veel praten, allerlei (oppervlakkige) contacten en een bepaalde lifestyle.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eens.Al had hij misschien voorheen niet de mensen om zich heen om bepaalde activiteiten te doen en vindt hij het nu oprecht allemaal leuk.
Maar ik twijfel ook of dit na de bubbel nog zo blijft. Maar het is zo’n man met een gouden randje dat ik nog vrees dat hij het extra lang vol gaat houden zelfs als hij het niet meer leuk vindt.
Precies dit. Gio was prima zoals hij was. Ze was vooral blij dat hij zich vormeloze ruitjesgewaden en vreemde vestjes liet aansmeren in de winkel, zoals zij zelf draagt. Ik vond hem er niet van opknappen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:48 schreef W00fer het volgende:
[..]
Misschien zal ik wel de enige zijn maar ik mis een beetje de Gio van voor het huwelijk. Iedereen zal wel zeggen dat hij nog een jongen was van wie zijn moeder zijn brood smeerde, maar er zijn tientallen van zulke mannen voorbij gekomen bij Boer Zoekt Vrouw. Werkten had, deden niemand kwaad en er was nooit gedoe over.
Hij wordt nu groot getrokken of gedwongen in een situatie waar hij misschien niet in wil zitten. Dat kan je een tijdje vol houden in zo'n bubbel als MAFS op tv maar op den duur blijf je zoals je bent. Ieder vogeltje zingt zoals hij gebekt is en een achterstand in je ontwikkeling zomaar inlopen op een onnatuurlijke manier... Ik ben geen ontwikkelingspsycholoog maar kan me voorstellen dat het kwartje een keer gaat vallen en dan kun je ook onzeker worden. Zijn genoeg kindsterren op tv geweest die zwaar aan de pillen, drugs of alcohol gingen omdat er van alles van ze verwacht werd en ze dat niet vol konden houden.
Dat hij het leuk en mooi vond kan ook onder druk van de sponsor gezegd zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:09 schreef Snaky het volgende:
[..]
Precies dit. Gio was prima zoals hij was. Ze was vooral blij dat hij zich vormeloze ruitjesgewaden en vreemde vestjes liet aansmeren in de winkel, zoals zij zelf draagt. Ik vond hem er niet van opknappen.
Deze vind ik deze wel heel erg generaliserend.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:48 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ze is niet veranderd. Ze heeft geduld gehad. Niet helemaal hetzelfde. (Al is het tof dat ze veel geduld heeft gehad, zeker.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:32 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Deze vind ik deze wel heel erg generaliserend.
Maar als je bovenstaande bij Hinke ziet dan heb je niet echt opgelet volgens mij. Ook Hinke is veranderd, ze heeft haar wensen en eisen aangepast. Daar waar je bij veel koppels bij MAFS ziet dat 1 van de 2 de handdoek direct in de ring gooit als de partner niet 200% bevalt en in hun straatje past zie je bij Hinke juist het omgekeerde.
Dus ben het niet met je eens, Hinke heeft zichzelf echt wel een spiegel voorgehouden en ook absoluut groei doorgemaakt. Of het allemaal voldoende is, dat moet de toekomst uitwijzen. Maar tot op heden houden ze het toch al een poosje vol samen.
Nee man ze heeft veel lopen pushen en Gio ging steeds harder lopen en Bjorn niet.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:32 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Deze vind ik deze wel heel erg generaliserend.
Maar als je bovenstaande bij Hinke ziet dan heb je niet echt opgelet volgens mij. Ook Hinke is veranderd, ze heeft haar wensen en eisen aangepast. Daar waar je bij veel koppels bij MAFS ziet dat 1 van de 2 de handdoek direct in de ring gooit als de partner niet 200% bevalt en in hun straatje past zie je bij Hinke juist het omgekeerde.
Dus ben het niet met je eens, Hinke heeft zichzelf echt wel een spiegel voorgehouden en ook absoluut groei doorgemaakt. Of het allemaal voldoende is, dat moet de toekomst uitwijzen. Maar tot op heden houden ze het toch al een poosje vol samen.
Ergens heeft hij een punt maar dat is met al dat soort programma'squote:Op donderdag 22 mei 2025 04:05 schreef W00fer het volgende:
Youp vond dat wij allemaal gestoorden zijn omdat we MAFS kijken
https://www.mediacourant.(...)-rug-van-gestoorden/
Youp is een zure boomer die lekker van z’n pensioen moet gaan genieten.quote:Op donderdag 22 mei 2025 04:05 schreef W00fer het volgende:
Youp vond dat wij allemaal gestoorden zijn omdat we MAFS kijken
https://www.mediacourant.(...)-rug-van-gestoorden/
Hij heeft gewoon een punt , en dat staat los van zijn pensioenquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:00 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Youp is een zure boomer die lekker van z’n pensioen moet gaan genieten.
Het is niet het meest ethische format nee, maar er wordt niemand voor lul gezet en mensen schrijven zichzelf in. En die weten ook wel dat de kans op succes statistisch gezien belabberd is. Maar het is ook geen Temptation Island of EOTB.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een punt , en dat staat los van zijn pensioen
Los daarvan mag een ieder daar wat van vinden en Youp vindt er wat vanquote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:35 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het is niet het meest ethische format nee, maar er wordt niemand voor lul gezet en mensen schrijven zichzelf in. En die weten ook wel dat de kans op succes statistisch gezien belabberd is. Maar het is ook geen Temptation Island of EOTB.
Mensen uitlokken, provoceren en aanmoedigen om vreemd te gaan gaat qua perversheid wel een paar straten verder dan MAFS.
Er bestaat niets waar Youp geen mening over heeft. En hij is ook nooit te beroerd om die op niet-subtiele wijze te ventilerenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Los daarvan mag een ieder daar wat van vinden en Youp vindt er wat van
Nee preciesquote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:38 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Er bestaat niets waar Youp geen mening over heeft. En hij is ook nooit te beroerd om die op niet-subtiele wijze te ventileren
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:42 schreef Perrin het volgende:
En als ie ergens van walgt dan zijn het wel 'gewone mensen'
Ja. Al blijft dat Buckler-verhaal wel puur goud. Een compleet product bij de enkels afgezaagd en om zeep geholpen door 1 man. Er zijn er weinig die zoiets gelukt is.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:42 schreef Perrin het volgende:
En als ie ergens van walgt dan zijn het wel 'gewone mensen'
Ja dat heeft de opkomst van alcoholvrij bier zeker een decennium vertraagd.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:45 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja. Al blijft dat Buckler-verhaal wel puur goud. Een compleet product bij de enkels afgezaagd en om zeep geholpen door 1 man. Er zijn er weinig die zoiets gelukt is.
Er wij mogen er weer wat van vinden wat Youp daarvan vindt, en vice versa, et ceteraquote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Los daarvan mag een ieder daar wat van vinden en Youp vindt er wat van
Helemaal waar en ik vind dat hij een punt heeftquote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:44 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Er wij mogen er weer wat van vinden wat Youp daarvan vindt, en vice versa, et cetera
Uiteraard. En wij zijn vrij om onbenullige tv te kijken als we daar zin in hebben!quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Helemaal waar en ik vind dat hij een punt heeft
Dat staat toch los van wat iemand er van vindt?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:03 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Uiteraard. En wij zijn vrij om onbenullige tv te kijken als we daar zin in hebben!
Ga vooral je gangquote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:13 schreef Chanel5 het volgende:
Iets wat je vindt mot je naar de pliesie brengen
Ik kijk voor de ware romantiek.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:03 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Uiteraard. En wij zijn vrij om onbenullige tv te kijken als we daar zin in hebben!
Ik kijk om dat het geweldig is al die relaties te analyseren (en natuurlijk bekritiseren) met mijn echtgenote.quote:
Olof en Dennis zijn online wel bekritiseerd, maar Eva was bij Bram toch de minder sympathieke?quote:Op zondag 25 mei 2025 21:05 schreef W00fer het volgende:
Volgens het juicechannel RealityFBI wil kamp Bram/Olof/Dennis niks meer met de rest te maken hebben en andersom. Waarom dat dan? Er is toch niemand vermoord?
Kennelijk hebben de vrouwen kamp Eva gekozen, omdat het écht niet kon wat hij zei. Als man hoeft het niet waar te zijn, als je de publieke opinie tegen je hebt dan is het klaar. Kijk maar naar Johnny Depp. Verguisd. Het was niet waar maar zijn carrière is naar de kloten.quote:Op zondag 25 mei 2025 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Olof en Dennis zijn online wel bekritiseerd, maar Eva was bij Bram toch de minder sympathieke?
Aparte groep.
Ja dat is altijd makkelijk, je geeft de montage de schuldquote:Online krijgt de brunette nog weleens een negatieve reactie, al probeert ze zich daar zo min mogelijk van aan te trekken. Vooral de momenten waarin ze voor de camera van Married at First Sight haar twijfels uitspreekt, leiden tot kritiek van kijkers. "Ze zeggen dat ik zelf ook niet voldoende initiatief toonde en een ijskonijn ben, maar zo voel ik me niet."
Toch begrijpt ze wel waar die reacties vandaan komen. "Je ziet mij op de beelden de diepgang niet opzoeken, terwijl ik dit wel heb gedaan. Er worden natuurlijk maar stukjes uitgezonden en niet het complete beeld", vertelt ze in het AD.
Misschien viel het heel erg tegen?quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:21 schreef W00fer het volgende:
https://lovereality.nl/ma(...)-het-mis-met-dennis/
Dennis heeft dus toch nog seks gehad met Stefan?!
Mooie woordkeuzequote:Op donderdag 29 mei 2025 10:39 schreef Magica het volgende:
[..]
Misschien viel het heel erg tegen?![]()
Nee maar dan snap ik wel dat Stefan zich genaaid voelde
Wel bizar, je bent dus boos, denkt waarschijnlijk: dan ga ik er voor want als hij het afwijst dan kap ik er mee? Viel tegen en klaar?quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:39 schreef Magica het volgende:
[..]
Misschien viel het heel erg tegen?![]()
Nee maar dan snap ik wel dat Stefan zich genaaid voelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |