abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217491534
Married At First Sight

Het is tijd voor alweer het tiende seizoen van het populaire realityprogramma ‘Married At First Sight’! Veertien singles, die elkaar nog nooit hebben ontmoet, worden door een team van experts aan elkaar gekoppeld. De deelnemers zien elkaar voor het allereerst op hun eigen bruiloft. Onder leiding van presentator Carlo Boszhard wagen zij de sprong in het diepe en gaan zij deze romantische uitdaging aan.

Vanaf dinsdag 8 april, elke dinsdag t/m donderdag om 20.30 uur

Foto: Tom Cornelissen & Rob Jacobs
Bron RTL

Mensen die via videoland kijken kunnen hier RLS / [VIDEOLAND] Married at First Sight #44 - Zure Kim posten
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_217495912
Ik heb nog nooit iemand gezien die een showlijn (of gewone lijn?) van de hond zo mooi om zichzelf geknoopt heeft. _O- Geniaal.
Dennis tien punten. :D

Stefan heeft ook een mooie woning. Wat een fijne ruime woonkamer. O+ En alles zo netjes.
pi_217495945
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2025 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb nog nooit iemand gezien die een showlijn (of gewone lijn?) van de hond zo mooi om zichzelf geknoopt heeft. _O- Geniaal.
Dennis tien punten. :D

Stefan heeft ook een mooie woning. Wat een fijne ruime woonkamer. O+ En alles zo netjes.
Net apartement, veel kleding, dat vinkt wel weer een paar clichées af! ;)
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_217496147
Stefan zorgt er wel voor dat het straks enkel vriendschap is.

Misschien knippen ze het allemaal zo dat we denken dat hij rustig aan wil doen, maar voelt hij die romantische klik niet.
pi_217496194
Ja, je kunt ook romantisch samen karaoke zingen -O-
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_217496228
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 21:23 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Ja, je kunt ook romantisch samen karaoke zingen -O-
Genoeg zuipen, dan lukt dat vast wel. :+
pi_217496269
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 21:28 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Genoeg zuipen, dan lukt dat vast wel. :+
Nou, ze hadden wel even echt plezier samen, dat is ook wat waard, toch?
pi_217496282
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 21:35 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Nou, ze hadden wel even echt plezier samen, dat is ook wat waard, toch?
Zeker. Best friends forever. :+
Marcella huilt en weet dat het gevoel niet komt (Eva verkoopt zoiets als dat het in de setting van thuis wel komt, why?).
Niemand voelt het. ;(
pi_217496358
Gio komt los! Hij maakt zelfs grapjes! :o
pi_217496412
Nou Evelien, normaal heb je idd na 2 dates toch wel een gevoel of je iemand wel of niet aantrekkelijk vindt?
Maar misschien komt het nog bij Marcella en dit helpt haar iig wel om de tijd door te komen.
pi_217496430
Gokje: Svea en Joey is enkel een ONS.
pi_217496457
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
Nou Evelien, normaal heb je idd na 2 dates toch wel een gevoel of je iemand wel of niet aantrekkelijk vindt?
Maar misschien komt het nog bij Marcella en dit helpt haar iig wel om de tijd door te komen.
Misschien is dat wel het grootste verschil tussen dit programma en normaal daten. Het begint normaal toch vooral met de eerste aantrekkingskracht. Soms kan die later nog komen, maar dat zijn wel uitzonderingen.
pi_217496467
Marcella heeft kritiek op zijn antwoord maar komt zelf met een overleden oma. Hoe suf wil je het hebben.

Gelukkig kwam er daarna toch nog een aardig gesprek.
pi_217496844
Ik word gék van Carlo's ".. Suhvielja", die stad heet gewoon See-vie-ja. Net zoals het een tortieja heet (en geen tortielja)...

:D
Mon 'en!
pi_217497163
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Stefan zorgt er wel voor dat het straks enkel vriendschap is.

Misschien knippen ze het allemaal zo dat we denken dat hij rustig aan wil doen, maar voelt hij die romantische klik niet.
Stefan is vanaf het begin al klaar met die seksgrappen. Hij had gewoon 1x moeten zeggen wil je dat niet meer doen. En klaar.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_217497164
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 22:00 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Misschien is dat wel het grootste verschil tussen dit programma en normaal daten. Het begint normaal toch vooral met de eerste aantrekkingskracht. Soms kan die later nog komen, maar dat zijn wel uitzonderingen.
Er zijn toch 100 miljoen stellen die eerst elkaar kenden van een vriendengroep?
pi_217497346
Verkeerde topic :@
  woensdag 30 april 2025 @ 07:17:17 #18
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_217497393
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
Marcella heeft kritiek op zijn antwoord maar komt zelf met een overleden oma. Hoe suf wil je het hebben.

Gelukkig kwam er daarna toch nog een aardig gesprek.
Marcella vind hem niks, zie je al vanaf de 1e aflevering
pi_217497484
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2025 02:02 schreef W00fer het volgende:

[..]
Ja, dat klopt wel. Maar die zullen elkaar toch wel aantrekkelijk gevonden hebben voor ze gingen daten
pi_217497491
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 07:17 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
Marcella vind hem niks, zie je al vanaf de 1e aflevering
Volgens mij heeft Marcella gewoon altijd zo'n afkeurend gezicht
pi_217497512
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 22:51 schreef bloempjuh het volgende:
Ik word gék van Carlo's ".. Suhvielja", die stad heet gewoon See-vie-ja. Net zoals het een tortieja heet (en geen tortielja)...

Ja, dat die kandidaten het niet kunnen uitspreken, OK. Maar als presentator moet je dat toch weten
pi_217497642
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 22:51 schreef bloempjuh het volgende:

See-bie-ja zeggen de Spanjaarden zelfs. Maar vooruit. Het is wel tergend kut. Net als mensen die vanielje zeggen in plaats van vanille :')

Kan er wel een KLB topic over openen.
pi_217497696
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2025 02:02 schreef W00fer het volgende:

[..]
Ik leerde mijn partner idd via een gezamenlijke kennis kennen. Ik weet nog dat ik zei na de eerste afspraak "aardige jongen hoor, maar totaal mn type niet"...enfin, een half jaar later was het totaal mijn type wel en intussen zijn we bijna 25 jaar samen

[ Bericht 0% gewijzigd door totebel op 30-04-2025 09:05:54 ]
pi_217498916
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2025 08:37 schreef totebel het volgende:

[..]
Ik leerde mijn partner idd via een gezamenlijke kennis kennen. Ik weet nog dat ik zei na de eerste afspraak "aardige jongen hoor, maar totaal mn type niet"...enfin, een half jaar later was het totaal mijn type wel en intussen zijn we bijna 25 jaar samen
Was hij een door een van de experts veranderd 😛
  woensdag 30 april 2025 @ 13:32:13 #25
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_217499443
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 07:52 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Volgens mij heeft Marcella gewoon altijd zo'n afkeurend gezicht
Dat zeker, een heel naar gezicht van zich zelf. Eva is ook vreselijk
  Miss 200.000.000! woensdag 30 april 2025 @ 13:33:15 #26
367000 roos94
pi_217499452
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 13:32 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
Femke en Hinke zijn ook niet veel beter :')
pi_217499454
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 13:32 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
Eva is misplaatst arrogant. :') Dan is Marcella nog wel lief. Die huilt omdat ze het sneu vindt dat Bjorn al half verliefd is.
pi_217499471
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 13:33 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Eva is misplaatst arrogant. :') Dan is Marcella nog wel lief. Die huilt omdat ze het sneu vindt dat Bjorn al half verliefd is.
Eva kijkt neer op Bram en respecteert hem niet, zeikt hem continu af en maakt vileine opmerkingen. Marcella vindt Bjorn fysiek niet aantrekkelijk. Daar kan ze niet zo veel aan doen. Maar dan moet ze wel eerlijk tegen hem zijn.
pi_217499514
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 13:36 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Eva kijkt neer op Bram en respecteert hem niet, zeikt hem continu af en maakt vileine opmerkingen. Marcella vindt Bjorn fysiek niet aantrekkelijk. Daar kan ze niet zo veel aan doen. Maar dan moet ze wel eerlijk tegen hem zijn.
Ze worden ook continu zo gestuurd met “voel je niet gehaast, je hoeft niet ergens te zijn, blijf in het nu en leer elkaar kennen”. :')

Daarbij heb je als je eerlijk bent mannen die dan boos reageren dat ze “niet een echte kans hebben gekregen”.
pi_217499583
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 13:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ze worden ook continu zo gestuurd met “voel je niet gehaast, je hoeft niet ergens te zijn, blijf in het nu en leer elkaar kennen”. :')

Daarbij heb je als je eerlijk bent mannen die dan boos reageren dat ze “niet een echte kans hebben gekregen”.
Ben ik met je eens hoor. Maar er is wel een wezenlijk verschil. Liefde kan ontstaan, dat kan groeien. Maar fysieke aantrekkingskracht, dat is er of dat is er niet. In 99% van de gevallen.

Ik snap dat het televisie is, maar dat gepush van de experts werkt niet. Zo’n Eva of Marcella had in real life al lang en breed gezegd “laten we eerlijk met elkaar zijn, het is er niet”.
pi_217499955
Dat gepush van die experts werk averechts
pi_217500164
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 13:33 schreef roos94 het volgende:

[..]
Femke en Hinke zijn ook niet veel beter :')
Femke en Olof doen alleen maar mee om op TV te komen.

Bij Hinke vind ik haar "coachende" houding vervelender dan haar gezicht. Ik zou zowel van Hinke als van Gio knettergek worden, al vond ik Gio wel een beetje loskomen gisteren.
pi_217502118
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 12:10 schreef W00fer het volgende:

[..]
Was hij een door een van de experts veranderd 😛
Gelukkig niet :) nog los van t feit dat zowel hij als ik niet met onze kop op tv zouden willen (en t programma toen ook niet bestond), we laten ons ook beiden niets aanpraten. We hebben toch wel genoeg zelfvertrouwen om te weten wat we wel en niet willen doen...een van die dingen is ons niet als deurmat op te stellen of te laten gebruiken.

Bij Gio vind ik duidelijk te zien dat hij zich teveel door hollywood-romantiek heeft laten beïnvloeden en te weinig beseft dat hij niet de enige is die moeite hoeft te doen. Hinke mag zelf ook wel wat investeren...en dan bedoel ik niet: elk gesprek in een sollicitatiegesprek veranderen
pi_217502181
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 14:31 schreef Woonbootjes het volgende:
Dat gepush van die experts werk averechts
Vraag eens met je wie weleens een diner zou willen hebben!? Het mag iedereen zijn!
Dat gevoel hoef je nu nog niet helemaal te hebben!
SOONY
pi_217502285
Ik heb Olof net gespot :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_217502359
quote:
9s.gif Op woensdag 30 april 2025 19:34 schreef DKUp het volgende:

[..]
Vraag eens met je wie weleens een diner zou willen hebben!? Het mag iedereen zijn!
Dat gevoel hoef je nu nog niet helemaal te hebben!
Die vraag had leuk kunnen zijn, tot hij antwoord gaf en tot zij antwoord gaf.
Zit ook weinig intellect in die 2.
pi_217502815
Jammer dat Stefan en Dennis waarschijnlijk te verschillend zijn. Het zijn los gewoon 2 leuke mannen. Jammer dat het niet past. Zelfs de honden passen. ;(
pi_217503146
Vleesfondue. Jeetje. Doen mensen zoiets nog? Ik durf het bijna niet te vragen, maar ja. :D

Gaan Femke en Olof niet samenwonen?
pi_217503553
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Vleesfondue. Jeetje. Doen mensen zoiets nog? Ik durf het bijna niet te vragen, maar ja. :D

Gaan Femke en Olof niet samenwonen?
Nee
pi_217503675
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 22:16 schreef W00fer het volgende:

[..]
Nee
De helft krijgen we niet samenwonend te zien ofzo. Jammer.

Doe dan maar weer het oude format met de bruidsjurken langdurig passen want dit is wel erg ingekort hap-snap klaar. :D
pi_217503900
Samenwonen is eigenlijk ook meer logeren.
Eva vind ik niet leuk tegen Bram doen. Ook telkens de schuld van alles bij Bram leggen. Ze vindt hem niet leuk/aantrekkelijk genoeg, dat kan, maar ik vind haar nu wel echt respectloos met hem omgaan. Lijkt wel alsof ze test hoever ze kan gaan voordat hij er genoeg van heeft.
pi_217504313
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2025 22:44 schreef S_E het volgende:
Eva vind ik niet leuk tegen Bram doen. Ook telkens de schuld van alles bij Bram leggen. Ze vindt hem niet leuk/aantrekkelijk genoeg, dat kan, maar ik vind haar nu wel echt respectloos met hem omgaan. Lijkt wel alsof ze test hoever ze kan gaan voordat hij er genoeg van heeft.
Voorheen was het samenwonen ook langer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat me wel opvalt dit seizoen is hoe weinig begeleiding de koppels krijgen. Ik snap dat ze niet gelijk in relatietherapie gaan en dat het geen psychiatrische consulten zijn maar als er onzekerheden zijn worden die bevestigd, het mag er zijn, het mag gevoeld worden. Ook als het irreëel, enorme eisen of hoge verwachtingen zijn.

Ik had gehoopt dat Lennard er wat strakker in zou zitten qua zelfreflectie maar mis Patrick wel. Die deed dat echt wat beter. Lennard is meer van de goede harmonie en de feelgood momentjes.

Wanneer worden de stellen nou eens echt een keer de ogen geopend?

[ Bericht 21% gewijzigd door W00fer op 01-05-2025 03:39:41 ]
  donderdag 1 mei 2025 @ 07:31:11 #43
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_217505041
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2025 22:44 schreef S_E het volgende:
Eva is het type dat beter alleenstaand kan leven.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_217511330
Peter vind ik niet leuk genoeg voor Mariska. :N
En die buik, ik zie alleen maar een jonge Frans Timmermans voor me. -O- Die buik, grijs haar en grijze bril. ;(
  donderdag 1 mei 2025 @ 20:50:19 #45
174940 W00fer
Maar echt
pi_217511368
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2025 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
En die buik, ik zie alleen maar een jonge Frans Timmermans voor me. -O- Die buik, grijs haar en grijze bril. ;(
Zij heeft al aangegeven daar niet zo'n punt van te maken als hij maar eerlijk is en zorgzaam.

De perfecte partner bestaat niet. Bovendien hebben veel vijftigers een buikje.
pi_217511390
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 20:50 schreef W00fer het volgende:

[..]
Zij heeft al aangegeven daar niet zo'n punt van te maken als hij maar eerlijk is en zorgzaam.

De perfecte partner bestaat niet. Bovendien hebben veel vijftigers een buikje.
De gemiddelde vijftiger heeft niet deze ingeslikte voetbal. Echt niet. :D

Maar zoiets heeft ze idd gezegd, maar ik moet het nog zien of ze het leuk genoeg vindt.
  donderdag 1 mei 2025 @ 20:57:33 #47
174940 W00fer
Maar echt
pi_217511437
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 20:52 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
De gemiddelde vijftiger heeft niet deze ingeslikte voetbal. Echt niet. :D

Maar zoiets heeft ze idd gezegd, maar ik moet het nog zien of ze het leuk genoeg vindt.
Veel vijftigers hebben niet meer zoveel te willen. En haar zoon en hij kunnen goed met elkaar over weg. Dat is ook winst.
pi_217511798
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 20:57 schreef W00fer het volgende:

[..]
Veel vijftigers hebben niet meer zoveel te willen. En haar zoon en hij kunnen goed met elkaar over weg. Dat is ook winst.
Ik denk dat veel vijftigers zich ook minder druk maken om het uiterlijk.
En ja, dat laatste is ook niet onbelangrijk
  donderdag 1 mei 2025 @ 21:37:44 #49
174940 W00fer
Maar echt
pi_217511937
RTL heeft wel opgelet om geen gek Limburgs of Twents accent er meer in te gooien.
pi_217512165
Ze moeten nog samenwonen maar zitten nu al bij elkaar. Wat een vreemde manier van doen dit jaar.
pi_217514787
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2025 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Oh, ik vind ze juist hartstikke lief met elkaar en respectvol. Denk dat zij er heel realistisch in gegaan zijn, zonder torenhoge eisen en verwachtingen en daardoor kan er ook veel makkelijker iets bloeien.

Die andere meiden snappen niet dat hun verwachtingen hun probleem zijn en niet van de man
pi_217515065
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 09:17 schreef totebel het volgende:

[..]
Oh, ik vind ze juist hartstikke lief met elkaar en respectvol. Denk dat zij er heel realistisch in gegaan zijn, zonder torenhoge eisen en verwachtingen en daardoor kan er ook veel makkelijker iets bloeien.

Die andere meiden snappen niet dat hun verwachtingen hun probleem zijn en niet van de man
Hinke is een pittige tante maar als het niks met Gio wordt ligt het niet aan haar, toch?
En de rest voelt de aantrekkingskracht ook niet. Dan houdt het op. Is geen torenhoog pakket. Vind ik.
Dat ze zelf saai (Marcella) of bitchy (Eva) zijn, staat er even los van.

Blind koppelen en succes verwachten kan natuurlijk niet. Dan was de hele wereld niet single meer als dit zo makkelijk was. :)

Alleen Femke en Olof vinden elkaar aantrekkelijk. Maar 2 ego’s gaan niet samen.
pi_217515370
Volgens mij hadden we al geconcludeerd dat je op "wetenschappelijke" methode er hooguit een slag naar kan slaan, en daar soms iets moois uitkomt, maar dat de liefde toch ook weer niet 100% wetenschappelijk is te verklaren. Gelukkig maar O+
  vrijdag 2 mei 2025 @ 11:16:32 #54
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_217516131
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 09:37 schreef Pisces29 het volgende:
Alleen Femke en Olof vinden elkaar aantrekkelijk.
Svea en Joey niet denk je?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_217516346
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 11:16 schreef Gunner het volgende:

[..]
Ze heeft het over de stellen waarbij het niet soepel loopt, maar er wel aantrekkingskracht is.

Bij Mariska en Peter en Svea en Joey is die er uiteraard wel, maar die vallen niet in die categorie.
pi_217516844
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 11:16 schreef Gunner het volgende:

[..]
Oh ja, die ook. :)
  vrijdag 2 mei 2025 @ 13:11:33 #57
174940 W00fer
Maar echt
pi_217517181
Jeppe wil zich niet uitlaten over de breuk met Jantine gezien haar grote vriendengroep van oud kandidaten. Hij had toch ook veel vrienden met oud kandidaten? Hij geeft aan dat er ook RTL op zit en een mediateam.

Best een benauwende situatie. Je mag jarenlang, ook als het programma al lang en breed is afgelopen, niks zeggen.
Je bent een soort bezit van de tv wereld. Ik snap dat je geen modder gaat gooien via de media over je ex maar dit is toch wel weer een soort kliekje waar je in terecht komt.

De nadelen zijn bijna groter dan de voordelen. Jeppe verpatste zijn trouwring voor 100 euro trouwens.
pi_217517383
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 13:11 schreef W00fer het volgende:
Jeppe wil zich niet uitlaten over de breuk met Jantine gezien haar grote vriendengroep van oud kandidaten. Hij had toch ook veel vrienden met oud kandidaten? Hij geeft aan dat er ook RTL op zit en een mediateam.

Best een benauwende situatie. Je mag jarenlang, ook als het programma al lang en breed is afgelopen, niks zeggen.
Je bent een soort bezit van de tv wereld. Ik snap dat je geen modder gaat gooien via de media over je ex maar dit is toch wel weer een soort kliekje waar je in terecht komt.

De nadelen zijn bijna groter dan de voordelen. Jeppe verpatste zijn trouwring voor 100 euro trouwens.
Dan denk ik meteen dat het iets heel heftigs is. Want “we hadden vaak ruzie, te vaak een verschillende mening” zou je wel kunnen zeggen.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 14:09:57 #59
174940 W00fer
Maar echt
pi_217517799
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 13:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dan denk ik meteen dat het iets heel heftigs is. Want “we hadden vaak ruzie, te vaak een verschillende mening” zou je wel kunnen zeggen.
Ergens vind ik het ook wel weer apart. Waarom een vriendengroep met oud kandidaten. Als je de introductie ziet van de kandidaten hebben ze allemaal al een vriendengroep. Waarom zou je die mensen aan de kant zetten voor oud kandidaten die vaak erop uit zijn om shine te pakken?
pi_217520616
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 09:37 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Hinke is een pittige tante maar als het niks met Gio wordt ligt het niet aan haar, toch?
En de rest voelt de aantrekkingskracht ook niet. Dan houdt het op. Is geen torenhoog pakket. Vind ik.
Dat ze zelf saai (Marcella) of bitchy (Eva) zijn, staat er even los van.

Blind koppelen en succes verwachten kan natuurlijk niet. Dan was de hele wereld niet single meer als dit zo makkelijk was. :)

Alleen Femke en Olof vinden elkaar aantrekkelijk. Maar 2 ego’s gaan niet samen.
Ik doel ook vooral op Marcella en Eva. Waslijst aan eisen, doen zelf geen enkele moeite. Zeker Eva lijkt een presenteerblaadje te verwachten
pi_217520868
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 20:25 schreef totebel het volgende:

[..]
Ik doel ook vooral op Marcella en Eva. Waslijst aan eisen, doen zelf geen enkele moeite. Zeker Eva lijkt een presenteerblaadje te verwachten
Ik weet niet of het lijstje vervalt als ze wel aantrekkingskracht zouden voelen. Ik denk het wel.

Grappig wel dat Eva tranen met tuiten zat te huilen, die had torenhoge verwachtingen van dit programma en ziet het straks niet gebeuren als ze weer aan het zoveelste wijntje op een terras zit.

Wat me opvalt aan Bram is dat ik zijn gezicht echt altijd gespannen vind. Het rijmt niet met wat voor werk hij (allemaal) doet.
Toen hij gister zei dat ze zelden met z’n tweeën zijn (geweest) viel het een beetje op z’n plek. Hij vindt die camera lastig. (Lijkt me ook lastig.)
pi_217521877
Eva en Marcella beginnen wel echt enorm vervelend te worden zeg :')
Ze willen diepgang van Bram en Bjorn, maar andersom doen ze zelf ook echt totaal geen moeite om dat aan hen te bieden. Als je in een spreekwoordenboek zoekt naar "de pot verwijt de ketel" staat er waarschijnlijk een pasfoto van die 2 bij :')

Hinke en Gio gaan dan weer een stuk beter dan ik verwacht had.

[ Bericht 0% gewijzigd door Irritatie100 op 03-05-2025 08:20:49 ]
pi_217521983
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 22:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Ze willen diepgang van Bram en Bjorn, maar andersom doen ze zelf ook echt totaal geen moeite om dat aan hen te bieden. Als je in een spreekwoordenboek zoekt naar "de pot verwijdt de ketel" staat er waarschijnlijk een pasfoto van die 2 bij :')

Ze hebben geen trek in die die jongens, dat kan maar ga niet proberen de schuld in hun schoenen te schuiven.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217522145
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 22:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Ze willen diepgang van Bram en Bjorn, maar andersom doen ze zelf ook echt totaal geen moeite om dat aan hen te bieden. Als je in een spreekwoordenboek zoekt naar "de pot verwijdt de ketel" staat er waarschijnlijk een pasfoto van die 2 bij :')

Dit :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_217523293
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 20:59 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik weet niet of het lijstje vervalt als ze wel aantrekkingskracht zouden voelen. Ik denk het wel.

Dat zou best kunnen. Vrouwen in dit soort programma's lijken vaak heel hoge verwachtingen te hebben.
Dat zou kunnen omdat ze het te rationeel benaderen; ze moeten natuurlijk vooraf aan de "experts" aangeven wat ze zoeken, dus hebben ze vantevoren een wensen(eisen-)lijstje gemaakt, maar het kan ook doordat de eerste aantrekking er niet is en ze daardoor compensatie zoeken in andere dingen.
  zaterdag 3 mei 2025 @ 09:03:27 #66
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217523333
Ik vind Stefan echt een van de leukste en prettigste mensen die ik de afgelopen tijd op tv heb gezien (voor zo ver dat te beoordelen is). Lijkt me een fijne man. Slim, eerlijk, evenwichtig, hartelijk.

[ Bericht 10% gewijzigd door Duderinnetje op 03-05-2025 13:35:25 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_217523408
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 14:09 schreef W00fer het volgende:

[..]
Ergens vind ik het ook wel weer apart. Waarom een vriendengroep met oud kandidaten. Als je de introductie ziet van de kandidaten hebben ze allemaal al een vriendengroep. Waarom zou je die mensen aan de kant zetten voor oud kandidaten die vaak erop uit zijn om shine te pakken?
Want mensen kunnen alleen onderdeel zijn van een vriendengroep met oud-kandidaten als ze de vriendengroep die ze al hadden aan de kant schuiven?

Interessante invullingen voor anderen weer.
pi_217523507
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 23:04 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze hebben geen trek in die die jongens, dat kan maar ga niet proberen de schuld in hun schoenen te schuiven.
Marcella had gewoon eerlijk moeten zijn dat ze het niet ziet zitten met Bjorn. Continu zeiken dat hij te weinig initiatief neemt of diepgang opzoekt maar uit haar komt ook niks, ze kijkt hem zelfs amper aan. En als hij wel initiatief neemt dan begint ze te klagen dat het ongemakkelijk is. Dan kan je het nooit goed doen en kan je er beter mee stoppen.

Er zullen tussen Bram en Eva vast van beide kanten dingen zijn misgegaan, maar ik vind haar erg onsympathiek en een nare persoonlijkheid hebben eigenlijk. Het is allemaal zijn schuld, nul zelfreflectie.
  zaterdag 3 mei 2025 @ 09:46:56 #69
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_217523655
Ach. Als je de pech hebt dat je d'r met iemand zit die je onaantrekkelijk vindt. Dan is 't gewoon een ongemakkelijke bende. En niemand wil zeggen "ik zie alleen maar die pratende aidsvlek" dus dan krijg je dit soort tv.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_217524371
-spoiler weggehaald :)

[ Bericht 84% gewijzigd door Pisces29 op 03-05-2025 14:12:33 ]
pi_217524379
Oh ja? Ik heb vooruit gekeken, maar ik zie de spoiler niet. Gewoon een algemene waarneming incl. stukje invulling die al vanaf de huwelijksreis gemaakt zou kunnen worden bij die twee.
pi_217524479
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 11:33 schreef Stepperoller het volgende:
Oh ja? Ik heb vooruit gekeken, maar ik zie de spoiler niet. Gewoon een algemene waarneming incl. stukje invulling die al vanaf de huwelijksreis gemaakt zou kunnen worden bij die twee.
Ze geven elkaar een hoog cijfer bij het diner. Hoezo moet ik nu denken dat het misloopt? :? Ja dat zal dan nu wel ja. :') Maar ze zijn bij het diner positiever dan tijdens de reis.

En iets een algemene waarneming noemen is gewoon flauw. En arrogant. Leuk al jullie vooruitkijkers. Hoef je het niet bewust te spoileren en dan nog “ja dat wist je toch al” te roepen.
  zaterdag 3 mei 2025 @ 13:35:00 #73
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217525117
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 11:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Good riddance? Je spoilert nu.
Oeh, ik haal 'm weg. Excuses.

Doe jij dat ook even met de quote? Thanks.

Ik heb overigens geen Videoland. Maar ik kan me voorstellen dat het een spoiler lijkt.

[ Bericht 8% gewijzigd door Duderinnetje op 03-05-2025 17:45:21 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  Miss 200.000.000! zondag 4 mei 2025 @ 08:05:40 #74
367000 roos94
pi_217531736
Bjorn woont vlakbij de efteling ga daar dan heen :(
  Miss 200.000.000! zondag 4 mei 2025 @ 21:18:12 #75
367000 roos94
pi_217539681
Juice over dennis

SPOILER
pi_217540511
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 21:18 schreef roos94 het volgende:
Juice over dennis

SPOILER
Wat een figuur :')
pi_217541888
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 21:18 schreef roos94 het volgende:
Juice over dennis

SPOILER
Met name dat eerste stuk verbaast me niet nadat ik 'm hier in actie zie _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 4 mei 2025 @ 23:38:10 #78
174940 W00fer
Maar echt
pi_217542091
Dennis is een kapper maar woont in grote huizen?

Verdienen kappers zo goed?
pi_217543251
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 23:38 schreef W00fer het volgende:

Bij Dennis draait het allemaal om de buitenkant, dat was meteen al duidelijk. Met zijn geborrel en “ons soort mensen”-vrienden.

Dat verhaal met die Mini past daar ook wel bij, trouwens.
pi_217543311
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 23:38 schreef W00fer het volgende:

Je hebt wel van die exclusieve kappers en het zou mij niet verbazen als hij er zo eentje probeert te zijn.
  Miss 200.000.000! maandag 5 mei 2025 @ 08:46:53 #81
367000 roos94
pi_217543548
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 08:10 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Je hebt wel van die exclusieve kappers en het zou mij niet verbazen als hij er zo eentje probeert te zijn.
"Een nicht als een kathedraal maar hij toupeert als een god"

-Kees&Co 1997
  maandag 5 mei 2025 @ 18:34:09 #82
174940 W00fer
Maar echt
pi_217550059
Ik mag hopen dat er bij MAFS een keer een ons soort mensen filter komt. Maarja dan wordt het een kneuterig boer zoekt vrouw met een broodtrommeltje met kaas en mensen van 3 hoog achter en dat wil RTL niet.
pi_217550184
In het AD staat een interview met Jeppe. Tldr: toen de camera’s weg waren bleken er meer verschillen dan overeenkomsten te zijn. Hij wou scheiden en zij niet.

https://www.ad.nl/hengelo(...)ntact-meer~a5e0d05f/

Eigenlijk hetzelfde wat je bij het gros van de koppels ziet die na afloop niet direct gaan scheiden, dus.
pi_217550212
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 18:34 schreef W00fer het volgende:
Ik mag hopen dat er bij MAFS een keer een ons soort mensen filter komt. Maarja dan wordt het een kneuterig boer zoekt vrouw met een broodtrommeltje met kaas en mensen van 3 hoog achter en dat wil RTL niet.
Types zoals Olof en Dennis zorgen natuurlijk ook dat er over het programma wordt geluld bij de koffieautomaat. Als er alleen maar Bjorns en Marcella’s meededen dan zou dat een stuk minder zijn. Stukje #ophef creëren.
pi_217550503
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 18:43 schreef Spablauw214 het volgende:
In het AD staat een interview met Jeppe. Tldr: toen de camera’s weg waren bleken er meer verschillen dan overeenkomsten te zijn. Hij wou scheiden en zij niet.

Eigenlijk hetzelfde wat je bij het gros van de koppels ziet die na afloop niet direct gaan scheiden, dus.
Maar wat wil hij dan over Jantine zeggen dat hij bang is dat hij in de gezamenlijke vriendengroep zoveel reacties terug zal krijgen? Er zijn wel meer mensen die uit elkaar gaan en dezelfde vrienden hebben. Mag je toch wel gewoon bespreken.
Of is het de dwang van RTL, die de andere deelnemers in die vriendengroep erg belangrijk vinden en Jeppe dus een stuk minder.

Ik vond destijds de ouders heel verschillend. Niet dat uit hoeft te maken. Maar de nette ouders van Jeppe. En volkstype (met bijbehorende grapjes) ouders van Jantine.

Op de reis leek het eerder of hij het meer zag zitten dan Jantine, maar dat zegt vrij weinig na een paar dagen.

En die afstand is ook elk jaar een ding. Want iemand moet z’n plaats opgeven. Eigenlijk zouden ze ook echt moeten matchen op provincie. _O-
pi_217550565
quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2025 19:12 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Maar wat wil hij dan over Jantine zeggen dat hij bang is dat hij in de gezamenlijke vriendengroep zoveel reacties terug zal krijgen? Er zijn wel meer mensen die uit elkaar gaan en dezelfde vrienden hebben. Mag je toch wel gewoon bespreken.
Of is het de dwang van RTL, die de andere deelnemers in die vriendengroep erg belangrijk vinden en Jeppe dus een stuk minder.

Ik vond destijds de ouders heel verschillend. Niet dat uit hoeft te maken. Maar de nette ouders van Jeppe. En volkstype (met bijbehorende grapjes) ouders van Jantine.

Op de reis leek het eerder of hij het meer zag zitten dan Jantine, maar dat zegt vrij weinig na een paar dagen.

En die afstand is ook elk jaar een ding. Want iemand moet z’n plaats opgeven. Eigenlijk zouden ze ook echt moeten matchen op provincie. _O-
Hij blijft vaag over wat nou concreet de aanleiding was, hij houdt het algemeen met “we verschilden teveel”. Ja waarin dan? Al kan dat natuurlijk ook aan de interviewer liggen die wellicht gewoon geen kritische vragen heeft gesteld.

Verhuisbereidheid kan je toch gewoon vooraf vragen? Iemand die verknocht is aan Friesland ofzo laten verhuizen naar Zeeland is bij voorbaat kansloos maar er zijn er ook genoeg die minder honkvast zijn. Wat me wel opvalt is dat er geen deelnemers met echt sterke, overheersende accenten meer zijn.
pi_217550581
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 19:19 schreef Spablauw214 het volgende:

Verhuisbereidheid kan je toch gewoon vooraf vragen? Iemand die verknocht is aan Friesland ofzo laten verhuizen naar Zeeland is bij voorbaat kansloos maar er zijn er ook genoeg die minder honkvast zijn. Wat me wel opvalt is dat er geen deelnemers met echt sterke, overheersende accenten meer zijn.
Het halve programma heeft dit seizoen een zachte g. :D Ik vind het vaak overheersend en soms ook onverstaanbaar.

En vooraf vragen wbt verhuizen is wel een idee. Misschien doen ze het ook wel. Maar dan weten kandidaten natuurlijk niet of ze mogelijk 1 of 4 provincies ‘opschuiven’.
pi_217550619
quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2025 19:20 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Het halve programma heeft dit seizoen een zachte g. :D Ik vind het vaak overheersend en soms ook onverstaanbaar.
Ja ok maar er zijn in het verleden ook deelnemers uit Twente of Zuid-Limburg geweest met dito accent, waar de partner dan in de trouwzaal al op afknapte. Dat is nu niet meer zo erg.
  maandag 5 mei 2025 @ 23:58:28 #89
174940 W00fer
Maar echt
pi_217553112
Zie onder

[ Bericht 90% gewijzigd door W00fer op 06-05-2025 18:49:08 ]
  dinsdag 6 mei 2025 @ 18:46:36 #90
174940 W00fer
Maar echt
pi_217559777
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 18:43 schreef Spablauw214 het volgende:

Wat is die man door de mand gevallen. Hij deed op tv alsof hij haar erg leuk vond, lief vond. De final vows en alles leek een sprookje. En dan nu zeggen ze was mijn type niet en naderhand hield ik de schijn op. Echt leuk vind ik het niet. En waar waren de experts dan toen hij ruzie met haar kreeg? Ik zie in andere seizoenen dat er nog gesprekken waren met Eveline, of dat ze naderhand nog met Dirk gepraat hebben. Die nazorg na het eindgesprek met Carlo lijkt me essentieel.

Schijn bedriegt weer.
pi_217560983
“Hopelijk valt het brandschone huis van Bjorn in de smaak.” (*kat springt op aanrecht*) :X

En wat is het leuk tussen Hinke en Gio. O+
pi_217560996
En dan die vreselijke luiken die zo lekker typisch voor het zuiden zijn.
Wat een huis heeft die Bjorn. Die tuin. Voor een dertiger. _O-
  dinsdag 6 mei 2025 @ 21:04:19 #93
38496 Perrin
pi_217561001
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
En dan die vreselijke luiken die zo lekker typisch voor het zuiden zijn.
Wat een huis heeft die Bjorn. Die tuin. Voor een dertiger. _O-
Kan alleen zelf geen bed opmaken.
pi_217561009
Hinke die gio van alles laat passen. Want te saai. Heeft zelf een zwart t-shirt aan en broek die haar niet flatteert.
pi_217561035
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 21:05 schreef F_r het volgende:
Hinke die gio van alles laat passen. Want te saai. Heeft zelf een zwart t-shirt aan en broek die haar niet flatteert.
Dat beige overhemd en ding met ruitjes staan hem wel erg leuk. Hij geniet echt van haar aanwezigheid en de dingen zie de doen.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 21:16:04 #96
429367 DKUp
ON TOUR
pi_217561101
Die domme docente is echt heel vervelend.
SOONY
pi_217561126
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 21:16 schreef DKUp het volgende:
Die domme docente is echt heel vervelend.
Marcella en Bjorn zijn allebei stil. Allebei vrij leeg. En allebei zoeken ze niet wat ze zelf zijn. Lol.
  Miss 200.000.000! dinsdag 6 mei 2025 @ 21:20:25 #98
367000 roos94
pi_217561148
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 21:05 schreef F_r het volgende:
Hinke gedraagt zich als een persoonlijk begeleider die met cliënt op stap gaat
pi_217561208
Svea met haar seks getinte hintjes…
Met Joey is het enkel sex en verder niks. Een simpele one night stand.
pi_217561235
Die kat op tafel. Mijn god zeg. :r
  dinsdag 6 mei 2025 @ 21:28:20 #101
38496 Perrin
pi_217561262
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Die kat op tafel. Mijn god zeg. :r
Lekker eerst met de poten in de kattenbak en dan de klontjes over de tafel smeren.
pi_217561331
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 21:28 schreef Perrin het volgende:

[..]
Lekker eerst met de poten in de kattenbak en dan de klontjes over de tafel smeren.
Als hij eindelijk wordt weggejaagd, mag hij alsnog op de hoek van de tafel zitten. Eet smakelijk.

En dat uitzicht op de tuin ook vanaf die eettafel. Wat een slons die Bjorn.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 21:35:06 #103
429367 DKUp
ON TOUR
pi_217561335
Frisbee gooien net naast een parkeerterrein in herfst…..

Heel goed plan en leuk!
SOONY
  dinsdag 6 mei 2025 @ 21:36:26 #104
429367 DKUp
ON TOUR
pi_217561347
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 21:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Marcella en Bjorn zijn allebei stil. Allebei vrij leeg. En allebei zoeken ze niet wat ze zelf zijn. Lol.
Ja die twee zijn helemaal niks.
SOONY
pi_217561380
Is Stefan zo voorzichtig met sex omdat de gay scène altijd zo vlug gaat? Dan snap ik het wel.

Al snap ik Dennis ook.
Je bent getrouwd. Je bent op reis geweest. Je woont samen.
En dan nu is het elke dag een knuffel en kus. Tja…
pi_217561400
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 19:19 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Hij blijft vaag over wat nou concreet de aanleiding was, hij houdt het algemeen met “we verschilden teveel”. Ja waarin dan? Al kan dat natuurlijk ook aan de interviewer liggen die wellicht gewoon geen kritische vragen heeft gesteld.

https://lovereality.nl/ma(...)p-alles-geblokkeerd/
edit: Oh spuit 11
pi_217561477
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Is Stefan zo voorzichtig met sex omdat de gay scène altijd zo vlug gaat? Dan snap ik het wel.

Al snap ik Dennis ook.
Je bent getrouwd. Je bent op reis geweest. Je woont samen.
En dan nu is het elke dag een knuffel en kus. Tja…
Ze kennen elkaar 2 weken hè? Volgens mij zijn de andere stellen ook redelijk terughoudend qua intimiteit. Behalve Svea en Joey dan.
pi_217561679
Is dat eten en samen logeren normaal niet in 1 lang weekend?

We hebben nu een etentje gehad. Maar ze komen nu opnieuw terug om te logeren. Apart. :D
  dinsdag 6 mei 2025 @ 22:31:04 #109
174940 W00fer
Maar echt
pi_217562095
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 21:34 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Als hij eindelijk wordt weggejaagd, mag hij alsnog op de hoek van de tafel zitten. Eet smakelijk.

En dat uitzicht op de tuin ook vanaf die eettafel. Wat een slons die Bjorn.
Die tuin moet ik dan nog maar eens terugkijken
pi_217562113
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 22:31 schreef W00fer het volgende:

[..]
Die tuin moet ik dan nog maar eens terugkijken
Het was een teringbende. Maar dat hele huis leek een bij elkaar geraapt zooitje qua inrichting. Het zag er ook helemaal niet gezellig uit. Erg studentikoos allemaal.
pi_217562796
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 21:45 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ze kennen elkaar 2 weken hè? Volgens mij zijn de andere stellen ook redelijk terughoudend qua intimiteit. Behalve Svea en Joey dan.
Kom op zeg, het zijn geen maagdelijke pubers meer. De lichamelijke aantrekkingskracht is er wel of niet.
  woensdag 7 mei 2025 @ 02:20:12 #112
174940 W00fer
Maar echt
pi_217563319
Is dat nou echt de sleutel van dit programma? Stellen die elkaar accepteren, in de waarde laten en luisteren?
Het lijkt me allemaal een beetje te makkelijk als het zo werkt.
  woensdag 7 mei 2025 @ 07:44:10 #113
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_217563853
Sorry verkeerde topic.

[ Bericht 81% gewijzigd door matthijst op 07-05-2025 08:09:34 ]
Haters everywhere but I don't really care.
pi_217564033
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 02:20 schreef W00fer het volgende:
Is dat nou echt de sleutel van dit programma? Stellen die elkaar accepteren, in de waarde laten en luisteren?
Het lijkt me allemaal een beetje te makkelijk als het zo werkt.
Is dat niet gewoon de sleutel van een relatie? ;)
pi_217566236
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 22:32 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Het was een teringbende. Maar dat hele huis leek een bij elkaar geraapt zooitje qua inrichting. Het zag er ook helemaal niet gezellig uit. Erg studentikoos allemaal.
Maar heel eerlijk, dat mama uit zichzelf kwam schoonmaken en hij eruit zag alsof ie nog niet wist waar je een afwasborstel voor hebt..dat maakt m in mijn ogen wel heel erg een gepamperd mama's kindje en dat is gewoon zo niet sexy. Geen wonder dat hij niet kan bedenken wat leuk is om te doen.
pi_217566255
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 08:20 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Is dat niet gewoon de sleutel van een relatie? ;)
Soort van :)

Het is ook helemaal niet zo moeilijk:

- je moet iemand niet willen veranderen, dan moet je gewoon iemand anders zoeken
- je moet niet in hollywood-romantiek denken, want die is niet echt
- je moet ook dingen willen zien. Romantiek zit hem niet in de grootse gebaren en intimiteit zit hem niet alleen in van wippestein
- zeggen wat je bedoelt en niet bedoelen wat je zegt
- open zijn

Als je die dingen doet, kom je een heel eind
  woensdag 7 mei 2025 @ 19:08:38 #117
429367 DKUp
ON TOUR
pi_217568684
Lekker met de meiden aflevering aan de teaser van vanavond te zien.
Zeiken over de mannen.

Olof en Femke vond ik allebei maar raar gisteren.
SOONY
pi_217568714
quote:
10s.gif Op woensdag 7 mei 2025 19:08 schreef DKUp het volgende:
Lekker met de meiden aflevering aan de teaser van vanavond te zien.
Zeiken over de mannen.

Olof en Femke vond ik allebei maar raar gisteren.
Ik vond het bij het etentje raar dat Stefan meteen eager was voor juice :') en daarna snel bij Femke staan. Kwam wat simpel over.
Zeer benieuwd naar vanavond. :)
  woensdag 7 mei 2025 @ 21:03:35 #119
429367 DKUp
ON TOUR
pi_217570067
Marcella: Vriendschap

Had ik niet verwacht van die kille kikker.

Opwaarts niet tot de kern komen. Heel erg mooi!
SOONY
pi_217570554
Wat een ongelooflijke needy kleuter is die Dennis zeg..je zit daar een heel weekend, JUIST om ook ervaringen te delen met de anderen...en dan ga je boos in bed liggen, omdat je even 2 uurtjes geen aandacht hebt gekregen.
pi_217570709
Heeft Bjorn überhaupt wel eens een relatie gehad? Er zit niks in die jongen. Hij snapt en ziet het niet.

Femke die 10 man bij een gesprek wil omdat Olof zo dominant is. Trieste constatering.

Stefan heeft z’n verleden nog niet verwerkt. Lijkt me vermoeiend.
pi_217570855
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2025 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft Bjorn überhaupt wel eens een relatie gehad? Er zit niks in die jongen. Hij snapt en ziet het niet.
Grappig dat je dat zo ziet. Ik zie juist dat er vanuit Marcella niks komt, ze begint geen gesprek, geen enkele aanraking, ze kijkt hem zelfs amper aan. Maar wel continu klagen en blijven afwachten.
pi_217571017
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2025 22:15 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Grappig dat je dat zo ziet. Ik zie juist dat er vanuit Marcella niks komt, ze begint geen gesprek, geen enkele aanraking, ze kijkt hem zelfs amper aan. Maar wel continu klagen en blijven afwachten.
Nou daar zeg je idd wat. :) Het kan ook zo zijn dat hij zo passief en dichtgeklapt zit omdat hij vanuit haar voelt dat ze niet geïnteresseerd is.
Maar zou hij normaal echt een spraakzame man zijn?

Maar in bed liggen en geen kop koffie of ontbijt maken… het is een luiwammes. :D
pi_217571051
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2025 22:15 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik denk dat jullie alletwee gelijk hebben, plus dat Marcella hem gewoon niet aantrekkelijk vindt.

Nu is Bjorn wel enigszins een mama's kindje vind ik (althans.. zn moeder moet m wat minder pamperen en meer afstand houden) en hij is op zn zachtst onhandig met vrouwen, maar zij doet ook echt jullie moeite..en ze noemt dat initiatief nemen, maar wat ze eigenlijk bedoelt is: hij moet maar zorgen dat het werkt.
pi_217571206
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 22:31 schreef totebel het volgende:

[..]
Ik denk dat jullie alletwee gelijk hebben, plus dat Marcella hem gewoon niet aantrekkelijk vindt.

Nu is Bjorn wel enigszins een mama's kindje vind ik (althans.. zn moeder moet m wat minder pamperen en meer afstand houden) en hij is op zn zachtst onhandig met vrouwen, maar zij doet ook echt jullie moeite..en ze noemt dat initiatief nemen, maar wat ze eigenlijk bedoelt is: hij moet maar zorgen dat het werkt.
Het gaat me niet om het gelijk hebben verder hoor. Maar wat je zegt klopt, het is gewoon een mismatch. Ze vindt hem niet aantrekkelijk, maar tegelijk denk ik dat Marcella veel te weinig invoelend is voor Bjorn. Hij voelt zich niet op z’n gemak. Want je ziet dat als hij bij z’n vrienden is, het wel gewoon een sociale gozer is.

Het is geen baken van spontaniteit ofzo. Maar dat is zij evengoed niet.
pi_217572726
Precies dat idd. Ze kijkt naar alles wat ZIJ mist, maar niet naar het totale gebrek aan empathie en, jawel, initiatief bij zichzelf. Je kunt toch verdorie ook gewoon proberen om iemand een beetje op zijn gemak te stellen
pi_217572958
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 08:51 schreef totebel het volgende:
Precies dat idd. Ze kijkt naar alles wat ZIJ mist, maar niet naar het totale gebrek aan empathie en, jawel, initiatief bij zichzelf. Je kunt toch verdorie ook gewoon proberen om iemand een beetje op zijn gemak te stellen
Marcella zit met haar armen over elkaar en met een afkeurende blik te wachten totdat Bjorn (die inderdaad niet overloopt van spontaniteit) spontaan spontaan gaat worden. Ja, dat gaat dus niet werken.
  donderdag 8 mei 2025 @ 09:37:47 #128
38496 Perrin
pi_217572983
quote:
Een rapunzel in haar torentje maar ze laat haar haar niet naar beneden.
pi_217573216
quote:
De situatie is dat Marcella Bjorn niet moet, maar ze doet wel verongelijkt dat hij geen initiatief neemt. Maar als hij wel initiatief neemt, dan moet ze hem evengoed niet. Dus ze wil veroverd worden door een jongen die ze niet wil. Ja, hoe dan?
pi_217573829
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 10:04 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
De situatie is dat Marcella Bjorn niet moet, maar ze doet wel verongelijkt dat hij geen initiatief neemt. Maar als hij wel initiatief neemt, dan moet ze hem evengoed niet. Dus ze wil veroverd worden door een jongen die ze niet wil. Ja, hoe dan?
Das ook geen heel sympathieke insteek als je t mij vraagt, van Marcella dan he.

Kijk, je niet aangetrokken voelen kan, maar dat is nu eenmaal wel het risico wat je neemt als je aan MAFS meedoet..maar als je zegt je patronen te willen doorbreken, doe daar dan ook moeite voor en probeer zelf ook iemand te leren kennen, doe zelf ook moeite. Aantrekking zit hem niet alleen in het fysieke.
Uiterlijk is nu eenmaal vergankelijk, het is het innerlijk wat het langste blijft.

Bij mijn partner is het leuk meegenomen dat de verpakking leuk is, maar ik ben gevallen op wie mijn partner als persoon is.
pi_217573989
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 10:04 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Omdat ze, denk ik, hoopt(e) dat als hij wel initiatief had genomen, er wel gevoel vanuit haar was gekomen. Of iets had kunnen groeien.
Ik denk dat alle kandidaten wel weten dat ze iemand kunnen treffen die ze niet (enorm) aantrekkelijk vinden. En misschien vond ze zijn uiterlijk heel oke, maar de rest niet.

En ik denk dat het ergens ook dikke vette teleurstelling is. Ik ken ook weinig mannen die in hun eigen huis geen kop koffie/thee voor de gast maken. :')
"Ja ontbijt doe ik niet aan" *rolt nog verder onderuit als een papzak in bed*
pi_217574146
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 11:27 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Omdat ze, denk ik, hoopt(e) dat als hij wel initiatief had genomen, er wel gevoel vanuit haar was gekomen. Of iets had kunnen groeien.
Ik denk dat alle kandidaten wel weten dat ze iemand kunnen treffen die ze niet (enorm) aantrekkelijk vinden. En misschien vond ze zijn uiterlijk heel oke, maar de rest niet.

En ik denk dat het ergens ook dikke vette teleurstelling is. Ik ken ook weinig mannen die in hun eigen huis geen kop koffie/thee voor de gast maken. :')
"Ja ontbijt doe ik niet aan" *rolt nog verder onderuit als een papzak in bed*
Ja, eens wel. Het was van beide kanten een mismatch, het heeft ook weinig zin om 1 iemand de schuld te geven verder.

Hij had best wat harder kunnen lopen en zij had al in een veel eerder stadium moeten aangeven dat de deur voor haar al dicht was. Al denk ik dat het pushen van de “experts” daar ook wel een rol in speelt. Ik denk dat zo’n Marcella in real life ook gewoon na 2 dates was afgehaakt.
pi_217574243
Het blijft altijd een combinatie van uiterlijk en persoonlijkheid, maar persoonlijk zou ik eerder afknappen op het gebrek aan initiatief dan op het gebrek aan een heel knap uiterlijk, ja.
  donderdag 8 mei 2025 @ 12:02:57 #134
38496 Perrin
pi_217574260
Veel kandidaten hebben gewoon veel te hoge verwachtingen.
  donderdag 8 mei 2025 @ 12:03:24 #135
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_217574267
Wat zouden jullie verstaan onder "initiatief nemen" ? Je hoort het heel vaak maar willen ze de hele tijd ondervraagd worden over hele diepe gevoelens ofzo? Zo heb ik (het begin van) mijn relatie nooit ervaren.
Where law ends, tyrrany begins.
  donderdag 8 mei 2025 @ 12:04:18 #136
38496 Perrin
pi_217574275
quote:
2s.gif Op donderdag 8 mei 2025 12:03 schreef Gunner het volgende:
Wat zouden jullie verstaan onder "initiatief nemen" ? Je hoort het heel vaak maar willen ze de hele tijd ondervraagd worden over hele diepe gevoelens ofzo? Zo heb ik (het begin van) mijn relatie nooit ervaren.
Het zijn vooral mensen die zelf geen initiatief nemen die klagen over anderen die geen initiatief nemen :P

Als je allebei als een dooie voor je uit gaat staren, wordt het natuurlijk nooit wat.
pi_217574304
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 12:02 schreef Perrin het volgende:
Veel kandidaten hebben gewoon veel te hoge verwachtingen.
Ja, ze verwachten dat "de wetenschap" hen koppelt aan de perfecte persoon, maar het zijn allemaal mensen die op een "normale" manier geen relatie kunnen vinden, dus allemaal mensen met een handleiding.
Naast uiteraard de mensen die alleen meedoen omdat ze graag op tv komen.....
  donderdag 8 mei 2025 @ 12:09:59 #138
38496 Perrin
pi_217574325
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 12:07 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Ja, ze verwachten dat "de wetenschap" hen koppelt aan de perfecte persoon, maar het zijn allemaal mensen die op een "normale" manier geen relatie kunnen vinden, dus allemaal mensen met een handleiding.
Naast uiteraard de mensen die alleen meedoen omdat ze graag op tv komen.....
Ja er melden zich 2000 mensen ofzo aan. Dus van het juiste geslacht, geaardheid en leeftijdscategorie zullen dat er misschien een paar honderd zijn waarmee gematcht kan worden. Dat is niet zo'n grote hele vijver waarin gevist wordt.
pi_217574834
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 11:50 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ja, eens wel. Het was van beide kanten een mismatch, het heeft ook weinig zin om 1 iemand de schuld te geven verder.

Hij had best wat harder kunnen lopen en zij had al in een veel eerder stadium moeten aangeven dat de deur voor haar al dicht was. Al denk ik dat het pushen van de “experts” daar ook wel een rol in speelt. Ik denk dat zo’n Marcella in real life ook gewoon na 2 dates was afgehaakt.
Dit zeker.
Maar wat ik nog grappiger vind, is een Femke die met die dingen aan de slag gaat en gister weer helemaal ging uitleggen hoe ze het samen wederom gaan proberen om dit te laten slagen en wat er mis ging en wat ze van elkaar nodig hebben.
Die pakt haar 10 minutes of fame ook wel. :') Ze weet heel goed dat dit niet een man voor haar is.
pi_217574897
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 13:13 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dit zeker.
Maar wat ik nog grappiger vind, is een Femke die met die dingen aan de slag gaat en gister weer helemaal ging uitleggen hoe ze het samen wederom gaan proberen om dit te laten slagen en wat er mis ging en wat ze van elkaar nodig hebben.
Die pakt haar 10 minutes of fame ook wel. :') Ze weet heel goed dat dit niet een man voor haar is.
Hij is een groot klein kind en zij een enorme diva. Maar wat interessant is, is dat er tussen Femke en Olof wel degelijk fysieke aantrekkingskracht lijkt te zijn. Alleen de botsende karakters maken dat een relatie tussen die 2 nooit kan werken.
pi_217574933
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 12:09 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja er melden zich 2000 mensen ofzo aan. Dus van het juiste geslacht, geaardheid en leeftijdscategorie zullen dat er misschien een paar honderd zijn waarmee gematcht kan worden. Dat is niet zo'n grote hele vijver waarin gevist wordt.
Er wordt ook wel behoorlijk gestuurd heb ik het idee. Want qua leeftijden en persoonlijkheden is het altijd van alles wat. En er moet ook elk jaar minimaal 1 homokoppel in.

Jeppe vertelde in de krant dat ze 6 vrouwen voor hem hadden, maar dat hem nooit is verteld waarom de experts juist voor Jantine gingen, en niet voor de anderen. En wie die anderen dan waren. Dat zijn best interessante vragen.

De “experts” doen de voorstellen maar uiteindelijk beslist de productie. Dus in hoeverre het dan nog wetenschap is?

SPOILER
  donderdag 8 mei 2025 @ 14:28:02 #142
38496 Perrin
pi_217575447
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2025 13:27 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Er wordt ook wel behoorlijk gestuurd heb ik het idee. Want qua leeftijden en persoonlijkheden is het altijd van alles wat. En er moet ook elk jaar minimaal 1 homokoppel in.

Jeppe vertelde in de krant dat ze 6 vrouwen voor hem hadden, maar dat hem nooit is verteld waarom de experts juist voor Jantine gingen, en niet voor de anderen. En wie die anderen dan waren. Dat zijn best interessante vragen.

De “experts” doen de voorstellen maar uiteindelijk beslist de productie. Dus in hoeverre het dan nog wetenschap is?

SPOILER
Ja dat 'wetenschap'-verhaal is natuurlijk grotendeels marketing.
pi_217575594
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 14:28 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja dat 'wetenschap'-verhaal is natuurlijk grotendeels marketing.
Iedereen die een wetenschappelijke opleiding heeft gedaan (waaronder ik), of überhaupt minimaal verstand heeft van wetenschap, weet dat de absolute basis is dat zodra je zaken gaat lopen sturen, er al geen sprake meer is van een zuiver experiment.

Want wat is eigenlijk het verschil tussen MAFS en een willekeurige datingsite waar je een profiel invult en je vervolgens profielen te zien krijgt die daar bij aansluiten?
pi_217579717
quote:
2s.gif Op donderdag 8 mei 2025 12:03 schreef Gunner het volgende:
Ik vind dit eigenlijk een hele goede vraag. Want volgens mij bedoelt ze iets totaal anders en dan ook nog iets wat ze zelf absoluut niet heeft.

Ze heeft ook nul komma nul last van zelfreflectie en hij neemt te makkelijk alle schuld op zich.

Maar om je vraag te beantwoorden: onder initiatief versta ik persoonlijk, me verrassen met iets wat iemand zelf bedacht heeft voor me. Initiatief voor gesprekken kan ik namelijk heel prima zelf nemen.

Onder initiatief verwacht ik ook: dat je niet de enige ben in de relatie die er energie in steekt, maar...dat betekent ook wel dat je dingen ook wel moet willen zien en niet je eigen referentiekader op een ander leggen. Als je je verwachtingen niet uitspreekt kan een ander daar niet zoveel mee. Jouw verwachtingen zijn namelijk jouw probleem en niet die van de ander
pi_217579736
Anne vindt het jammer dat het pas “zo laat bij haar terecht is gekomen” anders had ze Eva en Bram nog kunnen helpen. _O-

Wat een gekauw en gepush dit seizoen. Normaal is het een weekend en is er plezier of een kleine ruzie.
  donderdag 8 mei 2025 @ 21:10:35 #146
429367 DKUp
ON TOUR
pi_217579791
Björn en Marcella wat ongemakkelijk pijnlijk constant.
SOONY
  donderdag 8 mei 2025 @ 21:13:43 #147
429367 DKUp
ON TOUR
pi_217579820
Nou ze heeft ook echt werkelijk waar nooit haar best gedaan.
SOONY
pi_217580258
Die waterige ogen van Stefan in het gras. Wat zielig. ;( ;( ;(
pi_217580333
Gio en Hinke. Hoe dan. Het blijft goed gaan. _O_

Svea en Joey geloof ik niet. Zij twijfelt. Hij ook denk ik.
pi_217580383
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Gio en Hinke. Hoe dan. Het blijft goed gaan. _O_

Svea en Joey geloof ik niet. Zij twijfelt. Hij ook denk ik.
Een leuke one nighter die iets langer duurt door het format, maar meer ook niet
pi_217580668
Svea en Joey, die Eveline zei het al, het is een vakantieliefde.
pi_217580777
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 22:33 schreef Spablauw214 het volgende:
Dat...en ik denk dat hij emotioneel gezien nog te onvolwassen is voor een serieuze relatie
  vrijdag 9 mei 2025 @ 01:55:19 #153
174940 W00fer
Maar echt
pi_217581885
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 22:33 schreef Spablauw214 het volgende:
Wanneer zei ze dat?
  vrijdag 9 mei 2025 @ 01:57:29 #154
174940 W00fer
Maar echt
pi_217581887
quote:

[..]

SPOILER
Dus ze hebben Jeppe als typetje uitgekozen en daar 1 vd 6 bijgezocht?

Dan zou ik als ik hem was die andere 5 gaan bellen.
pi_217582097
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 22:42 schreef totebel het volgende:

[..]
Dat...en ik denk dat hij emotioneel gezien nog te onvolwassen is voor een serieuze relatie
Ik dacht eigenlijk dat hij (en zij) gewoon niet bijster intelligent is. Maar onvolwassen kan ook.
pi_217582612
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 01:55 schreef W00fer het volgende:

[..]
Wanneer zei ze dat?
Nu begin ik te twijfelen het kan ook Lennart zijn geweest. Hoe dan ook, tijdens de huwelijksreis was er een gesprek waarin de expert aangaf dat ze een verdiepende slag moesten gaan aanbrengen omdat het anders mogelijk in het stadium van vakantievriendje zou blijven hangen.
pi_217582911
quote:
Dat is op geen enkele manier interessant, als we dat stuk (de selectie) ook weer moeten gaan kijken dan hebben we straks 40 uitzendingen.

Het concept van het programma is dat ze voor de beste match gaan en dat die trouwen, iedereen die afviel doet er niet meer toe.

Ze hebben daar, voor zover ik weet, 1 maal van afgeweken met Maurice uit seizoen 7. Dat was geen succes, was niet leuk en haalde het hele concept van het programma onderuit.
pi_217582996
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 09:02 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Dat is op geen enkele manier interessant, als we dat stuk (de selectie) ook weer moeten gaan kijken dan hebben we straks 40 uitzendingen.

Het concept van het programma is dat ze voor de beste match gaan en dat die trouwen, iedereen die afviel doet er niet meer toe.

Ze hebben daar, voor zover ik weet, 1 maal van afgeweken met Maurice uit seizoen 7. Dat was geen succes, was niet leuk en haalde het hele concept van het programma onderuit.
Ik hoef het ook niet te zien. Maar als ik hem was had ik (achteraf) ook wel willen weten op basis waarvan ze juist voor Jantine kozen en wie de anderen waren, zodat ik buiten de uitzendingen om nog had kunnen kijken of daar potentieel relatiemateriaal tussen zat.
pi_217583141
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 09:19 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik hoef het ook niet te zien. Maar als ik hem was had ik (achteraf) ook wel willen weten op basis waarvan ze juist voor Jantine kozen en wie de anderen waren, zodat ik buiten de uitzendingen om nog had kunnen kijken of daar potentieel relatiemateriaal tussen zat.
Sorry, maar dan ga je maar gewoon naar de kroeg of op Tinder zitten. Dit soort gestalk zit toch niemand op te wachten?
pi_217583633
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 07:27 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik dacht eigenlijk dat hij (en zij) gewoon niet bijster intelligent is. Maar onvolwassen kan ook.
Dat denk ik eerlijk gezegd van het gros van de kandidaten :@
pi_217583717
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 11:00 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Dat denk ik eerlijk gezegd van het gros van de kandidaten :@
Waarom doe je anders mee he. Want uiteindelijk is het gewoon een blind date van 2 weken waarbij toevallig ook getrouwd wordt.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 18:41:14 #162
174940 W00fer
Maar echt
pi_217587585
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 09:02 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Dat Second Chances ofzo was een flop. Daar keek bijna niemand naar.

MAFS heeft ook nog een seizoen gehad met Match or Mistake maar ik begreep uit het topic hier dat iedereen dat maar een soort fake poppenkast vond met acteurs.

Alleen de echte MAFS blijft.
pi_217587660
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 18:41 schreef W00fer het volgende:

[..]
Dat Second Chances ofzo was een flop. Daar keek bijna niemand naar.

MAFS heeft ook nog een seizoen gehad met Match or Mistake maar ik begreep uit het topic hier dat iedereen dat maar een soort fake poppenkast vond met acteurs.

Alleen de echte MAFS blijft.
Er is genoeg op aan te merken maar MAFS voelt onderaan de streep nog steeds een stuk minder in scène gezet aan dan BBVL. Maar daar kijk ik inmiddels ook niet meer naar. Te fake.
pi_217588171
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 18:53 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Er is genoeg op aan te merken maar MAFS voelt onderaan de streep nog steeds een stuk minder in scène gezet aan dan BBVL. Maar daar kijk ik inmiddels ook niet meer naar. Te fake.
Bij B&B vol liefde gaan mensen nooit met zoveel haat en ruzie uit elkaar zoals je gister bijvoorbeeld hebt kunnen zien.
Mijn lievelings. Inclusief die buitenlandse locaties. Genot. O+

Oh wel die zomereditie trouwens.
5 weken sneeuw heb ik niks mee. :7
pi_217588207
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 19:54 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Bij B&B vol liefde gaan mensen nooit met zoveel haat en ruzie uit elkaar zoals je gister bijvoorbeeld hebt kunnen zien.

Nee, saaie B&B's in regenachtig Frankrijk in het voorseizoen zijn veel leuker ;)
pi_217588219
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 20:00 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Nee, saaie B&B's in regenachtig Frankrijk in het voorseizoen zijn veel leuker ;)
Frankrijk is nou net die ene uitzondering. :D
Altijd zielloze boerderijen. Altijd grijs. En sowieso Frankrijk. Maar wel vaak leuke B&B eigenaren. :)
pi_217588666
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 19:54 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ach ja bij BBVL doen ze er ook niet geheimzinnig over dat de helft van de deelnemers gewoon is gecast of in ieder geval actief benaderd om mee te doen door RTL. Het is puur vermaak alleen dan in de vorm van een datingshow, maar er doen zulke idiote lui aan mee dat het amper serieus te nemen is. Het is elk jaar weer een bonte optocht van paradijsvogels, gekkies en mentaal niet even stabiele mensen.

Daarmee is de insteek toch anders dan MAFS, wat wordt verkocht als “wetenschappelijk experiment”.
pi_217588699
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 20:02 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Frankrijk is nou net die ene uitzondering. :D
Altijd zielloze boerderijen. Altijd grijs. En sowieso Frankrijk. Maar wel vaak leuke B&B eigenaren. :)
Die lui die naar Frankrijk verkassen gaan ook vrijwel zonder uitzondering naar de meest troosteloze, leeggelopen streken, zoals Normandië, de Auvergne of de Limousin ofzo. Dat zie je ook bij Ik Vertrek als er ergens de zoveelste sjambre dood wordt geopend.
pi_217588869
Even ontopic nog: als we dit seizoen 2 of 3 successen hebben, is dat dan het hoogste aantal van alle seizoenen, weet iemand dat? :)

Voor mij kanshebbers:
Mariska en Peter
Gio en Hinke
Dennis en Stefan
pi_217589084
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Even ontopic nog: als we dit seizoen 2 of 3 successen hebben, is dat dan het hoogste aantal van alle seizoenen, weet iemand dat? :)

Voor mij kanshebbers:
Mariska en Peter
Gio en Hinke
Dennis en Stefan
Ik ga niet lopen spoileren over dit seizoen maar volgens mij zijn er ook wel seizoenen geweest waar 4-5 stellen getrouwd bleven, maar uiteindelijk iedereen alsnog ging scheiden. Was dat seizoen met die oudere man die overal cadeautjes vandaan toverde.
pi_217589091
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 20:45 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Die lui die naar Frankrijk verkassen gaan ook vrijwel zonder uitzondering naar de meest troosteloze, leeggelopen streken, zoals Normandië, de Auvergne of de Limousin ofzo. Dat zie je ook bij Ik Vertrek als er ergens de zoveelste sjambre dood wordt geopend.
sjambre dood is een mooie benaming, ja! :D

Overigens is er niks mis met Normandië!
pi_217589175
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 21:19 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
sjambre dood is een mooie benaming, ja! :D

Overigens is er niks mis met Normandië!
Gevleugelde uitspraak in het ik vertrek topic :P

Zeker niks mis met Normandië maar wel vaak guur weer. Ik zou toch voor de Provence kiezen denk ik.
pi_217593413
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 20:57 schreef Pisces29 het volgende:

Voor mij kanshebbers:
Mariska en Peter
Gio en Hinke
Dennis en Stefan
Dat soort info vind je eenvoudig op https://nl.wikipedia.org/wiki/Married_at_First_Sight

Maar als je nog niet klaar bent met dit seizoen zou ik opletten, er staan spoilers op.
pi_217594616
Ik vind Svea en Joey zo'n leuk stel
  maandag 12 mei 2025 @ 02:11:59 #175
174940 W00fer
Maar echt
pi_217606353
Kijkje achter de schermen van het koppelsweekend. Geen spoilers.

https://www.tubantia.nl/h(...)n-zenderen~adc4cbbc/
  woensdag 14 mei 2025 @ 02:23:48 #176
174940 W00fer
Maar echt
pi_217628043
Kennelijk kijkt niemand meer?
pi_217628811
Ik ben er allang doorheen, dus kan niet teveel zeggen hier :)
  Miss 200.000.000! woensdag 14 mei 2025 @ 09:03:15 #178
367000 roos94
pi_217628844
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 08:58 schreef GereDathan het volgende:
Ik ben er allang doorheen, dus kan niet teveel zeggen hier :)
Same.

Lineair kijken anno 2025 :')
pi_217629028
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 02:23 schreef W00fer het volgende:
Het Eurovisie Songfestival was gisteravond. ;)
  woensdag 14 mei 2025 @ 11:42:53 #180
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_217629782
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 02:23 schreef W00fer het volgende:
Alleen MAFS AUS en die hebben we ook alweer afgekeken.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 14 mei 2025 @ 14:58:52 #181
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217631056
quote:
2s.gif Op woensdag 14 mei 2025 11:42 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Alleen MAFS AUS en die hebben we ook alweer afgekeken.
Die is ook veel leuker :s)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 14 mei 2025 @ 15:24:05 #182
174940 W00fer
Maar echt
pi_217631194
quote:
81s.gif Op woensdag 14 mei 2025 09:03 schreef roos94 het volgende:

[..]
Same.

Lineair kijken anno 2025 :')
1.6 miljoen kijkers kijken lineair naar MAFS elke week.
  Miss 200.000.000! woensdag 14 mei 2025 @ 15:32:09 #183
367000 roos94
pi_217631241
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 15:24 schreef W00fer het volgende:

[..]
1.6 miljoen kijkers kijken lineair naar MAFS elke week.
En Hoeveel daarvan zijn bejaarden die niet snappen hoe streaming werkt?
  woensdag 14 mei 2025 @ 15:36:38 #184
174940 W00fer
Maar echt
pi_217631287
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 15:32 schreef roos94 het volgende:

[..]
En Hoeveel daarvan zijn bejaarden die niet snappen hoe streaming werkt?
Maakt dat uit? Laten we het hebben over de serie zelf.
pi_217632426
Ik ben de aflevering van gister aan het terugkijken. Als straks blijkt dat Gio en Hinke bij elkaar blijven dan eet ik m’n schoen op. :D Hoe leuk zou dat zijn. O+
pi_217632739
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 18:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben de aflevering van gister aan het terugkijken. Als straks blijkt dat Gio en Hinke bij elkaar blijven dan eet ik m’n schoen op. :D Hoe leuk zou dat zijn. O+
Haha daar hou ik je aan!
  woensdag 14 mei 2025 @ 21:01:29 #187
174940 W00fer
Maar echt
pi_217634979
Eigenlijk ook wel jammer dat als je dus op zo'n buitenplaats Sparrendaal trouwt, dat je voor de rest van je leven erlangs rijdt of eraan denkt van shit ik werd hier dus gekoppeld aan een draak van een match, het kwam voor miljoenen mensen op tv en het werd helemaal niks.
pi_217635023
Nou, ik voel mijn eten van de complete vorige week naar boven komen van die selfrighteous, totaal niet op de realiteit geënte verbale diarree van die kapper...Diarree-Dennis
pi_217635026
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 21:01 schreef W00fer het volgende:
Eigenlijk ook wel jammer dat als je dus op zo'n buitenplaats Sparrendaal trouwt, dat je voor de rest van je leven erlangs rijdt of eraan denkt van shit ik werd hier dus gekoppeld aan een draak van een match, het kwam voor miljoenen mensen op tv en het werd helemaal niks.
Als dat de rest van je leven zwaar blijft voelen, dan ken je geen problemen. :D
  woensdag 14 mei 2025 @ 21:13:46 #190
174940 W00fer
Maar echt
pi_217635134
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 21:05 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Als dat de rest van je leven zwaar blijft voelen, dan ken je geen problemen. :D
Nouja voor sommige mensen trouw je maar 1x he.
pi_217635356
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 21:13 schreef W00fer het volgende:

[..]
Nouja voor sommige mensen trouw je maar 1x he.
Ik denk dat mensen er luchtig genoeg in staan. Als het zo heilig was, trouwde je niet met een vreemde. ;)
  Moderator woensdag 14 mei 2025 @ 21:26:13 #192
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_217635428
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 21:05 schreef totebel het volgende:
Nou, ik voel mijn eten van de complete vorige week naar boven komen van die selfrighteous, totaal niet op de realiteit geënte verbale diarree van die kapper...Diarree-Dennis
Echt hè. I just cant handle. Wauw.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  donderdag 15 mei 2025 @ 02:49:34 #193
174940 W00fer
Maar echt
pi_217637545
Olof komt bij Andy vd Meijde in de auto (volgens zijn Instagram).
pi_217637586
Mod edit, bericht verwijderd, dit kan wel wat minder. Zo schelden is niet nodig

[ Bericht 78% gewijzigd door Dotteke op 15-05-2025 08:47:44 (Bericht verwijderd) ]
  donderdag 15 mei 2025 @ 07:44:26 #195
38496 Perrin
pi_217638038
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 04:34 schreef Amanda8832 het volgende:
Mod Edit, bericht verwijderd
Ja daar zit geen greintje gevoel voor anderen in. We wereld draait om Dennis en anderen zijn gebruiksvoorwerpen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Dotteke op 15-05-2025 08:48:05 (bericht gedeeltelijk verwijderd) ]
pi_217638551
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 07:44 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja daar zit geen greintje gevoel voor anderen in. We wereld draait om Dennis en anderen zijn gebruiksvoorwerpen.
Die Dennis heeft op zijn minst een, vriendelijk gezegd,plaat staal voor zn kop van een kwaliteit waar menig tank jaloers op zou zijn.

Hij is net zo oprecht als Femke... niet.

Als iemand zo vaak oprecht zegt denk ik altijd wie probeer je nu te overtuigen van je oprechtheid? De ander of jezelf?

Ieder mens heeft wel iets moois in zich zegt men dan, maar bij Dennis moet je wel heel goed zoeken.
  donderdag 15 mei 2025 @ 11:02:25 #197
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217639764
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 21:05 schreef totebel het volgende:
Naar mannetje :Y
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217641272
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2025 02:49 schreef W00fer het volgende:
Weten we al zeker dat Olof geen typetje is van Jeroen van Koningsbrugge.
pi_217641297
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2025 02:49 schreef W00fer het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 11:02 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Naar mannetje :Y
  donderdag 15 mei 2025 @ 20:40:58 #200
429367 DKUp
ON TOUR
pi_217644641
Die Eva is wel verschrikkelijk zeg :')
SOONY
  donderdag 15 mei 2025 @ 21:21:48 #201
429367 DKUp
ON TOUR
pi_217645565
Olof wil sjuhaaaaidueh @Pisces29
SOONY
  donderdag 15 mei 2025 @ 21:22:56 #202
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217645599
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 21:21 schreef DKUp het volgende:
Olof wil sjuhaaaaidueh @:Pisces29
:D _O-
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 15 mei 2025 @ 21:57:25 #203
429367 DKUp
ON TOUR
pi_217646816
Olof: Ikkkkkuh bennnuh geeeeeeehn man om alleeehn tuh tzaain!
SOONY
  Moderator donderdag 15 mei 2025 @ 21:59:17 #204
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_217646864
quote:
7s.gif Op donderdag 15 mei 2025 21:57 schreef DKUp het volgende:
Olof: Ikkkkkuh bennnuh geeeeeeehn man om alleeehn tuh tzaain!
Lijkt me beter voor iedereen van wel. Brrr.
pi_217652566
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 18:03 schreef Pisces29 het volgende:
En hoe smaakte je schoen? 🤣
pi_217653655
Verrassende uitkomst alsnog, maar heel leuk dat we 2 stellen over hebben *O* Hoop dat ze lang gelukkig mogen zijn en blijven!
  vrijdag 16 mei 2025 @ 18:56:49 #207
174940 W00fer
Maar echt
pi_217656280
Mariska en Peter liken niet (meer) alle foto's van elkaar op Instagram. Hoeft niks te betekenen maar kan ook dat ze tot na de uitzendingen het stil hebben moeten houden?

En dan dit :')

Zelfs bij het officiële moment van de scheiding was Dennis afwezig. “Bij de advocaat is hij er ook niet geweest. Wij zouden daar samen naartoe moeten om te tekenen voor de scheiding. Die afspraak heeft hij verplaatst, dus ik ben daar in meegegaan en uiteindelijk zat ik daar alleen en had hij niets laten weten. Dus dat was voor mij ook weer een verrassing en toen was het voor mij ook wel klaar, dan is het goed.”

[ Bericht 62% gewijzigd door W00fer op 16-05-2025 19:06:33 ]
pi_217657195
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 10:57 schreef Post-its het volgende:

[..]
En hoe smaakte je schoen? 🤣
Ik loop nog 2 afleveringen achter door voetbal en gister Eurovisiesongfestival. Maar wat geweldig als dit een succes is. Dan is het seizoen geslaagd. :)
Wie had dat kunnen denken toen we steeds die interviews zagen. Ik vind ze superleuk samen. Hinke kan leiden, hij bloeit op. Aparte combi, maar wat maakt het uit.

Ik kijk nu terug naar een Hinke die de melk laat walsen. _O-
Ik vind het grappig dat ze denkt dat mannen echt van alles over je huis willen weten. (En dat haar werkplek best een rommeltje is.)
pi_217657276
Ik vind Stefan een kwetsbaar jong jongetje. Groot rugzakje voor liefdesverdriet uit het verleden. Zou ik geen zin in hebben. Dennis een dominant figuur. Zou ook niemand zin in moeten hebben. :')
De ene keer laat Stefan niks horen. Daarna laat Dennis niks horen.
Ze zijn sowieso te verschillend.
pi_217657565
Hinke: Ja? Is het een sport?

_O-
  Moderator vrijdag 16 mei 2025 @ 22:20:59 #211
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_217658098
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Stefan een kwetsbaar jong jongetje. Groot rugzakje voor liefdesverdriet uit het verleden. Zou ik geen zin in hebben. Dennis een dominant figuur. Zou ook niemand zin in moeten hebben. :')
De ene keer laat Stefan niks horen. Daarna laat Dennis niks horen.
Ze zijn sowieso te verschillend.
Voor die kwetsbaarheid moet je aandacht hebben. En niet alleen voor jezelf. Stefan gaat er voor mijn gevoel wel goed mee om, alleen als je moet vechten tegen een narcist om je gehoord te voelen trek je sowieso aan het kortste eind. Jammer.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 23:26:32 #212
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217658691
Nou, Femke krijgt waarvoor ze getrouwd is: een real life soap. :X

En Olof mag met tokkie Andy vd Meijden in de auto (dat is een ding kennelijk), dus die is zijn verborgen agenda ook lekker aan het vullen.

Wat een volk.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 16 mei 2025 @ 23:59:56 #213
174940 W00fer
Maar echt
pi_217658892
Ach dit is toch prachtig vermaak.

Wat heb je dan liever, een continu zeurende oud kandidaat dat hij nog steeds in de picture wil blijven, of een kandidaat van dit jaar die beetje feest wil vieren.
  Miss 200.000.000! zaterdag 17 mei 2025 @ 05:01:12 #214
367000 roos94
pi_217659367
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 23:26 schreef Duderinnetje het volgende:

???
  zaterdag 17 mei 2025 @ 08:09:03 #215
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217659592
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 05:01 schreef roos94 het volgende:

[..]
???
Zie Boulevard ed. Ze gaat haar opwachting maken in een RLS. Zoals al wel was te voorspellen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_217659629
quote:

En Olof mag met tokkie Andy vd Meijden in de auto (dat is een ding kennelijk), dus die is zijn verborgen agenda ook lekker aan het vullen.

Wat een volk.
Blijkbaar verwacht men daar dan toch wel een markt voor. Anders zou daar echt niet in geïnvesteerd worden.
pi_217659630
quote:

Wat een volk.
Zeker op Videoland, tussen alle troep. :D
pi_217659635
quote:

Wat een volk.
_O-
  zaterdag 17 mei 2025 @ 08:26:16 #219
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217659673
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 08:15 schreef totebel het volgende:

[..]
Blijkbaar verwacht men daar dan toch wel een markt voor. Anders zou daar echt niet in geïnvesteerd worden.
Ja tuurlijk is daar markt voor, dat is het zorgwekkende van de hele 'kwestie'.
Da's wat ik de hele tijd probeer te zeggen: het is lucratief om met verborgen agenda aan dit soort shows mee te doen. Er is een hele wereld aan schnabbels en andere onzin - die wij in onze bubbel misschien niet kennen.

En hoewel de producenten van MAFS vorig jaar nog hebben bezworen beter te gaan screenen op (/tegen) die wensen 'beroemd' te worden middels deelname, werken ze het zelf in de hand. Een format als MAFS is in de eerste inzet onmogelijk. Je komt er niet met de aanmeldingen alleen. Niet in voldoende geschikt match-materiaal en niet in kijkcijferkanon-gehalte. Dus keren ze weer kaartenbakken van agency's om.

Elke keer bij MAFS en BBVL etc. is er op Twitter wel iemand die de moeite doet iedereen na te pluizen op eerdere deelname aan shows/figuratie etc. en telkens blijkt weer dat er veel mensen tussen zitten die zo uit een rolodex zijn gerold. En elk seizoen komt er wel weer iets naar buiten over 'uitgenodigd zijn zich aan te melden'. Femke en Olof stonden beiden ook ingeschreven bij een castingbureau, zo las ik laatst al weer. Dan wéét je wat voor soort lui je in huis haalt.

Leuk voor de sensatie en kijkcijfers misschien.
Maar het zou ook leuk zijn als MAFS meer voor de Gio's en Hinkes werd. Minder reuring alleen, dat wel. En misschien wordt het met lieve en schattige mensen met goede intenties dan ook te veel Boerzoektvrouw.

[ Bericht 7% gewijzigd door Duderinnetje op 17-05-2025 08:40:06 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  Miss 200.000.000! zaterdag 17 mei 2025 @ 08:37:56 #220
367000 roos94
pi_217659724
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 08:09 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Zie Boulevard ed. Ze gaat haar opwachting maken in een RLS. Zoals al wel was te voorspellen.
Die vrouw heeft niks interessants of wat dan ook om ernaar te kijken. Zij gaat echt geen celeb worden hoor.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 08:45:47 #221
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217659768
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 08:37 schreef roos94 het volgende:

[..]
Die vrouw heeft niks interessants of wat dan ook om ernaar te kijken. Zij gaat echt geen celeb worden hoor.
Ik denk dat jij geen idee hebt van het C-status braderiefame-wereldje. Daar nemen deze mensen prima genoegen mee. Het levert een boel (financieel en materieel) op en er zijn fans zát. Kijk voor de grap eens op de socials van ex-kandidaten. Hele hordes mensen die er in aanbidding achteraan sjouwen. Jaren later nog. En die op de kortingscodes duiken op supplementen/armbandjes/tassen, die deze ex-kandidaten 'mogen' uitdelen namens allerlei fabrikanten. Vraag me niet waarom die aanbidding er is, maar met je kop op TV is voor hele hordes volk genoeg om betoverd te raken of zo.

Die Femke verdient nu met een presentatie op een bedrijfsfeestje van een makelaarskantoor in Boekel al meer per uur dan jij en ik, vrees ik.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 17 mei 2025 @ 15:51:59 #222
174940 W00fer
Maar echt
pi_217662521
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 08:26 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Ja tuurlijk is daar markt voor, dat is het zorgwekkende van de hele 'kwestie'.
Da's wat ik de hele tijd probeer te zeggen: het is lucratief om met verborgen agenda aan dit soort shows mee te doen. Er is een hele wereld aan schnabbels en andere onzin - die wij in onze bubbel misschien niet kennen.

En hoewel de producenten van MAFS vorig jaar nog hebben bezworen beter te gaan screenen op (/tegen) die wensen 'beroemd' te worden middels deelname, werken ze het zelf in de hand. Een format als MAFS is in de eerste inzet onmogelijk. Je komt er niet met de aanmeldingen alleen. Niet in voldoende geschikt match-materiaal en niet in kijkcijferkanon-gehalte. Dus keren ze weer kaartenbakken van agency's om.

Elke keer bij MAFS en BBVL etc. is er op Twitter wel iemand die de moeite doet iedereen na te pluizen op eerdere deelname aan shows/figuratie etc. en telkens blijkt weer dat er veel mensen tussen zitten die zo uit een rolodex zijn gerold. En elk seizoen komt er wel weer iets naar buiten over 'uitgenodigd zijn zich aan te melden'. Femke en Olof stonden beiden ook ingeschreven bij een castingbureau, zo las ik laatst al weer. Dan wéét je wat voor soort lui je in huis haalt.

Leuk voor de sensatie en kijkcijfers misschien.
Maar het zou ook leuk zijn als MAFS meer voor de Gio's en Hinkes werd. Minder reuring alleen, dat wel. En misschien wordt het met lieve en schattige mensen met goede intenties dan ook te veel Boerzoektvrouw.
Maar wat is de check dan van RTL dat mensen niet meedoen om bekend te worden? Een vraag op een formuliertje waarbij je kunt antwoorden "nog geen idee" :')

Patrick zei eerder in de media dat er 3000 aanmeldingen waren. Dat is of onzin, of onbegonnen werk, of het is wel ietsjes meer dan jouw Rolodex

https://www.veronicasuper(...)%2Fwww.google.com%2F

Ergens zou RTL ook wel gek zijn om boer piet van de hoek te pakken want de advertentieinkomsten zijn waar de kurk op drijft en b, niet mals. Een adverteerder gaat voor mensen in de kritieke doelgroep 25-49 echt niet betalen voor Jantje Scheeftand uit Schubbekutteveen die totaal niets te vertellen heeft.

Al moet ik zeggen dat in de eerste seizoenen er wel meer your average neighbour in zaten voor mijn gevoel.
RTL zal een mix maken. Een paar Nicole en Martijn Olof en Femke types voor de smaakmakende scenes en wellicht 3 of 4 koppels voor het feelgood succesplaatje.

[ Bericht 9% gewijzigd door W00fer op 17-05-2025 15:58:04 ]
pi_217663384
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 08:45 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Ik denk dat jij geen idee hebt van het C-status braderiefame-wereldje. Daar nemen deze mensen prima genoegen mee. Het levert een boel (financieel en materieel) op en er zijn fans zát. Kijk voor de grap eens op de socials van ex-kandidaten. Hele hordes mensen die er in aanbidding achteraan sjouwen. Jaren later nog. En die op de kortingscodes duiken op supplementen/armbandjes/tassen, die deze ex-kandidaten 'mogen' uitdelen namens allerlei fabrikanten. Vraag me niet waarom die aanbidding er is, maar met je kop op TV is voor hele hordes volk genoeg om betoverd te raken of zo.

Die Femke verdient nu met een presentatie op een bedrijfsfeestje van een makelaarskantoor in Boekel al meer per uur dan jij en ik, vrees ik.
Ik denk dat jij er geen idee van hebt dat het gros van de mensen die vorm van Braddie-famous zijn niet schaart onder 'celeb' zijn.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 18:30:58 #224
174940 W00fer
Maar echt
pi_217664206
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 17:10 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Ik denk dat jij er geen idee van hebt dat het gros van de mensen die vorm van Braddie-famous zijn niet schaart onder 'celeb' zijn.
Vergeet niet dat een aanzienlijk deel van de mensen niet onder de hoogopgeleiden valt.
pi_217664390
Kwam Femke daarom met haar Porsche bij het koppelsweekend? Ze was al aan het draaien voor een serie? :')
  zaterdag 17 mei 2025 @ 18:57:11 #226
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217664447
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 15:51 schreef W00fer het volgende:

[..]
Maar wat is de check dan van RTL dat mensen niet meedoen om bekend te worden? Een vraag op een formuliertje waarbij je kunt antwoorden "nog geen idee" :')

Patrick zei eerder in de media dat er 3000 aanmeldingen waren. Dat is of onzin, of onbegonnen werk, of het is wel ietsjes meer dan jouw Rolodex

https://www.veronicasuper(...)%2Fwww.google.com%2F

Ergens zou RTL ook wel gek zijn om boer piet van de hoek te pakken want de advertentieinkomsten zijn waar de kurk op drijft en b, niet mals. Een adverteerder gaat voor mensen in de kritieke doelgroep 25-49 echt niet betalen voor Jantje Scheeftand uit Schubbekutteveen die totaal niets te vertellen heeft.

Al moet ik zeggen dat in de eerste seizoenen er wel meer your average neighbour in zaten voor mijn gevoel.
RTL zal een mix maken. Een paar Nicole en Martijn Olof en Femke types voor de smaakmakende scenes en wellicht 3 of 4 koppels voor het feelgood succesplaatje.
3000 aanmeldingen is, denk ik, niet genoeg om passende matches te maken. Het is niet zo dat alle 3000 geschikt zijn om a. mee te doen en dan ook nog eens b. die bijzondere matches te vormen die men wil zien.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 17 mei 2025 @ 18:58:31 #227
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217664460
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 17:10 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Het gaat er toch niet om wat ik vind?
Het gaat erom dat er een heel circuit is waarin stupid people famous zijn.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 17 mei 2025 @ 18:59:26 #228
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217664470
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
Kwam Femke daarom met haar Porsche bij het koppelsweekend? Ze was al aan het draaien voor een serie? :')
Ik denk dat ze wel graag in die housewives-serie had gewild. Daar moet je Porsche voor rijden, denk ik. :D
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 17 mei 2025 @ 18:59:28 #229
38496 Perrin
pi_217664473
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 18:58 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Het gaat er toch niet om wat ik vind?
Het gaat erom dat er een heel circuit is waarin stupid people famous zijn.
Persoonlijk gun ik het die lui en hun aanbidders van harte. Leef je leef!
pi_217665093
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 08:45 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Het hele schnabbelcircuit sterft van de mensen waar bijna niemand ooit van heeft gehoord maar ze vreten er lekker van.

Kijk maar naar lui als de Roelvinkjes ofzo, of al die kampernellie levensliedzangers uit de TROS-stal. De Sieneke’s van deze wereld.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 20:30:48 #231
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217665285
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 20:09 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Het hele schnabbelcircuit sterft van de mensen waar bijna niemand ooit van heeft gehoord maar ze vreten er lekker van.

Kijk maar naar lui als de Roelvinkjes ofzo, of al die kampernellie levensliedzangers uit de TROS-stal. De Sieneke’s van deze wereld.
:Y
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 18 mei 2025 @ 16:59:53 #232
174940 W00fer
Maar echt
pi_217680823
Wat me opvalt is dat de huidige MAFS deelnemers dan bij elkaar komen op een wijnfeest in Nijmegen en Olof Bram en Dennis zijn er dan niet.

Misschien omdat zij nogal zwart werden neergezet in de serie?
pi_217680878
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 16:59 schreef W00fer het volgende:
Wat me opvalt is dat de huidige MAFS deelnemers dan bij elkaar komen op een wijnfeest in Nijmegen en Olof Bram en Dennis zijn er dan niet.

Misschien omdat zij nogal zwart werden neergezet in de serie?
Of ze hebben geen klik met die groep of geen zin in dat soort feestjes.

Ik begreep Dennis wel dat hij destijds niet zin had in de polonaise door de kamer. :')
  zondag 18 mei 2025 @ 20:37:04 #234
174940 W00fer
Maar echt
pi_217682803
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 17:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Of ze hebben geen klik met die groep of geen zin in dat soort feestjes.

Ik begreep Dennis wel dat hij destijds niet zin had in de polonaise door de kamer. :')
Dennis is toch juist van het socializen met wijn enzo? Zo'n Rayban bril op, hippe bodywarmer?

Ik snap dat carnaval of een polonaise niks voor hem is. Maar een wijnfeest toch wel?
pi_217682834
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 20:37 schreef W00fer het volgende:

[..]
Dennis is toch juist van het socializen met wijn enzo? Zo'n Rayban bril op, hippe bodywarmer?

Ik snap dat carnaval of een polonaise niks voor hem is. Maar een wijnfeest toch wel?
Ik denk ook niet dat hij een klik heeft met de meesten. (Vul ik dan even voor hem in.)

Misschien wil hij Stefan niet zien.
  zondag 18 mei 2025 @ 20:52:58 #236
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_217682949
Nouja, was toch wel duidelijk dat de groep vanaf minuut 1 meer met Stefan dan met Dennis had? Die is denk ik niet echt welkom meer bij de rest :')
Fuck the EBU
pi_217682992
quote:
7s.gif Op zondag 18 mei 2025 20:52 schreef Yesse het volgende:
Nouja, was toch wel duidelijk dat de groep vanaf minuut 1 meer met Stefan dan met Dennis had? Die is denk ik niet echt welkom meer bij de rest :')
Stefan gaf voor het ontmoeten al aan zich te verheugen op de roddels en drama van de rest van de groep.
Misschien is dat nou net het ene pluspunt van Dennis, dat het geen roddelnicht is.

Dat tegen Femke aan staan (van Stefan) was gewoon gênant bij dat etentje. En Femke maar blaten hoe hij haar zag. :')
  zondag 18 mei 2025 @ 21:08:09 #238
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_217683144
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 20:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Stefan gaf voor het ontmoeten al aan zich te verheugen op de roddels en drama van de rest van de groep.
Misschien is dat nou net het ene pluspunt van Dennis, dat het geen roddelnicht is.

Dat tegen Femke aan staan (van Stefan) was gewoon gênant bij dat etentje. En Femke maar blaten hoe hij haar zag. :')
Precies dit.En ik denk ook dat ze elkaar daar ook zijn kwijt geraakt. Stefan was bezig met het groepsgevoel en daar voelde Dennis zich niet bij thuis. En toen ging hij twijfelen aan de relatie. Jammer van de manier waarop want volgens mij had hij dit prima met Stefan kunnen bespreken. Maar hij ging gelijk in de zesde versnelling :')
Fuck the EBU
  zondag 18 mei 2025 @ 23:49:28 #239
174940 W00fer
Maar echt
pi_217684443
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 20:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dennis zat toch juist te praten met Olof?
  zondag 18 mei 2025 @ 23:50:44 #240
174940 W00fer
Maar echt
pi_217684454
quote:
7s.gif Op zondag 18 mei 2025 21:08 schreef Yesse het volgende:

[..]
Precies dit.En ik denk ook dat ze elkaar daar ook zijn kwijt geraakt. Stefan was bezig met het groepsgevoel en daar voelde Dennis zich niet bij thuis. En toen ging hij twijfelen aan de relatie. Jammer van de manier waarop want volgens mij had hij dit prima met Stefan kunnen bespreken. Maar hij ging gelijk in de zesde versnelling :')
Als je elkaar kwijt raakt omdat de een meer de lachers op zijn hand heeft dan de andere op een verjaardag dan is je relatie niet gebaseerd op dun ijs, maar op een boterhamzakje. Dan klopt het hele gelul van "dit voelt al zo vertrouwd, ik zie A B C en D als mooie dingen in hem" helemaal niet. Dat is dan allemaal gewoon fake.
pi_217685022
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 23:50 schreef W00fer het volgende:

[..]
Als je elkaar kwijt raakt omdat de een meer de lachers op zijn hand heeft dan de andere op een verjaardag dan is je relatie niet gebaseerd op dun ijs, maar op een boterhamzakje. Dan klopt het hele gelul van "dit voelt al zo vertrouwd, ik zie A B C en D als mooie dingen in hem" helemaal niet. Dat is dan allemaal gewoon fake.
Dennis was dan ook een vermoeiend figuur dat altijd maar in de middelpunt van de belangstelling moet staan. En als het even niet om hem draait meteen met een lang gezicht in de hoek gaan zitten.

Maar uiteraard ligt het altijd aan de anderen en niet aan Dennis :')
  maandag 19 mei 2025 @ 08:04:44 #242
38496 Perrin
pi_217685178
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 07:38 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Dennis was dan ook een vermoeiend figuur dat altijd maar in de middelpunt van de belangstelling moet staan. En als het even niet om hem draait meteen met een lang gezicht in de hoek gaan zitten.

Stukje narcisme.
  maandag 19 mei 2025 @ 14:27:18 #243
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217688311
Dennis zag hoe veel plezier Stefan had op het koppelsweekend. Ook zonder hem. En dat is VERBOTEN. Dus moest alles stuk.

Mafklapper.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 19 mei 2025 @ 14:32:08 #244
38496 Perrin
pi_217688374
Narcisten hebben moeite met de erkenning van anderen omdat het hun eigen behoefte aan bewondering bedreigt. Ze voelen zich dan aangevallen of genegeerd en reageren dan met afgunst, sabotage, zelfverheffing of passief-agressief gedrag.
pi_217688953
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 07:38 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]

Dennis oogt ook wel jaloers en bezitterig. Daar wil je dan echt geen relatie mee. Jammer hoor, leek een leuke match in het begin.

Geen nieuwe ‘Sonny en Dylan’.
pi_217689026
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2025 15:30 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dennis oogt ook wel jaloers en bezitterig. Daar wil je dan echt geen relatie mee. Jammer hoor, leek een leuke match in het begin.

Geen nieuwe ‘Sonny en Dylan’.
Sonny en Dylan waren veel gelijkwaardiger. Daar was niet 1 van beiden de dominante partij.
pi_217689077
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 15:37 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Sonny en Dylan waren veel gelijkwaardiger. Daar was niet 1 van beiden de dominante partij.
Ja, het ging me ook alleen om een mannelijk koppel. En die twee waren zo leuk. O+ Hadden ook geen rem op het contact (als ik het goed herinner).

Ik vind het leeftijdsverschil ook geen succes bij Dennis en Stefan.
pi_217691895
Ik zapte net langs de UK versie. Is dat altijd zo serieus dat het begint met geloften? Bij ons is het altijd categorie snollebollekes als de personen worden omschreven. :')
pi_217693070
Ik kijk nu de allerlaatste aflevering.

Ik wilde net roepen dat Hinke een leuke Vrije School familie heeft, tot ze gingen bidden. :D

Maar hoe geniaal dit koppel. O+ Hopelijk blijven ze samen.
  maandag 19 mei 2025 @ 21:57:40 #250
174940 W00fer
Maar echt
pi_217693271
Dennis heeft een verklaring van 10 minuten ofzo op Instagram gezet dat hij nergens meer op wil reageren.
Dat hij het weekend echt voor hem en Stefan samen wilde hebben, maar Stefan is geen bezit van Dennis.
Ik begrijp ook niet waarom alle andere (behalve Olof) koppels wel gewoon elkaar vrij lieten daarin.
Dennis zegt dat er meer gebeurd is en dat er ook al eerder aan Stefan twijfels zijn aangegeven, met de experts erbij.
Waarom het voor Stefan dan out-of-the-blue kwam weet ik niet. Het lijkt me allemaal wel sterk, of Stefan zat in zijn verliefde bubbel, of het kwam niet binnen, of Dennis was niet duidelijk, of het is niet besproken. Who knows.

Mocht iemand zin hebben om het helemaal af te kijken. Ik geef hem wel gelijk dat er verschrikkelijk veel bagger over hem is uitgestort, wat ook niet nodig is.

EDIT: De Telegraaf heeft inmiddels een kopie vd video: https://www.telegraaf.nl/(...)ing-het-voor-mij-mis

[ Bericht 33% gewijzigd door W00fer op 19-05-2025 22:05:09 ]
pi_217697255
Je ziet vooral dat Dennis elke zelfreflectie mist. Ook heeft hij de drang dat alles om hem moet draaien. In de echte wereld blijkt dat niet zo te werken. Het is triest voor Stefan dat de "experts" dit niet gezien hebben (of nog triester, dit bewust zo gekozen hebben). Een type als Dennis moet je iemand van gelijke waarde tegenover zetten, niet een onzekere jonge man van +/- 12 jaar jonger.

Bij Hinke en Gio zie je dat het ook anders kan lopen. In het begin had ik het idee dat Hinke in volle vaart over Gio heen ging (neehee, niet seksistisch bedoeld) walsen. Gelukkig bleek Hinke zich goed te kunnen inleven en heeft Gio zijn beslissing kunnen uitvoeren om meer mans te worden. Dat zorgde al snel voor een evenwicht, waarbij het nog steeds wel opletten blijft voor Gio om niet terug te vallen in het oude patroon. Voor Hinke is de grootste valkuil dat ze wel realistisch moet blijven, Gio zal nooit de "gorilla op de rots worden" die op zijn borst slaat en de groep aanstuurt. Ergens moeten ze wel een balans gaan vinden, en dat is echt niet makkelijk. Maar het is goed om te zien dat ze het een serieuze kans gegeven hebben en nog steeds geven, langzaam groeit dat naar elkaar toe is mijn hoop.
  dinsdag 20 mei 2025 @ 13:28:10 #252
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217697392
Ik vind het wel jammer dat we Hinke niet in de vriendengroep van Gio hebben gezien. Andersom waren er wel ontmoetingen (op camera). Ben wel benieuwd wat Gio's vrienden vinden van zijn transformatie. Het was een vrij hechte groep volgens mij. Ik hoop niet dat Gio daar nu helemaal buiten komt te staan.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 20 mei 2025 @ 13:37:57 #253
174940 W00fer
Maar echt
pi_217697519
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 13:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het wel jammer dat we Hinke niet in de vriendengroep van Gio hebben gezien. Andersom waren er wel ontmoetingen (op camera). Ben wel benieuwd wat Gio's vrienden vinden van zijn transformatie. Het was een vrij hechte groep volgens mij. Ik hoop niet dat Gio daar nu helemaal buiten komt te staan.
Er zijn vier afleveringen minder dan andere jaren dus er is een hoop niet gefilmd.
  Miss 200.000.000! dinsdag 20 mei 2025 @ 13:38:39 #254
367000 roos94
pi_217697528
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 13:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Gio heeft eindelijk een chickie, die is waarschijnlijk de Chad van de groep nu en loopt rond als een pauw
pi_217697930
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 13:15 schreef GereDathan het volgende:
Bij Hinke en Gio zie je dat het ook anders kan lopen. In het begin had ik het idee dat Hinke in volle vaart over Gio heen ging (neehee, niet seksistisch bedoeld) walsen. Gelukkig bleek Hinke zich goed te kunnen inleven en heeft Gio zijn beslissing kunnen uitvoeren om meer mans te worden. Dat zorgde al snel voor een evenwicht, waarbij het nog steeds wel opletten blijft voor Gio om niet terug te vallen in het oude patroon. Voor Hinke is de grootste valkuil dat ze wel realistisch moet blijven, Gio zal nooit de "gorilla op de rots worden" die op zijn borst slaat en de groep aanstuurt. Ergens moeten ze wel een balans gaan vinden, en dat is echt niet makkelijk. Maar het is goed om te zien dat ze het een serieuze kans gegeven hebben en nog steeds geven, langzaam groeit dat naar elkaar toe is mijn hoop.
Hinke gaf aan het begin ook vrij duidelijk aan dat ze een lieve, zorgzame man zocht en niet per se een alfamannetje. Dus ik denk dat het wel goed zit. Ik vermoed dat Gio voor haar door het vuur gaat eigenlijk.
pi_217698216
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 14:18 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Hinke gaf aan het begin ook vrij duidelijk aan dat ze een lieve, zorgzame man zocht en niet per se een alfamannetje. Dus ik denk dat het wel goed zit. Ik vermoed dat Gio voor haar door het vuur gaat eigenlijk.
Vond Hinke daarin tegenstrijdig, ze vroeg om de lieve zorgzame man maar was niet blij met de Gio die ze kreeg. Denk wel dat ze dat op tijd heeft ingezien en zich heeft opengesteld voor de Gio van dat moment die aangaf ook bepaalde sturing en aansporing te willen krijgen. Vond dat zelf heel mooi om te zien hoe dat gebeurde.

En zeker, ik denk dat je aan Gio een gouden vent hebt als vrouw. En denk dat voor Gio juist geldt dat hij bij Hinke precies krijgt wat hij zoekt. 1 van de krachten van Gio is dat hij openstaat voor verandering.

Hoop echt oprecht dat ze net als Rowan en Astleigh mogen eindigen, die zien er zo heerlijk gelukkig uit op de socials O+
  dinsdag 20 mei 2025 @ 20:19:58 #257
174940 W00fer
Maar echt
pi_217701719
Misschien zal ik de party pooper zijn maar vriendinnen zijn toch een grote invloed op de vrouw. Als zij Gio niet meer zien zitten dan kan hij zijn borst natmaken.

Misschien was dat bij Svea ook wel zo, dat ze dachten leuk joh die Joey die met zijn fiets in het water rijdt maar het wordt tijd voor een serieuzere stap.
pi_217701808
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 20:19 schreef W00fer het volgende:
Misschien zal ik de party pooper zijn maar vriendinnen zijn toch een grote invloed op de vrouw. Als zij Gio niet meer zien zitten dan kan hij zijn borst natmaken.

Misschien was dat bij Svea ook wel zo, dat ze dachten leuk joh die Joey die met zijn fiets in het water rijdt maar het wordt tijd voor een serieuzere stap.
Hinke is dominant en heeft wel een persoonlijkheid. Die maakt haar eigen keuzes en zal, als je het mij vraagt, echt niet wakker liggen wat die vriendinnen vinden.

Svea komt nogal dom en leeg over. Giechelt maar wat. Zit weinig in. Die is misschien wat meer beïnvloedbaar.
  dinsdag 20 mei 2025 @ 20:33:09 #259
174940 W00fer
Maar echt
pi_217701892
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 20:25 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Hinke is dominant en heeft wel een persoonlijkheid. Die maakt haar eigen keuzes en zal, als je het mij vraagt, echt niet wakker liggen wat die vriendinnen vinden.

Svea komt nogal dom en leeg over. Giechelt maar wat. Zit weinig in. Die is misschien wat meer beïnvloedbaar.
Het kan natuurlijk ook hetzelfde zijn als bij Jeffrey en Jerney vorig jaar, dat Jeffrey deed alsof hij gevoelens had. Jerney is gelukkig een sterke moeder maar had er wel een nare tijd van. Er ging toen nog het gerucht dat Jeffrey meedeed om zijn zangcarrière te boosten, maar inmiddels horen we daar ook weinig tot niks meer van. Net als eerdere zangers zoals Henk.
pi_217701955
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 20:33 schreef W00fer het volgende:

[..]
Het kan natuurlijk ook hetzelfde zijn als bij Jeffrey en Jerney vorig jaar, dat Jeffrey deed alsof hij gevoelens had. Jerney is gelukkig een sterke moeder maar had er wel een nare tijd van. Er ging toen nog het gerucht dat Jeffrey meedeed om zijn zangcarrière te boosten, maar inmiddels horen we daar ook weinig tot niks meer van. Net als eerdere zangers zoals Henk.
Sowieso hoop ik heel erg dat Gio ook nog zichzelf blijft en achter dit alles staat. Want als 15 man complimenten uitdeelt, dan kun je weinig anders dan meevaren…
Hij is lief en erg geduldig, maar bij de laatste aflevering had ik toch ergens 1% moeite met de beelden.
Als het alleen het volwassen worden is, dan is het prima als dat het stukje verandering is. Maar hij is toch ook nog Gio van voor het huwelijk. Ergens.
  dinsdag 20 mei 2025 @ 20:48:16 #261
174940 W00fer
Maar echt
pi_217702031
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 20:40 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Sowieso hoop ik heel erg dat Gio ook nog zichzelf blijft en achter dit alles staat. Want als 15 man complimenten uitdeelt, dan kun je weinig anders dan meevaren…
Hij is lief en erg geduldig, maar bij de laatste aflevering had ik toch ergens 1% moeite met de beelden.
Als het alleen het volwassen worden is, dan is het prima als dat het stukje verandering is. Maar hij is toch ook nog Gio van voor het huwelijk. Ergens.
Misschien zal ik wel de enige zijn maar ik mis een beetje de Gio van voor het huwelijk. Iedereen zal wel zeggen dat hij nog een jongen was van wie zijn moeder zijn brood smeerde, maar er zijn tientallen van zulke mannen voorbij gekomen bij Boer Zoekt Vrouw. Werkten had, deden niemand kwaad en er was nooit gedoe over.

Vrouwen willen dat de man veranderd maar nemen zelf geen spiegel.

Hij wordt nu groot getrokken of gedwongen in een situatie waar hij misschien niet in wil zitten. Dat kan je een tijdje vol houden in zo'n bubbel als MAFS op tv maar op den duur blijf je zoals je bent. Ieder vogeltje zingt zoals hij gebekt is en een achterstand in je ontwikkeling zomaar inlopen op een onnatuurlijke manier... Ik ben geen ontwikkelingspsycholoog maar kan me voorstellen dat het kwartje een keer gaat vallen en dan kun je ook onzeker worden. Zijn genoeg kindsterren op tv geweest die zwaar aan de pillen, drugs of alcohol gingen omdat er van alles van ze verwacht werd en ze dat niet vol konden houden.
pi_217702114
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 20:48 schreef W00fer het volgende:

[..]
Misschien zal ik wel de enige zijn maar ik mis een beetje de Gio van voor het huwelijk. Iedereen zal wel zeggen dat hij nog een jongen was van wie zijn moeder zijn brood smeerde, maar er zijn tientallen van zulke mannen voorbij gekomen bij Boer Zoekt Vrouw. Werkten had, deden niemand kwaad en er was nooit gedoe over.

Hij wordt nu groot getrokken of gedwongen in een situatie waar hij misschien niet in wil zitten. Dat kan je een tijdje vol houden in zo'n bubbel als MAFS op tv maar op den duur blijf je zoals je bent. Ieder vogeltje zingt zoals hij gebekt is en een achterstand in je ontwikkeling zomaar inlopen op een onnatuurlijke manier... Ik ben geen ontwikkelingspsycholoog maar kan me voorstellen dat het kwartje een keer gaat vallen en dan kun je ook onzeker worden. Zijn genoeg kindsterren op tv geweest die zwaar aan de pillen, drugs of alcohol gingen omdat er van alles van ze verwacht werd en ze dat niet vol konden houden.
Eens. :) Al had hij misschien voorheen niet de mensen om zich heen om bepaalde activiteiten te doen en vindt hij het nu oprecht allemaal leuk.
Maar ik twijfel ook of dit na de bubbel nog zo blijft. Maar het is zo’n man met een gouden randje dat ik nog vrees dat hij het extra lang vol gaat houden zelfs als hij het niet meer leuk vindt.
  dinsdag 20 mei 2025 @ 21:49:50 #263
174940 W00fer
Maar echt
pi_217702577
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 20:57 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Eens. :) Al had hij misschien voorheen niet de mensen om zich heen om bepaalde activiteiten te doen en vindt hij het nu oprecht allemaal leuk.
Maar ik twijfel ook of dit na de bubbel nog zo blijft. Maar het is zo’n man met een gouden randje dat ik nog vrees dat hij het extra lang vol gaat houden zelfs als hij het niet meer leuk vindt.
Niemand kan toveren. Gio houdt van gamen, lekker een biertje drinken en allemaal niet te moeilijk. Hinke houdt van de moderne manier van omgaan, veel praten, allerlei (oppervlakkige) contacten en een bepaalde lifestyle.
In hoeverre gaat dat werken?

Je kan iets leuk vinden maar je bent niet zomaar van kind een ander mens. Zelfs niet als je je racestoeltje aan de kant zet. Hinke zoekt naar iets wat er niet is en ze kan 3 dingen doen: of pushen of accepteren, of wegrennen.
Het irriteert me nog steeds dat zij weinig tot niets hoeft te veranderen.
pi_217702715
quote:

[..]

Precies dit. Gio was prima zoals hij was. Ze was vooral blij dat hij zich vormeloze ruitjesgewaden en vreemde vestjes liet aansmeren in de winkel, zoals zij zelf draagt. Ik vond hem er niet van opknappen.
  dinsdag 20 mei 2025 @ 22:10:50 #265
174940 W00fer
Maar echt
pi_217702727
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 22:09 schreef Snaky het volgende:

[..]
Precies dit. Gio was prima zoals hij was. Ze was vooral blij dat hij zich vormeloze ruitjesgewaden en vreemde vestjes liet aansmeren in de winkel, zoals zij zelf draagt. Ik vond hem er niet van opknappen.
Dat hij het leuk en mooi vond kan ook onder druk van de sponsor gezegd zijn natuurlijk.
  woensdag 21 mei 2025 @ 10:53:59 #266
174940 W00fer
Maar echt
pi_217706135
Bram zegt tegen de Telegraaf dat hij het niet aan zag komen?

Zag hij niet hoe vinnig ze tegen hem deed tijdens de samenwoonfase dan? Waar was de affectie?

https://lovereality.nl/ma(...)oq4WMQXERIkJA0F54k5g

Bekijk deze YouTube-video
pi_217707070
quote:

[..]
Deze vind ik deze wel heel erg generaliserend.

Maar als je bovenstaande bij Hinke ziet dan heb je niet echt opgelet volgens mij. Ook Hinke is veranderd, ze heeft haar wensen en eisen aangepast. Daar waar je bij veel koppels bij MAFS ziet dat 1 van de 2 de handdoek direct in de ring gooit als de partner niet 200% bevalt en in hun straatje past zie je bij Hinke juist het omgekeerde.

Dus ben het niet met je eens, Hinke heeft zichzelf echt wel een spiegel voorgehouden en ook absoluut groei doorgemaakt. Of het allemaal voldoende is, dat moet de toekomst uitwijzen. Maar tot op heden houden ze het toch al een poosje vol samen.
pi_217707462
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 12:32 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Maar als je bovenstaande bij Hinke ziet dan heb je niet echt opgelet volgens mij. Ook Hinke is veranderd, ze heeft haar wensen en eisen aangepast. Daar waar je bij veel koppels bij MAFS ziet dat 1 van de 2 de handdoek direct in de ring gooit als de partner niet 200% bevalt en in hun straatje past zie je bij Hinke juist het omgekeerde.

Dus ben het niet met je eens, Hinke heeft zichzelf echt wel een spiegel voorgehouden en ook absoluut groei doorgemaakt. Of het allemaal voldoende is, dat moet de toekomst uitwijzen. Maar tot op heden houden ze het toch al een poosje vol samen.
Ze is niet veranderd. Ze heeft geduld gehad. Niet helemaal hetzelfde. (Al is het tof dat ze veel geduld heeft gehad, zeker. :) )
  woensdag 21 mei 2025 @ 21:21:20 #269
174940 W00fer
Maar echt
pi_217711697
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 12:32 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Nee man ze heeft veel lopen pushen en Gio ging steeds harder lopen en Bjorn niet.
  donderdag 22 mei 2025 @ 04:05:23 #270
174940 W00fer
Maar echt
pi_217713172
Youp vond dat wij allemaal gestoorden zijn omdat we MAFS kijken

https://www.mediacourant.(...)-rug-van-gestoorden/
  donderdag 22 mei 2025 @ 10:06:37 #271
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217714327
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 04:05 schreef W00fer het volgende:

Ergens heeft hij een punt maar dat is met al dat soort programma's :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217720641
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 04:05 schreef W00fer het volgende:

Youp is een zure boomer die lekker van z’n pensioen moet gaan genieten.
  donderdag 22 mei 2025 @ 22:13:01 #273
174940 W00fer
Maar echt
pi_217720793
Eigenlijk ben ik wel benieuwd waarom er bij Temptation Island wel geklaagd wordt (met succes) over het gebrek aan nazorg en bij MAFS niet, terwijl Martijn aangaf "welke begeleiding?" en de deelnemers van MAFS nu Miriam Pieneman aangeven, die al meerdere seizoenen achter de schermen de deelnemers coacht.

Dat is dan ook een beetje een rammelend verhaal?
  vrijdag 23 mei 2025 @ 02:06:45 #274
174940 W00fer
Maar echt
pi_217722277
Interview Olof

https://www.ed.nl/eindhov(...)aan-gedaan~a59deacc/

Hij wilde Eveline (grapje) maar nu zegt hij Eveline en de andere experts hadden me nooit aan Femke moeten koppelen?

https://www.ed.nl/eindhov(...)aan-gedaan~a59deacc/
  vrijdag 23 mei 2025 @ 09:58:50 #275
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217723783
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 22:00 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Youp is een zure boomer die lekker van z’n pensioen moet gaan genieten.
Hij heeft gewoon een punt , en dat staat los van zijn pensioen :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217724167
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 09:58 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Hij heeft gewoon een punt , en dat staat los van zijn pensioen :+
Het is niet het meest ethische format nee, maar er wordt niemand voor lul gezet en mensen schrijven zichzelf in. En die weten ook wel dat de kans op succes statistisch gezien belabberd is. Maar het is ook geen Temptation Island of EOTB.

Mensen uitlokken, provoceren en aanmoedigen om vreemd te gaan gaat qua perversheid wel een paar straten verder dan MAFS.
  vrijdag 23 mei 2025 @ 10:36:58 #277
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217724179
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 10:35 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Het is niet het meest ethische format nee, maar er wordt niemand voor lul gezet en mensen schrijven zichzelf in. En die weten ook wel dat de kans op succes statistisch gezien belabberd is. Maar het is ook geen Temptation Island of EOTB.

Mensen uitlokken, provoceren en aanmoedigen om vreemd te gaan gaat qua perversheid wel een paar straten verder dan MAFS.
Los daarvan mag een ieder daar wat van vinden en Youp vindt er wat van :Y)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217724204
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 10:36 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Er bestaat niets waar Youp geen mening over heeft. En hij is ook nooit te beroerd om die op niet-subtiele wijze te ventileren :P
  vrijdag 23 mei 2025 @ 10:39:23 #279
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217724212
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 10:38 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Er bestaat niets waar Youp geen mening over heeft. En hij is ook nooit te beroerd om die op niet-subtiele wijze te ventileren :P
Nee precies :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 23 mei 2025 @ 10:42:55 #280
38496 Perrin
pi_217724236
En als ie ergens van walgt dan zijn het wel 'gewone mensen' :P
  vrijdag 23 mei 2025 @ 10:43:58 #281
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217724247
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 10:42 schreef Perrin het volgende:
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217724259
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 10:42 schreef Perrin het volgende:
Ja. Al blijft dat Buckler-verhaal wel puur goud. Een compleet product bij de enkels afgezaagd en om zeep geholpen door 1 man. Er zijn er weinig die zoiets gelukt is.
  vrijdag 23 mei 2025 @ 10:52:38 #283
38496 Perrin
pi_217724333
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 10:45 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ja. Al blijft dat Buckler-verhaal wel puur goud. Een compleet product bij de enkels afgezaagd en om zeep geholpen door 1 man. Er zijn er weinig die zoiets gelukt is.
Ja dat heeft de opkomst van alcoholvrij bier zeker een decennium vertraagd.
pi_217726264
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 10:36 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Er wij mogen er weer wat van vinden wat Youp daarvan vindt, en vice versa, et cetera :P
  vrijdag 23 mei 2025 @ 14:48:04 #285
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217726292
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 14:44 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Er wij mogen er weer wat van vinden wat Youp daarvan vindt, en vice versa, et cetera :P
Helemaal waar en ik vind dat hij een punt heeft oO<
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217726405
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 14:48 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Helemaal waar en ik vind dat hij een punt heeft oO<
Uiteraard. En wij zijn vrij om onbenullige tv te kijken als we daar zin in hebben! oO<
  vrijdag 23 mei 2025 @ 15:06:21 #287
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217726419
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 15:03 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Uiteraard. En wij zijn vrij om onbenullige tv te kijken als we daar zin in hebben! oO<
Dat staat toch los van wat iemand er van vindt?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 23 mei 2025 @ 15:07:11 #288
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217726426
:P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217726454
Iets wat je vindt mot je naar de pliesie brengen :Y
  vrijdag 23 mei 2025 @ 15:17:00 #290
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217726476
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 15:13 schreef Chanel5 het volgende:
Iets wat je vindt mot je naar de pliesie brengen :Y
Ga vooral je gang
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217726798
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 15:03 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Ik kijk voor de ware romantiek. O+
  vrijdag 23 mei 2025 @ 15:58:25 #292
38496 Perrin
pi_217726820
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 15:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik kijk voor de ware romantiek. O+
Ik kijk om dat het geweldig is al die relaties te analyseren (en natuurlijk bekritiseren) met mijn echtgenote.
  zondag 25 mei 2025 @ 21:05:43 #293
174940 W00fer
Maar echt
pi_217752279
Volgens het juicechannel RealityFBI wil kamp Bram/Olof/Dennis niks meer met de rest te maken hebben en andersom. Waarom dat dan? Er is toch niemand vermoord?
pi_217753306
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 21:05 schreef W00fer het volgende:
Volgens het juicechannel RealityFBI wil kamp Bram/Olof/Dennis niks meer met de rest te maken hebben en andersom. Waarom dat dan? Er is toch niemand vermoord?
Olof en Dennis zijn online wel bekritiseerd, maar Eva was bij Bram toch de minder sympathieke?

Aparte groep. :D
  zondag 25 mei 2025 @ 22:39:34 #295
174940 W00fer
Maar echt
pi_217753548
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 22:20 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Olof en Dennis zijn online wel bekritiseerd, maar Eva was bij Bram toch de minder sympathieke?

Aparte groep. :D
Kennelijk hebben de vrouwen kamp Eva gekozen, omdat het écht niet kon wat hij zei. Als man hoeft het niet waar te zijn, als je de publieke opinie tegen je hebt dan is het klaar. Kijk maar naar Johnny Depp. Verguisd. Het was niet waar maar zijn carrière is naar de kloten.
  zondag 25 mei 2025 @ 22:55:10 #296
174940 W00fer
Maar echt
pi_217753698
Dennis is eigenlijk nog wel de meest slimme, die laat op advies van RTL de hele kritiek over zich heen komen online, leest het niet (of maar deels), zit de storm uit en is misschien wel de lachende derde.

Spreken is zilver, zwijgen is goud. Hij zal ook denken het is een tv programma wat 6 weken duurde om op te nemen maar de shit daarna is het me niet waard.

Olof gaat zich verdedigen bij Andy vd Meijde, Bram heeft een aantal interviews gegeven en Björn die is met een charme offensief ook niet echt terug bij de groep?

Marcella reageert:

quote:
Online krijgt de brunette nog weleens een negatieve reactie, al probeert ze zich daar zo min mogelijk van aan te trekken. Vooral de momenten waarin ze voor de camera van Married at First Sight haar twijfels uitspreekt, leiden tot kritiek van kijkers. "Ze zeggen dat ik zelf ook niet voldoende initiatief toonde en een ijskonijn ben, maar zo voel ik me niet."

Toch begrijpt ze wel waar die reacties vandaan komen. "Je ziet mij op de beelden de diepgang niet opzoeken, terwijl ik dit wel heb gedaan. Er worden natuurlijk maar stukjes uitgezonden en niet het complete beeld", vertelt ze in het AD.
Ja dat is altijd makkelijk, je geeft de montage de schuld

[ Bericht 42% gewijzigd door W00fer op 26-05-2025 01:29:07 ]
  donderdag 29 mei 2025 @ 02:21:21 #297
174940 W00fer
Maar echt
pi_217784442
https://lovereality.nl/ma(...)-het-mis-met-dennis/

Dennis heeft dus toch nog seks gehad met Stefan?!
pi_217786064
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 02:21 schreef W00fer het volgende:
https://lovereality.nl/ma(...)-het-mis-met-dennis/

Dennis heeft dus toch nog seks gehad met Stefan?!
Misschien viel het heel erg tegen? :')
Nee maar dan snap ik wel dat Stefan zich genaaid voelde :P
  Miss 200.000.000! donderdag 29 mei 2025 @ 10:48:34 #299
367000 roos94
pi_217786149
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2025 10:39 schreef Magica het volgende:

[..]
Mooie woordkeuze :)
  donderdag 29 mei 2025 @ 10:51:38 #300
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_217786185
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2025 10:39 schreef Magica het volgende:

[..]
Wel bizar, je bent dus boos, denkt waarschijnlijk: dan ga ik er voor want als hij het afwijst dan kap ik er mee? Viel tegen en klaar?

Ook wel raar dat ze van het programma langer in die hottub moesten.
pi_217786876
Ik snap Stefan zijn verdriet dan wel. Voor hem was intiem zijn echt wel een groot ding, iets wat hij niet zomaar deed. En dan word hij de dag erna afgewezen. Dat gedoe dat het door de hottub kwam is dan ook onzin geweest want daarna was Dennis kennelijk niet afgeknapt genoeg om niet toch nog het huwelijk te consumeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')