abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217491534
Married At First Sight

Het is tijd voor alweer het tiende seizoen van het populaire realityprogramma ‘Married At First Sight’! Veertien singles, die elkaar nog nooit hebben ontmoet, worden door een team van experts aan elkaar gekoppeld. De deelnemers zien elkaar voor het allereerst op hun eigen bruiloft. Onder leiding van presentator Carlo Boszhard wagen zij de sprong in het diepe en gaan zij deze romantische uitdaging aan.

Vanaf dinsdag 8 april, elke dinsdag t/m donderdag om 20.30 uur

Foto: Tom Cornelissen & Rob Jacobs
Bron RTL

Mensen die via videoland kijken kunnen hier RLS / [VIDEOLAND] Married at First Sight #44 - Zure Kim posten
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_217495912
Ik heb nog nooit iemand gezien die een showlijn (of gewone lijn?) van de hond zo mooi om zichzelf geknoopt heeft. _O- Geniaal.
Dennis tien punten. :D

Stefan heeft ook een mooie woning. Wat een fijne ruime woonkamer. O+ En alles zo netjes.
pi_217495945
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2025 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb nog nooit iemand gezien die een showlijn (of gewone lijn?) van de hond zo mooi om zichzelf geknoopt heeft. _O- Geniaal.
Dennis tien punten. :D

Stefan heeft ook een mooie woning. Wat een fijne ruime woonkamer. O+ En alles zo netjes.
Net apartement, veel kleding, dat vinkt wel weer een paar clichées af! ;)
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_217496147
Stefan zorgt er wel voor dat het straks enkel vriendschap is.

Misschien knippen ze het allemaal zo dat we denken dat hij rustig aan wil doen, maar voelt hij die romantische klik niet.
pi_217496194
Ja, je kunt ook romantisch samen karaoke zingen -O-
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_217496228
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 21:23 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Ja, je kunt ook romantisch samen karaoke zingen -O-
Genoeg zuipen, dan lukt dat vast wel. :+
pi_217496269
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 21:28 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Genoeg zuipen, dan lukt dat vast wel. :+
Nou, ze hadden wel even echt plezier samen, dat is ook wat waard, toch?
pi_217496282
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 21:35 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Nou, ze hadden wel even echt plezier samen, dat is ook wat waard, toch?
Zeker. Best friends forever. :+
Marcella huilt en weet dat het gevoel niet komt (Eva verkoopt zoiets als dat het in de setting van thuis wel komt, why?).
Niemand voelt het. ;(
pi_217496358
Gio komt los! Hij maakt zelfs grapjes! :o
pi_217496412
Nou Evelien, normaal heb je idd na 2 dates toch wel een gevoel of je iemand wel of niet aantrekkelijk vindt?
Maar misschien komt het nog bij Marcella en dit helpt haar iig wel om de tijd door te komen.
pi_217496430
Gokje: Svea en Joey is enkel een ONS.
pi_217496457
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
Nou Evelien, normaal heb je idd na 2 dates toch wel een gevoel of je iemand wel of niet aantrekkelijk vindt?
Maar misschien komt het nog bij Marcella en dit helpt haar iig wel om de tijd door te komen.
Misschien is dat wel het grootste verschil tussen dit programma en normaal daten. Het begint normaal toch vooral met de eerste aantrekkingskracht. Soms kan die later nog komen, maar dat zijn wel uitzonderingen.
pi_217496467
Marcella heeft kritiek op zijn antwoord maar komt zelf met een overleden oma. Hoe suf wil je het hebben.

Gelukkig kwam er daarna toch nog een aardig gesprek.
pi_217496844
Ik word gék van Carlo's ".. Suhvielja", die stad heet gewoon See-vie-ja. Net zoals het een tortieja heet (en geen tortielja)...

:D
Mon 'en!
pi_217497163
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Stefan zorgt er wel voor dat het straks enkel vriendschap is.

Misschien knippen ze het allemaal zo dat we denken dat hij rustig aan wil doen, maar voelt hij die romantische klik niet.
Stefan is vanaf het begin al klaar met die seksgrappen. Hij had gewoon 1x moeten zeggen wil je dat niet meer doen. En klaar.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_217497164
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 22:00 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Misschien is dat wel het grootste verschil tussen dit programma en normaal daten. Het begint normaal toch vooral met de eerste aantrekkingskracht. Soms kan die later nog komen, maar dat zijn wel uitzonderingen.
Er zijn toch 100 miljoen stellen die eerst elkaar kenden van een vriendengroep?
pi_217497346
Verkeerde topic :@
  woensdag 30 april 2025 @ 07:17:17 #18
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_217497393
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
Marcella heeft kritiek op zijn antwoord maar komt zelf met een overleden oma. Hoe suf wil je het hebben.

Gelukkig kwam er daarna toch nog een aardig gesprek.
Marcella vind hem niks, zie je al vanaf de 1e aflevering
pi_217497484
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2025 02:02 schreef W00fer het volgende:

[..]
Ja, dat klopt wel. Maar die zullen elkaar toch wel aantrekkelijk gevonden hebben voor ze gingen daten
pi_217497491
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 07:17 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
Marcella vind hem niks, zie je al vanaf de 1e aflevering
Volgens mij heeft Marcella gewoon altijd zo'n afkeurend gezicht
pi_217497512
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 22:51 schreef bloempjuh het volgende:
Ik word gék van Carlo's ".. Suhvielja", die stad heet gewoon See-vie-ja. Net zoals het een tortieja heet (en geen tortielja)...

Ja, dat die kandidaten het niet kunnen uitspreken, OK. Maar als presentator moet je dat toch weten
pi_217497642
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 22:51 schreef bloempjuh het volgende:

See-bie-ja zeggen de Spanjaarden zelfs. Maar vooruit. Het is wel tergend kut. Net als mensen die vanielje zeggen in plaats van vanille :')

Kan er wel een KLB topic over openen.
pi_217497696
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2025 02:02 schreef W00fer het volgende:

[..]
Ik leerde mijn partner idd via een gezamenlijke kennis kennen. Ik weet nog dat ik zei na de eerste afspraak "aardige jongen hoor, maar totaal mn type niet"...enfin, een half jaar later was het totaal mijn type wel en intussen zijn we bijna 25 jaar samen

[ Bericht 0% gewijzigd door totebel op 30-04-2025 09:05:54 ]
pi_217498916
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2025 08:37 schreef totebel het volgende:

[..]
Ik leerde mijn partner idd via een gezamenlijke kennis kennen. Ik weet nog dat ik zei na de eerste afspraak "aardige jongen hoor, maar totaal mn type niet"...enfin, een half jaar later was het totaal mijn type wel en intussen zijn we bijna 25 jaar samen
Was hij een door een van de experts veranderd 😛
  woensdag 30 april 2025 @ 13:32:13 #25
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_217499443
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 07:52 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Volgens mij heeft Marcella gewoon altijd zo'n afkeurend gezicht
Dat zeker, een heel naar gezicht van zich zelf. Eva is ook vreselijk
  Miss 200.000.000! woensdag 30 april 2025 @ 13:33:15 #26
367000 roos94
pi_217499452
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 13:32 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
Femke en Hinke zijn ook niet veel beter :')
pi_217499454
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 13:32 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
Eva is misplaatst arrogant. :') Dan is Marcella nog wel lief. Die huilt omdat ze het sneu vindt dat Bjorn al half verliefd is.
pi_217499471
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 13:33 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Eva is misplaatst arrogant. :') Dan is Marcella nog wel lief. Die huilt omdat ze het sneu vindt dat Bjorn al half verliefd is.
Eva kijkt neer op Bram en respecteert hem niet, zeikt hem continu af en maakt vileine opmerkingen. Marcella vindt Bjorn fysiek niet aantrekkelijk. Daar kan ze niet zo veel aan doen. Maar dan moet ze wel eerlijk tegen hem zijn.
pi_217499514
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 13:36 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Eva kijkt neer op Bram en respecteert hem niet, zeikt hem continu af en maakt vileine opmerkingen. Marcella vindt Bjorn fysiek niet aantrekkelijk. Daar kan ze niet zo veel aan doen. Maar dan moet ze wel eerlijk tegen hem zijn.
Ze worden ook continu zo gestuurd met “voel je niet gehaast, je hoeft niet ergens te zijn, blijf in het nu en leer elkaar kennen”. :')

Daarbij heb je als je eerlijk bent mannen die dan boos reageren dat ze “niet een echte kans hebben gekregen”.
pi_217499583
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 13:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ze worden ook continu zo gestuurd met “voel je niet gehaast, je hoeft niet ergens te zijn, blijf in het nu en leer elkaar kennen”. :')

Daarbij heb je als je eerlijk bent mannen die dan boos reageren dat ze “niet een echte kans hebben gekregen”.
Ben ik met je eens hoor. Maar er is wel een wezenlijk verschil. Liefde kan ontstaan, dat kan groeien. Maar fysieke aantrekkingskracht, dat is er of dat is er niet. In 99% van de gevallen.

Ik snap dat het televisie is, maar dat gepush van de experts werkt niet. Zo’n Eva of Marcella had in real life al lang en breed gezegd “laten we eerlijk met elkaar zijn, het is er niet”.
pi_217499955
Dat gepush van die experts werk averechts
pi_217500164
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 13:33 schreef roos94 het volgende:

[..]
Femke en Hinke zijn ook niet veel beter :')
Femke en Olof doen alleen maar mee om op TV te komen.

Bij Hinke vind ik haar "coachende" houding vervelender dan haar gezicht. Ik zou zowel van Hinke als van Gio knettergek worden, al vond ik Gio wel een beetje loskomen gisteren.
pi_217502118
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 12:10 schreef W00fer het volgende:

[..]
Was hij een door een van de experts veranderd 😛
Gelukkig niet :) nog los van t feit dat zowel hij als ik niet met onze kop op tv zouden willen (en t programma toen ook niet bestond), we laten ons ook beiden niets aanpraten. We hebben toch wel genoeg zelfvertrouwen om te weten wat we wel en niet willen doen...een van die dingen is ons niet als deurmat op te stellen of te laten gebruiken.

Bij Gio vind ik duidelijk te zien dat hij zich teveel door hollywood-romantiek heeft laten beïnvloeden en te weinig beseft dat hij niet de enige is die moeite hoeft te doen. Hinke mag zelf ook wel wat investeren...en dan bedoel ik niet: elk gesprek in een sollicitatiegesprek veranderen
pi_217502181
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 14:31 schreef Woonbootjes het volgende:
Dat gepush van die experts werk averechts
Vraag eens met je wie weleens een diner zou willen hebben!? Het mag iedereen zijn!
Dat gevoel hoef je nu nog niet helemaal te hebben!
SOONY
pi_217502285
Ik heb Olof net gespot :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_217502359
quote:
9s.gif Op woensdag 30 april 2025 19:34 schreef DKUp het volgende:

[..]
Vraag eens met je wie weleens een diner zou willen hebben!? Het mag iedereen zijn!
Dat gevoel hoef je nu nog niet helemaal te hebben!
Die vraag had leuk kunnen zijn, tot hij antwoord gaf en tot zij antwoord gaf.
Zit ook weinig intellect in die 2.
pi_217502815
Jammer dat Stefan en Dennis waarschijnlijk te verschillend zijn. Het zijn los gewoon 2 leuke mannen. Jammer dat het niet past. Zelfs de honden passen. ;(
pi_217503146
Vleesfondue. Jeetje. Doen mensen zoiets nog? Ik durf het bijna niet te vragen, maar ja. :D

Gaan Femke en Olof niet samenwonen?
pi_217503553
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Vleesfondue. Jeetje. Doen mensen zoiets nog? Ik durf het bijna niet te vragen, maar ja. :D

Gaan Femke en Olof niet samenwonen?
Nee
pi_217503675
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 22:16 schreef W00fer het volgende:

[..]
Nee
De helft krijgen we niet samenwonend te zien ofzo. Jammer.

Doe dan maar weer het oude format met de bruidsjurken langdurig passen want dit is wel erg ingekort hap-snap klaar. :D
pi_217503900
Samenwonen is eigenlijk ook meer logeren.
Eva vind ik niet leuk tegen Bram doen. Ook telkens de schuld van alles bij Bram leggen. Ze vindt hem niet leuk/aantrekkelijk genoeg, dat kan, maar ik vind haar nu wel echt respectloos met hem omgaan. Lijkt wel alsof ze test hoever ze kan gaan voordat hij er genoeg van heeft.
pi_217504313
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2025 22:44 schreef S_E het volgende:
Samenwonen is eigenlijk ook meer logeren.
Eva vind ik niet leuk tegen Bram doen. Ook telkens de schuld van alles bij Bram leggen. Ze vindt hem niet leuk/aantrekkelijk genoeg, dat kan, maar ik vind haar nu wel echt respectloos met hem omgaan. Lijkt wel alsof ze test hoever ze kan gaan voordat hij er genoeg van heeft.
Voorheen was het samenwonen ook langer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat me wel opvalt dit seizoen is hoe weinig begeleiding de koppels krijgen. Ik snap dat ze niet gelijk in relatietherapie gaan en dat het geen psychiatrische consulten zijn maar als er onzekerheden zijn worden die bevestigd, het mag er zijn, het mag gevoeld worden. Ook als het irreëel, enorme eisen of hoge verwachtingen zijn.

Ik had gehoopt dat Lennard er wat strakker in zou zitten qua zelfreflectie maar mis Patrick wel. Die deed dat echt wat beter. Lennard is meer van de goede harmonie en de feelgood momentjes.

Wanneer worden de stellen nou eens echt een keer de ogen geopend?

[ Bericht 21% gewijzigd door W00fer op 01-05-2025 03:39:41 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')