Net apartement, veel kleding, dat vinkt wel weer een paar clichées af!quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb nog nooit iemand gezien die een showlijn (of gewone lijn?) van de hond zo mooi om zichzelf geknoopt heeft.Geniaal.
Dennis tien punten.![]()
Stefan heeft ook een mooie woning. Wat een fijne ruime woonkamer.En alles zo netjes.
Genoeg zuipen, dan lukt dat vast wel.quote:Op dinsdag 29 april 2025 21:23 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Ja, je kunt ook romantisch samen karaoke zingen
Nou, ze hadden wel even echt plezier samen, dat is ook wat waard, toch?quote:Op dinsdag 29 april 2025 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Genoeg zuipen, dan lukt dat vast wel.
Zeker. Best friends forever.quote:Op dinsdag 29 april 2025 21:35 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Nou, ze hadden wel even echt plezier samen, dat is ook wat waard, toch?
Misschien is dat wel het grootste verschil tussen dit programma en normaal daten. Het begint normaal toch vooral met de eerste aantrekkingskracht. Soms kan die later nog komen, maar dat zijn wel uitzonderingen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
Nou Evelien, normaal heb je idd na 2 dates toch wel een gevoel of je iemand wel of niet aantrekkelijk vindt?
Maar misschien komt het nog bij Marcella en dit helpt haar iig wel om de tijd door te komen.
Stefan is vanaf het begin al klaar met die seksgrappen. Hij had gewoon 1x moeten zeggen wil je dat niet meer doen. En klaar.quote:Op dinsdag 29 april 2025 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Stefan zorgt er wel voor dat het straks enkel vriendschap is.
Misschien knippen ze het allemaal zo dat we denken dat hij rustig aan wil doen, maar voelt hij die romantische klik niet.
Er zijn toch 100 miljoen stellen die eerst elkaar kenden van een vriendengroep?quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:00 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Misschien is dat wel het grootste verschil tussen dit programma en normaal daten. Het begint normaal toch vooral met de eerste aantrekkingskracht. Soms kan die later nog komen, maar dat zijn wel uitzonderingen.
Marcella vind hem niks, zie je al vanaf de 1e afleveringquote:Op dinsdag 29 april 2025 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
Marcella heeft kritiek op zijn antwoord maar komt zelf met een overleden oma. Hoe suf wil je het hebben.
Gelukkig kwam er daarna toch nog een aardig gesprek.
Ja, dat klopt wel. Maar die zullen elkaar toch wel aantrekkelijk gevonden hebben voor ze gingen datenquote:Op woensdag 30 april 2025 02:02 schreef W00fer het volgende:
[..]
Er zijn toch 100 miljoen stellen die eerst elkaar kenden van een vriendengroep?
Volgens mij heeft Marcella gewoon altijd zo'n afkeurend gezichtquote:Op woensdag 30 april 2025 07:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Marcella vind hem niks, zie je al vanaf de 1e aflevering
Ja, dat die kandidaten het niet kunnen uitspreken, OK. Maar als presentator moet je dat toch wetenquote:Op dinsdag 29 april 2025 22:51 schreef bloempjuh het volgende:
Ik word gék van Carlo's ".. Suhvielja", die stad heet gewoon See-vie-ja. Net zoals het een tortieja heet (en geen tortielja)...
See-bie-ja zeggen de Spanjaarden zelfs. Maar vooruit. Het is wel tergend kut. Net als mensen die vanielje zeggen in plaats van vanillequote:Op dinsdag 29 april 2025 22:51 schreef bloempjuh het volgende:
Ik word gék van Carlo's ".. Suhvielja", die stad heet gewoon See-vie-ja. Net zoals het een tortieja heet (en geen tortielja)...
Ik leerde mijn partner idd via een gezamenlijke kennis kennen. Ik weet nog dat ik zei na de eerste afspraak "aardige jongen hoor, maar totaal mn type niet"...enfin, een half jaar later was het totaal mijn type wel en intussen zijn we bijna 25 jaar samenquote:Op woensdag 30 april 2025 02:02 schreef W00fer het volgende:
[..]
Er zijn toch 100 miljoen stellen die eerst elkaar kenden van een vriendengroep?
Was hij een door een van de experts veranderd 😛quote:Op woensdag 30 april 2025 08:37 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik leerde mijn partner idd via een gezamenlijke kennis kennen. Ik weet nog dat ik zei na de eerste afspraak "aardige jongen hoor, maar totaal mn type niet"...enfin, een half jaar later was het totaal mijn type wel en intussen zijn we bijna 25 jaar samen
Dat zeker, een heel naar gezicht van zich zelf. Eva is ook vreselijkquote:Op woensdag 30 april 2025 07:52 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Marcella gewoon altijd zo'n afkeurend gezicht
Femke en Hinke zijn ook niet veel beterquote:Op woensdag 30 april 2025 13:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat zeker, een heel naar gezicht van zich zelf. Eva is ook vreselijk
Eva is misplaatst arrogant.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat zeker, een heel naar gezicht van zich zelf. Eva is ook vreselijk
Eva kijkt neer op Bram en respecteert hem niet, zeikt hem continu af en maakt vileine opmerkingen. Marcella vindt Bjorn fysiek niet aantrekkelijk. Daar kan ze niet zo veel aan doen. Maar dan moet ze wel eerlijk tegen hem zijn.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eva is misplaatst arrogant.Dan is Marcella nog wel lief. Die huilt omdat ze het sneu vindt dat Bjorn al half verliefd is.
Ze worden ook continu zo gestuurd met “voel je niet gehaast, je hoeft niet ergens te zijn, blijf in het nu en leer elkaar kennen”.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:36 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Eva kijkt neer op Bram en respecteert hem niet, zeikt hem continu af en maakt vileine opmerkingen. Marcella vindt Bjorn fysiek niet aantrekkelijk. Daar kan ze niet zo veel aan doen. Maar dan moet ze wel eerlijk tegen hem zijn.
Ben ik met je eens hoor. Maar er is wel een wezenlijk verschil. Liefde kan ontstaan, dat kan groeien. Maar fysieke aantrekkingskracht, dat is er of dat is er niet. In 99% van de gevallen.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze worden ook continu zo gestuurd met “voel je niet gehaast, je hoeft niet ergens te zijn, blijf in het nu en leer elkaar kennen”.![]()
Daarbij heb je als je eerlijk bent mannen die dan boos reageren dat ze “niet een echte kans hebben gekregen”.
Femke en Olof doen alleen maar mee om op TV te komen.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:33 schreef roos94 het volgende:
[..]
Femke en Hinke zijn ook niet veel beter
Gelukkig nietquote:Op woensdag 30 april 2025 12:10 schreef W00fer het volgende:
[..]
Was hij een door een van de experts veranderd 😛
Vraag eens met je wie weleens een diner zou willen hebben!? Het mag iedereen zijn!quote:Op woensdag 30 april 2025 14:31 schreef Woonbootjes het volgende:
Dat gepush van die experts werk averechts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friettent dikke Willie, met Willie
Die vraag had leuk kunnen zijn, tot hij antwoord gaf en tot zij antwoord gaf.quote:Op woensdag 30 april 2025 19:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vraag eens met je wie weleens een diner zou willen hebben!? Het mag iedereen zijn!
Dat gevoel hoef je nu nog niet helemaal te hebben!
Neequote:Op woensdag 30 april 2025 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Vleesfondue. Jeetje. Doen mensen zoiets nog? Ik durf het bijna niet te vragen, maar ja.![]()
Gaan Femke en Olof niet samenwonen?
De helft krijgen we niet samenwonend te zien ofzo. Jammer.quote:
Voorheen was het samenwonen ook langer.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:44 schreef S_E het volgende:
Samenwonen is eigenlijk ook meer logeren.
Eva vind ik niet leuk tegen Bram doen. Ook telkens de schuld van alles bij Bram leggen. Ze vindt hem niet leuk/aantrekkelijk genoeg, dat kan, maar ik vind haar nu wel echt respectloos met hem omgaan. Lijkt wel alsof ze test hoever ze kan gaan voordat hij er genoeg van heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat me wel opvalt dit seizoen is hoe weinig begeleiding de koppels krijgen. Ik snap dat ze niet gelijk in relatietherapie gaan en dat het geen psychiatrische consulten zijn maar als er onzekerheden zijn worden die bevestigd, het mag er zijn, het mag gevoeld worden. Ook als het irreëel, enorme eisen of hoge verwachtingen zijn.
Ik had gehoopt dat Lennard er wat strakker in zou zitten qua zelfreflectie maar mis Patrick wel. Die deed dat echt wat beter. Lennard is meer van de goede harmonie en de feelgood momentjes.
Wanneer worden de stellen nou eens echt een keer de ogen geopend?
[ Bericht 21% gewijzigd door W00fer op 01-05-2025 03:39:41 ]Friettent dikke Willie, met Willie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |