abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217491534
Married At First Sight

Het is tijd voor alweer het tiende seizoen van het populaire realityprogramma ‘Married At First Sight’! Veertien singles, die elkaar nog nooit hebben ontmoet, worden door een team van experts aan elkaar gekoppeld. De deelnemers zien elkaar voor het allereerst op hun eigen bruiloft. Onder leiding van presentator Carlo Boszhard wagen zij de sprong in het diepe en gaan zij deze romantische uitdaging aan.

Vanaf dinsdag 8 april, elke dinsdag t/m donderdag om 20.30 uur

Foto: Tom Cornelissen & Rob Jacobs
Bron RTL

Mensen die via videoland kijken kunnen hier RLS / [VIDEOLAND] Married at First Sight #44 - Zure Kim posten
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_217495912
Ik heb nog nooit iemand gezien die een showlijn (of gewone lijn?) van de hond zo mooi om zichzelf geknoopt heeft. _O- Geniaal.
Dennis tien punten. :D

Stefan heeft ook een mooie woning. Wat een fijne ruime woonkamer. O+ En alles zo netjes.
pi_217495945
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2025 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb nog nooit iemand gezien die een showlijn (of gewone lijn?) van de hond zo mooi om zichzelf geknoopt heeft. _O- Geniaal.
Dennis tien punten. :D

Stefan heeft ook een mooie woning. Wat een fijne ruime woonkamer. O+ En alles zo netjes.
Net apartement, veel kleding, dat vinkt wel weer een paar clichées af! ;)
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_217496147
Stefan zorgt er wel voor dat het straks enkel vriendschap is.

Misschien knippen ze het allemaal zo dat we denken dat hij rustig aan wil doen, maar voelt hij die romantische klik niet.
pi_217496194
Ja, je kunt ook romantisch samen karaoke zingen -O-
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_217496228
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 21:23 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Ja, je kunt ook romantisch samen karaoke zingen -O-
Genoeg zuipen, dan lukt dat vast wel. :+
pi_217496269
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 21:28 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Genoeg zuipen, dan lukt dat vast wel. :+
Nou, ze hadden wel even echt plezier samen, dat is ook wat waard, toch?
pi_217496282
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 21:35 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Nou, ze hadden wel even echt plezier samen, dat is ook wat waard, toch?
Zeker. Best friends forever. :+
Marcella huilt en weet dat het gevoel niet komt (Eva verkoopt zoiets als dat het in de setting van thuis wel komt, why?).
Niemand voelt het. ;(
pi_217496358
Gio komt los! Hij maakt zelfs grapjes! :o
pi_217496412
Nou Evelien, normaal heb je idd na 2 dates toch wel een gevoel of je iemand wel of niet aantrekkelijk vindt?
Maar misschien komt het nog bij Marcella en dit helpt haar iig wel om de tijd door te komen.
pi_217496430
Gokje: Svea en Joey is enkel een ONS.
pi_217496457
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
Nou Evelien, normaal heb je idd na 2 dates toch wel een gevoel of je iemand wel of niet aantrekkelijk vindt?
Maar misschien komt het nog bij Marcella en dit helpt haar iig wel om de tijd door te komen.
Misschien is dat wel het grootste verschil tussen dit programma en normaal daten. Het begint normaal toch vooral met de eerste aantrekkingskracht. Soms kan die later nog komen, maar dat zijn wel uitzonderingen.
pi_217496467
Marcella heeft kritiek op zijn antwoord maar komt zelf met een overleden oma. Hoe suf wil je het hebben.

Gelukkig kwam er daarna toch nog een aardig gesprek.
pi_217496844
Ik word gék van Carlo's ".. Suhvielja", die stad heet gewoon See-vie-ja. Net zoals het een tortieja heet (en geen tortielja)...

:D
Mon 'en!
pi_217497163
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Stefan zorgt er wel voor dat het straks enkel vriendschap is.

Misschien knippen ze het allemaal zo dat we denken dat hij rustig aan wil doen, maar voelt hij die romantische klik niet.
Stefan is vanaf het begin al klaar met die seksgrappen. Hij had gewoon 1x moeten zeggen wil je dat niet meer doen. En klaar.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_217497164
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 22:00 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Misschien is dat wel het grootste verschil tussen dit programma en normaal daten. Het begint normaal toch vooral met de eerste aantrekkingskracht. Soms kan die later nog komen, maar dat zijn wel uitzonderingen.
Er zijn toch 100 miljoen stellen die eerst elkaar kenden van een vriendengroep?
pi_217497346
Verkeerde topic :@
  woensdag 30 april 2025 @ 07:17:17 #18
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_217497393
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
Marcella heeft kritiek op zijn antwoord maar komt zelf met een overleden oma. Hoe suf wil je het hebben.

Gelukkig kwam er daarna toch nog een aardig gesprek.
Marcella vind hem niks, zie je al vanaf de 1e aflevering
pi_217497484
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2025 02:02 schreef W00fer het volgende:

[..]
Ja, dat klopt wel. Maar die zullen elkaar toch wel aantrekkelijk gevonden hebben voor ze gingen daten
pi_217497491
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 07:17 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
Marcella vind hem niks, zie je al vanaf de 1e aflevering
Volgens mij heeft Marcella gewoon altijd zo'n afkeurend gezicht
pi_217497512
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 22:51 schreef bloempjuh het volgende:
Ik word gék van Carlo's ".. Suhvielja", die stad heet gewoon See-vie-ja. Net zoals het een tortieja heet (en geen tortielja)...

Ja, dat die kandidaten het niet kunnen uitspreken, OK. Maar als presentator moet je dat toch weten
pi_217497642
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 22:51 schreef bloempjuh het volgende:

See-bie-ja zeggen de Spanjaarden zelfs. Maar vooruit. Het is wel tergend kut. Net als mensen die vanielje zeggen in plaats van vanille :')

Kan er wel een KLB topic over openen.
pi_217497696
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2025 02:02 schreef W00fer het volgende:

[..]
Ik leerde mijn partner idd via een gezamenlijke kennis kennen. Ik weet nog dat ik zei na de eerste afspraak "aardige jongen hoor, maar totaal mn type niet"...enfin, een half jaar later was het totaal mijn type wel en intussen zijn we bijna 25 jaar samen

[ Bericht 0% gewijzigd door totebel op 30-04-2025 09:05:54 ]
pi_217498916
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2025 08:37 schreef totebel het volgende:

[..]
Ik leerde mijn partner idd via een gezamenlijke kennis kennen. Ik weet nog dat ik zei na de eerste afspraak "aardige jongen hoor, maar totaal mn type niet"...enfin, een half jaar later was het totaal mijn type wel en intussen zijn we bijna 25 jaar samen
Was hij een door een van de experts veranderd 😛
  woensdag 30 april 2025 @ 13:32:13 #25
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_217499443
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 07:52 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Volgens mij heeft Marcella gewoon altijd zo'n afkeurend gezicht
Dat zeker, een heel naar gezicht van zich zelf. Eva is ook vreselijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo