SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Of juist te weinig.quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je hoofdpijn krijgt van te weinig koffie is dat misschien een indicatie dat je überhaupt teveel koffie drinkt.![]()
Nee hoor. Ik drink 2 hooguit drie kopjes op een dag.quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je hoofdpijn krijgt van te weinig koffie is dat misschien een indicatie dat je überhaupt teveel koffie drinkt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
koffiequote:Op dinsdag 29 april 2025 09:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik drink 2 hooguit drie kopjes op een dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
koffieBeeerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
HoiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ToetI'm surrounded by morons!
BoingI'm surrounded by morons!
En toen moest je gelijk aan DTS denken.quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:15 schreef Fogel het volgende:
Ik kwam vandaag zo'n vrachtwagen tegen.
[ afbeelding ]
BOLK!
How can I make this topic about me?![]()
Succes, je kan het!quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:15 schreef KoningWouter het volgende:
Het wordt een groot avontuur vanmiddag!
Misschien moet ik ook weer eens naar de tandarts, is ook alweer 3 jaar geleden
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Thanks.quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Succes, je kan het!
Misschien moet ik ook weer eens naar de tandarts, is ook alweer 3 jaar geleden
Ja het is al fantastisch dat ik gewoon naar de tandarts mag maar ik ga het nog een stukje moeilijker maken. Ik ga op mijn electrische fiets waarvan om de haverklap de trapondersteuning weg valt en ik dan weer met de draadjes mag gaan pielen.
En het is 10km enkele reis.
Echt zin in vanmiddag.![]()
Maar het is iig zonnig en warm!quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Thanks.
Ja het is al fantastisch dat ik gewoon naar de tandarts mag maar ik ga het nog een stukje moeilijker maken. Ik ga op mijn electrische fiets waarvan om de haverklap de trapondersteuning weg valt en ik dan weer met de draadjes mag gaan pielen.
En het is 10km enkele reis.
Echt zin in vanmiddag.
Lig je lekker bezweet op de stoel bij de tandarts, maar dan eens niet van de angst
OV geen optie?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ben vooral bang dat de trapondersteuning het helemaal begeeft en ik dan 10km verderop sta.quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar het is iig zonnig en warm!
Lig je lekker bezweet op de stoel bij de tandarts, maar dan eens niet van de angst
OV geen optie?
Maar goed, ja OV kan ook wel maar die gaat eens in het uur. Dus dan ben ik een hele middag kwijt.![]()
MAAR!
Als de ondersteuning helemaal uitvalt, zet ik hem daar wel op slot en haal ik hem van de week met de auto op.
Ga ik dan wel met het OV.
Thanks Amy, begin al iets minder bang te worden.![]()
Lekker makreeltjeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
De tandarts doet er alles aan om zo weinig mogelijk pijn te veroorzaken.How can I make this topic about me?![]()
Dat lukt hem alleen nooit.quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:36 schreef gebrokenglas het volgende:
De tandarts doet er alles aan om zo weinig mogelijk pijn te veroorzaken.![]()
Neem je even van te voren een paracetamol inquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is wel een goed idee! Nooit over nagedacht.quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Neem je even van te voren een paracetamol in
Hoe gaat het met jouw hoofdpijn?![]()
Nou, ik ga straks een rondje crossen met die Panda, wish me luck
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Heb net ook paracetamol ingenomen + gewone medicijnen en koffie. Ik dacht, lekker makreeltje… maar hij is helemaal niet lekker. Dus daar baal ik wel van.quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee! Nooit over nagedacht.
Hoe gaat het met jouw hoofdpijn?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Makreelquote:Op dinsdag 29 april 2025 09:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb net ook paracetamol ingenomen + gewone medicijnen en koffie. Ik dacht, lekker makreeltje… maar hij is helemaal niet lekker. Dus daar baal ik wel van.
Waarom smaakt hij niet, is hij nog wel goed? Kun je flink ziek van worden bij vis.![]()
Kater heeft hem gisteren in de winkel gekocht dus ik heb niet gekeken. Maar hij smaakt droog.quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Makreel
Waarom smaakt hij niet, is hij nog wel goed? Kun je flink ziek van worden bij vis.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, maar soms rij ik ook achter zoeen:quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En toen moest je gelijk aan DTS denken.
Dat is ranzig jah.quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kater heeft hem gisteren in de winkel gekocht dus ik heb niet gekeken. Maar hij smaakt droog.![]()
Maar wel echt zondequote:
VisbolkI'm surrounded by morons!
Ja, normaal bij de AH is die best wel prima. Anders gewoon bij de visboer maar die staat er niet op maandag.quote:
Maar hij was nu langs de plus gegaan omdat het op de route lag. Nou… dat hoeft dus niet meer.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zal je wel net het doosje wat al twee weken in het schap heeft gestaan hebben gekochtquote:Op dinsdag 29 april 2025 09:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, normaal bij de AH is die best wel prima. Anders gewoon bij de visboer maar die staat er niet op maandag.
Maar hij was nu langs de plus gegaan omdat het op de route lag. Nou… dat hoeft dus niet meer.![]()
![]()
Gadver hou opquote:Op dinsdag 29 april 2025 09:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zal je wel net het doosje wat al twee weken in het schap heeft gestaan hebben gekocht
Of 10 km wandelen, kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 29 april 2025 09:35 schreef KoningWouter het volgende:
MAAR!
Als de ondersteuning helemaal uitvalt, zet ik hem daar wel op slot en haal ik hem van de week met de auto op.
Ga ik dan wel met het OV.
Thanks Amy, begin al iets minder bang te worden.
En wellicht je fiets eens naar de fietsenmaker brengen
Al gedaan hij wilde er niet naar kijken omdat het kabeltje warm wordt of zoiets.quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of 10 km wandelen, kan natuurlijk ook
Naja ik gok het er wel gewoon op.![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar soms rij ik ook achter zoeen:
[ afbeelding ]
10 km?quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of 10 km wandelen, kan natuurlijk ook
Nee ben gestoptquote:Op dinsdag 29 april 2025 09:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Sorry, ik kon het niet laten.
Heb je hem al op of ben je nog bezig met eten?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja lekkerquote:Op dinsdag 29 april 2025 10:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een kopje koffie gaat er wel in, of niet?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
oh ik had yanga berry boostquote:Op dinsdag 29 april 2025 10:24 schreef gebrokenglas het volgende:
"Today's mood: sponsored by coffee."Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja ik doe het ook niet zo vaak, maar @loveislikeakiss welquote:
En @KoningWouter is natuurlijk nog een jonge god, die draait zn hand daar niet voor om
Doe mij maar gewoon een fiets met trapondersteuingquote:Op dinsdag 29 april 2025 10:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik doe het ook niet zo vaak, maar @:loveislikeakiss wel
En @:KoningWouter is natuurlijk nog een jonge god, die draait zn hand daar niet voor om![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En @:KoningWouter is natuurlijk nog een jonge god, die draait zn hand daar niet voor om
Wat een gedoe dat uploaden van een foto naar het fotoboek.
Dan weer te groot, dan weer dit dan weer dat.![]()
Ik heb geen fotoboek, zou niet weten wat ik daarmee moet
Een foto van jezelf erop zettenquote:Op dinsdag 29 april 2025 10:32 schreef Lovely het volgende:
Ik heb geen fotoboek, zou niet weten wat ik daarmee moet
Ja dag echt niet, niemand hoeft mij te zien die mijn fotoboek bekijktquote:Op dinsdag 29 april 2025 10:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een foto van jezelf erop zetten
Met paint kun je resizen....quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja is gelukt via allemaal shady websites.How can I make this topic about me?![]()
Man3 wat een gedoe weer zeg..quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja is gelukt via allemaal shady websites.
Volgende keer deze site gebruiken, om foto's kleiner te maken: https://ezgif.com/crop"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Het kan met voorvertoning...quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Weet ik maar zit op macbook
Geen idee hoe dat hier moet.
Ik heb de Macbook hier op Engels staan: dan is het Preview -> Tools -> Adjust sizeHow can I make this topic about me?![]()
Ff bookmarken die, thanks!quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Man3 wat een gedoe weer zeg..
Volgende keer deze site gebruiken, om foto's kleiner te maken: https://ezgif.com/crop![]()
Oh wel? Dacht dat preview dat niet kon. Thanks, scheelt een hoop gedoe.quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het kan met voorvertoning...
Ik heb de MacBook hier op Engels staan: dan is het Preview -> Tools -> Adjust size![]()
ik doe ze straks in de eftelingquote:Op dinsdag 29 april 2025 10:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En @:KoningWouter is natuurlijk nog een jonge god, die draait zn hand daar niet voor om
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Resize kan je ook aanklikken, zodat de ui 60x60 wordtquote:
een beetje gezeldschapquote:
wat tijd voor jezelf
dat helpt je de dag doorHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gaaf ga je naar de Efteling vandaag?quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik doe ze straks in de efteling
Dan heb je een lekker weertje uitgezocht! Have fun!![]()
ja maar dat moet de hr muts wel ophouden met lullen anders kan ik niet vertrekkenquote:Op dinsdag 29 april 2025 10:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gaaf ga je naar de Efteling vandaag?
Dan heb je een lekker weertje uitgezocht! Have fun!
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar dat moet de hr muts wel ophouden met lullen anders kan ik niet vertrekken
tussendoor ook nog in de attracties?quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik doe ze straks in de eftelingReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
,l........................................................................................................kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk';p';p';p';p';p';p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p
aldus de katHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Eensquote:Op dinsdag 29 april 2025 10:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
,l........................................................................................................kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk';p';p';p';p';p';p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p
aldus de katUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Het begint te zakken
Als ik jou zie gaat het altijd goed!quote:
en daar?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Slijmbalquote:Op dinsdag 29 april 2025 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik jou zie gaat het altijd goed!
en daar?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ah dat is fijn, dan moet je hier vaker postenquote:Op dinsdag 29 april 2025 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik jou zie gaat het altijd goed!
en daar?
Hier alles okidokie"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
M’n hoofdpijnquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Rustig aan hèquote:Op dinsdag 29 april 2025 11:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Schudden met je kont van links naar rechtsWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik niet in de mood om te dansenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oeh, ik heb gelurkt in je foboquote:Op dinsdag 29 april 2025 10:30 schreef KoningWouter het volgende:
Wat een gedoe dat uploaden van een foto naar het fotoboek.
Dan weer te groot, dan weer dit dan weer dat.
Jeej, dan kan ik een foto maken waarop ik slank lijkquote:![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jeej, dan kan ik een foto maken waarop ik slank lijk![]()
Oeh luxe, ik zit op kantoorquote:Op dinsdag 29 april 2025 10:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik doe ze straks in de efteling![]()
Wel mooi dat er toch een aantal mensen blij leken om me te zien
Jouw fobo is wel vrij leeg nuquote:Op dinsdag 29 april 2025 11:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jeej, dan kan ik een foto maken waarop ik slank lijk![]()
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Op kantoor, of hier?quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeh luxe, ik zit op kantoor![]()
Wel mooi dat er toch een aantal mensen blij leken om me te zienHow can I make this topic about me?![]()
Ja was even wat gedoetjes. Kan nu wel weer een foto plaatsen waar ik helemaal niet op lijkquote:
gedoetjesquote:Op dinsdag 29 april 2025 11:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja was even wat gedoetjes. Kan nu wel weer een foto plaatsen waar ik helemaal niet op lijk
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Kantoor natuurlijk!quote:
Hier zijn mensen toch juist blij als er niemand is, want puntjes
Niet iedereen hoorquote:Op dinsdag 29 april 2025 11:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kantoor natuurlijk!
Hier zijn mensen toch juist blij als er niemand is, want puntjesHow can I make this topic about me?![]()
Haha ja ik las het ook altijd op zn Engels en kreeg dan zin in taartquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja ik las het ook altijd op zn Engels en kreeg dan zin in taart
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Omdat ik niet fit bennnnnquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
klinkt gezond.quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Even een koelmasker op doen. Misschien helpt het
Zet em op! Straks weer lekker met alle kiezen kunnen kanen 🙌quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:27 schreef KoningWouter het volgende:
Feest! Ik ga me klaarmaken voor de tandarts. Tot laterBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wat een heerlijk weer
Panda is officieel van mij trouwens. Heb een ontzettend lekkere deal gekregen, Polo ingeruild + 1000 euro TOE GEKREGEN.Toch handig, familie. Meteen een nieuwe radio besteld voor in de auto en ff kijken voor een nieuwe accu (want door de staat van de oude doet de elektronische stuurbekrachtiging wat maf)
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Bastogne koeken om het te vierenquote:Op dinsdag 29 april 2025 12:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zet em op! Straks weer lekker met alle kiezen kunnen kanen 🙌
met welk beleg?quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mwah, valt wel tegen, maar wel lekkerReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Haha dat is goed materiaal om mee te testenquote:Mooi man gefeliciteerd met de aankoopquote:Op dinsdag 29 april 2025 12:27 schreef Grotetijd het volgende:
Wat een heerlijk weer
Panda is officieel van mij trouwens. Heb een ontzettend lekkere deal gekregen, Polo ingeruild + 1000 euro TOE GEKREGEN.Toch handig, familie. Meteen een nieuwe radio besteld voor in de auto en ff kijken voor een nieuwe accu (want door de staat van de oude doet de elektronische stuurbekrachtiging wat maf)
Zelf de ochtend op pad geweest met mijn dochter om boodschappen en verschillende cadeau's te kopen. Ze gaat zo bij een vriendinnetje spelen, dus even een paar uur me-time
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:27 schreef Grotetijd het volgende:
Wat een heerlijk weer
quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:27 schreef Grotetijd het volgende:
Wat een heerlijk weer
![]()
Hopelijk komt het inderdaad door de staat van de accu dat de stuurbekrachtiging raar doetI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Die twee doen zowat een paringsdans in LLDL.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tof!quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:27 schreef Grotetijd het volgende:
Wat een heerlijk weer
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Jammer dat ik dat moet missen, misschien kon ik er nog wat van lerenquote:Op dinsdag 29 april 2025 13:07 schreef Moeraskat het volgende:
Die twee doen zowat een paringsdans in LLDL.
Zijn oude afleveringen dus je kunt het nog zien.quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jammer dat ik dat moet missen, misschien kon ik er nog wat van leren
Als ik me niet fit voel kijk ik graag dit programma omdat het voornamelijk gepraat is met wat achtergrond muziek. En je hoeft het niet per se te volgen.het meeste ontgaat me ook vaak.
Heb vaak m’n ogen dicht ook
“Weet je waar ik zin in heb?”
- nee?
“ een frikandel”
- oh nee, daar gáán we weer…. Ik dacht dat ik er van af was… met je frikandellen verslaving. Jezus mam, WEET JE WEL HOEVEEL KCAL daarin zit?
Pfffff…… dit is niet goed hoor. Even je temperatuur meten
“Oké sorry“
- Kom eens met je oor?
….
- Geen koorts, dus je kunt nu gewoon weer normaal doen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit nu net die van gisterenavond te kijken, hij is verplaatst van 19 naar 19.30 en naar een andere zenderquote:Op dinsdag 29 april 2025 13:07 schreef Moeraskat het volgende:
Die twee doen zowat een paringsdans in LLDL.
Ik kijk om 19.30 altijd de bondgenotenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Oja dat kijk ik niet meer. Keek alleen omdat een familielid meedeed toen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit nu net die van gisterenavond te kijken, hij is verplaatst van 19 naar 19.30 en naar een andere zender
Ik kijk om 19.30 altijd de bondgenoten
Dat heb ik ook vaak en dan gebeurd er wat en denk ik o wat is dat en dan weer terug spoelenquote:Op dinsdag 29 april 2025 13:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zijn oude afleveringen dus je kunt het nog zien.
Als ik me niet fit voel kijk ik graag dit programma omdat het voornamelijk gepraat is met wat achtergrond muziek. En je hoeft het niet per se te volgen.het meeste ontgaat me ook vaak.
Heb vaak m’n ogen dicht ook
Ik heb vannacht een paar afleveringen van MAFS australie gekekenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, ik kijk nog steeds, is ook niet veel ander op rond die tijdquote:Op dinsdag 29 april 2025 13:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oja dat kijk ik niet meer. Keek alleen omdat een familielid meedeed toen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom sliep jij niet?quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak en dan gebeurd er wat en denk ik o wat is dat en dan weer terug spoelen
Ik heb vannacht een paar afleveringen van MAFS australie gekekenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Snap ik wel dan ja.quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik kijk nog steeds, is ook niet veel ander op rond die tijd
Ontzettend pijn in mijn maag, misselijk, boeren, pindapoep en opgeblazen gevoel.quote:
Kwam niet in slaap. pas tegen 5.30 tot 7.15 uur dus een heel kort nachtje gehadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Verschrikkelijkquote:Op dinsdag 29 april 2025 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ontzettend pijn in mijn maag, misselijk, boeren, pindapoep en opgeblazen gevoel.
Kwam niet in slaap. pas tegen 5.30 tot 7.15 uur dus een heel kort nachtje gehadWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja ben al twee weken aan het klungelen, misselijk en opgeblazen gevoelquote:
Ik ben gisteren aan het boeren geweest niet normaal Dat is wel het voordeel van alleen wonen je kan bolken en lucht los laten wanneer je wil. Waar die lucht allemaal vandaan komt is mij een raadselWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien adem je onbewust veel in? Kan ook met je voeding te maken hebben? Of even langs de HAquote:Op dinsdag 29 april 2025 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ben al twee weken aan het klungelen, misselijk en opgeblazen gevoel
Ik ben gisteren aan het boeren geweest niet normaal Dat is wel het voordeel van alleen wonen je kan bolken en lucht los laten wanneer je wil. Waar die lucht allemaal vandaan komt is mij een raadselWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Spanning en een verrot lijf waarbij iedere vezel van het lijf gespannen is.quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien adem je onbewust veel in? Kan ook met je voeding te maken hebben? Of even langs de HAWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook nog steedsquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ja, speciaal graagquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik raak zo blij en ontroerd als ik Love on the spectrum kijk op Netflix
Lekker
Tevens geraak ik blij en ontroerd van een frikandel. Of beter nog: een waterfietsBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
BastognefietsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit was de druppel ik ga er twee in de airfryer doenquote:Op dinsdag 29 april 2025 13:45 schreef StevenHyde het volgende:
Tevens geraak ik blij en ontroerd van een frikandel. Of beter nog: een waterfietsWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:lijkt me wel vies een bak bastognekoeken met speciaal saus erover
Ja, maar met ijs wel weer lekker of als bodem van een taartquote:Op dinsdag 29 april 2025 13:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]lijkt me wel vies een bak bastognekoeken met speciaal saus erover
Moet zo nog langs de apotheek, dus misschien ook maar eentje onderweg kopen als er een snackbar open isquote:Op dinsdag 29 april 2025 13:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit was de druppel ik ga er twee in de airfryer doen
Ja heeerlijkquote:Op dinsdag 29 april 2025 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar met ijs wel weer lekker of als bodem van een taart![]()
Doenquote:Op dinsdag 29 april 2025 13:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Moet zo nog langs de apotheek, dus misschien ook maar eentje onderweg kopen als er een snackbar open is
Okay dan doe ik deze opmerking ook als de druppel interpreterenquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
We vullen elkaar goed aanquote:Op dinsdag 29 april 2025 13:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Okay dan doe ik deze opmerking ook als de druppel interpreterenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Druppels die samensmeltenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opgewonden gewordenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha ja, frikandelarmy frikandelarmy!!
Soms moet je luisteren naar je lijf en die van mij schreeuwt om frikandellen. Heb vandaag amper gegeten dus qua voeding kan dit er wel bij.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb ze niet in huis dus kan ze ook niet pakkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:58 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb ze niet in huis dus kan ze ook niet pakken
Oef poeh nu ik al weken op m’n zout inname let merk ik dat deze frikandel echt mega zout is eigenlijk. Kolere.
Is niet erg, toch ongezondquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
147 kcalquote:
6.0 gram koolhydraten
8,4 gram eiwit
9.8 gram vet
1,0 gram zout
0,4 gram suiker
Valt mee. ( als je de rest aanpast op een dag) Alleen érg zout. En relatief veel kcal. Als je het tegenover wat anders zet.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zout is niet..
Eh - goedemiddag! Nog niet vol, dit topic?
Lunchpauze hiero.
Nou gezond is andersquote:Op dinsdag 29 april 2025 14:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
147 kcal
6.0 gram koolhydraten
8,4 gram eiwit
9.8 gram vet
1,0 gram zout
0,4 gram suiker
Valt mee. ( als je de rest aanpast op een dag) Alleen érg zout. En relatief veel kcal. Als je het tegenover wat anders zet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee als Jussie er niet is gaat het niet zo hardquote:Op dinsdag 29 april 2025 14:04 schreef Sally het volgende:
Zout is niet..
Lunchpauze hiero.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor mij wel Sally want ben er erg gevoelig voor. Ik zwel op bij teveel zoutquote:Op dinsdag 29 april 2025 14:04 schreef Sally het volgende:
Zout is niet..
Lunchpauze hiero.
Gezond is het niet neequote:
Ik eet eerder beter een frikandel dan een kroket bij de friettent/ cafetaria
dat is dus meer punten voor onsquote:Op dinsdag 29 april 2025 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee als Jussie er niet is gaat het niet zo hard
Of een lekker bamibalquote:Op dinsdag 29 april 2025 14:06 schreef Sally het volgende:
Ik eet eerder beter een frikandel dan een kroket bij de friettent/ cafetariaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar je toch geen bal aan hebtquote:er is maar een winnaar en inhalen kan je die toch niet meer
quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:06 schreef Sally het volgende:
Ik eet eerder beter een frikandel dan een kroket bij de friettent/ cafetaria![]()
Volgens YAZIO is een broodje kroket beter dan een broodje frikandel. Maar heb niet gecheckt of het zo is. Want ik neem het eigenlijk nooit.
Woensdag was hier tussen de middag wel een snackje op brood of knakworst ( voor de kinderen )
Had er nooit zoveel last van want was fit zat. Sinds die blessure veel minder bewogen dus aangekomen. Nu die knie wat beter gaat ben ik de laatste weken weer op voeding gaan letten en weer begonnen met sporten. Of in elke dag iets doen waarvan m’n hartslag goed omhoog gaat etc. Intensief huishouden kan ook zowat sport zijn.![]()
Nu merk ik pas echt (weer) hoe snel het ongezonde erin geslopen is.
Zeker als mensen zeggen: neem dit maar, je kunt het hebben.
Maar eigenlijk pakte ik het vaak tegen m’n zin. Toch deed ik het.
Maar ja. Dat is wel klaar nu. En zeker nu ik resultaat zie ( in de spiegel, niet op de weegschaal. ) kan ik dit wel volhouden.
Maar vandaag schreeuwde m’n lijf om die frikandel. Had ook echt koppijn. ( is nu sinds drie kwartier echt goed gezakt ) en aangezien ik amper wat gegeten heb, kan het wel. Maar ik heb alweer spijt eigenlijk. Dus zo even een fles water wegdrinken.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ben nr 1
Ik las frikandelamyquote:Op dinsdag 29 april 2025 13:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha ja, frikandelarmy frikandelarmy!!
Denk je ook wel eens aan wat anders dan frikandellen?quote:
Oh dat maakt me niet uit hoor. Al wint Justin 482843 keer achter elkaar.quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar je toch geen bal aan hebter is maar een winnaar en inhalen kan je die toch niet meer
Overigens heb je aan winnen toch niet echt wat. Ik bedoel, je wint er geen échte prijs mee. Ik vind het spel gewoon wel leuk. Het zorgt voor interactie en daarom ben ik op FOK!
Verder vind ik het geinig om m’n eigen PR te verbreken. Dat is sowieso gelukt.
Nee, het is eigenlijk zonde van je tijd als je hier voor de punten zitquote:Op dinsdag 29 april 2025 14:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh dat maakt me niet uit hoor. Al wint Justin 482843 keer achter elkaar.
Overigens heb je aan winnen toch niet echt wat. Ik bedoel, je wint er geen échte prijs mee. Ik vind het spel gewoon wel leuk. Het zorgt voor interactie en daarom ben ik op FOK!
Verder vind ik het geinig om m’n eige. PR te verbreken. Dat is sowieso gelukt.
Waar zeg je nu nee op?quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, het is eigenlijk zonde van je tijd als je hier voor de punten zitWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, dat verwacht je toch niet hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier zitten voor interactiequote:
Hier zitten zonder Justin er isquote:
Ja hè? Blij dat je dat ziet.quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is dan weer lief dat je dat zegtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hebben jullie gezamenlijk besloten om steeds over ‘kip’ te beginnen om mij te plagen?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jaquote:Op dinsdag 29 april 2025 14:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hebben jullie gezamenlijk besloten om steeds over ‘kip’ te beginnen om mij te plagen?![]()
![]()
Dat je aan het winnen niets hebtquote:
Dat is dus het gekke, veel zitten hier om te kletsen, maar in de SC komen ze niet.quote:
Er is hier ook gewoon een SCWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wat is er mis met kip?quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hebben jullie gezamenlijk besloten om steeds over ‘kip’ te beginnen om mij te plagen?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
quote:![]()
Maar het is geen sc, maar een spelquote:Op dinsdag 29 april 2025 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is dus het gekke, veel zitten hier om te kletsen, maar in de SC komen ze niet.
Er is hier ook gewoon een SC![]()
![]()
Jawel, witte chocoladequote:Op dinsdag 29 april 2025 14:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Denk je ook wel eens aan wat anders dan frikandellen?
Omdat het daar traag is tegenwoordig. Dat is ook al 47485x gezegd.quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is dus het gekke, veel zitten hier om te kletsen, maar in de SC komen ze niet.
Er is hier ook gewoon een SCWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja dat dus, maar het langzaam aan toch een SC geworden met als extra punten er bij.quote:
Daarom zei ik dus ook raar dat mensen voor de klets hier zitten maar niet in de SC komen
ALleen als DTS op slot is
De SC is een dekmantel.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Niet als iedereen daar heen gaat die wil sc'enquote:Op dinsdag 29 april 2025 14:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat het daar traag is tegenwoordig. Dat is ook al 47485x gezegd.![]()
Toch werkt het niet zo, in de praktijk.quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet als iedereen daar heen gaat die wil sc'enWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat blijktquote:Op dinsdag 29 april 2025 14:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Toch werkt het niet zo, in de praktijk.![]()
![]()
Om dat het daar traag is voor de 47486ste keerquote:Op dinsdag 29 april 2025 14:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat het daar traag is tegenwoordig. Dat is ook al 47485x gezegd.
Maar dat komt omdat daar geen punten vallen, dus geven ze ook niet snel antwoord.
Maar.......... laar moar goan
Maakt toch ook niet uit?quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Om dat het daar traag is voor de 47486ste keer
Maar dat komt omdat daar geen punten vallen, dus geven ze ook niet snel antwoord.
Maar.......... laar moar goan
Zal ik om dit punt even af te maken nog eens benoemen dat dit spel dan beter naar dat spellen Subforum zou moeten? Of ga ik dan te ver?
Daar kom ik maar al te graagquote:Op dinsdag 29 april 2025 14:26 schreef Moeraskat het volgende:
Zal ik om dit punt even af te maken nog eens benoemen dat dit spel dan beter naar dat spellen Subforum zou moeten? Of ga ik dan te ver?![]()
![]()
Maar dit is wel ontstaan omdat ONZ dood is en er wordt niet puur een spel gespeeldquote:Op dinsdag 29 april 2025 14:26 schreef Moeraskat het volgende:
Zal ik om dit punt even af te maken nog eens benoemen dat dit spel dan beter naar dat spellen Subforum zou moeten? Of ga ik dan te ver?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-04-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4656 / +89 / +68 / 10221 / 11375
2. Moeraskat / 1334 / +33 / +55 / 4406 / 5102
3. KillemWieft / 1147 / +51 / +36 / 507 / 795
4. _UserName_ / 957 / +2 / +89 / 576 / 793
5. Dr.Mikey / 940 / +15 / +28 / 597 / 864
6. hemarookworst / 652 / +24 / +10 / 1407 / 1770
7. Bally-b / 630 / +0 / +0 / 231 / 343
8. gebrokenglas / 628 / +19 / +17 / 2280 / 2735
9. loveislikeakiss / 598 / +0 / +2 / 2495 / 2926
10. devzero / 573 / +33 / +8 / 719 / 912
11. Lovely / 570 / +42 / +25 / 2986 / 3498
12. HappyCharly / 548 / +3 / +2 / 1597 / 1867
13. aeque / 539 / +49 / +49 / 2049 / 2428
14. sp3c / 458 / +172 / +44 / 358 / 491
15. StevenHyde / 404 / +9 / +20 / 1735 / 2094
16. Pinnenmutske / 334 / +11 / +3 / 380 / 531
17. kree / 317 / +2 / +0 / 1074 / 1281
18. Fogel / 313 / +1 / +7 / 907 / 1163
19. KoningWouter / 312 / +19 / +27 / 1113 / 1277
20. Soury / 289 / +1 / +2 / 435 / 570SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Frikandel met witte chocolade!quote:I'm surrounded by morons!
Ja toch????quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar dit is wel ontstaan omdat ONZ dood is en er wordt niet puur een spel gespeeldUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: