Pcies, in het Engels ook bekend als de Purple-crowned fairywren met de latijnse naam (Malurus coronatus)quote:Op dinsdag 29 april 2025 06:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah, het paarskopblauwstaartzwartgatje
Haaiquote:
Howdoequote:
Het was weer gezelligquote:
Ik neem het wel even van je over.quote:
Fijn bedankt.quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik neem het wel even van je over.
quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2025 06:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah, het paarskopblauwstaartzwartgatje
Mjah, er zijn ook al 5 doden geteld door die stroomstoringquote:Op dinsdag 29 april 2025 19:04 schreef chufi het volgende:
Ah zielig verhaal van glazenwassers in Madrid .. handmatig naar beneden lukte gelukkig, maar dan moest ie zn spullen ophalen op de 53e verdieping ... en daarna uren lopend naar huis van op de weg was het een chaos
Ik lees het maar dat ze bijv een omgevallen kaars die een brand veroorzaakt ook meerekenen is wat dubieusquote:Op dinsdag 29 april 2025 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, er zijn ook al 5 doden geteld door die stroomstoring
Hoeveel levens zijn er niet gevallen ?quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, er zijn ook al 5 doden geteld door die stroomstoring
Had die kaars er anders ook gestaan?quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik lees het maar dat ze bijv een omgevallen kaars die een brand veroorzaakt ook meerekenen is wat dubieus
Zou zomaar kunnenquote:Op dinsdag 29 april 2025 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had die kaars er anders ook gestaan?
Kloptquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:11 schreef pullup het volgende:
Kijk als je zuurstof tank waar je aan ligt niet meer werkt, dan is de causaliteit wat beter te bewijzen.
kijk dat dus of die niet voor een trein zijn gesprongenquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En al die mensen die NIET onder stroom hebben gestaan die dag
Had je het licht maar aan moeten doenquote:Op dinsdag 29 april 2025 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
Altijd leuk je teen stoten tegen de bank
Was vanochtend, toen was het licht zeg maar ......quote:
Mijn parkiet wil je andere voet ook wel toetakelen. Dan ben je iig weer in evenwicht.quote:Op dinsdag 29 april 2025 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was vanochtend, toen was het licht zeg maar ......
Keek net pas weer naar mijn (nog wel pijnlijke) voet/teen
Jouw parkiet gaat dan zijn meerdere erkennen en emigreren naar Midden-Amerikaquote:Op dinsdag 29 april 2025 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet wil je andere voet ook wel toetakelen. Dan ben je iig weer in evenwicht.
Niets belangrijker dan je leven goed in balans hebbenquote:Op dinsdag 29 april 2025 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet wil je andere voet ook wel toetakelen. Dan ben je iig weer in evenwicht.
Is ze een keer hulpvaardig...quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jouw parkiet gaat dan zijn meerdere erkennen en emigreren naar Midden-Amerika
Dat was ook haar gedachtegang.quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Niets belangrijker dan je leven goed in balans hebben
Parkieten lives mattersquote:Op dinsdag 29 april 2025 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is ze een keer hulpvaardig...
[..]
Dat was ook haar gedachtegang.
Jij ziet veels te graag blauw bij mijquote:Op dinsdag 29 april 2025 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is ze een keer hulpvaardig...
Ik niet en mijn parkiet wil alleen helpen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij ziet veels te graag blauw bij mij
Natuurlijkquote:Op dinsdag 29 april 2025 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik niet en mijn parkiet wil alleen helpen.
Alles prima, vandaag de laatste keer fysio gehad.quote:Op dinsdag 29 april 2025 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk
Hoe is het eigenlijk met u? Alles weer helemaal te boven?
Mooi zoquote:Op woensdag 30 april 2025 00:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alles prima, vandaag de laatste keer fysio gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door Treehut362 op 30-04-2025 06:53:59 ]🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Dan zullen we je zo even aan het werk zetten.quote:
Ik heb net de afwas gedaanquote:Op woensdag 30 april 2025 13:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan zullen we je zo even aan het werk zetten.
Dan gaat SBE de rest voor je doenquote:
Mag mijn parkiet zeker aanwijzingen geven.quote:
Vind ie vast mooi om te doen ookquote:Op woensdag 30 april 2025 14:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mag mijn parkiet zeker aanwijzingen geven.
Oh ja, de zomer is weer voorbijquote:Op woensdag 30 april 2025 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Koude schotel gehaald![]()
Pas wel bij dit weer
En ik hoorde deze zomerse klassieker net op de radio![]()
Bekijk deze YouTube-video
quote:
Hoorde het ja,quote:Op woensdag 30 april 2025 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de NL variant is dit een lente liedje
Ja. Tenenkrommendquote:Op woensdag 30 april 2025 18:31 schreef pullup het volgende:
Raar Duits Hollands accent heeft die knakker toch eigenlijkWel erg gemaakt
Ja, maar hij was wel een superster daar. Waar wij woonden konden we naast NL1 en NL2 ook de Duitse TV ontvangen.. en hij was populair hoor.. Nog lang voor Lindaquote:Op woensdag 30 april 2025 18:31 schreef pullup het volgende:
Raar Duits Hollands accent heeft die knakker toch eigenlijkWel erg gemaakt
Ik herinner me het nogquote:Op woensdag 30 april 2025 18:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, maar hij was wel een superster daar. Waar wij woonden konden we naast NL1 en NL2 ook de Duitse TV ontvangen.. en hij was populair hoor.. Nog lang voor Linda
En nu Chantalquote:Op woensdag 30 april 2025 18:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, maar hij was wel een superster daar. Waar wij woonden konden we naast NL1 en NL2 ook de Duitse TV ontvangen.. en hij was populair hoor.. Nog lang voor Linda
Maar das een belg hequote:Op woensdag 30 april 2025 18:46 schreef pullup het volgende:
Deze kon er ook wat van
We keken ook regelmatig zn showsquote:Op woensdag 30 april 2025 18:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Over Frans gesproken... Ik kwam er pas een paar jaar geleden achter dat dit ook een O'llander isquote:Op woensdag 30 april 2025 18:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja hij kon het ook in het Frans![]()
Ik weet precies wie Shii bedoelde maar kom niet op de. achtenaamquote:
Hahah idem..quote:Op woensdag 30 april 2025 18:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik weet precies wie Shii bedoelde maar kom niet op de. achtenaam
Ja dat wist ikquote:Op woensdag 30 april 2025 18:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Over Frans gesproken... Ik kwam er pas een paar jaar geleden achter dat dit ook een O'llander is
Die was in Nederland gewoon niet zo bekend maar daar een hele grotequote:
Ja dat is zo. Ik ken haar ook, omdat wij thuis regelmatig naar de Duitse tv keken. Dat was zo'n programma met ene Jürgen en nog een man en dat stond hier thuis altijd op.quote:Op woensdag 30 april 2025 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Die was in Nederland gewoon niet zo bekend maar daar een hele grote
Yep hier ook vaakquote:Op woensdag 30 april 2025 18:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Ik ken haar ook, omdat wij thuis regelmatig naar de Duitse tv keken. Dat was zo'n programma met ene Jürgen en nog een man en dat stond hier thuis altijd op.
Tof en die is mooi opgegroeidquote:Op woensdag 30 april 2025 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze doet het nog
Voor jouw een Bonus met frikedellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op woensdag 30 april 2025 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Voor jouw een Bonus met frikedellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Tellen voetballers mee bv?quote:Op woensdag 30 april 2025 19:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zat nog ff te denken of we nog meer BNIBers hebben.. in andere landen.. ? Kom niet echt op nog iemand..
Adam Curry een beetje... maarja dat was al een Amerikaan dus dat telt niet.
Jeroen Krabbe en Rutger Hauer, Femke Janssen ook nog.quote:Op woensdag 30 april 2025 19:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zat nog ff te denken of we nog meer BNIBers hebben.. in andere landen.. ? Kom niet echt op nog iemand..
In de showbizz niet veel nee. Paul Verhoeven op een gegeven moment maar die stond aan de andere kant van de camera.quote:Op woensdag 30 april 2025 19:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Op zich tellen die ook mee .. zeker als ze daar dan ook een beetje TV persoonlijkheid hebben.quote:Op woensdag 30 april 2025 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tellen voetballers mee bv?
Cruijff, van Basten etc waren best groot in het buitenland.
Of wat dacht je van Tiësto?
Hmm.. ja.... Behalve Jereon dan, die was niet verhuist volgens mij.quote:Op woensdag 30 april 2025 19:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Jeroen Krabbe en Rutger Hauer, Femke Janssen ook nog.
Heeft Jeroen niet vrij lang in de VS gewoond ook?quote:Op woensdag 30 april 2025 19:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm.. ja.... Behalve Jereon dan, die was niet verhuist volgens mij.
Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 30 april 2025 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heeft Jeroen niet vrij lang in de VS gewoond ook?
Dat boek heb ik nog van mijn ouders destijds gebietst om stiekum te lezenquote:Op woensdag 30 april 2025 19:21 schreef pullup het volgende:
Xaviera Hollander als schrijfster van 'Happy Hooker' natuurlijk, sex weten we altijd wel goed te exporteren
Die is van het padje dus die hoeven we niet terug.quote:Op woensdag 30 april 2025 19:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die is een stuk helderder dan 93% van FOK.quote:Op woensdag 30 april 2025 19:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die is van het padje dus die hoeven we niet terug.
Prachtig mensquote:Op woensdag 30 april 2025 19:34 schreef pullup het volgende:
Deels Nederlandse: Audrey Hepburn
Vanaf 2.00 minuten ongeveer te beluisteren En op het laatst zegt ze nog even trots op Holland te zijn
Heeft nog met mijn moeder op balletles gezeten in Arnhem, ook nog in de tweede wereldoorlog heeft ze wel eens verteld, vandaar dat ik dit nog even heb opgezocht of ze echt Nederlandse wasquote:
Wat een leuke herinneringquote:Op woensdag 30 april 2025 20:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Heeft nog met mijn moeder op balletles gezeten in Arnhem, ook nog in de tweede wereldoorlog heeft ze wel eens verteld, vandaar dat ik dit nog even heb opgezocht of ze echt Nederlandse was
Ze is in België geboren, haar moeder was Nederlandse.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Heeft nog met mijn moeder op balletles gezeten in Arnhem, ook nog in de tweede wereldoorlog heeft ze wel eens verteld, vandaar dat ik dit nog even heb opgezocht of ze echt Nederlandse was
Gelezen jaquote:Op woensdag 30 april 2025 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze is in België geboren, haar moeder was Nederlandse.
Mijn ouders hadden die ook en nog wat andere boeken beetje verstopt achter een rijtje andere boeken in de saaie hoek van de boekenkastquote:Op woensdag 30 april 2025 19:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat boek heb ik nog van mijn ouders destijds gebietst om stiekum te lezen
Wat gaaf, zo’n connectiequote:Op woensdag 30 april 2025 20:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Mijn moeder is wel een eg goede Nederlandse ballerina geworden later maar geen wereldster haha.quote:
quote:Op woensdag 30 april 2025 21:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Mijn moeder is wel een eg goede Nederlandse ballerina geworden later maar geen wereldster haha.
Heb Audrey altijd wel een topvrouw gevonden, daar zijn er niet zoveel van met die klasse
Zekerquote:Op woensdag 30 april 2025 21:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Mag ik daar, ietwat overbodig, elegantie aan toevoegen?
Ik geef niet zoveel om voetbal, maar wel om een goed verhaal... loop daarnet tegen het Wexham AFC verhaal aan...quote:
Wrexham zal het wel zijn, mar zegt me nietsquote:Op woensdag 30 april 2025 22:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik geef niet zoveel om voetbal, maar wel om een goed verhaal... loop daarnet tegen het Wexham AFC verhaal aan...
Ga toch ff kijken naar de serie
In het kort...:quote:Op woensdag 30 april 2025 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Wrexgam zal het wel zijn, mar zegt me niets
Ah ok , veel Engelse clubs worden gekocht ... door celebs , spelers en wat nog meerquote:Op woensdag 30 april 2025 22:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
In het kort...:
Beroemde Hollywood acteur koopt 3de oudste club van Engeland in divisie 0 voor 2.5 miljoen.
En nu zijn ze 3x gepromoveerd naar de premier league of 2de league.. Maar succes story.
Tegen alle verwachtingen in.
Ja, dat weet ik nog wel. Maar deze springt (althans voor mij) er tussenuit.. tis een mix van succes, briljante marketing, maar ook community... en tegen de verwachting in. Ik kijk aflevering 1 nu s1, en het heeft wel watquote:Op woensdag 30 april 2025 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok , veel Engelse clubs worden gekocht ... door celebs , spelers en wat nog meer
Barca maakt er wel een show van nu en pas tegen realquote:
Ik zal eens kijken of ik de serie tegenkom..quote:Op woensdag 30 april 2025 22:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nog wel. Maar deze springt (althans voor mij) er tussenuit.. tis een mix van succes, briljante marketing, maar ook community... en tegen de verwachting in. Ik kijk aflevering 1 nu s1, en het heeft wel wat
Hulloquote:
quote:
Vandaag toch wel?quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:12 schreef Puzzie het volgende:
Ik wil lopen maar moet wachten op mijn pakketje waarvan ik niet weet wanneer het wordt bezorgd
Hopelijk wil de bezorger ook op tijd weer thuis zijn om vd zon te genietenquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:12 schreef Puzzie het volgende:
Ik wil lopen maar moet wachten op mijn pakketje waarvan ik niet weet wanneer het wordt bezorgd
Ik ben maar vast gaan lopenquote:Op donderdag 1 mei 2025 12:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hopelijk wil de bezorger ook op tijd weer thuis zijn om vd zon te genieten
Heb je geen plekje waar ze het neer kunnen leggen of bij de buren af kunnen geven als je niet thuis bentquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:12 schreef Puzzie het volgende:
Hier wel kreeg DHL en Post NL DHL wa voor ik weg ging en PostNL had het in de schuur gelegdquote:
Pakketje is binnenquote:Op donderdag 1 mei 2025 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je geen plekje waar ze het neer kunnen leggen of bij de buren af kunnen geven als je niet thuis bent
Ik laat het altijd in de schuur leggen als ik er niet ben.
quote:
Ik had memory voor haar besteldquote:Op donderdag 1 mei 2025 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]Ik had hier drie cadeaus voor kleindochter besteld, die is eind deze maand jarig 9 jaar
Makkeijk je krijgt van die cadeau lijstjes er bij en hoeft het alleen maar te bestellen en je hebt het binnen
Ook altijd leuk, vind het wel leuk om spelletjes te kopen voor kinderen, vooral als ze met de ouders samen kunnen spelen. Leren ze gelijk tegen hun verlies kunnenquote:
Heel belangrijkquote:Op donderdag 1 mei 2025 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook altijd leuk, vind het wel leuk om spelletjes te kopen voor kinderen, vooral als ze met de ouders samen kunnen spelen. Leren ze gelijk tegen hun verlies kunnen
Luna speelt altijd met met ons een spelletje en ze vindt het geweldig als ze wint.quote:Op donderdag 1 mei 2025 16:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heel belangrijk![]()
Maar zij heeft geen broers en zussen
Ieder kind vindt winnen vast leuk maar ik ik zie dat niet zo bij mijn kleindochter terugquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Luna speelt altijd met met ons een spelletje en ze vindt het geweldig als ze wint.
Het is een spel waarbij je dingen die je al hebt af moeten geven aan een ander die het nodig heeft.
Ze doet het net zo makkelijk. Maar ze mag dan ook zelf dingen vragen als ze aan de beurt is en dat vindt ze dan ook weer leuk
O, die vindt winnen niet leuk?quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ieder kind vindt winnen vast leuk maar ik ik zie dat niet zo bij mijn kleindochter terug
Nee zij heeft geen probleem met verliezen , iig tegen mijquote:
O dat heeft de kleine hier ook niet. Vindt het net zo leuk als een ander wint als dat ze het zelf wintquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee zij heeft geen probleem met verliezen , iig tegen mij
Nee ik ook nietquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat heeft de kleine hier ook niet. Vindt het net zo leuk als een ander wint als dat ze het zelf wint
Vind dat wel een mooie eigenschap
Wij laten haar ook nooit express winnen.
quote:
Ik heb ook niks besteld, wil liever wat kwijt dan nog meer spullen in huis. Behalve dan wat echt nodig is.quote:Op donderdag 1 mei 2025 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier wel kreeg DHL en Post NL DHL wa voor ik weg ging en PostNL had het in de schuur gelegd
Is ze voor Feijenoord ?quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee zij heeft geen probleem met verliezen , iig tegen mij
Ik ben 5 jaar ouder dan mijn broertje. Als ik aan het verliezen was viel plots het dambord van tafel. Verder won ik altijd op miraculeuze van m'n geweldige opa. Ik sloeg op het eind wel 5 dammen. Ook een kunst om dat te kunnen. Mijn opa was dan ook een selfmade kunstenaar.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat heeft de kleine hier ook niet. Vindt het net zo leuk als een ander wint als dat ze het zelf wint
Vind dat wel een mooie eigenschap
Wij laten haar ook nooit express winnen.
Dat is minder. Ik begon met de Monkees.quote:
Het is een rampquote:Op donderdag 1 mei 2025 18:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is minder. Ik begon met de Monkees.
O ja dan komt er ook geen pakketje. Hier waren het cadeautjesquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb ook niks besteld, wil liever wat kwijt dan nog meer spullen in huis. Behalve dan wat echt nodig is.
Zo verloor je nooit. Wat een held 🤣quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben 5 jaar ouder dan mijn broertje. Als ik aan het verliezen was viel plots het dambord van tafel. Verder won ik altijd op miraculeuze van m'n geweldige opa. Ik sloeg op het eind wel 5 dammen. Ook een kunst om dat te kunnen. Mijn opa was dan ook een selfmade kunstenaar.
Ik ga hem ook niet kopen.quote:
Morguh Pullupquote:
O jee, maar nog vervelender voor jou, blijft de troep liggenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:03 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. M'n stofzuiger is kapot. Vervelend voor de hulp in de huishouding. Ik hoop dat ze het weet te verwerken.
Ach, komt stoffer en blik, ook eens uit de kast.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, maar nog vervelender voor jou, blijft de troep liggen
Weer eens wat anders. En weer op zoek naar een nieuwe stofzuiger dusquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach, komt stoffer en blik, ook eens uit de kast.
Yep, ff rondkijken.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weer eens wat anders. En weer op zoek naar een nieuwe stofzuiger dus
Ik heb sinds kort een steelstofzuiger. Vind ze echt wel heel handig.quote:
Die werkt automatisch ?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een steelstofzuiger. Vind ze echt wel heel handig.
Dan moet je zo robot nemen, heb ik ook wel, ideaal zijn die dingenquote:
Oh lol mijn zoon heeft zo'n ding, ik schrik me iedere keer de tyfus van dat krengquote:
Beetje het nadeel van die AD linkjes jaquote:
Soms werkt er wel eens eentje maar meestal niet ... gelukkig valt aan de link vaak al te lezen waar het over gaatquote:
Je kan die 3 regels tekst niet lezen? Het gaat om het filmpje in dit geval.quote:
Dat is pas delenquote:
3 regels tekst is veel te veel. Kun je het even samenvatten?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan die 3 regels tekst niet lezen? Het gaat om het filmpje in dit geval.
Ik ga niet nog een keer kijken .quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan die 3 regels tekst niet lezen? Het gaat om het filmpje in dit geval.
Ben je nog best kwiek voor een lijkquote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
Volgens deze test zou ik nooit geboren zijn,
zat op min nog iets
Jij weet heul niet of ik besta of dat deze account gewoon debiel slechte AI-chatbot isquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
Volgens deze test zou ik nooit geboren zijn,
zat op min nog iets
Moet je toch gaan doorwerken, je hebt al 75% gehadquote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Volgens deze test word ik 44. Nog ruim 12 jaar om er iets van te maken
Wel een beetje voor beginners......quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
@:pullup,
als je nog eens wat bijzonders zoekt als trainingsvorm voor in de sportschool. ..................
Nee dat is onmogelijk te programmerenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij weet heul niet of ik besta of dat deze account gewoon debiel slechte AI-chatbot is
Die barbell toss is al standaard bij jullie natuurlijkquote:
Maar AI leert zelf, dat is nou juist het ding.quote:
Dan reizen we gewoon terug in de tijd.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar AI leert zelf, dat is nou juist het ding.
Wacht maar tot Arnold gelijk krijgt
Werkt je flux-capacitor?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan reizen we gewoon terug in de tijd.
Bijna. Zo even op mijn parkiet uitproberen.quote:
En het is gedaan met de parkietquote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bijna. Zo even op mijn parkiet uitproberen.
Zal wel meevallen. Ze zet gewoon een auto voor mijn treintje.quote:
Neuh, dat gaat niet meevallenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Ze zet gewoon een auto voor mijn treintje.
Wat niet meeviel was om de oude folie vd ramen in de badkamer af te halen. Wat een ontzettende kutklus is dat.quote:
Waarom moet het er af dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat niet meeviel was om de oude folie vd ramen in de badkamer af te halen. Wat een ontzettende kutklus is dat.En ik heb er nog niet alles eraf.
Het was helemaal bruin uitgeslagen en ik had nieuwe gekocht. Met een scherp plamuurmes ging het wel maar het verpulverde helemaal en werd statisch.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom moet het er af dan?
En is er niet een of andere hack voor waardoor het wel snel gaat?
Ah ja, dan mag het wel een keer vervangen wordenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was helemaal bruin uitgeslagen en ik had nieuwe gekocht. Met een scherp plamuurmes ging het wel maar het verpulverde helemaal en werd statisch.
Neeh maar je moet er ook niet mee in je raam hakken.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah ja, dan mag het wel een keer vervangen worden
Geeft dat geen krassen op je raam?
Aan de andere kant is dan je probleem wel weg. Gewoon een nieuw raam erinquote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeh maar je moet er ook niet mee in je raam hakken.
Mijn oplossing was wat goedkoper.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aan de andere kant is dan je probleem wel weg. Gewoon een nieuw raam erin
Wie zat jou achterna?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:00 schreef chufi het volgende:
Ik heb mijn enige badkamerraam in moeten slaan om te ontsnappen uit de badkamer..
de open deur van de opslag er schuin tegenover... die was open en had zich tegen de klink van de badkamerdeur genesteld ... maar het lukte niet om die weer terug te duwen op een of andere manier ... kon er vanaf de onderkant niet bij dus dan maar het bovenlichtje eruit getikt ...quote:
Ik zat aan een raam naar buiten te denken.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
de open deur van de opslag er schuin tegenover... die was open en had zich tegen de klink van de badkamerdeur genesteld ... maar het lukte niet om die weer terug te duwen op een of andere manier ... kon er vanaf de onderkant niet bij dus dan maar het bovenlichtje eruit getikt ...
Heb er nu bubbeltjes folie in, maar moet gewoon een slaapkamer bovenraampje pakken om te vervangen...
Ja het was voor het eerst in 23 jaar of zoquote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat aan een raam naar buiten te denken.
Maar je staat wel vreemd te kijken als de deur geblokkeerd is.
Ha ha. M'n hulp komt zo. Even overleggen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh lol mijn zoon heeft zo'n ding, ik schrik me iedere keer de tyfus van dat kreng
Nee, zo even kijken met m'n Betuwehulp.quote:
Flipjequote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, zo even kijken met m'n Betuwehulp.
Gelukkig niet. Kutdorp Tiel.quote:
Dure dingen zijn datquote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha. M'n hulp komt zo. Even overleggen.
Goeiemorgen
Daar wil je ook niet dood gevonden worden.quote:
Jij begrijptquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar wil je ook niet dood gevonden worden.
Geen plakfolie meer gebruiken maar statische, werkt gemakkelijker en is er ook makkelijk weer af. Wij zijn van dat plakspul afgestapt.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was helemaal bruin uitgeslagen en ik had nieuwe gekocht. Met een scherp plamuurmes ging het wel maar het verpulverde helemaal en werd statisch.
Ik heb er ééns voor mijn werk daar in een pension gezeten. Wat een dooie bende is dat dorp.quote:
Die had ik ook voordat ik dubbel glas kreeg.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Geen plakfolie meer gebruiken maar statische, werkt gemakkelijker en is er ook makkelijk weer af. Wij zijn van dat plakspul afgestapt.
Ik neem ook statische. Mooie gevonden, lekker neutraal maar als de zon er op schijnt krijg je mooie kleuren.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Geen plakfolie meer gebruiken maar statische, werkt gemakkelijker en is er ook makkelijk weer af. Wij zijn van dat plakspul afgestapt.
Dat vinden de Tielenaren zelf ook vaak. Bommel vinden zij ook veel mooier en leuker.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er ééns voor mijn werk daar in een pension gezeten. Wat een dooie bende is dat dorp.
Als ik naar dat pension liep was het net alsof ik terug in de tijd ging.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat vinden de Tielenaren zelf ook vaak. Bommel vinden zij ook veel mooier en leuker.
Ik heb tussendoor al gestofzuigd. Als ik dat niet had gedaan was het 5x erger.quote:
Jajaquote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb tussendoor al gestofzuigd. Als ik dat niet had gedaan was het 5x erger.
Als ik dat niet had gedaan dan had ik er nu uitgezien als de verschrikkelijke sneeuwmanbadeendje.quote:
Hoezo had?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik dat niet had gedaan dan had ik er nu uitgezien als de verschrikkelijke sneeuwmanbadeendje.
Hey Marcquote:
quote:
Lekker van genieten danquote:
Ik zit toch binnenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker van genieten dan
Als ik het zo zie wordt het hier de komende uren niet meer droog
Wat ik zie komt uit belgie, gaat hier over het diepe zuiden en dan door Duitsland in.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit toch binnen![]()
Het zonnetje komt en gaat nu. Volgens mij krijgen wij nog geen regen
Ja het komt deze kant voorlopig nog niet op.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat ik zie komt uit belgie, gaat hier over het diepe zuiden en dan door Duitsland in.
Arme jijquote:
Waarom arme ik?quote:
Nou dan zijn we allebei blij, maag daar wel blijvenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom arme ik?
Ben er blij mee juist
Heerlijk toch dat geluid, de geurquote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou dan zijn we allebei blij, maag daar wel blijven
Mehquote:
T moet niet iedere dag,quote:
s'nachts dan maarquote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T moet niet iedere dag,
maar zo nu en dan, na een warmere periode
Net zoals jij. Zo afentoe is prima maar niet te vaak.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T moet niet iedere dag,
maar zo nu en dan, na een warmere periode
Joh, dan doe jij toch lekker nooit regen daarquote:
Een festival met ongeveer 150.000 bezoekers in Bonn is ontruimt. Er kwam een vrij harde onweersbui over.quote:
Ging dat daar een aantal jaren geleden ook al niet eens heel erg mis ?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een festival met ongeveer 150.000 bezoekers in Bonn is ontruimt. Er kwam een vrij harde onweersbui over.
Dat is de bui die hier ook overkwam, alleen zit ik aan de rand, dus viel het hier heel erg mee.
2015 In het Duitse Rock am Ringquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ging dat daar een aantal jaren geleden ook al niet eens heel erg mis ?
Ja, ze hebben geleerdquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ging dat daar een aantal jaren geleden ook al niet eens heel erg mis ?
Ik hoop ook afgeleerd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |