Vandaag toch wel?quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:12 schreef Puzzie het volgende:
Ik wil lopen maar moet wachten op mijn pakketje waarvan ik niet weet wanneer het wordt bezorgd
Hopelijk wil de bezorger ook op tijd weer thuis zijn om vd zon te genietenquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:12 schreef Puzzie het volgende:
Ik wil lopen maar moet wachten op mijn pakketje waarvan ik niet weet wanneer het wordt bezorgd
Ik ben maar vast gaan lopenquote:Op donderdag 1 mei 2025 12:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hopelijk wil de bezorger ook op tijd weer thuis zijn om vd zon te genieten
Heb je geen plekje waar ze het neer kunnen leggen of bij de buren af kunnen geven als je niet thuis bentquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:12 schreef Puzzie het volgende:
Hier wel kreeg DHL en Post NL DHL wa voor ik weg ging en PostNL had het in de schuur gelegdquote:
Pakketje is binnenquote:Op donderdag 1 mei 2025 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je geen plekje waar ze het neer kunnen leggen of bij de buren af kunnen geven als je niet thuis bent
Ik laat het altijd in de schuur leggen als ik er niet ben.
quote:
Ik had memory voor haar besteldquote:Op donderdag 1 mei 2025 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]Ik had hier drie cadeaus voor kleindochter besteld, die is eind deze maand jarig 9 jaar
Makkeijk je krijgt van die cadeau lijstjes er bij en hoeft het alleen maar te bestellen en je hebt het binnen
Ook altijd leuk, vind het wel leuk om spelletjes te kopen voor kinderen, vooral als ze met de ouders samen kunnen spelen. Leren ze gelijk tegen hun verlies kunnenquote:
Heel belangrijkquote:Op donderdag 1 mei 2025 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook altijd leuk, vind het wel leuk om spelletjes te kopen voor kinderen, vooral als ze met de ouders samen kunnen spelen. Leren ze gelijk tegen hun verlies kunnen
Luna speelt altijd met met ons een spelletje en ze vindt het geweldig als ze wint.quote:Op donderdag 1 mei 2025 16:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heel belangrijk![]()
Maar zij heeft geen broers en zussen
Ieder kind vindt winnen vast leuk maar ik ik zie dat niet zo bij mijn kleindochter terugquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Luna speelt altijd met met ons een spelletje en ze vindt het geweldig als ze wint.
Het is een spel waarbij je dingen die je al hebt af moeten geven aan een ander die het nodig heeft.
Ze doet het net zo makkelijk. Maar ze mag dan ook zelf dingen vragen als ze aan de beurt is en dat vindt ze dan ook weer leuk
O, die vindt winnen niet leuk?quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ieder kind vindt winnen vast leuk maar ik ik zie dat niet zo bij mijn kleindochter terug
Nee zij heeft geen probleem met verliezen , iig tegen mijquote:
O dat heeft de kleine hier ook niet. Vindt het net zo leuk als een ander wint als dat ze het zelf wintquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee zij heeft geen probleem met verliezen , iig tegen mij
Nee ik ook nietquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat heeft de kleine hier ook niet. Vindt het net zo leuk als een ander wint als dat ze het zelf wint
Vind dat wel een mooie eigenschap
Wij laten haar ook nooit express winnen.
quote:
Ik heb ook niks besteld, wil liever wat kwijt dan nog meer spullen in huis. Behalve dan wat echt nodig is.quote:Op donderdag 1 mei 2025 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier wel kreeg DHL en Post NL DHL wa voor ik weg ging en PostNL had het in de schuur gelegd
Is ze voor Feijenoord ?quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee zij heeft geen probleem met verliezen , iig tegen mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |