Nee dat is onmogelijk te programmerenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij weet heul niet of ik besta of dat deze account gewoon debiel slechte AI-chatbot is
Die barbell toss is al standaard bij jullie natuurlijkquote:
Maar AI leert zelf, dat is nou juist het ding.quote:
Dan reizen we gewoon terug in de tijd.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar AI leert zelf, dat is nou juist het ding.
Wacht maar tot Arnold gelijk krijgt
Werkt je flux-capacitor?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan reizen we gewoon terug in de tijd.
Bijna. Zo even op mijn parkiet uitproberen.quote:
En het is gedaan met de parkietquote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bijna. Zo even op mijn parkiet uitproberen.
Zal wel meevallen. Ze zet gewoon een auto voor mijn treintje.quote:
Neuh, dat gaat niet meevallenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Ze zet gewoon een auto voor mijn treintje.
Wat niet meeviel was om de oude folie vd ramen in de badkamer af te halen. Wat een ontzettende kutklus is dat.quote:
Waarom moet het er af dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat niet meeviel was om de oude folie vd ramen in de badkamer af te halen. Wat een ontzettende kutklus is dat.En ik heb er nog niet alles eraf.
Het was helemaal bruin uitgeslagen en ik had nieuwe gekocht. Met een scherp plamuurmes ging het wel maar het verpulverde helemaal en werd statisch.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom moet het er af dan?
En is er niet een of andere hack voor waardoor het wel snel gaat?
Ah ja, dan mag het wel een keer vervangen wordenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was helemaal bruin uitgeslagen en ik had nieuwe gekocht. Met een scherp plamuurmes ging het wel maar het verpulverde helemaal en werd statisch.
Neeh maar je moet er ook niet mee in je raam hakken.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah ja, dan mag het wel een keer vervangen worden
Geeft dat geen krassen op je raam?
Aan de andere kant is dan je probleem wel weg. Gewoon een nieuw raam erinquote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeh maar je moet er ook niet mee in je raam hakken.
Mijn oplossing was wat goedkoper.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aan de andere kant is dan je probleem wel weg. Gewoon een nieuw raam erin
Wie zat jou achterna?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:00 schreef chufi het volgende:
Ik heb mijn enige badkamerraam in moeten slaan om te ontsnappen uit de badkamer..
de open deur van de opslag er schuin tegenover... die was open en had zich tegen de klink van de badkamerdeur genesteld ... maar het lukte niet om die weer terug te duwen op een of andere manier ... kon er vanaf de onderkant niet bij dus dan maar het bovenlichtje eruit getikt ...quote:
Ik zat aan een raam naar buiten te denken.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
de open deur van de opslag er schuin tegenover... die was open en had zich tegen de klink van de badkamerdeur genesteld ... maar het lukte niet om die weer terug te duwen op een of andere manier ... kon er vanaf de onderkant niet bij dus dan maar het bovenlichtje eruit getikt ...
Heb er nu bubbeltjes folie in, maar moet gewoon een slaapkamer bovenraampje pakken om te vervangen...
Ja het was voor het eerst in 23 jaar of zoquote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat aan een raam naar buiten te denken.
Maar je staat wel vreemd te kijken als de deur geblokkeerd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |