Niet onwaarquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het is dan ook zonde om goede ham te verspillen aan zoiets duivels als pizza met ananas
Uit de instantpot komen soms best lovenswaardige pogingenquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Niet onwaarAl is een goede gekookte ham zeer zeldzaam wat mij betreft.
Ik hoop dat de vaccinatie goed aankomt!quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Goedemiddag![]()
Geen druk spreekuur maar wel een serie hufters. Collega had geen een leuke, ik nog wel gelukkig. En een hele vervelende meneer bood later z’n excuses aan, ook nog eens extra per mail en dat ik voor altijd in zijn hart zit. Ze zeggen wel eens dat vrouwen kletsen maar zet een zooi kerels bij elkaar en de meest idiote verhalen doen de ronde.
Gelukkig had een collega makdoush meegenomen, smullen. Moet nu wel mijn blouse en broek wassen want het lekte nogal![]()
Daarna naar de GGD om in ruil voor m’n vakantiegeld de eerste gordelroos vaccinatie te krijgen
Wat een raar gedoe @:tele6 Misschien een idee om even contact op te nemen met de Huurdersbond
Ik hoop vooral dat ik niet beroerd word. Morgen geen afspraken maar donderdag moet ik eigenlijk wel naar het spreekuur want zieken en vakantie.quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:37 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de vaccinatie goed aankomt!
Ik heb het huurteam gemaild iig. Hopelijk kunnen die adviseren.
'Cost of living' & 'Housing crisis' waren de redenen om op de conservatieven te stemmen. Maar 'Canada is geen 51e staat' bleek voor 400.000 Canadezen toch een sterker argument.quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zou de woningcrisis daar niet ook enorm meespelen in de uitkomsten?
Hoop so!quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat ik niet beroerd word. Morgen geen afspraken maar donderdag moet ik eigenlijk wel naar het spreekuur want zieken en vakantie.
Vaccinatie zetter was blij (vooral voor mij) dat ik zelf aangaf dat ik lipoedeemarm heb zodat ze meteen een langere naald kon gebruiken.
quote:Pink Floyd at Pompeii – MCMLXXII, de iconische film uit 1972, is terug in de bioscoop, nu geremastered in 4K met verbeterde audio. Opgenomen in de indrukwekkende ruïnes van het oude Romeinse amfitheater in Pompeii, toont de film Pink Floyd tijdens een intiem concert zonder publiek. Met adembenemende beelden, een kijk achter de schermen en onvergetelijke nummers zoals “Echoes” en “One of These Days” is deze film een tijdloos meesterwerk van beeld en geluid.
Ik kreeg toen ik al verhuisd was naar mijn koophuis, nog netjes een verrekening van servicekosten, zeker 6 maanden later. Ik huurde mijn flat wel via woningbouw. Ze hadden ook het nieuwe adres gevraagd vlgs mij toen ik de huur opzei (opzegde?)quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee idd. Vind het maar een vreemde gang van zaken.
Dank, al heb ik momenteel meer sterkte nodig voor mijn rug. Na de goede dagen (vrijdag en zaterdag) vond het lijf blijkbaar nodig om te laten merken dat ik daar niet aan moet wennen, kreupel rond als een oud wijfquote:Op dinsdag 29 april 2025 18:27 schreef Syrena het volgende:
Oi, sterkte Kaatje! Zowel voor de kosten van de vaccinatie als de naweeën. Las ergens al griepachtige klachten
Dat had ik ook met m'n vorige flat idd.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik kreeg toen ik al verhuisd was naar mijn koophuis, nog netjes een verrekening van servicekosten, zeker 6 maanden later. Ik huurde mijn flat wel via woningbouw. Ze hadden ook het nieuwe adres gevraagd vlgs mij toen ik de huur opzei (opzegde?)
https://www.juridischloke(...)huurcontract%20stopt.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:53 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat had ik ook met m'n vorige flat idd.
Het probleem is nu dat de meneer van gebouwbeheer zegt "oh, we krijgen voorschot terug van de elektra 2023, dan worden je servicekosten voor 2024 daarmee verminderd" maar daar hebben de mensen die er in 2024 niet meer woonden niks aan. Het moet over 2023 gecorrigeerd worden, want dat is het jaar waar de kosten voor elektra wel/niet gemaakt zijn.
Nou zitten we ook nog te wachten op antwoord over wie de mega neonletters op ons gebouw betaalt, want wij hebben er niet voor gekozen om die dingen 24/7 op ons dak te hebben, maar goed.
#mopper
Aanrijding. Je bent ergens tegenaan gereden.quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:19 schreef vlindertje89 het volgende:
Een vraag zonder bijlees: bij het aanvragen van een nieuwe autoverzekering wordt gevraagd of ik in afgelopen vijf jaar schade heb gehad met of aan een motorrijtuig. Ik heb vorig jaar een geparkeerde auto geschampt bij het inparkeren, dus antwoord is ja. Vervolgens wordt gevraagd naar hoeveel, 1, welk jaar, 2024. Maar dan komt: wat was de oorzaak van de schade? Met opties aanrijding, ruitschade, hagel/storm, inbraak/diefstal, vandalisme, anders. Moet ik dan nu aanrijding aanvinken? Of anders? Het voelt niet echt als aanrijding, maar ik kan ook nergens een definitie vinden van wat onder aanrijding verstaan wordt..
Benieuwd of een van jullie hier ervaring mee heeft![]()
Aanrijding, de naam zegt het eigenlijk al een beetje hèquote:Op dinsdag 29 april 2025 19:19 schreef vlindertje89 het volgende:
Een vraag zonder bijlees: bij het aanvragen van een nieuwe autoverzekering wordt gevraagd of ik in afgelopen vijf jaar schade heb gehad met of aan een motorrijtuig. Ik heb vorig jaar een geparkeerde auto geschampt bij het inparkeren, dus antwoord is ja. Vervolgens wordt gevraagd naar hoeveel, 1, welk jaar, 2024. Maar dan komt: wat was de oorzaak van de schade? Met opties aanrijding, ruitschade, hagel/storm, inbraak/diefstal, vandalisme, anders. Moet ik dan nu aanrijding aanvinken? Of anders? Het voelt niet echt als aanrijding, maar ik kan ook nergens een definitie vinden van wat onder aanrijding verstaan wordt..
Benieuwd of een van jullie hier ervaring mee heeft![]()
Ik heb het zeker gehad maar tot voor kort kende ik het niet. Voor losse “onderdelen “ ben ik wel bij de huisarts gegaan maar zowel hij als ik hebben dat niet echt gelinkt aan perimenopauze maar “je bent ook niet meer de jongste”quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:55 schreef Molo het volgende:
Yes, lieve mensen hier
Er waren hier ervaringsdeskundigen rondom de perimenopauze toch? Wie weet daar meer van en wat is hendig om te weten voor ik naar Frau Dokteur ga?
Dank!
Je moet sowieso @Vanyel hebben hiervoorquote:Op dinsdag 29 april 2025 19:55 schreef Molo het volgende:
Yes, lieve mensen hier
Er waren hier ervaringsdeskundigen rondom de perimenopauze toch? Wie weet daar meer van en wat is hendig om te weten voor ik naar Frau Dokteur ga?
Dank!
Als dat het criterium is dan gaat de huisarts het wel lekker rustig krijgen als je zo je clientèle afwimpeltquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb het zeker gehad maar tot voor kort kende ik het niet. Voor losse “onderdelen “ ben ik wel bij de huisarts gegaan maar zowel hij als ik hebben dat niet echt gelinkt aan perimenopauze maar “je bent ook niet meer de jongste”
Ah yes, dank!quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Je moet sowieso @:Vanyel hebben hiervoor
Ik had er zelf ook nooit bij nagedacht. Ja moe, vaak maar ook enorm druk werk. Slecht slapen, ook vaak door druk met werk. Onregelmatige menstruatie, tja, midden 40, ook niet raar. Pijnlijke gewrichten, je hebt inderdaad artrose. Maar om dat onder te brengen onder de noemer perimenopauze, ik heb er zelfs nooit bij nagedacht totdat ik er hier over hoordequote:Op dinsdag 29 april 2025 20:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Als dat het criterium is dan gaat de huisarts het wel lekker rustig krijgen als je zo je clientèle afwimpelt
[..]
Ah yes, dank!
@:Vanyel joehoeeeee, heb je even?
Klinkt wel als een briljant huisarts als je daar geen relaties legt trouwensquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik had er zelf ook nooit bij nagedacht. Ja moe, vaak maar ook enorm druk werk. Slecht slapen, ook vaak door druk met werk. Onregelmatige menstruatie, tja, midden 40, ook niet raar. Pijnlijke gewrichten, je hebt inderdaad artrose. Maar om dat onder te brengen onder de noemer perimenopauze, ik heb er zelfs nooit bij nagedacht totdat ik er hier over hoorde
In LIF loopt een topic over hoormoondingen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Als dat het criterium is dan gaat de huisarts het wel lekker rustig krijgen als je zo je clientèle afwimpelt
[..]
Ah yes, dank!
@:Vanyel joehoeeeee, heb je even?
Hier nog zo 1.quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik had er zelf ook nooit bij nagedacht. Ja moe, vaak maar ook enorm druk werk. Slecht slapen, ook vaak door druk met werk. Onregelmatige menstruatie, tja, midden 40, ook niet raar. Pijnlijke gewrichten, je hebt inderdaad artrose. Maar om dat onder te brengen onder de noemer perimenopauze, ik heb er zelfs nooit bij nagedacht totdat ik er hier over hoorde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |