Nee Robert zorgt meestal voor het avondeten.quote:
Tering wat een bende in die huiskamerquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:33 schreef spapaars het volgende:
Tip, nu op NPO3
Back to reality: Het begin: van Big Brother tot Temptation Island.
Ruud nu
[ afbeelding ]
Ik vind hem leuker als Tooske, maar niemand kan op tegen Janquote:Op dinsdag 29 april 2025 23:12 schreef Cosima het volgende:
Ik ben geneigd te stoppen met kijken door die vreselijk vervangende presentator. Zijn klemtonen en stiltes zijn zo fuuuucking irritant. Ik kan het niet meer..... aan.
Smaken verschillen. Zag Beau liever!quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is wel een buitengewoon knappe man![]()
Ze gingen bij 'Van' al in de fout!, wilden er 'Von' van maken of zo?quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het lied is vijftien coupletten lang. De eerste letters van de coupletten vormen samen de naam W I L L E M V A N N A S S O V. De V is eigenlijk een U en de coupletten twaalf en dertien beginnen tegenwoordig met een Z in plaats van een S. Maar uiteindelijk staat er dus Willem van Nassou
Dat is wel vaker gestimuleerd met groeibakken voor kruiden, leuk welquote:Op dinsdag 29 april 2025 23:55 schreef Gia het volgende:
Valt me trouwens wel op dat we Perla totaal niet zien, behalve bij de proeven. Ligt die de hele dag op bed of zo?
En Peter is er echt in gezet om de tuin op orde te brengen. Heeft er ook kratten vol met plantjes staan en niet zelf besteld.
Dan liever Tooske als stand-in voor Jan ja. Hij luistert ook niet. Vroeg aan een kandidaat 2x hetzelfde min of meer. Beetje een kneus. En dat hortend en stotend iets uitleggen klinkt echt niet.quote:Op dinsdag 29 april 2025 23:12 schreef Cosima het volgende:
Ik ben geneigd te stoppen met kijken door die vreselijk vervangende presentator. Zijn klemtonen en stiltes zijn zo fuuuucking irritant. Ik kan het niet meer..... aan.
Vind dit altijd zo'n grappige 'positieve eigenschap'. Want het zegt eigenlijk niks.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |