Denk dat iedereen zo een beetje heeft en vooral om Floquote:Op dinsdag 29 april 2025 19:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ha! Mooi
Wel slecht... gun het ze gewoon ook niet. Weet niet waarom...
Met de nadruk op "tje"quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:42 schreef KinKiJan het volgende:
"Succes met de tape El Che, dat is eh, nog wel 'een dingetje'"
Ja... maar ik kan slecht benoemen wat ik niet mag aan Floris. Ja... slechte verliezer en ogen uitsteken bij winst... en alles op zijn manier en niet anders... alleen tja... hoort natuurlijk wel bij een spel... desalniettemin kan ik het slecht van hem hebben. Te dominant of zoquote:Op dinsdag 29 april 2025 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat iedereen zo een beetje heeft en vooral om Flo
Ookquote:Op dinsdag 29 april 2025 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Nopequote:Op dinsdag 29 april 2025 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Mr.Melkuniequote:Op dinsdag 29 april 2025 19:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is wel een buitengewoon knappe man![]()
Ow dat is het nietquote:Op dinsdag 29 april 2025 19:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is wel een buitengewoon knappe man![]()
Het lied is vijftien coupletten lang. De eerste letters van de coupletten vormen samen de naam W I L L E M V A N N A S S O V. De V is eigenlijk een U en de coupletten twaalf en dertien beginnen tegenwoordig met een Z in plaats van een S. Maar uiteindelijk staat er dus Willem van Nassouquote:
Nassou is toch Nassau met au? Of is dat zijn broer van een andere vader?quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het lied is vijftien coupletten lang. De eerste letters van de coupletten vormen samen de naam W I L L E M V A N N A S S O V. De V is eigenlijk een U en de coupletten twaalf en dertien beginnen tegenwoordig met een Z in plaats van een S. Maar uiteindelijk staat er dus Willem van Nassou
Het staat er echt zoquote:Op dinsdag 29 april 2025 19:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nassou is toch Nassau met au? Of is dat zijn broer van een andere vader?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |