SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Moest even kitten wegbrengen, ging bij een vriendje spelen.![]()
Maar ik heb het overleefd. Rugleuning rechter zetten deed al wonderen.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
In heel Spanje en delen van Portugal is de stroom uitgevallen.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Dat is wel echt kutquote:Op maandag 28 april 2025 13:42 schreef aeque het volgende:
In heel Spanje en delen van Portugal is de stroom uitgevallen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op maandag 28 april 2025 13:40 schreef Moeraskat het volgende:
Moest even kitten wegbrengen, ging bij een vriendje spelen.![]()
Maar ik heb het overleefd. Rugleuning rechter zetten deed al wonderen.
Nee m’n neus kwam gelijk met het hoogste punt van het stuurquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Misschien moet ik toch ook maar boeken kopen.quote:
Woon je in Spanje danquote:Op maandag 28 april 2025 13:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch ook maar boeken kopen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Een kutboekquote:Op maandag 28 april 2025 13:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch ook maar boeken kopen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nou nou wat een taal weerquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:quote:Op maandag 28 april 2025 13:24 schreef Moeraskat het volgende:
Krijg die kut stoel van de bmw niet hoger
quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou maar zo kunnenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een kut taal weerquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoe durf jequote:
Als ik naar de temperaturen van deze week kijk voelt het wel zo.quote:
Ik hoor net dat ik een viezerd ben
Ik durf dat niet te zeggen. Weet wel dat je ff viesveel punten hebt gescoord![]()
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dat valt nog wel mee, want ik krijg hier geen puntenquote:Op maandag 28 april 2025 14:18 schreef StevenHyde het volgende:
Ik durf dat niet te zeggen. Weet wel dat je ff viesveel punten hebt gescoord![]()
Ja het is wat hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat?!quote:Ook niet aardig van diegene.
Ja erg he, ben er ook echt verdrietig vanquote:
Snap ik, knuffel voor jou dan.quote:Op maandag 28 april 2025 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja erg he, ben er ook echt verdrietig van
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: