Gewoon een zekering ontploft.quote:Op maandag 28 april 2025 13:10 schreef Perrin het volgende:
MASS BLACKOUT Spain and Portugal hit by sweeping power cuts shutting down internet & grinding transport to a halt
[ x ]
De oorzaak is nog onbekend.
Wel een belangrijkequote:
Hopelijk hebben ze een goede verzekeringquote:
Van Barcelona tot Lissabon en een deel van Zuid-Frankrijk, dat is een heel groot gebied!!quote:
Ben ook erg benieuwd, op deze schaal een stroomuitval is wel uitzonderlijk. Sabotage?quote:Op maandag 28 april 2025 13:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Van Barcelona tot Lissabon en een deel van Zuid-Frankrijk, dat is een heel groot gebied!!
Maar een noodpakket in huis halen is onzin, natuurlijk! Want wat kan er nu gebeuren?
Vorig jaar was er hier een docu-achtige Nederlandse film over, wat er allemaal gebeurt als de stroom uitvalt.
Damn, benieuwd wat de oorzaak is.
Daar?quote:Op maandag 28 april 2025 13:32 schreef Houtenbeen het volgende:
Hopelijk krijgen we daar hier geen last van
Loopt tot aan Malaga, dus het gebied is nog groter.quote:Op maandag 28 april 2025 13:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Van Barcelona tot Lissabon en een deel van Zuid-Frankrijk, dat is een heel groot gebied!!
Maar een noodpakket in huis halen is onzin, natuurlijk! Want wat kan er nu gebeuren?
Vorig jaar was er hier een docu-achtige Nederlandse film over, wat er allemaal gebeurt als de stroom uitvalt.
Damn, benieuwd wat de oorzaak is.
Die kunnen nu nergens ladenquote:Op maandag 28 april 2025 13:33 schreef DemonRage het volgende:
Dat krijg je als al die vakantiegangers nu met elektrische voertuigen die kant op gaan.
Dan maar lossenquote:
Gewoon een system failure. Lekker dan...quote:"Red Eléctrica, Spain's national grid operator, has announced it is urgently working to restore power.
It said the cause was a system failure across the entire peninsula."
En het was al spannend!quote:Op maandag 28 april 2025 13:39 schreef chufi het volgende:
De spanning lijkt weer terug te komen hoor ik nu net
Mensen die dat beweren snappen gewoon niet waar het goed voor is. Toen ik een beetje ben gaan kijken over het waarom was ik ook wel vrij snel overtuigd om iets te regelen.quote:Op maandag 28 april 2025 13:31 schreef Gia het volgende:
Als vegetariër heb ik standaard een maandvoorraad bonen en cola in de kast, dus ik kom wel vooruit zonder noodpakketquote:Op maandag 28 april 2025 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen die dat beweren snappen gewoon niet waar het goed voor is. Toen ik een beetje ben gaan kijken over het waarom was ik ook wel vrij snel overtuigd om iets te regelen.
De ruSsE!!!quote:Op maandag 28 april 2025 13:10 schreef Perrin het volgende:
MASS BLACKOUT Spain and Portugal hit by sweeping power cuts shutting down internet & grinding transport to a halt
[ x ]
De oorzaak is nog onbekend.
Als jij kan overleven op alleen cola en koude bonen, jouw feestje.quote:Op maandag 28 april 2025 13:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als vegetariër heb ik standaard een maandvoorraad bonen en cola in de kast, dus ik kom wel vooruit zonder noodpakket
Een toevallige brand in een verdeelstation op de grens tussen Frankrijk en Spanje? Net als die toevallige brand bij Heathrow. We worden open en bloot aangevallenquote:
Wij moeten nog. Heb altijd wel wat in huis, zoals een goed gevulde verbanddoos, batterijen, transistorradio, zaklamp, maar geen zaken als noodaggregaat, voorraad water, aansteker e.d. Moet hier toch eens kritisch naar gaan kijken.quote:Op maandag 28 april 2025 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen die dat beweren snappen gewoon niet waar het goed voor is. Toen ik een beetje ben gaan kijken over het waarom was ik ook wel vrij snel overtuigd om iets te regelen.
Bij Heathrow was sabotage luid en duidelijk uitgesloten.quote:Op maandag 28 april 2025 13:43 schreef byah het volgende:
[..]
Een toevallige brand in een verdeelstation op de grens tussen Frankrijk en Spanje? Net als die toevallige brand bij Heathrow. We worden open en bloot aangevallen
En Brinta/soep in blik.quote:Op maandag 28 april 2025 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als jij kan overleven op alleen cola en koude bonen, jouw feestje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
En de brand gisteren bij een woning in Ugchelen? ALLES IS RUSLANDquote:Op maandag 28 april 2025 13:43 schreef byah het volgende:
[..]
Een toevallige brand in een verdeelstation op de grens tussen Frankrijk en Spanje? Net als die toevallige brand bij Heathrow. We worden open en bloot aangevallen
Een aggregaat is wel wat overdrevenquote:Op maandag 28 april 2025 13:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Wij moeten nog. Heb altijd wel wat in huis, zoals een goed gevulde verbanddoos, batterijen, transistorradio, zaklamp, maar geen zaken als noodaggregaat, voorraad water, aansteker e.d. Moet hier toch eens kritisch naar gaan kijken.
Een slimme meid.....
Ah ja, een kernreactor zou problemen met het systeem fixenquote:
Ja, en als je hier eens over begint denken mensen dat je 'dus' een complotfiguur bent. Terwijl een noodpakket gewoon handig is, niet per se uit complotoverwegingen, maar realistischer juist voor dit soort calamiteiten (of noodweer ofzo).quote:Op maandag 28 april 2025 13:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |