Komt de planeet dan ooit van onze vervuiling af?quote:Op maandag 28 april 2025 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die planeet overleeft het wel hoor, 'life always finds a way'. Alleen voor de mens en een groot aantal dier- en plantsoorten is het even een paar jaartjes wat minder prettig
Tuurlijk, een paar miljoen jaar is niks voor de planeet die al miljarden jaren bestaatquote:Op maandag 28 april 2025 16:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Komt de planeet dan ooit van onze vervuiling af?
Zoveel geduld heb ik nietquote:Op maandag 28 april 2025 16:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tuurlijk, een paar miljoen jaar is niks voor de planeet die al miljarden jaren bestaat
- dinosauriërs, tien minuten voor de meteoriet insloeg.quote:Op maandag 28 april 2025 16:29 schreef Elvi het volgende:
Ik heb wel een beetje genoeg van de "once in a lifetime" gebeurtenissen eigenlijk.
Wat zouden ze gewenst hebben tijdens het zien van die vallende ster?quote:Op maandag 28 april 2025 16:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
- dinosauriërs, tien minuten voor de meteoriet insloeg.
"Ik hoop dat de soort het na ons beter doet."quote:Op maandag 28 april 2025 16:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat zouden ze gewenst hebben tijdens het zien van die vallende ster?
"ik hoop dat ie bij mijn ex op d'r lelijke kop valt!"quote:Op maandag 28 april 2025 16:47 schreef drakin het volgende:
[..]
"Ik wens dat ze in de toekomst denken dat wij geen veren hebben trolololol"quote:Op maandag 28 april 2025 16:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Zouden ze aan een soort na hen denken?quote:Op maandag 28 april 2025 16:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Ik hoop dat de soort het na ons beter doet."
Ik wou dat ik een draak was en kon vuurspuwenquote:Op maandag 28 april 2025 16:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
"Ik wens dat ze in de toekomst denken dat wij geen veren hebben trolololol"
Doen wij ook nietquote:Op maandag 28 april 2025 16:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Zouden ze aan een soort na hen denken?
Paddosquote:
Oh ja die Duitser die toen op het WK voetbal alles voorspeldequote:Op maandag 28 april 2025 16:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Soms doe ik dat wel. Ik denk dat de octopus het over gaat nemen.
Wie weet. Dachten ze überhaupt?quote:Op maandag 28 april 2025 16:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Zouden ze aan een soort na hen denken?
We komen er nu achter dat er heel wat intelligente dieren zijn, dus waarom niet?quote:Op maandag 28 april 2025 16:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wie weet. Dachten ze überhaupt?
Dat vraag ik me bij mensen soms ook afquote:Op maandag 28 april 2025 16:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wie weet. Dachten ze überhaupt?
Het blijven dieren, al weten we er niet heel veel over. Ik verwacht alleen niet dat een T-Rex een accountant zou zijn.quote:Op maandag 28 april 2025 16:57 schreef drakin het volgende:
[..]
We komen er nu achter dat er heel wat intelligente dieren zijn, dus waarom niet?
Mensen denken niet na.quote:Op maandag 28 april 2025 16:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat vraag ik me bij mensen soms ook af
bij sommige mensen eerder dan de meeste dierenquote:Op maandag 28 april 2025 16:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat vraag ik me bij mensen soms ook af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |