We hadden vooral een trainer die volledig zijn eigen plan trok wat niet werkte en daarmee ook de halve ploeg geblesseerd heeft gekregen. Nu zie je dat zelfs vPersie met zeer matig voetbal eenvoudig de meeste potjes wint, en dat is zelfs nog met enorm veel blessures.quote:Op maandag 28 april 2025 12:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat Arne Slot bizar veel heeft uit weten te halen, daarnaast zijn die ook nog wel wat kwijtgeraakt de afgelopen seizoenen.
PSV speelt tussendoor nog thuis tegen Fortuna. Maar die winnen ze wel.quote:Op maandag 28 april 2025 13:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Om het allemaal iets minders dramatisch te maken, als we onze eerstvolgende wedstrijd winnen en PSV verliest van Feyenoord dan zijn we KAMPIOEN!
PSV speelt 2 wedstrijden voordat Ajax weer moet op 11 mei 16:45u. Het gat kan dan 1 punt zijn. Dat kan mentaal wel mee gaan tellen.quote:Op maandag 28 april 2025 13:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Om het allemaal iets minders dramatisch te maken, als we onze eerstvolgende wedstrijd winnen en PSV verliest van Feyenoord dan zijn we KAMPIOEN!
Daarom is het ook een goede pinchhitter.quote:Op maandag 28 april 2025 13:28 schreef Houniet het volgende:
Toen Weghorst er in kwam was er in eens 500% meer dreiging.
Mwa. Zou een bijzondere comeback zijn na een historische ineenstorting. Leuk voor de boekjes, maar glans?quote:Op maandag 28 april 2025 12:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als PSV de titel nog pakt met vanaf nu vier winstpartijen zou ik dat voor PSV wel als een glansrijke titel zien hoor. Met ook nog een laatste 16 CL en ~100 doelpunten.
Ik kan me dat helaas goed voorstellen..quote:Op maandag 28 april 2025 15:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mwa. Zou een bijzondere comeback zijn na een historische ineenstorting. Leuk voor de boekjes, maar glans?
Kan het me sowieso niet voorstellen. Ajax gaat in 3 wedstrijden echt niet nog twee keer punten laten liggen.
Dit kan heel goed.quote:Op maandag 28 april 2025 15:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ajax gaat in 3 wedstrijden echt niet nog twee keer punten laten liggen.
Ik ook, zeker met het huidige spelbeeldquote:Op maandag 28 april 2025 15:19 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik kan me dat helaas goed voorstellen..
kans is groot dat het wel goed gaat maar gisteren was echt tempo veteranen 8 dus dat moet beterquote:Op maandag 28 april 2025 15:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik ook, zeker met het huidige spelbeeld
Vind het oprecht wel knap wat Farioli doet met deze selectie. Haalt er echt alles uit, dus vind die term dan wat oneerbiedig. Hadden Feyenoord en met name PSV het maar beter moeten doen. Het gebeurt vaak zat dat niet het team met de beste selectie kampioen wordt. Is het dan per definitie ‘kampioen van de armoede’?quote:Op maandag 28 april 2025 15:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit kan heel goed.
Alleen PSV gaat ook nog punten verspelen.
ofwel
Kampioen van de armoede. Eerloos ten onder in Europa. Blamage in de beker. Het houdt allemaal niet over.
ajax gaat 78 punten pakken (de leeftijd van cruijff), als PSV alles wint komen ze op 79..quote:Op maandag 28 april 2025 15:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mwa. Zou een bijzondere comeback zijn na een historische ineenstorting. Leuk voor de boekjes, maar glans?
Kan het me sowieso niet voorstellen. Ajax gaat in 3 wedstrijden echt niet nog twee keer punten laten liggen.
Is wel een tijd terug dat de kampioen niet boven de 80 gaat uitkomen, maakt het ook wel lachwekkend dat PSV dat iig niet gaat halen.quote:Op maandag 28 april 2025 19:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
ajax gaat 78 punten pakken (de leeftijd van cruijff), als PSV alles wint komen ze op 79..
Ajax heeft nog altijd verreweg de beste papieren. Ik ga er op dit moment nog vanuit dat ze het over de streep trekken, maar als je ziet hoe snel het allemaal kan omslaan in deze competitie, kun je er moeilijk helemaal gerust op zijn. Ik zou het wel als licht traumisch ervaren als ze het nu nog weggeven.quote:
Marcel Keizer zie ik ook wel zitten.quote:Op dinsdag 29 april 2025 07:59 schreef tong80 het volgende:
Hopen dat PSV kampioen wordt. Die Italiaan er uit pleuren en met Ron Jans op weg naar Europese glorie........
tijd om naar bed te gaan voor je denk ikquote:Op dinsdag 29 april 2025 07:59 schreef tong80 het volgende:
Hopen dat PSV kampioen wordt. Die Italiaan er uit pleuren en met Ron Jans op weg naar Europese glorie........
Ben jij verliefd om Ron Jans?quote:Op dinsdag 29 april 2025 07:59 schreef tong80 het volgende:
Wat veel mensen steekt is simpelweg de manier van voetballen. Men wil nog steeds de mythe in stand houden dat Ajax met de beste spelers het beste systeem speelt. Maar Farioli is praktisch en speelt Werder Bremen voetbal met het middelmatige elftal dat hij heeft: eerste 65 minuten de tegenstander murw beuken, dan de jokers erin wisselen die er zo doorheen lopen. Dat lukte zondag ook weer, alleen hadden ze geen geluk in de afwerking met een aantal keren paal en latquote:Op maandag 28 april 2025 18:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Vind het oprecht wel knap wat Farioli doet met deze selectie. Haalt er echt alles uit, dus vind die term dan wat oneerbiedig. Hadden Feyenoord en met name PSV het maar beter moeten doen. Het gebeurt vaak zat dat niet het team met de beste selectie kampioen wordt. Is het dan per definitie ‘kampioen van de armoede’?
Dat murw beuken viel ook wel mee, als Sparta bij rust 0-2 had gestaan was dat niet vreemd geweest.quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:02 schreef Sabata het volgende:
[..]
Wat veel mensen steekt is simpelweg de manier van voetballen. Men wil nog steeds de mythe in stand houden dat Ajax met de beste spelers het beste systeem speelt. Maar Farioli is praktisch en speelt Werder Bremen voetbal met het middelmatige elftal dat hij heeft: eerste 65 minuten de tegenstander murw beuken, dan de jokers erin wisselen die er zo doorheen lopen. Dat lukte zondag ook weer, alleen hadden ze geen geluk in de afwerking met een aantal keren paal en lat
Ja of 2-2 of 6-0 of 0-4 je weet het niet hequote:Op dinsdag 29 april 2025 11:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat murw beuken viel ook wel mee, als Sparta bij rust 0-2 had gestaan was dat niet vreemd geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |