Zelden gezien.quote:Op zondag 27 april 2025 21:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zeker kon die dat, maar dat geldt natuurlijk ook voor Brobbey
Vorig seizoen ook niet? Eén van de weinige lichtpuntjes geweest in een verschrikkelijk seizoenquote:
quote:Op zondag 27 april 2025 22:16 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Maar dan wordt Utrecht sowieso vierde.
Waarschijnlijk wel, maar ongeacht wie er kampioen wordt is het dit jaar een titel zonder glans.quote:Op zondag 27 april 2025 22:29 schreef TornadoDK het volgende:
Over 2 weken komt sowieso de schaal naar Amsterdam
Ik zou het beter doen op m'n 62ste. Op zijn leeftijd zeker.quote:
Die zijn over het algemeen allemaal zonder glans de laatste 25 jaar. Vorig jaar mooie kampioen, net als Ajax in de jaren ten Hag. Twente was memorabel en AZ misschien ook. Verder ?quote:Op maandag 28 april 2025 08:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar ongeacht wie er kampioen wordt is het dit jaar een titel zonder glans.
Die eerste van Frank als trainer met ajax?quote:Op maandag 28 april 2025 08:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die zijn over het algemeen allemaal zonder glans de laatste 25 jaar. Vorig jaar mooie kampioen, net als Ajax in de jaren ten Hag. Twente was memorabel en AZ misschien ook. Verder ?
Ik vond de Hiddink jaren bij PSV ook prima. Geen flitsend combinatie voetbal, maar wel een zeer goede ploeg die ook internationaal aardig mee deed.quote:Op maandag 28 april 2025 08:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die zijn over het algemeen allemaal zonder glans de laatste 25 jaar. Vorig jaar mooie kampioen, net als Ajax in de jaren ten Hag. Twente was memorabel en AZ misschien ook. Verder ?
Dat is wel bizar inderdaadquote:Op maandag 28 april 2025 08:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vond de Hiddink jaren bij PSV ook prima. Geen flitsend combinatie voetbal, maar wel een zeer goede ploeg die ook internationaal aardig mee deed.
Maar verder eens, al spant dit jaar wel de kroon wat mij betreft. En ja, dat vond ik ook toen PSV nog wel bovenaan stond.
Grootste schandaal is echter nog wel dat Feyenoord niet heeft weten te profiteren van deze walgelijk slechte prestaties van PSV en Ajax dit jaar.
Ja zelfs zijn redenatie, alleen al het risico dat de scheids die minieme touch niet ziet moet voldoende zijnquote:Op maandag 28 april 2025 11:01 schreef Black-Death het volgende:
Dit seizoen dus geen Baas en VdBoomen meer.
Wellicht wel Pasveer. Terug in de goal of Matheus het laten afmaken? (die actie gisteren waaruit de tegengoal kwam was wel echt schandalig)
Ik denk dat NEC nog wel zou moeten lukken, maar Groningen zie ik niet goedkomen, daar speelt Ajax historisch gezien altijd dramatisch. In de huidige vorm wordt Twente thuis ook geen succes, tenzij Twente zich gaat sparen voor de playoffs.quote:Op maandag 28 april 2025 11:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Denk eigenlijk niet dat het Ajax lukt om van NEC én Groningen te winnen, dus volle druk op de laatste speeldag.
quote:Op maandag 28 april 2025 11:34 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ik denk dat NEC nog wel zou moeten lukken, maar Groningen zie ik niet goedkomen, daar speelt Ajax historisch gezien altijd dramatisch. In de huidige vorm wordt Twente thuis ook geen succes, tenzij Twente zich gaat sparen voor de playoffs.
Ajax lijkt dus volledig afhankelijk te zijn van puntverlies van PSV - te beginnen tegen Feyenoord volgende week.
Als PSV de titel nog pakt met vanaf nu vier winstpartijen zou ik dat voor PSV wel als een glansrijke titel zien hoor. Met ook nog een laatste 16 CL en ~100 doelpunten.quote:Op maandag 28 april 2025 08:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar ongeacht wie er kampioen wordt is het dit jaar een titel zonder glans.
Ik denk dat Arne Slot bizar veel heeft uit weten te halen, daarnaast zijn die ook nog wel wat kwijtgeraakt de afgelopen seizoenen.quote:Op maandag 28 april 2025 10:51 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat is wel bizar inderdaadIedereen heeft het over het slechte speler van Ajax en PSV, maar Feyenoord staat er gewoon nog ruim onder..
We hadden vooral een trainer die volledig zijn eigen plan trok wat niet werkte en daarmee ook de halve ploeg geblesseerd heeft gekregen. Nu zie je dat zelfs vPersie met zeer matig voetbal eenvoudig de meeste potjes wint, en dat is zelfs nog met enorm veel blessures.quote:Op maandag 28 april 2025 12:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat Arne Slot bizar veel heeft uit weten te halen, daarnaast zijn die ook nog wel wat kwijtgeraakt de afgelopen seizoenen.
PSV speelt tussendoor nog thuis tegen Fortuna. Maar die winnen ze wel.quote:Op maandag 28 april 2025 13:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Om het allemaal iets minders dramatisch te maken, als we onze eerstvolgende wedstrijd winnen en PSV verliest van Feyenoord dan zijn we KAMPIOEN!
PSV speelt 2 wedstrijden voordat Ajax weer moet op 11 mei 16:45u. Het gat kan dan 1 punt zijn. Dat kan mentaal wel mee gaan tellen.quote:Op maandag 28 april 2025 13:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Om het allemaal iets minders dramatisch te maken, als we onze eerstvolgende wedstrijd winnen en PSV verliest van Feyenoord dan zijn we KAMPIOEN!
Daarom is het ook een goede pinchhitter.quote:Op maandag 28 april 2025 13:28 schreef Houniet het volgende:
Toen Weghorst er in kwam was er in eens 500% meer dreiging.
Mwa. Zou een bijzondere comeback zijn na een historische ineenstorting. Leuk voor de boekjes, maar glans?quote:Op maandag 28 april 2025 12:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als PSV de titel nog pakt met vanaf nu vier winstpartijen zou ik dat voor PSV wel als een glansrijke titel zien hoor. Met ook nog een laatste 16 CL en ~100 doelpunten.
Ik kan me dat helaas goed voorstellen..quote:Op maandag 28 april 2025 15:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mwa. Zou een bijzondere comeback zijn na een historische ineenstorting. Leuk voor de boekjes, maar glans?
Kan het me sowieso niet voorstellen. Ajax gaat in 3 wedstrijden echt niet nog twee keer punten laten liggen.
Dit kan heel goed.quote:Op maandag 28 april 2025 15:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ajax gaat in 3 wedstrijden echt niet nog twee keer punten laten liggen.
Ik ook, zeker met het huidige spelbeeldquote:Op maandag 28 april 2025 15:19 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik kan me dat helaas goed voorstellen..
kans is groot dat het wel goed gaat maar gisteren was echt tempo veteranen 8 dus dat moet beterquote:Op maandag 28 april 2025 15:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik ook, zeker met het huidige spelbeeld
Vind het oprecht wel knap wat Farioli doet met deze selectie. Haalt er echt alles uit, dus vind die term dan wat oneerbiedig. Hadden Feyenoord en met name PSV het maar beter moeten doen. Het gebeurt vaak zat dat niet het team met de beste selectie kampioen wordt. Is het dan per definitie ‘kampioen van de armoede’?quote:Op maandag 28 april 2025 15:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit kan heel goed.
Alleen PSV gaat ook nog punten verspelen.
ofwel
Kampioen van de armoede. Eerloos ten onder in Europa. Blamage in de beker. Het houdt allemaal niet over.
ajax gaat 78 punten pakken (de leeftijd van cruijff), als PSV alles wint komen ze op 79..quote:Op maandag 28 april 2025 15:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mwa. Zou een bijzondere comeback zijn na een historische ineenstorting. Leuk voor de boekjes, maar glans?
Kan het me sowieso niet voorstellen. Ajax gaat in 3 wedstrijden echt niet nog twee keer punten laten liggen.
Is wel een tijd terug dat de kampioen niet boven de 80 gaat uitkomen, maakt het ook wel lachwekkend dat PSV dat iig niet gaat halen.quote:Op maandag 28 april 2025 19:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
ajax gaat 78 punten pakken (de leeftijd van cruijff), als PSV alles wint komen ze op 79..
Ajax heeft nog altijd verreweg de beste papieren. Ik ga er op dit moment nog vanuit dat ze het over de streep trekken, maar als je ziet hoe snel het allemaal kan omslaan in deze competitie, kun je er moeilijk helemaal gerust op zijn. Ik zou het wel als licht traumisch ervaren als ze het nu nog weggeven.quote:
Marcel Keizer zie ik ook wel zitten.quote:Op dinsdag 29 april 2025 07:59 schreef tong80 het volgende:
Hopen dat PSV kampioen wordt. Die Italiaan er uit pleuren en met Ron Jans op weg naar Europese glorie........
tijd om naar bed te gaan voor je denk ikquote:Op dinsdag 29 april 2025 07:59 schreef tong80 het volgende:
Hopen dat PSV kampioen wordt. Die Italiaan er uit pleuren en met Ron Jans op weg naar Europese glorie........
Ben jij verliefd om Ron Jans?quote:Op dinsdag 29 april 2025 07:59 schreef tong80 het volgende:
Wat veel mensen steekt is simpelweg de manier van voetballen. Men wil nog steeds de mythe in stand houden dat Ajax met de beste spelers het beste systeem speelt. Maar Farioli is praktisch en speelt Werder Bremen voetbal met het middelmatige elftal dat hij heeft: eerste 65 minuten de tegenstander murw beuken, dan de jokers erin wisselen die er zo doorheen lopen. Dat lukte zondag ook weer, alleen hadden ze geen geluk in de afwerking met een aantal keren paal en latquote:Op maandag 28 april 2025 18:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Vind het oprecht wel knap wat Farioli doet met deze selectie. Haalt er echt alles uit, dus vind die term dan wat oneerbiedig. Hadden Feyenoord en met name PSV het maar beter moeten doen. Het gebeurt vaak zat dat niet het team met de beste selectie kampioen wordt. Is het dan per definitie ‘kampioen van de armoede’?
Dat murw beuken viel ook wel mee, als Sparta bij rust 0-2 had gestaan was dat niet vreemd geweest.quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:02 schreef Sabata het volgende:
[..]
Wat veel mensen steekt is simpelweg de manier van voetballen. Men wil nog steeds de mythe in stand houden dat Ajax met de beste spelers het beste systeem speelt. Maar Farioli is praktisch en speelt Werder Bremen voetbal met het middelmatige elftal dat hij heeft: eerste 65 minuten de tegenstander murw beuken, dan de jokers erin wisselen die er zo doorheen lopen. Dat lukte zondag ook weer, alleen hadden ze geen geluk in de afwerking met een aantal keren paal en lat
Ja of 2-2 of 6-0 of 0-4 je weet het niet hequote:Op dinsdag 29 april 2025 11:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat murw beuken viel ook wel mee, als Sparta bij rust 0-2 had gestaan was dat niet vreemd geweest.
6-0 en 0-4 was iets anders.quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja of 2-2 of 6-0 of 0-4 je weet het niet he
Van diens werk heeft ten Hag geprofiteerd.quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Marcel Keizer zie ik ook wel zitten.
Neem, en ook niet op.quote:
En dat hij het tweede opstelt tegen Frankfurt. Dat was ronduit bizar.quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:02 schreef Sabata het volgende:
[..]
Wat veel mensen steekt is simpelweg de manier van voetballen. Men wil nog steeds de mythe in stand houden dat Ajax met de beste spelers het beste systeem speelt. Maar Farioli is praktisch en speelt Werder Bremen voetbal met het middelmatige elftal dat hij heeft: eerste 65 minuten de tegenstander murw beuken, dan de jokers erin wisselen die er zo doorheen lopen. Dat lukte zondag ook weer, alleen hadden ze geen geluk in de afwerking met een aantal keren paal en lat
Dat was voornamelijk gênant eigenlijk. Dan maak je jezelf als grote club ineens heel klein.quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dat hij het tweede opstelt tegen Frankfurt. Dat was ronduit bizar.
Wat bedoel je ?quote:
‘Soms lees ik in de Nederlandse media dat we dit seizoen resultaat boven aantrekkelijk voetbal verkiezen’, zegt Farioli. ‘Wat is aantrekkelijk voetbal? Daar kunnen we denk ik wel drie of vier uur over discussiëren. Maar die bewering blijft voor mij absolutely crazy. Als er een manier bestond om alles te winnen, zou elke coach voor die optie kiezen.’quote:
Hij heeft dus duidelijk geen idee. Daar was ik al bang voor. Wieberen met die gast.quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
‘Soms lees ik in de Nederlandse media dat we dit seizoen resultaat boven aantrekkelijk voetbal verkiezen’, zegt Farioli. ‘Wat is aantrekkelijk voetbal? Daar kunnen we denk ik wel drie of vier uur over discussiëren. Maar die bewering blijft voor mij absolutely crazy. Als er een manier bestond om alles te winnen, zou elke coach voor die optie kiezen.’
Waarom heeft hij 'duidelijk geen idee'?quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft dus duidelijk geen idee. Daar was ik al bang voor. Wieberen met die gast.
Dat moet je aan de filosoof vragen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom heeft hij 'duidelijk geen idee'?
Kort........Hij begrijpt er geen reet van.quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jij stelt dat hij 'geen idee' heeft en dat 'hij moet wieberen'.
Jij bent aan het discussiëren met Tong.quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jij stelt dat hij 'geen idee' heeft en dat 'hij moet wieberen'.
Maar kun je ook uitleggen waarom je dat vindt?quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kort........Hij begrijpt er geen reet van.
Nee, zo filosofisch ben ik niet.quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar kun je ook uitleggen waarom je dat vindt?
Ajax is ook de enige grote club die zich klein kan gedragen. De rest is klein en doet groot. Dat is pas gênant.quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:52 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat was voornamelijk gênant eigenlijk. Dan maak je jezelf als grote club ineens heel klein.
En ja, kom maar door met die boze reacties.
Ja want in de Super League heb je wat te zoeken nu.. kom je aan met Brobbey en Gaaeiquote:Op dinsdag 29 april 2025 16:02 schreef Wotte het volgende:
Als je straks onverhoopt dat kampioenschap mist staan de fans van de andere 'grote' clubs straks weer te juichen terwijl ze zelf geen kampioen worden.
Tijd om je bij de Super League aan te sluiten laat ze lekker misgunnen in die kruideniers League.
Slechts om te duiden dat een club als Ajax te groot is voor de Eredivisie. De rest steelt alleen van Ajax. Is het geen geld dan wel de visie en ideeën.quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:05 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja want in de Super League heb je wat te zoeken nu.. kom je aan met Brobbey en Gaaei
Gaaei weer wat ballen zien aannemen en voorzetten . Dat is toch triest ?quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:05 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja want in de Super League heb je wat te zoeken nu.. kom je aan met Brobbey en Gaaei
Marcel Keizer die in de eerste wedstrijd van het seizoen va banque ging bij Heracles uit want "we hebben niets aan 1 punt" en vervolgens verloor.quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Marcel Keizer zie ik ook wel zitten.
dat tempo dat die ook naar een bal toeliep... was niet de enige trouwens maar godsamme wat traag en slecht was het.quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:08 schreef Houniet het volgende:
Gaaei, die was zo verschrikkelijk slecht weer. Geen bal geraakt. Waardeloze voorzetten.
En dan die uitstraling erbij van "het moet maar weer vandaag".
Het is niet aan de orde, maar dan heb je het wel over andere budgetten.quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:05 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Van zo'n speler kan ik nog wel begrijpen dat er druk op staat, maar van Berghuis, Traore, Brobbey, dat soort jongens absoluut niet.quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:59 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat tempo dat die ook naar een bal toeliep... was niet de enige trouwens maar godsamme wat traag en slecht was het.
Users die nu de naam van Keizer gaan roepen kunnen beter uitloggenquote:Op dinsdag 29 april 2025 16:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Marcel Keizer die in de eerste wedstrijd van het seizoen va banque ging bij Heracles uit want "we hebben niets aan 1 punt" en vervolgens verloor.
De verdediging onder Keizer lag vaker open dan de benen van een hoer op De Wallen.
Kamikaze Keizer moeten we echt niet willen
Zou het toch allemaal alleen maar in mijn neus stoppen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:42 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik zou niet wegzappen als user Wotte de analyses deed op ESPN.
Berghuis is zo verschrikkelijk slecht dat je z'n nieuwe contract het beste nu al gelijk zou moeten afkopen. Echt ongelofelijk, alleen omdat ie Farioli bevredigt speelt ie en krijgt ie een verlenging.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van zo'n speler kan ik nog wel begrijpen dat er druk op staat, maar van Berghuis, Traore, Brobbey, dat soort jongens absoluut niet.
Moker domme Sjonny.. vastquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:49 schreef Wotte het volgende:
Schijnt dat ras Ajacied Heitinga achter het succes van Slot in Liverpool zit aldus de telegraaf.
Je bent zo goed als je selectie.quote:
Best presterende hoofdcoach in de historie van Liverpoolquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:49 schreef Wotte het volgende:
Schijnt dat ras Ajacied Heitinga achter het succes van Slot in Liverpool zit aldus de telegraaf.
Die proberen hem nu al weer binnen te schrijven.quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:49 schreef Wotte het volgende:
Ja, net zoals Pepijn Linders volgens de berichten het genie bij Klopp was en vervolgens overal individueel is geflopt, ook nog in recordtempo. En Hedwiges Maduro bleek uiteindelijk ook niet zo'n succes op eigen benen vooralsnog.quote:Op woensdag 30 april 2025 10:38 schreef dimmak het volgende:
[..]
Die proberen hem nu al weer binnen te schrijven.
Vergeet Pusic en Schreuder niet.quote:Op woensdag 30 april 2025 12:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja, net zoals Pepijn Linders volgens de berichten het genie bij Klopp was en vervolgens overal individueel is geflopt, ook nog in recordtempo. En Hedwiges Maduro bleek uiteindelijk ook niet zo'n succes op eigen benen vooralsnog.
Oh jaquote:
Klopt, die haalde er wel het maximale uitquote:Op woensdag 30 april 2025 10:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Maurice Steijn ontslaan was ook zwaar overdreven.
Ohja het aliënhoofd.. man man manquote:
Hoeveel EC-1 CL heeft hij gewonnenquote:Op woensdag 30 april 2025 10:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Best presterende hoofdcoach in de historie van Liverpool
logisch, tenslotte hebben ze liever een domme Amsterdammer dan een buitenlandse coach (Tukkers of Italianen maakt niet uit)quote:Op woensdag 30 april 2025 10:38 schreef dimmak het volgende:
[..]
Die proberen hem nu al weer binnen te schrijven.
quote:Op woensdag 30 april 2025 14:46 schreef Wotte het volgende:
Je kan in principe een voetbalclub besturen door middel van het tegenovergestelde doen van wat de telegraaf suggereert.
Nee manquote:Op woensdag 30 april 2025 15:15 schreef William_Papadin het volgende:
Pikant onderwerp, moet Ajax op de rechtsbuiten positie niet gaan voor Bakayokokokoko, het gevallen toptalent van PSV?
Weinig pikants aan. Gewoon nee.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:15 schreef William_Papadin het volgende:
Pikant onderwerp, moet Ajax op de rechtsbuiten positie niet gaan voor Bakayokokokoko, het gevallen toptalent van PSV?
Nee, maar waarom zouden zij hem aan Ajax verkopen?quote:Op woensdag 30 april 2025 15:15 schreef William_Papadin het volgende:
Ja, goed idee!quote:Op woensdag 30 april 2025 15:15 schreef William_Papadin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huntelaar had één wedstrijd in het eerste daar. Ooijer en Rommedahl zijn best nuttig geweest voor transfervrije spelers.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:36 schreef TornadoDK het volgende:
Laten we aub ver wegblijven van psv troep, gaat nooit goed. Dikke mo, isi, bergwijn, dommedahl
Enige uitzondering die ik kan bedenken is huntelaar maar die speelde ook alleen in de jeugd volgens mij.
Rommedahl deed het toch wel aardig of nietquote:Op woensdag 30 april 2025 20:36 schreef TornadoDK het volgende:
Laten we aub ver wegblijven van psv troep, gaat nooit goed. Dikke mo, isi, bergwijn, dommedahl
Enige uitzondering die ik kan bedenken is huntelaar maar die speelde ook alleen in de jeugd volgens mij.
Deed het aardig, maar voor mij persoonlijk vooral omdat de verwachtingen ook erg laag waren.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:46 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Rommedahl deed het toch wel aardig of niet
Gewoon international.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:46 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Rommedahl deed het toch wel aardig of niet
Tsja er was financiele nood.. begreep het wel.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:53 schreef Solispolar het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)/blt8ad01fd10733c955
Doelman van het jaar in Frankrijk, maar gelukkig hebben jullie opa Pasveer behoudenWat een kapitaalvernietiging.
Dat zou ik zeker doen! Voor een miljoen of 25. Vandaag besteld morgen in huisquote:Op woensdag 30 april 2025 15:15 schreef William_Papadin het volgende:
Er zijn sowieso weinig issues, maar er was natuurlijk welgeteld 0,0 reden om Pasveer nota bene als enige doelman van dat gilde te behouden. Die Rulli (en die Duitser trouwens ook) waren echt niet minder en hadden nog wat transferwaarde.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:54 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tsja er was financiele nood.. begreep het wel.
Kan niet zeggen dat de keepers het issue zijn bij Ajax momenteel.
En werden daarom verkocht. Het is allemaal niet heel ingewikkeld.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:55 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Er zijn sowieso weinig issues, maar er was natuurlijk welgeteld 0,0 reden om Pasveer nota bene als enige doelman van dat gilde te behouden. Die Rulli (en die Duitser trouwens ook) waren echt niet minder en hadden nog wat transferwaarde.
Dat is wel kort door de bocht. Hato heeft ook transferwaarde maar die mocht ook blijven toch? Al je keepers wegdoen omdat ze transferwaarde hebben is niet logisch. En iedereen met ogen kon ook zien dat Pasveer niet uitgesproken beter was dan zowel Rulli als Ramaj dus ook dat is niet logisch.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En werden daarom verkocht. Het is allemaal niet heel ingewikkeld.
Ja laten we die keeperssituatie vergelijken met het grootste talent dat je hebtquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat is wel kort door de bocht. Hato heeft ook transferwaarde maar die mocht ook blijven toch? Al je keepers wegdoen omdat ze transferwaarde hebben is niet logisch. En iedereen met ogen kon ook zien dat Pasveer niet uitgesproken beter was dan zowel Rulli als Ramaj dus ook dat is niet logisch.
Dat je na dit seizoen als PSV'er nog over kapitaalvernietiging durft te praten.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:53 schreef Solispolar het volgende:
Doelman van het jaar in Frankrijk, maar gelukkig hebben jullie opa Pasveer behoudenWat een kapitaalvernietiging.
Ik snapte eerlijk gezegd ook niet waarom hij weg moest, prima keeper.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:53 schreef Solispolar het volgende:
4 miljoen per jaar, tja dan komt er een gelegenheid die je paktquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:49 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ik snapte eerlijk gezegd ook niet waarom hij weg moest, prima keeper.
Van Radio Rijnmond.quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
megafoon debiel moet stoppen
heel nederland ergert zich eraanquote:
Dan ben je er maar vanaf he. Maar een keer geen stress in het weekend is ook wel eens lekker.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:28 schreef manny het volgende:
Beetje saai wel. Beter was die wedstrijd tegen NEC nu meteen geweest (wat mij betreft dan)….
Vreemd dat hij vaak wel het hele stadion mee krijgt dan..quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
heel nederland ergert zich eraan
inclusief een groot deel van de ajax supporters die in de arena zitten
het is gewoon een schandaal dat het ajax bestuur hier niet tegen optreedt
ze durven blijkbaar niet
ze zijn bang voor deze man![]()
niet baas in eigen stadion
Het moet stoppen en wel per direct en anders regel ik dat het gaat stoppen....quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:23 schreef dimmak het volgende:
[..]
Vreemd dat hij vaak wel het hele stadion mee krijgt dan..
Laat Nederland zich lekker ergeren. Sfeertje is prima zo de laatste jaren.
Al ligt het er wel aan wie er op het hekje staan.
Praatjesmakerquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het moet stoppen en wel per direct en anders regel ik dat het gaat stoppen....
Ok pikquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het moet stoppen en wel per direct en anders regel ik dat het gaat stoppen....
Andere tijden, zullen we maar zeggen ik vind het ook onnodig want de emotie moet eigenlijk op het voetbal reageren, nu werken ze een soort van eigen programma af.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:40 schreef Bofjijff het volgende:
Je druk maken over iemand met een megafoon
Klopt als een zwerende vingerquote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Andere tijden, zullen we maar zeggen ik vind het ook onnodig want de emotie moet eigenlijk op het voetbal reageren, nu werken ze een soort van eigen programma af.
Maar tegenwoordig zijn de bijzaken hoofdzaken geworden, vuurwerk wordt ook steeds gekker, lichtshows en dat soort shit, als er maar zweer is.
Als je denkt dat het een foutje was, stel je me teleur.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt als een zwerende vinger
@:ggmm @:onlogisch
Ik vond het al niet bij je passen, mijn excusesquote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je denkt dat het een foutje was, stel je me teleur.
Het is gewoon vreselijk om aan te horen. Net als die Fuza dingen in Zuid-Afrika.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:40 schreef Bofjijff het volgende:
van mij hoeft het ook niet, maar lekker boeien als het er wel is.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is gewoon vreselijk om aan te horen. Net als die Fuza dingen in Zuid-Afrika.
Dat had ik niet verwacht van Feyenoordquote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het al niet bij je passen, mijn excuses
Maar dat dit soort gasten er eigenlijk alleen voor zichzelf en het instagramaccount zitten ben ik wel met je eens. Voor mij ook een reden om in de Kuip een ander vak op te zoeken, daar gaat het langzaam aan ook die kansloze ultrakant op.
Ik heb nooit last gehad van de Capo. Ik stoor mij meer er aan dat veel mensen maar stil blijven als Ajax gelijk staat of achter. Dan ben ik blij dat iemand nog een poging doet om het wat op te jutten. Geef je club eens wat energie in plaats van stil te kijken.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:40 schreef Bofjijff het volgende:
Dit is gewaagd.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind die megafoon mongool echt het treurigste van heel Ajax.
Klaas > de megafoon mongool.
als je op magische wijze kon worden teruggeteleporteerd naar de begindagen van de ArenA dan verlang je binnen 10 seconden terug naar wat meer geluid. De fameuze dagen van de vogelgeluiden.quote:Op zondag 4 mei 2025 09:42 schreef Document1 het volgende:
Ik vind de vergelijking met vuvuzelas wel een goede. Net zo irritant.
Je hoeft helemaal niet te juichen voor Feyenoord als je het zelf gewoon niet verknooitquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:46 schreef Simmertje het volgende:
Dan lees je dit topic door en dan besef je dat je moet JUICHEN voor feyenoord aanstaande zondag
Toch leuker om tijdens een thuiswedstrijd kampioen te wordenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:11 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal niet te juichen voor Feyenoord als je het zelf gewoon niet verknooit
Ik zing van harte I Will Survive mee, zondag.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch leuker om tijdens een thuiswedstrijd kampioen te worden
2010 all over again waar de goal van Wijnaldem tegen PSV in de arena met luid gejuich werd afgespeeld, al las ik hier hele andere dingen.
Het zou dan wel weer perfect bij het seizoen passen als het op een dode woensdagavond in Groningen gaat plaatsvinden.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zing van harte I Will Survive mee, zondag.
Alles om zondag kampioen te worden.
Zelfs FC Groningen-uit vertrouw ik niet helemaal. NEC en FC Twente-thuis kan je niet verliezen, verder (lol).quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zou dan wel weer perfect bij het seizoen passen als het op een dode woensdagavond in Groningen gaat plaatsvinden.
Mooi eiland madeira. Geniet ervan! En vergeet geen Poncha te drinken.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:33 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Helaas niet, zit op Madeira. Beter gaat een kroegje het daar uitzenden.
100.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zing van harte I Will Survive mee, zondag.
Alles om zondag kampioen te worden.
Ik zit aan de andere kant van de plas.quote:
Ik vind Psv een ontzettend veel lelijkere club dan Feyenoord, dus ik heb daar sowieso al geen problemen mee.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:46 schreef Simmertje het volgende:
Dan lees je dit topic door en dan besef je dat je moet JUICHEN voor feyenoord aanstaande zondag
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zondag nog meer mensen in de ArenAAmsterdam?
quote:
dan nog zelf winnen. Vertrouwen in maar het lijntje is wel dun zeg maarquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Feyenoord doet wat het moet doen, valt het wel mee toch?
dan is 3 keer gelijk ook genoeg, maar beter om het gewoon dezelfde dag af te makenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:27 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
[..]
dan nog zelf winnen. Vertrouwen in maar het lijntje is wel dun zeg maar
Daar ben ik niet zo zeker van. En dan nog, we moeten zelf ook nog punten pakken.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feyenoord zie ik niet winnen van dit PSV dus Ajax zal toch echt nog vol aan de bak moeten.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb echt de Graafschap uit feelings.quote:Op woensdag 7 mei 2025 09:37 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo zeker van. En dan nog, we moeten zelf ook nog punten pakken.
Daarnaast kunnen ze nog steeds de 3de plek verspelen aan Utrecht. Maar ik verwacht inderdaad eerder een gelijkspel en dat zou ook helemaal prima zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik denk persoonlijk ook niet dat Feyenoord wint, ook al is het hun laatste kans op een tweede plek natuurlijk.
Een verlies zaterdag kan dus inderdaad wel eens een hele dure worden.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:27 schreef Houniet het volgende:
Feyenoord moet wel CL halen vanwege die aankoop van Steijn.
Nou, dat heeft echt met één aankoop te maken ja.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:27 schreef Houniet het volgende:
Die gaan ook niet winnen van PSV. Ik denk dat zij terug naar Eindhoven gaan met een 1-3 of 1-4 overwinning.quote:Op woensdag 7 mei 2025 11:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mooie aanstellerij in dit topic. Niet zeggende dat Feyenoord het wel even gaat winnen, maar ze winnen dit seizoen godbetert van Bayern München / AC Milan / Benfica, en spelen 3-3 in Etihad.
Zit zeker iets in, maar PSV is in vorm en willen ook die CL plek verzekeren. Als PSV achterover gaat leunen en gokt op een punt kan het gunstig uitpakken voor Ajax.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:27 schreef Houniet het volgende:
Zeker, maar de overeenkomst tussen de drie is dat ze Feyenoord allemaal hebben onderschat, zelfs Milan dat nota bene de spits van Feyenoord over namquote:Op woensdag 7 mei 2025 11:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mooie aanstellerij in dit topic. Niet zeggende dat Feyenoord het wel even gaat winnen, maar ze winnen dit seizoen godbetert van Bayern München / AC Milan / Benfica, en spelen 3-3 in Etihad.
Ja, in een KO ronde van de CL onderschat je je tegenstander. Twee keer op rijquote:Op woensdag 7 mei 2025 12:36 schreef Sabata het volgende:
[..]
Zeker, maar de overeenkomst tussen de drie is dat ze Feyenoord allemaal hebben onderschat, zelfs Milan dat nota bene de spits van Feyenoord over nam
quote:Op woensdag 7 mei 2025 12:36 schreef Sabata het volgende:
[..]
Zeker, maar de overeenkomst tussen de drie is dat ze Feyenoord allemaal hebben onderschat, zelfs Milan dat nota bene de spits van Feyenoord over nam
Denk dat psv makelijk gaat winnen eigenijk. Feyenoord is echt heel erg slechtquote:Op woensdag 7 mei 2025 10:27 schreef Houniet het volgende:
Ik gun Feyenoord een faillissementquote:Op woensdag 7 mei 2025 12:50 schreef Simmertje het volgende:
Als feyenoord wint gun ik ze de 2de plek, als ze verliezen dan hoop ik dat ze 4de worden.
ben benieuwd. Bij feyenoord zit het wel mee met de potjes sinds rvp. Maar kwalitatief zou psv dik moeten winnen idd.quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Denk dat psv makelijk gaat winnen eigenijk. Feyenoord is echt heel erg slecht
Nouja is wel logisch toch. Heeft maar liefst 1/3e van Gimenez gekost! En dat geld van Wieffer en Geertruida is ook foetsie. En die 4 meloenen uit de CL zijn ook zomaar weg.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, dat heeft echt met één aankoop te maken ja.
De spelers staan zondag met het mes tussen de tanden op het veldquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:18 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nouja is wel logisch toch. Heeft maar liefst 1/3e van Gimenez gekost! En dat geld van Wieffer en Geertruida is ook foetsie. En die 4 meloenen uit de CL zijn ook zomaar weg.
Nou, dat doet er dan eigenlijk behoorlijk toe.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:37 schreef Schanulleke het volgende:
Is dit het Ajax-topic?
Ajax wint natuurlijk gewoon van NEC komende zondag. Het resultaat in de calimeroclash doet er verder niet toe.
Zeker, ik heb het liever zo snel als mogelijk geregeld.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, dat doet er dan eigenlijk behoorlijk toe.
Nou vooruit. Hup Feyenoord.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
juichen voor je aartsrivaalquote:Op woensdag 7 mei 2025 23:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nou vooruit. Hup Feyenoord.
Daarna weer hup naar het insolventieregister. Hopelijk.
Niemand twijfelde eraan dat die subtop Spanje wel aan kon. Dat is ook zijn niveau. Net als Conference League en schitteren tegen de Vitoria de Guimaraesen van de wereld. Alhoewel 4 goals in 13 competitiewedstrijden nog steeds niet geweldig is.quote:Op donderdag 8 mei 2025 02:25 schreef Wotte het volgende:
[ x ]
Antony toont maar weer eens aan dat veel users binnen VBL er geen kijk op hebben.
Eigenlijk was die 100 mio een koopje.quote:Op donderdag 8 mei 2025 02:25 schreef Wotte het volgende:
[ x ]
Antony toont maar weer eens aan dat veel users binnen VBL er geen kijk op hebben.
Betere statistieken dan die wereldspits die naar milan gingquote:Op donderdag 8 mei 2025 08:03 schreef CR7 het volgende:
[..]
Niemand twijfelde eraan dat die subtop Spanje wel aan kon. Dat is ook zijn niveau. Net als Conference League en schitteren tegen de Vitoria de Guimaraesen van de wereld. Alhoewel 4 goals in 13 competitiewedstrijden nog steeds niet geweldig is.
Deze komt nog wel bij een Barcelona of Real Madrid te spelen hoor. Dat ziet iedereen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 09:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Eigenlijk was die 100 mio een koopje.
Degenen die Antony al hadden afgeschreven hebben de afgelopen pakweg 10 jaar onder een steen geleefd, want zo lang is Manchester United al bezig met alles en iedereen die daar passeert kapot te maken.quote:Op donderdag 8 mei 2025 02:25 schreef Wotte het volgende:
[ x ]
6 g/a in 1200 minuten is inderdaad beter dan de 5 g/a in 624 minuten van Gimenez.quote:Op donderdag 8 mei 2025 09:19 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Betere statistieken dan die wereldspits die naar milan ging
quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:34 schreef CR7 het volgende:
[..]
6 g/a in 1200 minuten is inderdaad beter dan de 5 g/a in 624 minuten van Gimenez.
Laten we eerlijk zijn. Los van hun posities is Paixao een veel betere speler dan Antony.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:46 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Mooi verzonnen statistieken ook en dan de Gimenez vergelijking maar eindigen met Paixao.
Puur en alleen de competitie wel ja maar dan nog, spits vergelijken met een buitenspeler.quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
"Ja maar ik bedoel dat..."
Ohja want ik begon de vergelijking.quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:52 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Puur en alleen de competitie wel ja maar dan nog, spits vergelijken met een buitenspeler.
Maar dat was de reden waarom je eindigde met Paixao.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:34 schreef CR7 het volgende:
[..]
6 g/a in 1200 minuten is inderdaad beter dan de 5 g/a in 624 minuten van Gimenez.
Laten we eerlijk zijn. Los van hun posities is Paixao een veel betere speler dan Antony.
Had het beter kunnen houden bij lachen om je stelling dat Paxiao veel beter zou zijn want heb mij inmiddels flink klem geluld.quote:
Donder op met die kakkerlakken.. dit is het Ajax-topicquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
"Ja maar ik bedoel dat..."
Inb4 goals uit de Confetti League.
NEC voetbalt altijd goed tegen de top. Ze missen 5 basisspelers zondag dus dat is gunstig.quote:
Als we niet van nec kunnen winnen dan…..quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
NEC voetbalt altijd goed tegen de top. Ze missen 5 basisspelers zondag dus dat is gunstig.
Maar ik ben er niet gerust op.
Nog nooit in de gehele clubhistorie gewonnen in Eindhoven of Amsterdam en wonnen 15 jaar geleden voor het laatst in de Kuip.quote:
feyenoord zowel uit als thuis gelijk, psv daar 3-3 en thuis dankzij eem rode kaart 2-0 zie ik dus kennelijk gewoon taai.quote:
'PSV daar 3-3' is natuurlijk scorebordjournalistiek van jewelste.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:11 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
feyenoord zowel uit als thuis gelijk, psv daar 3-3 en thuis dankzij eem rode kaart 2-0 zie ik dus kennelijk gewoon taai.
Maar we gaan het zien, toch wel vertrouwen in
Dankzij een rode kaartquote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
'PSV daar 3-3' is natuurlijk scorebordjournalistiek van jewelste.
dat zal best, maar maakt het niet opeens een ander resultaat. Je krijgt er 3 tegen geeft niet aan dat het een makkelijk potje was.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
'PSV daar 3-3' is natuurlijk scorebordjournalistiek van jewelste.
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:32 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat zal best, maar maakt het niet opeens een ander resultaat. Je krijgt er 3 tegen geeft niet aan dat het een makkelijk potje was.
als jij je daardoor beter voeltquote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..].
Het enige wat NEC terug in de wedstrijd bracht, was een dronken Flamingo op de valreep van officiële speeltijd. Waar in 99 van de 100 gevallen niets zou gebeuren. Puur toeval.
Het gaat om jouw post, niet om mij.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:35 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
als jij je daardoor beter voeltdan gaan we met 8-0 winnen, wat jij wilt.
Godts - Weghorst - Traoréquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Einde seizoen Edvardsen, zegt Farioli.
Brobbey onzeker voor zondag.
Welnee. Ajax heeft het allemaal in eigen hand. Als ze zondag gewoon winnen dan pakken ze het kampioenschap sowieso wel. Maar idd, als psv morst dan wel eerder.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gewoon dacht ik de laatste 2 wedstrijden ook, maar net nu ik een beetje gewend was aan dat moeizame wedstrijden toch winnend afsluiten zit de klad er een beetje in, ik kijk zondag wel relaxter als Feyenoord die 3 punten pakt.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:08 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Welnee. Ajax heeft het allemaal in eigen hand. Als ze zondag gewoon winnen dan pakken ze het kampioenschap sowieso wel. Maar idd, als psv morst dan wel eerder.
Ik moet meer om PSV lachen, die hebben het meer op geblesseerde ouderen dan dat ze een talent opstellen.quote:
Ja, een aantal spelers waar ze al jaren hoog over opgeven, maar die kennelijk er geen kloot van kunnen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik moet meer om PSV lachen, die hebben het meer op geblesseerde ouderen dan dat ze een talent opstellen.
Vooral die periode voor de winterstop toen ze alles makkelijk wonnen was een uitgelezen periode om wat jeugd de kans te geven om in te vallen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, een aantal spelers waar ze al jaren hoog over opgeven, maar die kennelijk er geen kloot van kunnen.
Dan was je zo ongeveer de enige in Nederland die dacht dat Ajax wel even de uitwedstrijd bij Utrecht zou winnen. Echt geen idee waar dat optimisme op gebaseerd was.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat gewoon dacht ik de laatste 2 wedstrijden ook, maar net nu ik een beetje gewend was aan dat moeizame wedstrijden toch winnend afsluiten zit de klad er een beetje in, ik kijk zondag wel relaxter als Feyenoord die 3 punten pakt.
In ieder geval winnen vandaag en niet te veel bezig zijn met andere duels.quote:
Goeie, ik heb het aangepast. Verder ben ik erg blij dat je eindelijk mijn posts weer eens leestquote:
Meestal scan ik ze. Meer dan 3 zinnen = skip.quote:Op zondag 11 mei 2025 00:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Goeie, ik heb het aangepast. Verder ben ik erg blij dat je eindelijk mijn posts weer eens leest
beter zoquote:Op zondag 11 mei 2025 07:52 schreef William_Papadin het volgende:
Hopelijk pakt Feyenoord een punt 3 punten en wint Ajax
Uiteindelijk is ieder resultaat goed, bij een gelijkspel of als PSV wint heb je CL binnen, wint Feyenoord dan het kampioenschap nagenoeg, dat laatste heeft uiteraard mijn voorkeur.quote:Op zondag 11 mei 2025 07:52 schreef William_Papadin het volgende:
Hopelijk pakt Feyenoord een punt en wint Ajax
Speelminuten voor 40+ers dit seizoen:quote:
Ajax staat vier punten he. In dat laatste scenario wordt je vandaag kampioen.quote:Op zondag 11 mei 2025 08:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteindelijk is ieder resultaat goed, bij een gelijkspel of als PSV wint heb je CL binnen, wint Feyenoord dan het kampioenschap nagenoeg, dat laatste heeft uiteraard mijn voorkeur.
Zeker, dat is het beste, maar bij een ander resultaat daar, ben je al zeker van CL en dat is ook heel wat waard.quote:Op zondag 11 mei 2025 08:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ajax staat vier punten he. In dat laatste scenario wordt je vandaag kampioen.
@GGMM en @onlogisch zijn het hier mee eensquote:Op zondag 11 mei 2025 08:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ajax staat vier punten he. In dat laatste scenario wordt je vandaag kampioen.
Laten we het hopen, maar ik reken nergens meer opquote:
Ik vrees dat PSV simpel wint eigenlijk. Belangrijkste is dat we zelf winnen en dan zien we het wel.quote:Op zondag 11 mei 2025 11:22 schreef Black-Death het volgende:
Ik denk niet dat we vandaag kampioen worden.
Precies. Fey zal zich als makke lammetjes naar de slachtbank laten leiden.quote:Op zondag 11 mei 2025 11:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik vrees dat PSV simpel wint eigenlijk. Belangrijkste is dat we zelf winnen en dan zien we het wel.
Die spelen nog voor plek 2/3, lijkt me niet.quote:Op zondag 11 mei 2025 12:30 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Precies. Fey zal zich als makke lammetjes naar de slachtbank laten leiden.
Bij de supporters zal dat debiele sentiment ongetwijfeld leven, maar de spelers van Feyenoord zullen toch echt wel gewoon een topper willen winnen en voorronde CL veilig willen stellen?quote:Op zondag 11 mei 2025 12:30 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Precies. Fey zal zich als makke lammetjes naar de slachtbank laten leiden.
Bij winst je kans op directe kwalificatie CL behouden of bij verlies de voorronde CL misschien wel mislopen. Lijkt me niet zo lastig. Ik ken ook geen fan die anders wil.quote:Op zondag 11 mei 2025 13:23 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Bij de supporters zal dat debiele sentiment ongetwijfeld leven, maar de spelers van Feyenoord zullen toch echt wel gewoon een topper willen winnen en voorronde CL veilig willen stellen?
Lekker roepen zonder enig benul.quote:Op zondag 11 mei 2025 13:23 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Bij de supporters zal dat debiele sentiment ongetwijfeld leven
Kijk eens op een gemiddeld Feyenoord forum, recentelijk nog gepost hierquote:Op zondag 11 mei 2025 13:50 schreef Document1 het volgende:
Ik ken geen een Feyenoorder die wil verliezen. Dat sentiment altijd.
Stonden ze destijds niet in de fontein te dansen toen Ajax EL finale verloorquote:Op zondag 11 mei 2025 13:50 schreef Document1 het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 11 mei 2025 13:50 schreef Document1 het volgende:
Ik ook niet.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo fan van De Telegraaf eigenlijk.
Gelukkig zijn het niet de spelers op het veld.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar die zullen geen acteurs ingehuurd hebben voor dit filmpje
Kijk eens dt fout hihihihihihihihihihiquote:Op zondag 11 mei 2025 11:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
@:ggmm en @:onlogisch zijn het hier mee eens
Jaquote:Op zondag 11 mei 2025 14:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kijk eens dt fout hihihihihihihihihihi
Worden jullie niet eens moe van die rubriek.
Ik gun niemand wat behalve ajaxquote:Op zondag 11 mei 2025 14:54 schreef Simmertje het volgende:
Nogmaals, ik gun Feyenoord de 2de plek als ze vandaag winnen.
2-1 in de laatste minuut wegens een makkelijk gegeven strafschopquote:Op zondag 11 mei 2025 14:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat was dan het perfecte scenario?
Kan ook de 3-2 zijn met Makkelie als scheidsquote:Op zondag 11 mei 2025 15:13 schreef Dven het volgende:
[..]
2-1 in de laatste minuut wegens een makkelijk gegeven strafschop
Nooit geen geld.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:25 schreef Simmertje het volgende:
Groetjes uit Madeira trouwens. Geen enkele feyenoorder in de kroeg. Zegt genoeg over de club.
Ideaal is dit, Feyenoord staat voor en uiteraard (hopelijk) straks winnen van PSV.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat was dan het perfecte scenario?
Ze trekken dit wel over de streep hoorquote:Op zondag 11 mei 2025 15:27 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ideaal is dit, Feyenoord staat voor en uiteraard (hopelijk) straks winnen van PSV.
Moet wel zeggen, laatste vijf tot 10 minuten van de eerste helft werd PSV steeds sterker. Dan zie je dat Feyenoord eerste 20 minuten echt met krachten heeft gesmeten en er toch wat vermoeidheid komt richting rust. Die rust kwam in elk geval niet te vroeg.
Ben benieuwd naar de tweede helft, als hadj musa wat vaker het grote plaatje zag kon het al 3-0 staan.
HMm Berghuis, hopelijk kan hij weer eens een goede pot spelen. Viel mij afgelopen paar wedstrijden vies tegen.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:28 schreef T3hTommay het volgende:
Opstelling Ajax: Pasveer; Gaaei, Rugani, Sutalo, Hato; Henderson, Taylor, Klaassen; Berghuis, Weghorst, Traoré.
gefeliciteerd met je woningquote:Op zondag 11 mei 2025 15:33 schreef Wertha het volgende:
Kan een mooie dag worden.
Koopcontract getekend en wellicht straks de landstitel voor Ajax!
ja dat is jammer ik had Wijndal een kans gegeven, verdedigend wat minder maar beter voor de opbouw.quote:
Half jaartje wachten kan de range rover in de bestelling van de overwaarde. Gefeliciteerd!quote:Op zondag 11 mei 2025 15:33 schreef Wertha het volgende:
Kan een mooie dag worden.
Koopcontract getekend en wellicht straks de landstitel voor Ajax!
Ik weet het nog zo net niet. Nu 2-1, kan zomaar een implosie aan de kant van Feyenoord betekenen.quote:
Zolang het maar puntverlies isquote:Op zondag 11 mei 2025 15:46 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ik weet het nog zo net niet. Nu 2-1, kan zomaar een implosie aan de kant van Feyenoord betekenen.
Want tweede worden is niet belangrijk?quote:Op zondag 11 mei 2025 15:54 schreef TornadoDK het volgende:
Ze hebben de tussenstand in Enschede gezien en laten het lekker lopen nu
Zie daar de beginnende onervaren trainer die bang is om in te grijpen.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:02 schreef LethalNinja het volgende:
Persie moet wisselen middenveld wordt overlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |