Ik vreet nu gewoon soepstengels als chips, stuk goedkoper en nog gezonder ook.quote:Op zondag 27 april 2025 17:20 schreef Harvest89 het volgende:
Gewoon lekker huismerk bolognese chippies eten.
Dat is alleen voor echte waaghalzen en zo ver durf ik nog niet te gaan.quote:Op zondag 27 april 2025 17:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik vreet nu gewoon soepstengels als chips, stuk goedkoper en nog gezonder ook.
Ook in DE krijg ik ze niet goedkoper gevonden, maar je mag best helpen zoeken.quote:Op zondag 27 april 2025 17:42 schreef Metalfrost het volgende:
gewoon site:de in google intypen en per postorder uit duitsland halen
Da's tenminste nog echte chips i.p.v één of ander wazig laf zoutje op aardappelbasis waarbij de smaak alleen maar aan de buitenkant zit..quote:Op zondag 27 april 2025 17:20 schreef Harvest89 het volgende:
Gewoon lekker huismerk bolognese chippies eten.
Ik proef geen verschil met de groene Croky dus gewoon lekker besparen.quote:Op zondag 27 april 2025 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's tenminste nog echte chips i.p.v één of ander wazig laf zoutje op aardappelbasis waarbij de smaak alleen maar aan de buitenkant zit..
Ik vreet meestal huismerk paprika chips.quote:Op zondag 27 april 2025 18:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik proef geen verschil met de groene Croky dus gewoon lekker besparen.
In Duitsland in de aanbieding bij de Nettoquote:Op zondag 27 april 2025 17:52 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ook in DE krijg ik ze niet goedkoper gevonden, maar je mag best helpen zoeken.
Maar die verzenden niet, en komen nog verzendkosten dus je moet behoorlijk wat bestellen om dat terug te verdienen. Alsnog geen euro per bus.quote:Op zondag 27 april 2025 19:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
In Duitsland in de aanbieding bij de Netto
1,50 per bus als je er 3 haalt.
[ afbeelding ]
En dan ook nog een lading jerrycans meenemen voor de goedkope benzinequote:Op maandag 28 april 2025 12:38 schreef Regilio_ het volgende:
Wat is er niet duur geworden dan?
Wel typisch dat in zowel België als Duitsland boodschappen goedkoper zijn. Zag laatst een serieuze berekening ergens dat als je met de auto vanuit Utrecht(!) je weekboodschappen bij de oosterburen doet je nķg goedkoper uit bent dan in Nederland.
Denken dat die chipsen helemaal uit Amerika komen, was het maar waarquote:Op maandag 28 april 2025 18:44 schreef Näsenbar het volgende:
Chips uit de Verenigde Staten eten
Ontvang je ook nog steeds hulp vanuit het Marshallplan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |