quote:Op zondag 27 april 2025 17:03 schreef Kloit het volgende:
[..]
Evenepoel vandaag niet de sterkste, wel de meest onbaatzuchtige.
Lekker spreiden als er meerdere koersen op een dag zijn.quote:Op zondag 27 april 2025 17:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niks mis met wielrennen kijken met het bord op schoot. Wat mij betreft mag er, zeker in de werkweek, laat worden gefinisht.
Remco van Nazarethquote:Op zondag 27 april 2025 17:03 schreef Kloit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 april 2025 17:03 schreef Kloit het volgende:
[..]
Waarom ongeloofwaardig?quote:Op zondag 27 april 2025 17:04 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik walg er van dat in de media nu alle credits van de prestaties van Puck naar de altijd ongeloofwaardige alien Van Vleuten gaan.
Zo raar zou dat toch niet zijn. Als je de Strade kunt winnen, andere klassiekers kunt winnen en podium rijdt in Tour en Giro moet je hier ook mee kunnen doen.quote:Op zondag 27 april 2025 17:03 schreef Faraday01 het volgende:
Denken ze echt dat Kopecky hier gaat winnen?
Heeft hiernaar gepiekt, aldus Ine!quote:Op zondag 27 april 2025 17:03 schreef Faraday01 het volgende:
Denken ze echt dat Kopecky hier gaat winnen?
Ik geloof niet in de transformatie van middelmaat naar alien met enkel de aanpak “keihard trainen met Louis Delahaye“.quote:
Als de rest niets doet zoals nu, kan het wel maar ze lijkt dit voorjaar toch wat minder goedquote:Op zondag 27 april 2025 17:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zo raar zou dat toch niet zijn. Als je de Strade kunt winnen, andere klassiekers kunt winnen en podium rijdt in Tour en Giro moet je hier ook mee kunnen doen.
Het zegt m.i. vooral veel over de de totale abominatie die vrouwenwielrennen toentertijd was. En eigenlijk ook nog steeds is.quote:Op zondag 27 april 2025 17:07 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik geloof niet in de transformatie van middelmaat naar alien met enkel de aanpak “keihard trainen met Louis Delahaye“.
Prima tijd welquote:Op zondag 27 april 2025 17:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Finish om 18:15 ofzo, wie verzint dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |