Ik kan wel lief zijn maar ook zeker niet. Je kent mij niet in het echt.quote:Op zondag 27 april 2025 12:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je toch nog steeds lief zijn?
Nee, die ene keer is niet heel representatief neequote:Op zondag 27 april 2025 12:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan wel lief zijn maar ook zeker niet. Je kent mij niet in het echt.
en dan?quote:Op zondag 27 april 2025 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Whoop whoop nog maar 9 nachtjes slapen
Your mileage may vary!quote:Op zondag 27 april 2025 12:38 schreef Nattekat het volgende:
Paiq klinkt best interessant, misschien ook maar eens aan beginnen
Alleen de betaalde opties vond ik enigszins de moeite waard. Ben je gelijk de meeste low life's kwijt.quote:
Hier geloof ik je ook wel weer in ja.quote:Op zondag 27 april 2025 12:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen de betaalde opties vond ik enigszins de moeite waard. Ben je gelijk de meeste low life's kwijt.
Je wil zeggen dat ik daar minder concurrentie van low life's heb?quote:Op zondag 27 april 2025 12:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen de betaalde opties vond ik enigszins de moeite waard. Ben je gelijk de meeste low life's kwijt.
Ik denk dat ze haar FOK!penis bedoeltquote:Op zondag 27 april 2025 12:45 schreef Nattekat het volgende:
Haar lengte:
30cm groter
Zouden vrouwen van 2,20m bestaan?
Op Paiq en OkCupid ben ik de meeste verdorven mannen tegengekomen die me eigenlijk hebben zien afzien van het hele datingapp gebeuren.quote:Op zondag 27 april 2025 12:38 schreef Nattekat het volgende:
Paiq klinkt best interessant, misschien ook maar eens aan beginnen
Een TV-programma.quote:Op zondag 27 april 2025 12:27 schreef Nattekat het volgende:
Tijd voor een tv-programma 'introvert zoekt introvert'
Want dat is het ook gewoon.
quote:Op zondag 27 april 2025 12:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Op Paiq en OkCupid ben ik de meeste verdorven mannen tegengekomen die me eigenlijk hebben zien afzien van het hele datingapp gebeuren.
Maar you do you.
Een gratis huis in deze economie? Sign me up.quote:Op zondag 27 april 2025 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat ze beter gewoon een introvert kunnen koppelen aan iemand en gewoon zeggen: hier heb je een huis. Succes ermee
en als de introvert al een huis heeft?quote:Op zondag 27 april 2025 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat ze beter gewoon een introvert kunnen koppelen aan iemand en gewoon zeggen: hier heb je een huis. Succes ermee
een leefkelder, een leefzolderquote:Op zondag 27 april 2025 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Die gaat dan naar een ander koppel.quote:Op zondag 27 april 2025 12:50 schreef mschol het volgende:
[..]
en als de introvert al een huis heeft?
Is alleen voor mensen die zich opgeven voor het programmaquote:Op zondag 27 april 2025 12:50 schreef mschol het volgende:
[..]
en als de introvert al een huis heeft?
Bedoel je niet FOK!stok?quote:Op zondag 27 april 2025 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat ze haar FOK!penis bedoelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |