abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217474988

In het diepste geheim hebben 25 bekende Nederlandse artiesten weken getraind om hun debuut te maken als drag queen in het nieuwe seizoen van Make Up Your Mind. Aan het publiek en het panel de taak te achterhalen wie achter deze extravagante diva's schuilgaan.

De hoge hakken, valse wimpers en extravagante kostuums hangen weer klaar. Make Up Your Mind keert terug voor een derde reeks waarin alles draait om de vraag welke bekende Nederlandse artiest schuilgaat achter het perfect gestileerde gelaat van een drag queen.
Make Up Your Mind

De afgelopen weken hebben 25 BN'ers zich in het diepste geheim voorbereid om hun debuut te maken op de catwalk van het programma. Teamcaptains Fred van Leer en Nikkie de Jager proberen met bekende gasten op basis van hints te ontdekken wie ze voor zich hebben.

Wie kijkt ook?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 26 april 2025 @ 21:59:52 #2
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_217475012
even de twee uit de TT gehaald aangezien het topic 3 al is en gewoon wordt hergebruikt :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_217475017
Humberto is ook echt wel een hele mooie Drag..
pi_217475046
Royce de Vries is de mystery queen.. hoe mooi is dat _O_
pi_217475064
Dat was het weer.. was weer een top seizoen ^O^

Tot de volgende :W
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 26 april 2025 @ 22:09:03 #6
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_217475084
Humberto _O_
pi_217475386
Humberto Tan én Wendy van Dijk haalde ik er allebei niet uit _O_

En Giel Beelen is nog nooit zo knap geweest :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_217481840
Was er nou een kleine edit bij Envy toen ze moest kiezen tussen Marga Brult en Pam? Ik hoorde Envy zeggen: "ik ga voor de queen die alles met zoveel detail wist neer te zetten". De laatste woorden leken opnieuw ingesproken.
Doet verder niets aan het programma hoor maar het viel me even op.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 27 april 2025 @ 18:57:20 #9
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_217481867
quote:
11s.gif Op zondag 27 april 2025 18:53 schreef NailQueen het volgende:
Was er nou een kleine edit bij Envy toen ze moest kiezen tussen Marga Brult en Pam? Ik hoorde Envy zeggen: "ik ga voor de queen die alles met zoveel detail wist neer te zetten". De laatste woorden leken opnieuw ingesproken.
Doet verder niets aan het programma hoor maar het viel me even op.
het klinkt inderdaad of dat niet als 1 zin is uitgesproken.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 28 april 2025 @ 08:35:48 #10
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_217484543
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 22:03 schreef lojanda het volgende:
Royce de Vries is de mystery queen.. hoe mooi is dat _O_
Ik dacht echt "deze queen heeft er ZO geen zin in!", maar toen bekend werd wie het was snapte ik dat t ook wel wt dubbel was qua gevoel natuurlijk.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_217484760
Ik had even niet meer meegelezen hier en ik zag Humberto Tan en Giel Beelen dan ook echt totaal niet aankomen, ik was net zo verrast als de jury zeg maar :D :o

Wendy van Dijk zag ik wel, ik wist ook dat ze danseres was geweest, dus dat verklaarde wel waarom ze zo goed was! Jon van Eerd was ook duidelijk, ik had alleen zijn naam dus verkeerd (ik had Arjan Ederveen in mijn hoofd, maar ik zag wel Jon van Eerd voor me, dus toen hij onthuld werd was ik alsnog een beetje verbaasd, maar meer dat de naam in mijn hoofd niet klopte :D)

Humberto en Wendy waren imo evengoed, dus dat Humberto als man heeft gewonnen snap ik ergens wel. Allebei supergoed gedaan in ieder geval! O+

Zal hierna wel weer afkicken worden, ga dit programma echt missen, maar gelukkig over twee weken nog wel een songfestival aflevering *O* *O* *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')