Man man man, er is altijd weer een rotte appelquote:Vrijmarkt bezoeker sloopt beeld na aankoop: “Had toch betaald, of niet dan?”
Amstelveen – Grote consternatie zaterdagmiddag op de jaarlijkse Vrijmarkt in het Broersepark. Een bezoeker zorgde voor opschudding door na de aankoop van een oud beeldje ter waarde van 50 eurocent het object direct op de grond te gooien en er enthousiast op los te stampen.
Volgens omstanders gooide de koper nonchalant twee muntjes naar de verkoper, een lokale hobbyist met een zwak voor porseleinen prullaria. Nog voordat de verbijsterde man "bedankt voor uw aankoop" kon zeggen, begon de nieuwe eigenaar het beeldje onder luid gelach te vermorzelen.
“Ja hallo, ik had ervoor betaald hè,” verdedigde de man zich terwijl hij zijn rechtervoet nog eens demonstratief op de scherven plantte. “Dan mag ik ermee doen wat ik wil. Vrijheid, blijheid!”
De verkoper reageerde aangeslagen: “Het was een erfstuk van mijn oma... denk ik... of nou ja, het stond gewoon al dertig jaar in de gang. Toch pijnlijk om het zo te zien eindigen.”
De gemeente overweegt nu een "niet stampen"-bordje op te hangen bij de vrijmarktplaatsen volgend jaar.
Zeker, like gegeven omdat ik het vermakelijk vond.quote:
Één van 20 en één van 30 cent!quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:18 schreef YoopY het volgende:
Hoe is twee muntjes 50 cent.
Verzonnen topic. Man man man.
AI nep meuk, de site werkt niet eensquote:Op zaterdag 26 april 2025 19:01 schreef Mikeytt het volgende:
www.nieuwsflits24.nl/rommelmarkt-incident-beeldje
[..]
Man man man, er is altijd weer een rotte appel
Het verhaal uit de OP blijkt dus exact overeen te komen (zelfs de prijs van 50 cent van het beeldje) met die specifieke post.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:30 schreef marc0871 het volgende:
Hoe ga je ermee om als ze een beeldje voor 50 cent bij je kopen, het geld naar je toe smijten, het beeldje op de grond leggen en er dan op gaan stampen?
En als je er dan wat van zegt, dat ze dan gaan zeggen van, ja, maar ik heb er toch voor betaald?
Ken je FOK!historie.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:30 schreef Tengano het volgende:
Geen bron vermeld in de OP. Wss gewoon fake nieuws omdat dit fictieve idee in een ander (mijn) topic ook al werd voorgesteld:
[..]
Het verhaal uit de OP blijkt dus exact overeen te komen (zelfs de prijs van 50 cent van het beeldje) met die specifieke post.
quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:30 schreef Tengano het volgende:
Geen bron vermeld in de OP. Wss gewoon fake nieuws omdat dit fictieve idee in een ander (mijn) topic ook al werd voorgesteld:
[..]
Het verhaal uit de OP blijkt dus exact overeen te komen (zelfs de prijs van 50 cent van het beeldje) met die specifieke post.
Voor onze frisse jeugd is dit natuurlijk helemaal nieuw. Dat de geschiedenis zich altijd herhaalt weten zij niet en dat is begrijpelijk. De originele OP van +- 30 jaar geleden is vermoedelijk niets eens meer aanwezig...quote:
Met dank aan Mister_Puke.quote:Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.
Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Fok! humor was toen blijkbaar ook al lauwe pis.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:50 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Voor onze frisse jeugd is dit natuurlijk helemaal nieuw. Dat de geschiedenis zich altijd herhaalt weten zij niet en dat is begrijpelijk. De originele OP van +- 30 jaar geleden is vermoedelijk niets eens meer aanwezig...
O ja hier is ie toch... 23 jaar oud.
ONZ / leuke (matige) grap op een rommelmarkt
Legendarisch is ie wel.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:55 schreef Tengano het volgende:
[..]
Fok! humor was toen blijkbaar ook al lauwe pis.
quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:30 schreef Tengano het volgende:
[..]
Meh, niet zo moeilijk, hoor.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:30 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het is en blijft een dijenkletser voor de minder begaafden onder ons.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:11 schreef marretak het volgende:
[..]
Voor 14 jarigen is het juist weer nieuw welicht?
Superioriteitsgevoel, bohquote:Op zaterdag 26 april 2025 21:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het is en blijft een dijenkletser voor de minder begaafden onder ons.
Het herposten op dezelfde manier niet echt, maar ik vind het wel geinig als er een kleine twist aan wordt gegeven, zoals nu met een fictief nieuwsberichtquote:Op zaterdag 26 april 2025 21:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Geef toe, deze ‘grap’ is niet nieuw. Kun jij er nog stééds om lachen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |