Ja dacht alquote:Op maandag 28 april 2025 13:53 schreef rival het volgende:
[..]
ff geduld hebben hij heeft nu geen stroom
Yeps. En we hebben idd geen stroom.quote:
Zit je nu je kostbare telefoonbatterij te verspillen aan Fok, als een echte Fokker?quote:Op maandag 28 april 2025 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yeps. En we hebben idd geen stroom.
Delen van een land kan ik nog begrijpen, maar een heel fucking land in het geval van Spanje.quote:Op maandag 28 april 2025 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoals het hoort, toch?quote:Op maandag 28 april 2025 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit je nu je kostbare telefoonbatterij te verspillen aan Fok, als een echte Fokker?
Portugal, Spanje, delen van Frankrijk. Telefoonnetwerk ligt ook gedeeltelijk plat.quote:Op maandag 28 april 2025 14:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Delen van een land kan ik nog begrijpen, maar een heel fucking land in het geval van Spanje.
Je was okay.quote:Op maandag 28 april 2025 14:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Portugal, Spanje, delen van Frankrijk. Telefoonnetwerk ligt ook gedeeltelijk plat.
Derde wereldlandquote:Op maandag 28 april 2025 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kaasbondage?quote:Op maandag 28 april 2025 09:28 schreef Debsterr het volgende:
Fijn wel dat kaas zo'n bonding onderwerp is. Het smelt zo samen!
Snotverquote:
De echte sadisten gebruiken dan Danish Blue en de beginnelingen Mozarella? Of hoe moet ik dat voor me zien?quote:
Oh dacht dat je me geblokt hadquote:Op maandag 28 april 2025 14:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Portugal, Spanje, delen van Frankrijk. Telefoonnetwerk ligt ook gedeeltelijk plat.
Beginners gewoon jonge 30+ toch?quote:Op maandag 28 april 2025 14:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De echte sadisten gebruiken dan Danish Blue en de beginnelingen Mozarella? Of hoe moet ik dat voor me zien?
Babybelballgag.quote:Op maandag 28 april 2025 14:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De echte sadisten gebruiken dan Danish Blue en de beginnelingen Mozarella? Of hoe moet ik dat voor me zien?
quote:Op maandag 28 april 2025 14:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Babybelballgag.
Cheestring shibari.
RIP aan je nabestaanden.quote:Op maandag 28 april 2025 14:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee johquote:Op maandag 28 april 2025 14:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oh dacht dat je me geblokt had
Nuquote:Op maandag 28 april 2025 14:52 schreef Barbusse het volgende:
Wanneer zullen de plunderingen hier beginnen denken jullie?
Ik geef het nog een uurtje.quote:Op maandag 28 april 2025 14:52 schreef Barbusse het volgende:
Waarom wachten tot een ander begint? Gewoon lekker prionieren!quote:Op maandag 28 april 2025 14:52 schreef Barbusse het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |