Hier gaat ie steeds verder naar de minquote:Op zondag 27 april 2025 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want kaaaassss.
[..]
Het is wel een heel groot minpunt. De weegschaal staat ongeveer gelijk. Iets meer plus dan min.
Je hebt mij gewoon te lang al niet meer gezien en gesproken. Anders slaat die balans echt anders uit. Dus, wanneer spreken we elkaar weer eens?quote:Op zondag 27 april 2025 19:15 schreef Samzz het volgende:
Het is wel een heel groot minpunt. De weegschaal staat ongeveer gelijk. Iets meer plus dan min.
Smooth.quote:Op zondag 27 april 2025 19:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt mij gewoon te lang al niet meer gezien en gesproken. Anders slaat die balans echt anders uit. Dus, wanneer spreken we elkaar weer eens?
Tosti met veul kaasquote:Op maandag 28 april 2025 09:23 schreef rival het volgende:
Om nog even verder te gaan met jullie gesprek van gisteren, vooral gesmolten kaas
Gisteren gehadquote:
En dan smeerbaar!quote:Op maandag 28 april 2025 09:28 schreef Debsterr het volgende:
Fijn wel dat kaas zo'n bonding onderwerp is. Het smelt zo samen!
Hnnnngggquote:
*schuift kaasplankje door...quote:
Ja dacht alquote:Op maandag 28 april 2025 13:53 schreef rival het volgende:
[..]
ff geduld hebben hij heeft nu geen stroom
Yeps. En we hebben idd geen stroom.quote:
Zit je nu je kostbare telefoonbatterij te verspillen aan Fok, als een echte Fokker?quote:Op maandag 28 april 2025 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yeps. En we hebben idd geen stroom.
Delen van een land kan ik nog begrijpen, maar een heel fucking land in het geval van Spanje.quote:Op maandag 28 april 2025 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoals het hoort, toch?quote:Op maandag 28 april 2025 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit je nu je kostbare telefoonbatterij te verspillen aan Fok, als een echte Fokker?
Portugal, Spanje, delen van Frankrijk. Telefoonnetwerk ligt ook gedeeltelijk plat.quote:Op maandag 28 april 2025 14:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Delen van een land kan ik nog begrijpen, maar een heel fucking land in het geval van Spanje.
Je was okay.quote:Op maandag 28 april 2025 14:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Portugal, Spanje, delen van Frankrijk. Telefoonnetwerk ligt ook gedeeltelijk plat.
Derde wereldlandquote:Op maandag 28 april 2025 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kaasbondage?quote:Op maandag 28 april 2025 09:28 schreef Debsterr het volgende:
Fijn wel dat kaas zo'n bonding onderwerp is. Het smelt zo samen!
Snotverquote:
De echte sadisten gebruiken dan Danish Blue en de beginnelingen Mozarella? Of hoe moet ik dat voor me zien?quote:
Oh dacht dat je me geblokt hadquote:Op maandag 28 april 2025 14:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Portugal, Spanje, delen van Frankrijk. Telefoonnetwerk ligt ook gedeeltelijk plat.
Beginners gewoon jonge 30+ toch?quote:Op maandag 28 april 2025 14:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De echte sadisten gebruiken dan Danish Blue en de beginnelingen Mozarella? Of hoe moet ik dat voor me zien?
Babybelballgag.quote:Op maandag 28 april 2025 14:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De echte sadisten gebruiken dan Danish Blue en de beginnelingen Mozarella? Of hoe moet ik dat voor me zien?
quote:Op maandag 28 april 2025 14:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Babybelballgag.
Cheestring shibari.
RIP aan je nabestaanden.quote:Op maandag 28 april 2025 14:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee johquote:Op maandag 28 april 2025 14:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oh dacht dat je me geblokt had
Nuquote:Op maandag 28 april 2025 14:52 schreef Barbusse het volgende:
Wanneer zullen de plunderingen hier beginnen denken jullie?
Ik geef het nog een uurtje.quote:Op maandag 28 april 2025 14:52 schreef Barbusse het volgende:
Waarom wachten tot een ander begint? Gewoon lekker prionieren!quote:Op maandag 28 april 2025 14:52 schreef Barbusse het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |