Doen!quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oh echt, dan ga ik Fight club eens lezen. En nee, niet alleen omdat Brad Pitt mijn mancrush was… Of is…
Des te meer kans op leuke kite chcikiesquote:
"Useless by James Joyce."quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:14 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb trouwens ook nog nooit James Joyce's Ulysseus uitgelezen. Dus ik ben niet snob genoeg
quote:Op zondag 27 april 2025 08:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Useless by James Joyce."
If you know, you know
Ik gun ieder zijn voorkeuren. Gelukkig hoef ik niet met je te zoenen.quote:Op zondag 27 april 2025 14:23 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben in een food market en ga zo @:AirwiN's afgrijzen over me afroepen door een kaasplankje te bestellen
Oh, en wat oesters
Niks, Barb doet een poging tot alfa gedrag. Het lukt niet echt.quote:
Daar ben ik veul te lui voor joh.quote:Op zondag 27 april 2025 17:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks, Barb doet een poging tot alfa gedrag. Het lukt niet echt.
Ok Bokitoquote:
Jij bent inmiddels gesettled, snap wel dat je lui bentquote:
Ik dacht al. Dat je niks met oesters zou hebben kan ik berijpen. Maar kaas? Kaas is leven.quote:Op zondag 27 april 2025 17:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks, Barb doet een poging tot alfa gedrag. Het lukt niet echt.
@AirwiN heeft niets met kaasquote:Op zondag 27 april 2025 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht al. Dat je niks met oesters zou hebben kan ik berijpen. Maar kaas? Kaas is leven.
Dit is helaas waarquote:Op zondag 27 april 2025 17:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent inmiddels gesettled, snap wel dat je lui bent
AirwiN is gewoon een malle ventquote:Op zondag 27 april 2025 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht al. Dat je niks met oesters zou hebben kan ik berijpen. Maar kaas? Kaas is leven.
Oh ja, dat heb ik verdrongen denk ik.quote:Op zondag 27 april 2025 18:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
@:Airwin heeft niets met kaas![]()
Maar inderdaad, kaas
True.quote:Op zondag 27 april 2025 18:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is helaas waar
[..]
AirwiN is gewoon een malle vent
quote:Op zondag 27 april 2025 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt in het niet bij al mijn pluspunten dus ik begrijp dit wel.quote:
Ja, want kaaaassssquote:
Het is wel een heel groot minpunt. De weegschaal staat ongeveer gelijk. Iets meer plus dan min.quote:Op zondag 27 april 2025 19:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Valt in het niet bij al mijn pluspunten dus ik begrijp dit wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |