wat is crossed?quote:Op zaterdag 26 april 2025 08:28 schreef heywoodu het volgende:
Net alvast even gekeken toen ik er toch was, er lagen nog nul kleedjes
Straks maar even terug, met de hoop op wat leuke puzzels, misschien wat strips (jammer dat het godsonmogelijk is dat iemand hier Crossed op een kleedje gaat leggen) en nog wat cadeau's voor deze of gene (met name Minions en dino's)
Een stripboekenreeks, maar 'iets' te gruwelijk om hier op de Bible Belt open en bloot op je kleedje te leggenquote:
Net even opgezocht, ziet er idd wel gruwelijk uitquote:Op zaterdag 26 april 2025 09:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een stripboekenreeks, maar 'iets' te gruwelijk om hier op de Bible Belt open en bloot op je kleedje te leggen
Wel gemoedelijk of zo. Vanmorgen iig wel.quote:Op zaterdag 26 april 2025 15:38 schreef Mikeytt het volgende:
In Rotterdam niks gescoord behalve 10 Donald DucksWat een troep dit jaar zeg
Ik kots jou ook uit schijt in je bek kom danquote:Op zaterdag 26 april 2025 16:38 schreef marretak het volgende:
Ik word sinds jaar of 6 steeds vaker weggejaagd op koningen dag, de stad kotsts mij uit ofzo dus ik ga al paar jaar helemaal niet meer
Ok dan kotsen wij ons samen elkaar uit,quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:47 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ik kots jou ook uit schijt in je bek kom dan
Niks gemist dus.quote:Op zondag 27 april 2025 10:31 schreef Filosoofert het volgende:
Er lag echt alleen maar zooi zeg, hadden beter een grote afvalcontainer kunnen bestellen in Uden
Nee ieder kraampje dezelfde bordspellen en speelgoed van 20 jaar geleden. Ik was eigenlijk op zoek naar wat oudere vintage juweeltjes maar met lege handen vertrokken.quote:Op zondag 27 april 2025 11:12 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Niks gemist dus.
Daar was m'n Koningsdag vorig jaar, noodgedwongen een keer dicht bij huis.
Ik heb zoiets met cd's. Het gestruin door bakken mis ik ergens wel.quote:Op zondag 27 april 2025 11:59 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee ieder kraampje dezelfde bordspellen en speelgoed van 20 jaar geleden.
Die zijn tof!!quote:Op zondag 27 april 2025 10:08 schreef Hexagon het volgende:
Een stapel strips van Guust Flater, Asterix, Dommel, Clifton en Agent 327.
En een oude cd van Madonna.
Jammer he, ik vond het ook gaaf, kon uren door die bakken graven...quote:Op zondag 27 april 2025 12:36 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik heb zoiets met cd's. Het gestruin door bakken mis ik ergens wel.
Dat was ooit interessant, maar op een gegeven moment werden er amper nog nieuwe verkocht. Daardoor worden er al minstens anderhalf decennium overal (vrijmarkten, andere vlooienmarkten, tweedehands winkels) dezelfde cd's van lang geleden rondgepompt.
Met name verzamelaars zijn vlak na de release meestal maar kort te koop geweest en niet meer opnieuw geperst, dus die zie je steeds ouder en bekraster worden.
In de 00's verzamelde ik nog veel van die oude verzamelaars voor bijna niets, en waren ze iig in acceptabele staat.
Hedendaagse muziek verschijnt ook al jaren nog maar beperkt op cd. De lol van het kopen ervan is eraf, en vinyl is voor mezelf geen optie (moeizaam in gebruik + ruimtegebrek). De muziekconsumptie heeft zich nogal naar het digitale verplaatst.
Mensen moeten nu van hun 'live laugh love'-meuk/rieten harten/enzovoort af.quote:Op zondag 27 april 2025 21:54 schreef vencodark...Qua speelgoed en algeheel aanbod veel 2005-2015 spul.
Mijn 80's en 90's generatie is wel een eind op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |