quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]paaseilander zakdoeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lavendel?
Die bolletjes boven in beeld, die zie ik niet goed Pruimen?
Nou ik heb bijna alles benoemd en nog keur je af vanwege die bakstenen, flauw hoorDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:24 schreef drakin het volgende:
[..]
paaseilander zakdoeken ✔?
Lavendel ✔ ?
Die bolletjes boven in beeld , die zie ik niet goed Pruimen ✔ Maar niet op deze foto ?
Nou ik heb bijna alles benoemd en nog keur je af vanwege die bakstenen ❌, flauw hoor
Eeuh.. het was alleen het 'Paas' dat kloptequote:Op vrijdag 25 april 2025 22:29 schreef drakin het volgende:
De tissuedoos herkennen maakt zelfs niks goed
paaseilandquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeuh.. het was alleen het 'Paas' dat klopte
Die heeft zulke beelden oorspronkelijk niet.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Die heeft zulke beelden oorspronkelijk niet.
Ik dacht aan dezequote:Op vrijdag 25 april 2025 22:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klopt
Maar deze heb ik zelf gemaakt,. dus hij komt uit Hertogdom Gelre.
quote:
Hij is leukquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Die was ook de basis.
Vervolgens heb ik een snee in zijn neus gemaakt, uitgeprint , met zand gevuld en heeft het twee jaar als brillenstandaard dienst gedaan. Nu staat hij buiten... Hij lijkt er blij mee
Ik kan eigenlijk niet gaan voorzeggenquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij is leuk![]()
Maar was dat de verrassing die je bedoelde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk niet gaan voorzeggenDaar was niemand opgekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Mag het voor engine hopenquote:Op vrijdag 25 april 2025 23:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog ff en het wordt gewoon ieder jaar Konings-weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |