SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
weet je wat mooi verhaal is, want zat er ff met ze over te kletsen,
Toen ik dit huisje kreeg he, weet wel ik was nr 8 op lijst dus 7 voor me zeiden af.
Hun waren 11 op de lijst? geen idee waarom mensen dit dan afwijzen? het is niet slecht, best oke buurt etc?
En dan te bedenken dat er 600+ inschrijvingen totaal zijn op deze huizen?
Geen idee waarom mensen dan toch het niet zien zitten?Do what you love, love what you do!![]()
Je mag wel een weekje blijven logeren hoor?quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik heb ook een behoorlijke rugzak, en psychische problemen, maar de buurt zal never nooit overlast van mij ondervinden. Ik ben liever de hort op dan dat ik thuis ben. Er zijn dus wel degelijk verschillen tussen mensen met vergelijkbare problematiekquote:Op vrijdag 25 april 2025 19:30 schreef Dotteke het volgende:
En er zitten heel veel mensen met rugzakjes tussen de huurders veel mensen met psychische klachten
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ja ik ook eigenlijk, maar ik zal ook niet degene zijn die de overlast geeftquote:Op vrijdag 25 april 2025 19:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb ook een behoorlijke rugzak, en psychische problemen, maar de buurt zal never nooit overlast van mij ondervinden. Ik ben liever de hort op dan dat ik thuis ben. Er zijn dus wel degelijk verschillen tussen mensen met vergelijkbare problematiekDo what you love, love what you do!![]()
Dat zeg ik toch ookquote:Op vrijdag 25 april 2025 19:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb ook een behoorlijke rugzak, en psychische problemen, maar de buurt zal never nooit overlast van mij ondervinden. Ik ben liever de hort op dan dat ik thuis ben. Er zijn dus wel degelijk verschillen tussen mensen met vergelijkbare problematiek
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dit bij mij is ook niet nu een weekje zo he. Dit speelt inmiddels al 8 maanden.
voor voor nu en als ik het zo inschat dan ga ik het wel goed kunnen vinden met mijn nieuwe buren.
En hoe lomp het ook klinkt. ben beetje blij dat het "gewoon" nederlanders zijn.
maakt mooie menging want heb ook geen problemen met mijn Somalische buurman aan de andere kant, ook prima gozer.
ik denk je kunt het slechter treffen als wat ik nu heb.Do what you love, love what you do!![]()
Jouw reactie kwam een beetje over alsof mensen met een rugzak danwel psychische problemen altijd voor overlast zorgen, en dat wilde ik even bestrijden..quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Neuh dank je, heb hier ook een paar jaar geleden voldoende overlast gehad, ga het niet opzoekenquote:Op vrijdag 25 april 2025 19:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Je mag wel een weekje blijven logeren hoor?![]()
Jij hebt te maken met de vervelendste categorie: de bewust asocialen. Zijn zich prima bewust van de overlast die ze veroorzaken maar hebben er schijt aan. En ze maken het meestal niet bont genoeg om eruit gezet te worden."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ellende Aequequote:Op vrijdag 25 april 2025 19:56 schreef aeque het volgende:
Dit bij mij is ook niet nu een weekje zo he. Dit speelt inmiddels al 8 maanden.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
denk niet dat ze het zo bedoelde, het zou wel kunnen of kans groter natuurlijk op.quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jouw reactie kwam een beetje over alsof mensen met een rugzak danwel psychische problemen altijd voor overlast zorgen, en dat wilde ik even bestrijden..
maar idd niet iedereen met een rugzak veroorzaakt overlast natuurlijk
Do what you love, love what you do!![]()
Tot je een boot koopt en hij dan ineens zegt:
O nee verre van dat.quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jouw reactie kwam een beetje over alsof mensen met een rugzak danwel psychische problemen altijd voor overlast zorgen, en dat wilde ik even bestrijden..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ok, ik geloof dat ik genoeg bier op heb nu om mezelf over te halen om de remake van "The Elder Scrolls 4: Oblivion" voor 55 euro te kopen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
impuls aankoopquote:Op vrijdag 25 april 2025 20:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ok, ik geloof dat ik genoeg bier op heb nu om mezelf over te halen om de remake van "The Elder Scrolls 4: Oblivion" voor 55 euro te kopen.nooit doen, ff nachtje wachten en kijken of je er morgen nog zo over denkt
Ik slaap er al 2 nachten op. En ik weet dat het bullshit is om zoveel geld voor een remaster te betalen (het is niet eens een remake, gewoon het oude spel opgepoetst) maar ik heb nou eenmaal een zwak voor alles wat Elder Scrolls is.quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:05 schreef kree het volgende:
[..]
impuls aankoopnooit doen, ff nachtje wachten en kijken of je er morgen nog zo over denkt
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
dan gewoon doenquote:Op vrijdag 25 april 2025 20:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik slaap er al 2 nachten op. En ik weet dat het bullshit is om zoveel geld voor een remaster te betalen (het is niet eens een remake, gewoon het oude spel opgepoetst) maar ik heb nou eenmaal een zwak voor alles wat Elder Scrolls is.
Niet een beetje erg vroeg?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Zellufquote:Op vrijdag 25 april 2025 20:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Slaap lekker!
Handen boven de dekens![]()
![]()
Slaap lekker. Hopelijk slaap je door tot morgen ochtend. Sweet dreams 😘quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zolang die van jou maar onder mijn dekens zijn.quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Slaap lekker!
Handen boven de dekens
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: