SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe oud is de moeder en is ze een beetje knap? Vraag ik voor een vriend.quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat ja!
Ik vertel het net tegen Mini-ToT en die zegt ook al: "Maar haar mama vond het eerst toch wel goed?"![]()
Jij wil nog wel iets voor erbij?quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe oud is de moeder en is ze een beetje knap? Vraag ik voor een vriend.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe oud is de moeder en is ze een beetje knap? Vraag ik voor een vriend.![]()
![]()
Geen idee hoe oud, maar ze is onlangs weduwe geworden.![]()
![]()
Ik gok dat @ToT niemand date die ouder is dan 25, dus die moeder zal iets van 45 zijn. Prima leeftijd dusquote:Op vrijdag 25 april 2025 14:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jij wil nog wel iets voor erbij?![]()
Daar gaat dev hoorquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:02 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Geen idee hoe oud, maar ze is onlangs weduwe geworden.![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:02 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Geen idee hoe oud, maar ze is onlangs weduwe geworden.Dat zou verklaren waarom die moeder ineens zo van gedachten is veranderd. Die is ineens alleen en wil haar dochter bij haar houden
![]()
Als ze een beetje kan koken al helemaalquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gok dat @:tot niemand date die ouder is dan 25, dus die moeder zal iets van 45 zijn. Prima leeftijd dusHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gok dat @:tot niemand date die ouder is dan 25, dus die moeder zal iets van 45 zijn. Prima leeftijd dusHallo zeg!
Ze is 26!
En beide dames die ik op het oog heb zijn ouder dan dat. Eentje is 32, de ander volgens mij 28 of 29.![]()
![]()
Dat is uiteraard wel een voorwaardequote:Op vrijdag 25 april 2025 15:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als ze een beetje kan koken al helemaal![]()
Nou nou Leonardoquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:05 schreef ToT het volgende:
[..]Hallo zeg!
Ze is 26!
En beide dames die ik op het oog heb zijn ouder dan dat. Eentje is 32, de ander volgens mij 28 of 29.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:05 schreef ToT het volgende:
[..]Hallo zeg!
Ze is 26!
En beide dames die ik op het oog heb zijn ouder dan dat. Eentje is 32, de ander volgens mij 28 of 29.![]()
![]()
Gotta catch em all?quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:05 schreef ToT het volgende:
[..]Hallo zeg!
Ze is 26!
En beide dames die ik op het oog heb zijn ouder dan dat. Eentje is 32, de ander volgens mij 28 of 29.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ze wonen op verschillende eilanden en hebben elkaar (tot voor kort) al een paar jaar niet meer gezien.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:03 schreef devzero het volgende:
[..]Dat zou verklaren waarom die moeder ineens zo van gedachten is veranderd. Die is ineens alleen en wil haar dochter bij haar houden
![]()
![]()
Ouwe snoeperd!quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:05 schreef ToT het volgende:
[..]Hallo zeg!
Ze is 26!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: