Wat een visionair is die man toch ookquote:
Categorie:quote:Op zaterdag 26 april 2025 16:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat een visionair is die man toch ook
Jezus kom je daar nu nog mee?quote:Op zaterdag 26 april 2025 14:23 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Of het waar is geen idee, maar ze hebben het toch wel even volgehouden.
[..]
[..]
Soms heb ik zowaar een beetje medelijden met de man. Ik zie hem dit al tikken met zijn korte, dikke vingertjes, plastic slabbetje om de lekkende ketchup van zijn pak te houden, en dan diep zuchtend op Send klikken, om vervolgens een blik die het midden houdt tussen verontwaardiging en fundamentele vertwijfeling ten hemel te werpen. Why don't they just obey meeee?quote:
Het is een sneu figuur maar niet iemand om medelijden mee te hebbenquote:Op zaterdag 26 april 2025 16:54 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Soms heb ik zowaar een beetje medelijden met de man. Ik zie hem dit al tikken met zijn korte, dikke vingertjes, plastic slabbetje om de lekkende ketchup van zijn pak te houden, en dan diep zuchtend op Send klikken, om vervolgens een blik die het midden houdt tussen verontwaardiging en fundamentele vertwijfeling ten hemel te werpen. Why don't they just obey meeee?
Voor een idealist zou dat belangrijk zijn, voor een pragmaat, zoals Trump, niet.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:09 schreef Parafernalia het volgende:
Nu zelfs z'n grote held Trump doorheeft dat Poetin expres burgerdoelen aanvalt.. Zou het.. Zou het misschien zo zijn dat ph .. Ach nee laat ook maar
Nog even en je kunt weer je ongelijk gaan toegeven zodra Poetin de Baltics binnenvalt.quote:Op zaterdag 26 april 2025 16:33 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Jezus kom je daar nu nog mee?![]()
Ik heb weet ik veel hoe vaak mijn ongelijk toegegeven. Dit is gewoon oude koeien uit de sloot halen.
Vergeet de nukes niet, die ongetwijfeld binnen een week wel zouden gaan vliegen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:18 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Nog even en je kunt weer je ongelijk gaan toegeven zodra Poetin de Baltics binnenvalt.
Keep dreamingquote:Op zaterdag 26 april 2025 17:18 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Nog even en je kunt weer je ongelijk gaan toegeven zodra Poetin de Baltics binnenvalt.
Dat is het nadeel met Trump he. Nu heeft die weer even met Zelensky/Macron/Starmer gesproken en gelooft hij dat Poetin niet heel erg meewerkt met de vrede. Morgen spreekt die Withoff en dan is Zelensky weer degene die niet meewerkt en zo gaat hij rond en rond, hij zal er wel duizelig van worden.quote:
Trump niet, de rest van de wereld wel.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:40 schreef Timwonnacott het volgende:
hij zal er wel duizelig van worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |