quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
die collega kwam uiteindelijk wel met een baby terug naar huis, dus je moet wel uitkijken met zo'n visum
Misschien wat vaker melden, dan zien ze het beter.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sta er van te kijken dat het huidige kabinet niet alle vluchtelingen op een vliegtuig naar Thailand zet met een DTV visa dan.
15k euro op de bankrekening zetten ze ze veel succes wensen in Bangkok.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sta er van te kijken dat het huidige kabinet niet alle vluchtelingen op een vliegtuig naar Thailand zet met een DTV visa dan.
Was volgens mij een dure vakantie. Want ook nog (schijn)huwelijk met die vrouw zodat ze naar Nederland toe konden komen.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was volgens mij een dure vakantie. Want ook nog (schijn)huwelijk met die vrouw zodat ze naar Nederland toe konden komen.
Damn zeg.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was volgens mij een dure vakantie. Want ook nog (schijn)huwelijk met die vrouw zodat ze naar Nederland toe konden komen.
Zit je daar opgescheept met een epke en een papegaaienpoes.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie je, je kan het wel!quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:22 schreef bitterbal het volgende:
Kijk en nu zit ik hier in een restaurant. Weet ik hoe ik eten moet bestellen. Wat sinaasappel is in Thai en hoe ik moet zeggen dan ik vol zit :p
Beter dan m'n Frans.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:22 schreef bitterbal het volgende:
Kijk en nu zit ik hier in een restaurant. Weet ik hoe ik eten moet bestellen. Wat sinaasappel is in Thai en hoe ik moet zeggen dan ik vol zit :p
Zo ver kom ik niet eens.quote:
Die komt altijd weer op zijn pootjes terecht op de een of andere manier. Verschrikkelijke kerel.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je daar opgescheept met een epke en een papegaaienpoes.
Gewoon naar Mongolië. Ruimte zat.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan is hem een Thaise kip gegundquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die komt altijd weer op zijn pootjes terecht op de een of andere manier. Verschrikkelijke kerel.
Indonesisch. Apart type mensen valt daar voor.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan is hem een Thaise kip gegund
quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Indonesisch. Apart type mensen valt daar voor.
Een man mag alles eten maar hoeft niet alles te weten.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Indonesisch. Apart type mensen valt daar voor.
Gisteren getankt in België, 1,67 voor de 98 E5quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer komt er een Tijdelijk Noodfonds Benzine?
Ik moet binnenkort weer tanken.
Gelukkig hoef ik daar niet op te lettenquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren getankt in België, 1,67 voor de 98 E595 zal wel ergens in de 1,50 zijn geweest
Koning Flip van België dankt u.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren getankt in België, 1,67 voor de 98 E595 zal wel ergens in de 1,50 zijn geweest
quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof jij die zin ooit hoeft uit te sprekenquote:
Toch 20 euro bespaardquote:
Is toch best wat!quote:
Ik heb avondeten, douchen en slapen op de planning staanquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:44 schreef Karzai het volgende:
Willempie hoor je overal!, gaan we nog feestvieren vanavond?
Zei je bij de douane niet per ongeluk dat Thailand al helemaal vol zit en ze je daarom apart namen?quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:22 schreef bitterbal het volgende:
"Deze vrouw blijft me maar een sinaasappel noemen. Kan jij d'r even een cavity check geven?"quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zei je bij de douane niet per ongeluk dat Thailand al helemaal vol zit en ze je daarom apart namen?
Ja als de benzine hier 45 cent per liter duurder is dan gaat dat hardquote:
Daarom moeten we stoppen met elke vorm van subsidies en uitkeringen, kan het geld gewoon terug naar de normale mensen en arme bedelaars zorgen maar dat ze aardig genoeg zijn om af en toe een sinaasappeltje te krijgen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als de benzine hier 45 cent per liter duurder is dan gaat dat hard
Daaromquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als de benzine hier 45 cent per liter duurder is dan gaat dat hard
Of gewoon die vage accijnzen hier er af halenquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom moeten we stoppen met elke vorm van subsidies en uitkeringen, kan het geld gewoon terug naar de normale mensen en arme bedelaars zorgen maar dat ze aardig genoeg zijn om af en toe een sinaasappeltje te krijgen.
quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof jij die zin ooit hoeft uit te spreken
Hopelijk hebben ze het niet stiekem aan iemand anders verhuurdquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:56 schreef bitterbal het volgende:
nog 1 nacht in een hotel en dan weer mijn eigen huisje![]()
hotels in japan waren trouwens wel fijn. Zijn erg stil die kamers.misschien zijn ze zo gebouwd vanwege de kans op aardbevingen maar je hoorde bijna niets van je buren
quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze het niet stiekem aan iemand anders verhuurd
Dat je daar morgen binnenstapt en er een of andere vage hippie Duitser die zichzelf en zijn chakra's aan het ontdekken isquote:
sleur hem aan zijn chakra naar buitenquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat je daar morgen binnenstapt en er een of andere vage hippie Duitser die zichzelf en zijn chakra's aan het ontdekken is
Begin gewoon over Sinaasappels eten te praten en dat je nog niet vol zit, en hem hongerig aanstarenquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
sleur hem aan zijn chakra naar buiten
Even de giftandjes eruit tikken en de cloaca dichtplakken en je hebt er een superlief huisdiertje aan.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:09 schreef bitterbal het volgende:
ik ga mijn haar laten groeien @:ettovanbelgie
[ afbeelding ]
Of aan zijn klevende dreads, moet je daarna wel je handen chemisch ontsmettenquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
sleur hem aan zijn chakra naar buiten
Je was okayquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:01 schreef Ama het volgende:
Die kat kijkt ook altijd alsof ik haar ga vermoorden als ik aan het zingen ben.
Ja godver daar kom ik net vandaan.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:13 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips @:Ama https://nl.pepper.com/aan(...)-bij-kruidvat-353718
Goed excuus voor extra stapjes om de eitjes te rechtvaardigenquote:
Jij was in een vorig leven Vietnamees?quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:15 schreef essnhills het volgende:
Ik heb weer raar gedroomd vannacht.
Ging over 2 (Aziatische?) broers, eentje van een jaar of 16 en eentje van 4. En ik droomde vanuit die van 4.
We waren samen op de vlucht voor iets (weet niet wat) samen met heel veel andere kinderen.
We moesten ergens door zo'n checkpoint heen. Je moest er dan onopvallend doorheen glippen. Maar dat lukte mij niet goed (zo'n flap met klittenband ging steeds dicht) dus was erg eng.
Maar ik was erdoor en toen ging ik weer bij die broer zitten.
Maar er kwamen bewakers langs en die pikten mij eruit.
Ik moest mijn papieren laten zien (ieder kind had een tasje met papieren foto's bij zich). Maar se bewaker vond dat er iets niet goed was met mijn foto's. Die broer probeerde te helpen maar ze luisterden niet.
En net toen ze mij wilden meenemen werd ik wakker
Ik denk hetquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij was in een vorig leven Vietnamees?
Dus je hebt nooit geleerd loempia's te bakkenquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:20 schreef essnhills het volgende:
I
[..]
Ik denk het
Ben niet heel oud geworden denk ik
Neequote:Op vrijdag 25 april 2025 16:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus je hebt nooit geleerd loempia's te bakken
Wel gelijk trek in loempia's wel nuquote:
Na kom net onder de douche vandaan.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed excuus voor extra stapjes om de eitjes te rechtvaardigen
Ligt er helemaal aan wat voor soort straat het isquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:31 schreef Flory- het volgende:
Zeg, in Nederland mag je toch gewoon ook andersom parkeren?
Dus aan de verkeerde kant van de weg?
niet altijdquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:31 schreef Flory- het volgende:
Nee alleen bovenop.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:31 schreef Flory- het volgende:
quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan wat voor soort straat het is
Oh?quote:
Hier lag van de week al niks meer.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:13 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips @:Ama https://nl.pepper.com/aan(...)-bij-kruidvat-353718
hangt van de bebording afquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:38 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
Oh?
Ik bedoel als ik onze straat in rijd en ik zie links een plek, dan kan ik daar toch gewoon insteken en parkeren?
en terecht... gratis paaseitjes.. belachelijkquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier lag van de week al niks meer.
Ja dat snap ik, bedoel gewone weg, geen borden.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
hangt van de bebording af
[ afbeelding ]hier mag je vanaf deze kant aangereden alleen rechtsparkeren
Verstaan als iemand naast haar dat zegt. En dan snel kunnen zeggen "Zal ik helpen?!"quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof jij die zin ooit hoeft uit te spreken
Als er een parkeervak is dan mag dat ja, tenzij er een doorgetrokken streep op de weg staat waar je overheen moetquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:42 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, bedoel gewone weg, geen borden.
Grappige vraag. Ik kwam er zelf van de week, na 11 jaar, pas achter wat de regels hier zijn m.b.t. parkeren op de weg. Heb het altijd fout gedaanquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:31 schreef Flory- het volgende:
Jij parkeerde altijd gewoon midden op straat precies voor de plek waar je moest zijn?quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Grappige vraag. Ik kwam er zelf van de week, na 11 jaar, pas achter wat de regels hier zijn m.b.t. parkeren op de weg. Heb het altijd fout gedaan
ja, anderen moeten maar even geduld hebben en wachten tot kwiwi weer weg wilquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij parkeerde altijd gewoon midden op straat precies voor de plek waar je moest zijn?
Ja, nou ja, toch 4 gulden per liter.quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1,84 zag ik vandaag. Dat is te overzien.
Ja zie je, hier niet blijkbaarquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als er een parkeervak is dan mag dat ja, tenzij er een doorgetrokken streep op de weg staat waar je overheen moet
Zelfde regel als hier?quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Grappige vraag. Ik kwam er zelf van de week, na 11 jaar, pas achter wat de regels hier zijn m.b.t. parkeren op de weg. Heb het altijd fout gedaan
Dit. Wat denken anderen wel niet, dat ze ook recht hebben op die weg gebruiken?quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, anderen moeten maar even geduld hebben en wachten tot kwiwi weer weg wil
En dat terwijl Belgen al de beste bestuurders ter wereld zijnquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:47 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja zie je, hier niet blijkbaar![]()
Dan moet je dus eerst omkeren en dan rechts parkeren
Misschien heeft dat er ook mee te makenquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat terwijl Belgen al de beste bestuurders ter wereld zijn
Is dat niet de bedoeling dan?quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij parkeerde altijd gewoon midden op straat precies voor de plek waar je moest zijn?
Je mag hier alleen tegen de richting in parkeren als er aan de andere kant van de straat geen parkeervakken/plaatsen zijn. Anders moet je eerst omkeren.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Belgen zijn echt apen. En Fransozen helemaal.
Dus hard aan komen rijden en op tijd je handrem aantrekken en je stuur omgooien.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je mag hier alleen tegen de richting in parkeren als er aan de andere kant van de straat geen parkeervakken/plaatsen zijn. Anders moet je eerst omkeren.
Belgen kunnen niet rijden, Fransozen willen niet kunnen rijdenquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Belgen zijn echt apen. En Fransozen helemaal.
In 1 glooiende beweging zo dat vak in driftenquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus hard aan komen rijden en op tijd je handrem aantrekken en je stuur omgooien.
Dat is euh ja.. een optie.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus hard aan komen rijden en op tijd je handrem aantrekken en je stuur omgooien.
Zou wel tof zijn als je dat luktquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In 1 glooiende beweging zo dat vak in driften
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |