Alsof jij die zin ooit hoeft uit te sprekenquote:
Toch 20 euro bespaardquote:
Is toch best wat!quote:
Ik heb avondeten, douchen en slapen op de planning staanquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:44 schreef Karzai het volgende:
Willempie hoor je overal!, gaan we nog feestvieren vanavond?
Zei je bij de douane niet per ongeluk dat Thailand al helemaal vol zit en ze je daarom apart namen?quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:22 schreef bitterbal het volgende:
Kijk en nu zit ik hier in een restaurant. Weet ik hoe ik eten moet bestellen. Wat sinaasappel is in Thai en hoe ik moet zeggen dan ik vol zit :p
"Deze vrouw blijft me maar een sinaasappel noemen. Kan jij d'r even een cavity check geven?"quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zei je bij de douane niet per ongeluk dat Thailand al helemaal vol zit en ze je daarom apart namen?
Ja als de benzine hier 45 cent per liter duurder is dan gaat dat hardquote:
Daarom moeten we stoppen met elke vorm van subsidies en uitkeringen, kan het geld gewoon terug naar de normale mensen en arme bedelaars zorgen maar dat ze aardig genoeg zijn om af en toe een sinaasappeltje te krijgen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als de benzine hier 45 cent per liter duurder is dan gaat dat hard
Daaromquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als de benzine hier 45 cent per liter duurder is dan gaat dat hard
Of gewoon die vage accijnzen hier er af halenquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom moeten we stoppen met elke vorm van subsidies en uitkeringen, kan het geld gewoon terug naar de normale mensen en arme bedelaars zorgen maar dat ze aardig genoeg zijn om af en toe een sinaasappeltje te krijgen.
quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof jij die zin ooit hoeft uit te spreken
Hopelijk hebben ze het niet stiekem aan iemand anders verhuurdquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:56 schreef bitterbal het volgende:
nog 1 nacht in een hotel en dan weer mijn eigen huisje![]()
hotels in japan waren trouwens wel fijn. Zijn erg stil die kamers.misschien zijn ze zo gebouwd vanwege de kans op aardbevingen maar je hoorde bijna niets van je buren
quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze het niet stiekem aan iemand anders verhuurd
Dat je daar morgen binnenstapt en er een of andere vage hippie Duitser die zichzelf en zijn chakra's aan het ontdekken isquote:
sleur hem aan zijn chakra naar buitenquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat je daar morgen binnenstapt en er een of andere vage hippie Duitser die zichzelf en zijn chakra's aan het ontdekken is
Begin gewoon over Sinaasappels eten te praten en dat je nog niet vol zit, en hem hongerig aanstarenquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
sleur hem aan zijn chakra naar buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |