niet altijdquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:31 schreef Flory- het volgende:
Zeg, in Nederland mag je toch gewoon ook andersom parkeren?
Dus aan de verkeerde kant van de weg?
Nee alleen bovenop.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:31 schreef Flory- het volgende:
quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan wat voor soort straat het is
Oh?quote:
Hier lag van de week al niks meer.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:13 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips @:Ama https://nl.pepper.com/aan(...)-bij-kruidvat-353718
hangt van de bebording afquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:38 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
Oh?
Ik bedoel als ik onze straat in rijd en ik zie links een plek, dan kan ik daar toch gewoon insteken en parkeren?
en terecht... gratis paaseitjes.. belachelijkquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier lag van de week al niks meer.
Ja dat snap ik, bedoel gewone weg, geen borden.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
hangt van de bebording af
[ afbeelding ]hier mag je vanaf deze kant aangereden alleen rechtsparkeren
Verstaan als iemand naast haar dat zegt. En dan snel kunnen zeggen "Zal ik helpen?!"quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof jij die zin ooit hoeft uit te spreken
Als er een parkeervak is dan mag dat ja, tenzij er een doorgetrokken streep op de weg staat waar je overheen moetquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:42 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, bedoel gewone weg, geen borden.
Grappige vraag. Ik kwam er zelf van de week, na 11 jaar, pas achter wat de regels hier zijn m.b.t. parkeren op de weg. Heb het altijd fout gedaanquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:31 schreef Flory- het volgende:
Jij parkeerde altijd gewoon midden op straat precies voor de plek waar je moest zijn?quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Grappige vraag. Ik kwam er zelf van de week, na 11 jaar, pas achter wat de regels hier zijn m.b.t. parkeren op de weg. Heb het altijd fout gedaan
ja, anderen moeten maar even geduld hebben en wachten tot kwiwi weer weg wilquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij parkeerde altijd gewoon midden op straat precies voor de plek waar je moest zijn?
Ja, nou ja, toch 4 gulden per liter.quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1,84 zag ik vandaag. Dat is te overzien.
Ja zie je, hier niet blijkbaarquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als er een parkeervak is dan mag dat ja, tenzij er een doorgetrokken streep op de weg staat waar je overheen moet
Zelfde regel als hier?quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Grappige vraag. Ik kwam er zelf van de week, na 11 jaar, pas achter wat de regels hier zijn m.b.t. parkeren op de weg. Heb het altijd fout gedaan
Dit. Wat denken anderen wel niet, dat ze ook recht hebben op die weg gebruiken?quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, anderen moeten maar even geduld hebben en wachten tot kwiwi weer weg wil
En dat terwijl Belgen al de beste bestuurders ter wereld zijnquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:47 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja zie je, hier niet blijkbaar![]()
Dan moet je dus eerst omkeren en dan rechts parkeren
Misschien heeft dat er ook mee te makenquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat terwijl Belgen al de beste bestuurders ter wereld zijn
Is dat niet de bedoeling dan?quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij parkeerde altijd gewoon midden op straat precies voor de plek waar je moest zijn?
Je mag hier alleen tegen de richting in parkeren als er aan de andere kant van de straat geen parkeervakken/plaatsen zijn. Anders moet je eerst omkeren.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Belgen zijn echt apen. En Fransozen helemaal.
Dus hard aan komen rijden en op tijd je handrem aantrekken en je stuur omgooien.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je mag hier alleen tegen de richting in parkeren als er aan de andere kant van de straat geen parkeervakken/plaatsen zijn. Anders moet je eerst omkeren.
Belgen kunnen niet rijden, Fransozen willen niet kunnen rijdenquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Belgen zijn echt apen. En Fransozen helemaal.
In 1 glooiende beweging zo dat vak in driftenquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus hard aan komen rijden en op tijd je handrem aantrekken en je stuur omgooien.
Dat is euh ja.. een optie.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus hard aan komen rijden en op tijd je handrem aantrekken en je stuur omgooien.
Zou wel tof zijn als je dat luktquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In 1 glooiende beweging zo dat vak in driften
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |