SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
- biefstuk en aanverwantenquote:
- sushi
- tapas
- burrito’s
- pasta / pizza
En ik kan sterrenrestaurants enorm waarderen. Bijvoorbeeld eentje in Noordeloos. Echt geweldig.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oeh burrito's 🌯quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
- biefstuk en aanverwanten
- sushi
- tapas
- burrito’s
- pasta / pizza
En ik kan sterrenrestaurants enorm waarderen. Bijvoorbeeld eentje in Noordeloos. Echt geweldig.![]()
Lekker, koffiequote:Op vrijdag 25 april 2025 10:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo, koffie mensen
En natuurlijk thee voor de theedrinkers 🫖
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Ik hou ook gewoon echt van groenten en zo.quote:
Ik ben niet zo van het vlees waar van alles doorheen zit. Ik wil het liefst een stuk goed vlees en de rest er naast. Ik hou dan bijvoorbeeld niet zo van Grieks of Chinees etc. Omdat dat vaak allemaal al door elkaar zit.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik las altijd daddyquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hee lieverdquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Niks mis met een lekkere harige daddyquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niks mis met een lekkere harige daddy![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: