Maar hij gaat wel zometeen scorenquote:Op donderdag 24 april 2025 21:34 schreef fetX het volgende:
Steijn bakt er vooralsnog vrij weinig van.
Je telt als club niet mee als je niet gesponsord wordt door Nike of Adidas.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij houdt je mond over castore
die zijn groter dan puma
hoewel ik en maradona altijd op puma schoenen speelde ben ik geen fan van puma shirts wel van de schoenen
Castore klinkt als iets dat de broer van de bedenker van PME Legend heeft bedacht.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij houdt je mond over castore
die zijn groter dan puma
hoewel ik en maradona altijd op puma schoenen speelde ben ik geen fan van puma shirts wel van de schoenen
Witwaspraktijkenquote:Op donderdag 24 april 2025 21:41 schreef ISVV het volgende:
Nooit van Castore gehoord, bestaat derhalve niet
Oké, Lui.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sorry, maar ik word hier een beetje moe van.
Van de wedstrijd of dit topic?quote:Op donderdag 24 april 2025 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sorry, maar ik word hier een beetje moe van.
De laatste keer dat ik checkte was ik niet dood.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2025 21:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je telt als club niet mee als je niet gesponsord wordt door Nike of Adidas.
Jullie weten niet hoe deze wereld werktquote:Op donderdag 24 april 2025 21:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Castore klinkt als iets dat de broer van de bedenker van PME Legend heeft bedacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |