en, was het leuk?quote:Op donderdag 24 april 2025 16:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik was het vorig jaar aan het kijken want toen was het in Emmen.
Hmm. Nouja, eerst even met één iemand beginnen, anders gaat het ook niet werken.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is wel normaal het eng te vinden omdat je afgewezen kunt worden. Maar inderdaad, dan heb je wel duidelijkheid. En ik denk dat het aantal jaar niet heel veel uitmaakt.
Toen met een vriendin naar de NSDM werf. Chille vrijmarkt daar en vaak live muziek en terrasjes.quote:
Ja ach leuk is een groot woord maar was wel geinig om een keer te zien dat Emmen het mocht organiseren.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en, was het leuk?
[..]
Hmm. Nouja, eerst even met één iemand beginnen, anders gaat het ook niet werken.
ik weet niet precies wat je daarmee bedoeld; ik zie het als een hele gezellige dag waarop veel te doen is enzo. Dat de Koning jarig is kan me verder gestolen wordenquote:
Ja, precies zoals ik dusquote:Op donderdag 24 april 2025 16:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet niet precies wat je daarmee bedoeld; ik zie het als een hele gezellige dag waarop veel te doen is enzo. Dat de Koning jarig is kan me verder gestolen worden
Zoals elke zaterdag dus.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet naar werk gaan, oranje tompouce en drinken.
Laat maar weten hoe die smaaktquote:
quote:
Grmblquote:
Essiequote:
Oftewel: je doet iets anders dan normaal op Koningsdag.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet niet precies wat je daarmee bedoeld; ik zie het als een hele gezellige dag waarop veel te doen is enzo. Dat de Koning jarig is kan me verder gestolen worden
Ik doe iedere dag anders dan normaal, wat vier ik dan?quote:Op donderdag 24 april 2025 16:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oftewel: je doet iets anders dan normaal op Koningsdag.
Dan vier je het.
breng!quote:Op donderdag 24 april 2025 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kiepepoten, insmeren met honing. Lading paprikapoeder (en wat chili of chipotle kruiden) erover strooien. In afgedekte ovenschaal doen op 180 graden tot ze gaar zijn
Koningsdagquote:Op donderdag 24 april 2025 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik doe iedere dag anders dan normaal, wat vier ik dan?
Kijk eens wat ik hebquote:
Het leven.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik doe iedere dag anders dan normaal, wat vier ik dan?
oehhhh... kijk maar uit dat jatten de dames hier zo vanuit je postquote:
@CherryLips en ik niet hoor.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
oehhhh... kijk maar uit dat jatten de dames hier zo vanuit je post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |