Ik heb het al volgestopt met mods om veel te fixen. Voornamelijk het level scalen van items en npcs.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:01 schreef RaXz het volgende:
Het kriebelt wel, ik ben alleen bang dat ik door de level scaling er net zo snel op uitgekeken raak als met het origineel. Skyrim was wat dat betreft wel een verbetering, maar daar was het levellen zelf weer een stuk simplistischer.
De afgelopen tijd mij erg goed vermaakt met Skyrim VR met de nodige mods, maar helaas krijg ik last van mijn rug wanneer ik te lang sta. Ik ben nog wel in de mood voor Elder Scrolls, dus Oblivion Remastered komt eigenlijk wel als geroepen om lekker op de bank te kunnen spelen, iets wat vroeger dus niet kon met de PC versie van Oblivion als ik mij dat goed kan herinneren.
Stop right there criminal scum!quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik moet de opvolger van de keizer nog vinden, maar ik heb al 2 paarden gestolen, 2 villagers + guard al vermoord
Dan weet ik niet welke game jij speeltquote:
😱quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik moet de opvolger van de keizer nog vinden, maar ik heb al 2 paarden gestolen, 2 villagers + guard al vermoord
Deed ik bij de playtrough van de originele game in het begin ook om daarna alleen maar goede dingen te doen en quests voltooien.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
😱
*gaat aangifte doen
Waar moet het heen met de wereld 😢
quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zit nu aan mijn tweede bier van vandaag en ik denk dat ik zo rond de vierde mezelf wel overgehaald heb om hier 55 eu voor neer te gaan leggen
*annuleert aangiftequote:Op vrijdag 25 april 2025 17:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Deed ik bij de playtrough van de originele game in het begin ook om daarna alleen maar goede dingen te doen en quests voltooien.
Vroeger kon je door slim te levelen +15 punten krijgen. Ik was te lui om dat te doen, maar met een mod kon het ook en dat werd je al snel heel overpowered. Nieuwe level systeem is +12 altijd. Dat zal best eens een goede balans kunnen zijn. Al wordt het later wel een beetje jammer om bandieten met uitrusting ter waarde van een huis te zien rondlopen.quote:
Nouja er is dus al een mod voorquote:Op zaterdag 26 april 2025 09:26 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Vroeger kon je door slim te levelen +15 punten krijgen. Ik was te lui om dat te doen, maar met een mod kon het ook en dat werd je al snel heel overpowered. Nieuwe level systeem is +12 altijd. Dat zal best eens een goede balans kunnen zijn. Al wordt het later wel een beetje jammer om bandieten met uitrusting ter waarde van een huis te zien rondlopen.
ik ben er een vanquote:Op zaterdag 26 april 2025 16:31 schreef RaXz het volgende:
17.4% van de spelers op Steam hebben de join the fighter guilds achievement, dat is erg laag.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 26 april 2025 18:07 schreef StateOfMind het volgende:
Dat lockpicken blijf ik kloten vinden
Zelfs bij Easy en Average locks verneuk ik onnodig lockpicks
Thanksquote:
Naakte guards (of ja in hun ondergoed), daar heb ik in Starfield op een gegeven moment keihard om moeten lachen, toen op Mars buiten de guards (m/v) opeens in hun ondergoed buiten rondliepenquote:Op zaterdag 26 april 2025 21:26 schreef cherrycoke het volgende:
ben echt blij dat alle oblivion jank er ook in zit, man man man, heb al een paar guards door de grond zien gaan, mensen die naakt rondlopen, en hoofden die 360's doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |