JHWH vs. Allah: 1-0quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:56 schreef VoMy het volgende:
Graatmager door voedselblokkade Gaza: 'Ik zie mijn dochtertje wegkwijnen'
Ik weet nog dat @:DecoAoreste Israëls toen al extreem misdadige en genocidale optreden bleef verdedigen omdat in zijn hoofd het enige alternatief een nog ergere genocide op Israël was.
Het zal hem deugd doen om te zien dat deze door Israëls uithongeringsbeleid stervende en uitgemergelde Palestijnse kleuters nu niet langer in staat zijn om Israël met de grond gelijk te maken.
Lazer op met je stropop, ik heb duidelijk mijn visie gedeeld destijds en die is beslist niet wat jij nu zegt. Nu echt totaal geen zin in die shit.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:56 schreef VoMy het volgende:
Graatmager door voedselblokkade Gaza: 'Ik zie mijn dochtertje wegkwijnen'
Ik weet nog dat @:DecoAoreste Israëls toen al extreem misdadige en genocidale optreden bleef verdedigen omdat in zijn hoofd het enige alternatief een nog ergere genocide op Israël was.
Het zal hem deugd doen om te zien dat deze door Israëls uithongeringsbeleid stervende en uitgemergelde Palestijnse kleuters nu niet langer in staat zijn om Israël met de grond gelijk te maken.
Jij maakt je ten overstaan van het uitmoorden van een hele bevolkingsgroep door Israël vooral druk dat mensen het bestaansrecht van Israël niet uit het oog verliezen. Want wat zijn nou helemaal 2 miljoen mensenlevens die bewust worden vernietigd door een racistische apartheidsstaat he, een niemendalletje.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Lazer op met je stropop, ik heb duidelijk mijn visie gedeeld destijds en die is beslist niet wat jij nu zegt. Nu echt totaal geen zin in die shit.
En wind je verder vooral nog eens op over een stropop.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:00 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als de Palestina-activisten hun zin krijgen en alle Joden worden weggejaagd uit 'Palestina', dan wordt dat ook weer zo'n land waar ze homo's van flatgebouwen sodemieteren. Net als veel andere radicaal-islamitische landen.
Het enige waar ik me druk over maak is dat jij me vanuit het niets een discussie in sleurt waar ik helemaal niet om gevraagd heb. Prima dat je een mening hebt over Israël, prima dat je een mening hebt over mij, maar laat me gewoon met rust en ga lekker met je Palestijnse vlaggetjes zwaaien op Amsterdam CS als je denkt dat je daar de wereld mee helpt.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:37 schreef VoMy het volgende:
[..]
Jij maakt je ten overstaan van het uitmoorden van een hele bevolkingsgroep door Israël vooral druk dat mensen het bestaansrecht van Israël niet uit het oog verliezen. Want wat zijn nou helemaal 2 miljoen mensenlevens die bewust worden vernietigd door een racistische apartheidsstaat he, een niemendalletje.
Moet trouwens wel prettig zijn dat je de luxe hebt om te bepalen nu even geen zin te hebben in een gesprek over de genocide die Israël al anderhalf jaar dagelijks uitstort over de Palestijnen. De kinderen die du moment verhongeren omdat Israël wil dat ze verhongeren hebben die luxe helaas niet.
[..]
En wind je verder vooral nog eens op over een stropop.
Weet je wie ook een situatie in worden gesleurd waar ze helemaal niet om hebben gevraagd?quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het enige waar ik me druk over maak is dat jij me vanuit het niets een discussie in sleurt waar ik helemaal niet om gevraagd heb. Prima dat je een mening hebt over Israël, prima dat je een mening hebt over mij, maar laat me gewoon met rust en ga lekker met je Palestijnse vlaggetjes zwaaien op Amsterdam CS als je denkt dat je daar de wereld mee helpt.
Doe maar lekker denigrerend over mensen die niet voor de volle 110% achter een industriële massamoord staan. Ik vroeg me vooral ook af of je al iets van inlevingsvermogen of menselijkheid had gekweekt in de tussentijd, maar nog even dogmatisch racistisch als altijd.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het enige waar ik me druk over maak is dat jij me vanuit het niets een discussie in sleurt waar ik helemaal niet om gevraagd heb. Prima dat je een mening hebt over Israël, prima dat je een mening hebt over mij, maar laat me gewoon met rust en ga lekker met je Palestijnse vlaggetjes zwaaien op Amsterdam CS als je denkt dat je daar de wereld mee helpt.
Het bad is opeens ijskoud.quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind dit geen leuke discussie hier
Maar echt. De tering zeg.quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
@:VoMy werd vanochtend wakker en besloot er meteen met gestrekt been in te gaan.
Geen wens voor Azzenal meer nu er al 3 finaleplekken naar Engeland dreigen te gaan?quote:Op donderdag 1 mei 2025 23:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Er is ons veel aan gelegen dat Inter volgende week wint van het altijd verschrikkelijke FC Barcelona.
PSG is ook ruk maar ja. Tis te hopen dat die Noren nog wat kunnenquote:Op donderdag 1 mei 2025 23:47 schreef VoMy het volgende:
[..]
Geen wens voor Azzenal meer nu er al 3 finaleplekken naar Engeland dreigen te gaan?
Ik waarschuwde er al voor. PL Aidsquote:Op donderdag 1 mei 2025 23:47 schreef VoMy het volgende:
[..]
Geen wens voor Azzenal meer nu er al 3 finaleplekken naar Engeland dreigen te gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |