In het Ajax-Twente jaar (of 10-0- jaar) hielpen ze wel mee.quote:Op zondag 27 april 2025 18:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Liever Ajax geen kampioen dan (kans op) plek 2? Of ja, dat vraagteken kan wel weg denk ik.
Helemaal niet.quote:Op zondag 27 april 2025 18:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Liever Ajax geen kampioen dan (kans op) plek 2? Of ja, dat vraagteken kan wel weg denk ik.
We hebben het hier over Arend Martijn, niet zomaar een vlaggetje.quote:Op zondag 27 april 2025 18:49 schreef Felagund het volgende:
Die obsessie met een trainer met het juiste vlaggetje die de Premier League gaat winnen blijft opmerkelijk.
Benieuwd hoe het NOS pushbericht gaat zijnquote:Op zondag 27 april 2025 18:49 schreef Felagund het volgende:
Die obsessie met een trainer met het juiste vlaggetje die de Premier League gaat winnen blijft opmerkelijk.
Mickey van de Ven kijkt vanaf de bank toe hoe assist Gravenberch en goal Gakpo comeback van Slots Liverpool inleiden; captain Van Dijk mag kampioensbeker optillen.quote:Op zondag 27 april 2025 18:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Benieuwd hoe het NOS pushbericht gaat zijn
Slots Liverpool kampioen na zege op Spurs, goal Gakpo
Zoiets denk ik
Morgen uitgebreid artikel over drijvende kracht John Heitinga achter Liverpool succesquote:Op zondag 27 april 2025 19:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mickey van de Ven kijkt vanaf de bank toe hoe assist Gravenberch en goal Gakpo comeback van Slots Liverpool inleiden; captain Van Dijk mag kampioensbeker optillen.
Interview met de ex-buurvrouw van Arne die het allemaal al had zien aankomen.quote:Op zondag 27 april 2025 19:04 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Morgen uitgebreid artikel over drijvende kracht John Heitinga achter Liverpool succes
AT5 met een interview met z’n vaderquote:Op zondag 27 april 2025 19:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Interview met de ex-buurvrouw van Arne die het allemaal al had zien aankomen.
Ik proef hier flinke onderschatting van de kwaliteiten van Sjonnie!quote:Op zondag 27 april 2025 19:04 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Morgen uitgebreid artikel over drijvende kracht John Heitinga achter Liverpool succes
Het viel nog meequote:Op zondag 27 april 2025 19:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mickey van de Ven kijkt vanaf de bank toe hoe assist Gravenberch en goal Gakpo comeback van Slots Liverpool inleiden; captain Van Dijk mag kampioensbeker optillen.
quote:Op zondag 27 april 2025 19:24 schreef Slobeend het volgende:
We feliciteren Arne van harte @:pistolero
Echt knap dat Liverpool kampioen wordt óndanks Arne Slot!quote:Op zondag 27 april 2025 19:24 schreef Slobeend het volgende:
Jawel, maar andersom had Ajax echt kampioen kunnen zijn op het moment dat het laatste fluitsignaal in De Kuip zou klinken.quote:Op zondag 27 april 2025 18:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat is toch nog steeds reëel dan. Het is simpel, als Feyenoord wint van PSV dan kan Ajax hoe dan ook die dag kampioen worden
Slot zij met ons.quote:Op zondag 27 april 2025 19:24 schreef Slobeend het volgende:
Trainer is ook de belangrijkste pion in elke succesvolle ploeg, zeker tegenwoordig.quote:Op zondag 27 april 2025 20:11 schreef franklop het volgende:
Jeetje, zelfs in het NOS journaal. Vooral de titel van Slot, niet van de (NL) spelers
https://nos.nl/artikel/25(...)et-nederlands-tintjequote:Op maandag 28 april 2025 09:58 schreef VoMy het volgende:
Wij lachen wel over de Nederlandse vlaggetjesobsessie maar op Sporza vertellen ze op deze manier over de titel van Liverpool:
[ afbeelding ]
https://sporza.be/nl/2025(...)oriet~1744876724385/
Ik ken nog wel wat Nederlanders met een Duits tintje! @AllesKaputtquote:Op maandag 28 april 2025 12:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)et-nederlands-tintje
NEDERLANDS TINTJE IN HET MERZ-KABINET JAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op maandag 28 april 2025 12:53 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik ken nog wel wat Nederlanders met een Duits tintje! @:AllesKaputt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |