Hoe kun je percentages al meenemen dan?quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Leuk trucje wel van Leon ten V. om het bedrag lekker op te hogen door alle bonussen en percentages al direct mee te rekenen bij de prijs, terwijl transferbedragen normaal altijd exclusief bonussen worden genoemd in de media. Hij is zich ook al aan het indekken op X dat Feyenoord en/of andere media een lager bedrag zullen noemen zag ik.
~9 miljoen(of mogelijk nog een pak minder) exclusief bonussen klinkt toch net wat minder spannend dan RECORDAANKOOP VOOR 13 MILJOENinclusief bonussenquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hoe kun je percentages al meenemen dan?
En bij bonussen zal altijd wel creatief worden gecommuniceerd inderdaad. Al kan ik me niet voorstellen dat Twente akkoord gaat met enorm veel bonussen
Ik had Ruijl wel iets hoger ingeschat.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Of het nou 9 of 13 miljoen is, dat maakt niet uit. Ik had hem transfervrij nog niet gehaald.
9 miljoen is nog steeds een RECORDAANKOOP.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
~9 miljoen(of mogelijk nog een pak minder) exclusief bonussen klinkt toch net wat minder spannend dan RECORDAANKOOP VOOR 13 MILJOENinclusief bonussen
quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
~9 miljoen(of mogelijk nog een pak minder) exclusief bonussen klinkt toch net wat minder spannend dan RECORDAANKOOP VOOR 13 MILJOENinclusief bonussen
quote:Vanuit Enschede wordt gesproken over een transferbedrag van 13 miljoen euro inclusief bonussen, maar volgens ingewijden bij Feyenoord ligt dat bedrag vele malen lager.
Je weet nooit hoe de hazen lopen bij Feyenoord, het kan er ook weer doorheen zijn gedrukt door Te Kloese of Sjaak Troost. Ik hoop niet dat het Ruijl is, want dan is ie meteen ontzettend af.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik had Ruijl wel iets hoger ingeschat.
https://www.transfermarkt(...)errekorde/verein/234quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
9 miljoen is nog steeds een RECORDAANKOOP.
Ja dat zeg ik dus. Zelf als het maar 9 miljoen is, dan is het nog steeds de hoogste aankoop ooit.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:09 schreef franklop het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt(...)errekorde/verein/234
Volgens deze site wel
We blijven spreken over de Armeense kwestie. Benieuwd hoe we in de toekomst terug gaan kijken op de Palestijnse kwestie.quote:Het kabinet gaat de genocide op de Armeniërs meer dan een eeuw geleden niet erkennen. Het kabinet blijft spreken over de "kwestie van de Armeense genocide", schrijft minister Caspar Veldkamp (Buitenlandse Zaken, NSC) vrijdag in een brief aan de Tweede Kamer.
quote:Geen voedsel, geen water, geen medicijnen. Al 55 dagen laat Israël geen noodhulp toe tot de Gazastrook. Het Wereldvoedselprogramma (WFP) van de Verenigde Naties kondigde aan dat het door zijn laatste voorraden heen is. Ondertussen gaan de bombardementen in alle hevigheid door en drijft het Israëlische leger Palestijnen een steeds kleiner deel van Gaza in.
Dit is niet serieus toch?quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En dan gaat Amerika ook nog eens voor vrede zorgen in Congo, jawel! Moeten ze wel even al hun grondstoffen afstaan, schappelijke deal.
Heeft de oranje man toch maar mooi even het WK gered, sympathiek van hem.quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uiteraard
https://nos.nl/artikel/25(...)edesakkoord-te-komen
Mocht ik door een speling van het lot aan de absolute macht komen:quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We blijven spreken over de Armeense kwestie. Benieuwd hoe we in de toekomst terug gaan kijken op de Palestijnse kwestie.
[..]
Dat is toch precies zoals dat land zich al decennia gedraagt, lekker op de pof levenquote:
Als Feyenoord Ajax kampioen kan maken krijgen we weer bijzondere taferelen bij het Legioenquote:Op zondag 27 april 2025 16:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
1 keer winnen en rekenen op de traditionele nederlaag van Psv in de Kuip.
Helaas is Ajax na Feyenoord - Psv. Anders was het een reël scenario.quote:Op zondag 27 april 2025 16:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Feyenoord Ajax kampioen kan maken krijgen we weer bijzondere taferelen bij het Legioen
Raar dat Ajax nu 2 weken geen wedstrijd heeft. Waarom is die wedstrijd tegen Utrecht naar voren gehaald?quote:Op zondag 27 april 2025 16:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Helaas is Ajax na Feyenoord - Psv. Anders was het een reël scenario.
Politie rondom 4/5 mei?quote:Op zondag 27 april 2025 16:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Raar dat Ajax nu 2 weken geen wedstrijd heeft. Waarom is die wedstrijd tegen Utrecht naar voren gehaald?
Niet voldoende politie beschikbaar in Utrecht voor 4 mei. En Heerenveen speelde ook afgelopen weekend al omdat ze niet op Bevrijdingsdag wilden spelenquote:Op zondag 27 april 2025 16:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Raar dat Ajax nu 2 weken geen wedstrijd heeft. Waarom is die wedstrijd tegen Utrecht naar voren gehaald?
#WerkenbijdeNOSquote:17:46
Deel deze update
LIV-TOT | 16' De 1-1 van Diaz wordt afgekeurd
GOAL! Díaz glijdt de 1-1 binnen na goed werk van Szoboszlai! De VAR kijkt nog even of het buitenspel is, maar dat is het uiteindelijk niet van de Hongaar.
Met deze stand is Liverpool weer kampioen.
Tussenstand Liverpool-Tottenham: 1-1
Roid rage?quote:Op zondag 27 april 2025 10:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stop die maar in een donkere cel en smijt de sleutel weg.
Dat is toch nog steeds reëel dan. Het is simpel, als Feyenoord wint van PSV dan kan Ajax hoe dan ook die dag kampioen wordenquote:Op zondag 27 april 2025 16:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Helaas is Ajax na Feyenoord - Psv. Anders was het een reël scenario.
Liever Ajax geen kampioen dan (kans op) plek 2? Of ja, dat vraagteken kan wel weg denk ik.quote:Op zondag 27 april 2025 16:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Feyenoord Ajax kampioen kan maken krijgen we weer bijzondere taferelen bij het Legioen
In het Ajax-Twente jaar (of 10-0- jaar) hielpen ze wel mee.quote:Op zondag 27 april 2025 18:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Liever Ajax geen kampioen dan (kans op) plek 2? Of ja, dat vraagteken kan wel weg denk ik.
Helemaal niet.quote:Op zondag 27 april 2025 18:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Liever Ajax geen kampioen dan (kans op) plek 2? Of ja, dat vraagteken kan wel weg denk ik.
We hebben het hier over Arend Martijn, niet zomaar een vlaggetje.quote:Op zondag 27 april 2025 18:49 schreef Felagund het volgende:
Die obsessie met een trainer met het juiste vlaggetje die de Premier League gaat winnen blijft opmerkelijk.
Benieuwd hoe het NOS pushbericht gaat zijnquote:Op zondag 27 april 2025 18:49 schreef Felagund het volgende:
Die obsessie met een trainer met het juiste vlaggetje die de Premier League gaat winnen blijft opmerkelijk.
Mickey van de Ven kijkt vanaf de bank toe hoe assist Gravenberch en goal Gakpo comeback van Slots Liverpool inleiden; captain Van Dijk mag kampioensbeker optillen.quote:Op zondag 27 april 2025 18:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Benieuwd hoe het NOS pushbericht gaat zijn
Slots Liverpool kampioen na zege op Spurs, goal Gakpo
Zoiets denk ik
Morgen uitgebreid artikel over drijvende kracht John Heitinga achter Liverpool succesquote:Op zondag 27 april 2025 19:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mickey van de Ven kijkt vanaf de bank toe hoe assist Gravenberch en goal Gakpo comeback van Slots Liverpool inleiden; captain Van Dijk mag kampioensbeker optillen.
Interview met de ex-buurvrouw van Arne die het allemaal al had zien aankomen.quote:Op zondag 27 april 2025 19:04 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Morgen uitgebreid artikel over drijvende kracht John Heitinga achter Liverpool succes
AT5 met een interview met z’n vaderquote:Op zondag 27 april 2025 19:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Interview met de ex-buurvrouw van Arne die het allemaal al had zien aankomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |