Hoe kun je percentages al meenemen dan?quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Leuk trucje wel van Leon ten V. om het bedrag lekker op te hogen door alle bonussen en percentages al direct mee te rekenen bij de prijs, terwijl transferbedragen normaal altijd exclusief bonussen worden genoemd in de media. Hij is zich ook al aan het indekken op X dat Feyenoord en/of andere media een lager bedrag zullen noemen zag ik.
~9 miljoen(of mogelijk nog een pak minder) exclusief bonussen klinkt toch net wat minder spannend dan RECORDAANKOOP VOOR 13 MILJOENinclusief bonussenquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hoe kun je percentages al meenemen dan?
En bij bonussen zal altijd wel creatief worden gecommuniceerd inderdaad. Al kan ik me niet voorstellen dat Twente akkoord gaat met enorm veel bonussen
Ik had Ruijl wel iets hoger ingeschat.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Of het nou 9 of 13 miljoen is, dat maakt niet uit. Ik had hem transfervrij nog niet gehaald.
9 miljoen is nog steeds een RECORDAANKOOP.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
~9 miljoen(of mogelijk nog een pak minder) exclusief bonussen klinkt toch net wat minder spannend dan RECORDAANKOOP VOOR 13 MILJOENinclusief bonussen
quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
~9 miljoen(of mogelijk nog een pak minder) exclusief bonussen klinkt toch net wat minder spannend dan RECORDAANKOOP VOOR 13 MILJOENinclusief bonussen
quote:Vanuit Enschede wordt gesproken over een transferbedrag van 13 miljoen euro inclusief bonussen, maar volgens ingewijden bij Feyenoord ligt dat bedrag vele malen lager.
Je weet nooit hoe de hazen lopen bij Feyenoord, het kan er ook weer doorheen zijn gedrukt door Te Kloese of Sjaak Troost. Ik hoop niet dat het Ruijl is, want dan is ie meteen ontzettend af.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik had Ruijl wel iets hoger ingeschat.
https://www.transfermarkt(...)errekorde/verein/234quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
9 miljoen is nog steeds een RECORDAANKOOP.
Ja dat zeg ik dus. Zelf als het maar 9 miljoen is, dan is het nog steeds de hoogste aankoop ooit.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:09 schreef franklop het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt(...)errekorde/verein/234
Volgens deze site wel
We blijven spreken over de Armeense kwestie. Benieuwd hoe we in de toekomst terug gaan kijken op de Palestijnse kwestie.quote:Het kabinet gaat de genocide op de Armeniërs meer dan een eeuw geleden niet erkennen. Het kabinet blijft spreken over de "kwestie van de Armeense genocide", schrijft minister Caspar Veldkamp (Buitenlandse Zaken, NSC) vrijdag in een brief aan de Tweede Kamer.
quote:Geen voedsel, geen water, geen medicijnen. Al 55 dagen laat Israël geen noodhulp toe tot de Gazastrook. Het Wereldvoedselprogramma (WFP) van de Verenigde Naties kondigde aan dat het door zijn laatste voorraden heen is. Ondertussen gaan de bombardementen in alle hevigheid door en drijft het Israëlische leger Palestijnen een steeds kleiner deel van Gaza in.
Dit is niet serieus toch?quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En dan gaat Amerika ook nog eens voor vrede zorgen in Congo, jawel! Moeten ze wel even al hun grondstoffen afstaan, schappelijke deal.
Heeft de oranje man toch maar mooi even het WK gered, sympathiek van hem.quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uiteraard
https://nos.nl/artikel/25(...)edesakkoord-te-komen
Mocht ik door een speling van het lot aan de absolute macht komen:quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We blijven spreken over de Armeense kwestie. Benieuwd hoe we in de toekomst terug gaan kijken op de Palestijnse kwestie.
[..]
Dat is toch precies zoals dat land zich al decennia gedraagt, lekker op de pof levenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |