Alsof die geen nanny of iets zou inhurenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:28 schreef VoMy het volgende:
[..]
Gaat Verstappen als vader langzamer rijden? 'Hij zal onrustige nachten krijgen'
Nooit meer wereldkampioen.
Kelley Piquet mag de pampers vervangen, t kot kuisen, en een gezonde maaltijd op tafel zetten 's avonds. Max is een Vlaming he.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Alsof die geen nanny of iets zou inhuren
Maar Kane was juist geschorst vandaag, dus het zou nog hilarischer zijn geweest als ze vandaag de titel binnen hadden gehaald.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:44 schreef franklop het volgende:
Ze doen ook echt alles om Kane geen prijs te laten winnen he. Bayern
Ik vind het heel belangrijk dat we onze zeehelden blijven eren.quote:Op zondag 4 mei 2025 13:40 schreef VoMy het volgende:
Hoe vaak per dag denken jullie aan Michiel de Ruyter?
Alleen bij de Jumbo reclames.quote:Op zondag 4 mei 2025 13:40 schreef VoMy het volgende:
Er is maar één echte de Ruijter.quote:Op zondag 4 mei 2025 13:40 schreef VoMy het volgende:
quote:Op zondag 4 mei 2025 13:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het heel belangrijk dat we onze zeehelden blijven eren.
Dankequote:Op zondag 4 mei 2025 15:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Fijne "Nooit meer, alleen als het in mijn straatje past" dagen, allemaal.
quote:
Ik klikte direct op dit topic toen ik las dat de nieuwe psychiatrisch patiënt Wouter Goes uit was. Fijn om te zien dat we zo eensgezind zijn in WLR.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:29 schreef VoMy het volgende:
Wolter Goes die juicht na een tackle waar hij rood voor krijgt. Ach.
Fijne 'grijs gebied tussen oorlog en vrede'-dagen!quote:Op zondag 4 mei 2025 15:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zou nog mooier zijn als Leverkusen vandaag punten laat liggenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar Kane was juist geschorst vandaag, dus het zou nog hilarischer zijn geweest als ze vandaag de titel binnen hadden gehaald.
Ik wens je een heel fijne ‘ja maar dat is iets heel anders en kan je echt niet vergelijken met wat er toen gebeurde’quote:Op zondag 4 mei 2025 15:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zijn hard op wegquote:Op zondag 4 mei 2025 17:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Zou nog mooier zijn als Leverkusen vandaag punten laat liggen
„‘Nooit meer’ is geen politieke slogan die soms wel en soms niet, voor sommige mensen wel, voor sommige mensen niet, en voor sommige volkeren wel, en voor sommige volkeren niet geldt”, dat zei burgemeester van Amsterdam Femke Halsema zondag voorafgaand aan een stille tocht van het Museumplein naar de Dam.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wens je een heel fijne ‘ja maar dat is iets heel anders en kan je echt niet vergelijken met wat er toen gebeurde’
Ik zou sowieso al ineenstorten als ik op De Dam naast Martin Bosma stond.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:25 schreef Fretwork het volgende:
Dickie Schoof die oproept tot verdraagzaamheid van mensen die anders zijn dan jezelf, stap op joh
Gister nog een groep asielkinderen vol trots de toegang tot de Efteling ontzegt, vandaag gepredikt voor verdraagzaamheid.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:25 schreef Fretwork het volgende:
Dickie Schoof die oproept tot verdraagzaamheid van mensen die anders zijn dan jezelf, stap op joh
Was in het begin al duidelijk dat het een held op sokken is:quote:Op zondag 4 mei 2025 20:41 schreef VoMy het volgende:
[..]
Gister nog een groep asielkinderen vol trots de toegang tot de Efteling ontzegt, vandaag gepredikt voor verdraagzaamheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |