abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 april 2025 @ 10:45:22 #1
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_217454375
Airfryer Happiness :)

Zoals je mag verwachten gaat dit topic over airfryers en wat voor fantastische dingen ^O^ je er allemaal mee kunt doen. De meeste huishoudens hebben al zo’n apparaat in de keuken staan dus er is een hele grote kans dat jij er ook een hebt en hem zelfs regelmatig gebruikt.

Vanaf 2022 heb ik zelf inmiddels 3 Philips airfryers en ik ben bijzonder content met de mogelijkheden die zo’n apparaat biedt.

En er zijn een tweetal topics geweest waarin ik wat ervaringen, recepten en tips heb gepost, maar die topics zie ik jammergenoeg nooit terugkomen in deze CUL rubriek ??? -O-

Zelf merkte ik dat dat specifieke topic nogal lastig terug te vinden is, maar @golfer heeft de link daarvan in het eerste topic in post #3 geplaatst en ik zal hem hier dus voor de volledigheid vermelden. Maar de bedoeling is dus dat dit het actieve airfryer topic wordt, want in die andere wordt dus nagenoeg nooit gepost. En dat het jammergenoeg geen actief en vindbaar topic is blijkt ook uit de 246 posts die zijn geplaatst in een periode van vijf jaar!!! waarin dat topic bestaat. Het topic is in 2018 door @Greys gestart en er staan absoluut nuttige dingen in en het is zeker de moeite waard om door te nemen. Hier is de link.

CUL / [AIRFRYER] Wat maak jij er allemaal mee?

En om die reden wilde ik dus graag een nieuw en vooral actief! :) topic over airfryers starten. Een vergelijkbaar topic zoals dat er ook is voor slowcookers en pizza-ovens. En in dit topic kun je dus bij voorkeur al jouw nuttige ervaringen en vooral tips delen van hoe jij slim met jouw airfryer(s) omgaat. Wat werkt bijvoorbeeld wel goed en wat niet.

En dit is dus ook het goto topic als jij iets wilt ondernemen met je airfryer en je weet niet precies hoe je dat zou kunnen aanpakken of dat het uberhaupt wel kan. In dat geval kun je gewoon je vraag stellen en komen er vanzelf adviezen van airfyer gebruikers die daar ervaringen mee hebben en hoe dan precies.

En er is al een apart topic met welke airfryer je aan kunt schaffen en dat topic is een tijdje geleden nog geopend door @Medusa666 In dat topic kun je vooral aankoopervaringen, vragen en adviezen posten:

CUL / De beste airfryer!

Maar in dit topic zou het fijn zijn om te delen wat voor lekkere slimme dingen jij allemaal in jouw airfryer maakt. Zijn er bijvoorbeeld al mensen geweest die hun eigen chinees geroosterd buikspek :9~ hebben gemaakt waar de airfryer dus perfect!!! voor geschikt is...

Bekijk deze YouTube-video

Dus laat maar weten wat jij voor lekker recept hebt voor een snelle snack of voor een wat completere maaltijd.

En voordat ik vragen krijg waarom ik er drie heb, zal ik deze alvast beantwoorden. De eerste was een kleintje zodat ik eens kon uitproberen hoe het met zo'n airfryer ongeveer ging met een croisantje of een beetje friet etc. Tot ik er achter kwam dat ik voor wat grotere maaltijden met groente toch een groter mandje en dus grotere airfryer nodig had. Toen kwam er dus nog een XXL bij.

Later bleek die XXL toch wat lawaaiiger te zijn en heb ik nog een stille XL gekocht.

Maar zoals we ook pannen in verschillende groottes hebben, is dat ook met airfryers wel handig en kun je dus ook in twee airfryers tegelijk wat verschillende dingen maken voor je complete maaltijd.

Anyway, ik hoop op enthousiaste reacties aangaande jullie ervaringen en daarnaast zie ik heel graag smakelijke suggesties tegemoet :)

En vermeld svp ook op welke temperatuur en hoe lang je jouw culinaire vinding of favoriet bereidt zodat anderen er direct en gemakkelijk mee aan de slag :Y) kunnen (en het niet nog een keer hoeven uit te vragen).

Hier het vorige en eerste deel van dit topic:

CUL / Airfryer Happiness

Achtergrondinformatie en links:

https://airfryer-recept.nl/
https://www.eetnieuws.nl/(...)lees-rook-bovenkant/
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tengano op 24-04-2025 11:05:10 ]
  donderdag 24 april 2025 @ 10:49:28 #2
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_217454405
quote:
5s.gif Op woensdag 23 april 2025 14:46 schreef Its_Muppet het volgende:
Heeft iemand toevallig de Ninja Double Stack Airfryer SL300EU / SL400EU?
[ afbeelding ]

Mijn airfryer is dringen aan vervanging toe en ivm de ruimte lijkt me deze ideaal. Maar ik lees wisselende reviews. In dezelfde batch de ene helft rauw en de andere helft aangebrand en zo.

Daarom ben ik op zoek naar jullie ervaringen.
Ziet er uit als een groot log ding. De keren dat je twee airfryers tegelijkertijd gebruikt zal minder vaak zijn. En als dat ding stuk is, net zoals die van jou nu, moet je er 'twee' weggooien.

Ik zou er dus twee kopen (ik heb er zelf drie). Mocht je dan een tweede nodig hebben dan pak je die even vanuit een plek waar je hem hebt opgeborgen en heb je er 1 standaard op je aanrecht oid.

Ik heb drie maten, net als met pannen, en dat bevalt me erg goed.

Zou niet moeten denken aan zo'n kneiter van een apparaat :X omdat je in de meeste keukens altijd te weinig ruimte hebt.

Eerder nog zou ik dan een goeie royale heteluchtoven scoren. Maar daarnaast zou ik nooit meer zonder airfryer willen en hem net als mijn magnetron niet meer kunnen missen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')