SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Meestal horen ze me nietquote:Op woensdag 23 april 2025 21:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat vind jij misschien en je mag roepen wat je wil in je auto natuurlijk, maar homo wordt nog steeds gebruikt als een scheldwoord.
behalve misschien in de cabrioJUSTICE FOR DEVZEROquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ze heeft een spellingshondt?quote:Op woensdag 23 april 2025 21:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik vraag me meer af of er groepen zijn die lekkere broccoli gaan blijven zeggen, of liedl, of menig andere meme die uitspraak beinvloed
ik zeg nog wel eens sarpaccio van de ah kerstreclame, maar dat is vooral omdat mijn zus een hond heeft die daar pissig over wordtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou vooruit dan. Aai over je bolletje.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[..]
Op dit moment verkeer ik helaas in een financiėle situatie waarin ik niet over de benodigde middelen beschik.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
hij gaat blaffen als we slissend carpaccio zeggenquote:
nou heeft die hond niet bijster veel hersencellen dus geen idee waaromHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je bent zelfquote:Op woensdag 23 april 2025 21:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik zat ons Harries profielfotoboekding te bekijken. Wat een leuke knulWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het was toch laidl trouwens? De meemee dan he.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Sorry Harryquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja nu gaan we allemaal kijken natuurlijk.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik zat ons Harries profielfotoboekding te bekijken. Wat een leuke knul![]()
![]()
ja diequote:Op woensdag 23 april 2025 21:15 schreef aeque het volgende:
Het was toch laidl trouwens? De meemee dan he.
ik kan spreektaal zo slecht verwoorden naar typtyfusHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 23 april 2025 21:15 schreef aeque het volgende:
Het was toch laidl trouwens? De meemee dan he.![]()
Dus over 5 jaar zeggen we ‘vreps’? Omdat ‘wraps’ te moeilijk is?![]()
* Moeraskat doet oren dicht en roept LAALLALALALAAAAAWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tijdelijk lenen?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatiė, Sloveniė, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Oh haha zover gingen mijn gedachten nietquote:Op woensdag 23 april 2025 21:10 schreef aeque het volgende: [..] Zonder tekst, woordenz een website, computers, etc. al helemaal.
![]()
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik dacht dat je het fijn vond als ik je zat te plagen.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Waarom doe jij zo lelijk tegen mij?
* Monsterkoekie is kijkt verdrietig
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
jij moet een middagje hier in de speeltuin gaan zitten, daar is het pas genieten van de Nederlansche taalquote:Op woensdag 23 april 2025 21:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
* Moeraskat doet oren dicht en roept LAALLALALALAAAAAHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ja. ook een reactie achtergelatenquote:Op woensdag 23 april 2025 21:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja nu gaan we allemaal kijken natuurlijk.![]()
![]()
Moeraskat and monsterkoekie
sitting in a tree
K
I
S
S
I
N
GHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geloof me, ik weet het. Daarom bijt ik 9/10 keer m’n tong af. Maar soms is het gewoon genoeg.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij moet een middagje hier in de speeltuin gaan zitten, daar is het pas genieten van de Nederlansche taalWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
vandaag zit het hoogquote:Op woensdag 23 april 2025 21:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geloof me, ik weet het. Daarom bijt ik 9/10 keer m’n tong af. Maar soms is het gewoon genoeg.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
100%quote:Op woensdag 23 april 2025 21:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
Moeraskat and monsterkoekie
sitting in a tree
K
I
S
S
I
N
G![]()
En dan komt hij 6 mei en dan ben ik 7 mei jarig en Och leuk cadeau voor mezelfTrotste mama van Ambar
Het officiėle liefje van @Monitor O+![]()
mooi feestje muisquote:Op woensdag 23 april 2025 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan komt hij 6 mei en dan ben ik 7 mei jarig en Och leuk cadeau voor mezelf![]()
![]()
ik moet wel eerlijk zeggen dat raps wel blijft hangenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jesdoelt toch niet op die kut reclame waarbij die moeder ineens gaat rappen? Jezus wat een gedrocht van een reclame is dat.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
* Moeraskat doet oren dicht en roept LAALLALALALAAAAAOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Zo leuk! Mooi cadeautje ook ❤️quote:Op woensdag 23 april 2025 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan komt hij 6 mei en dan ben ik 7 mei jarig en Och leuk cadeau voor mezelf![]()
Nou, net was het kitten. Ik heb alleen dat andere dingetje gecorrigeerd hč.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Geen idee ik kijk geen tv met reclames. Dus ik ken er echt nul.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Jesdoelt toch niet op die kut reclame waarbij die moeder ineens gaat rappen? Jezus wat een gedrocht van een reclame is dat.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ben echt heel blij voor je.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan komt hij 6 mei en dan ben ik 7 mei jarig en Och leuk cadeau voor mezelfWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja precies. Dus een gevalletje Schrödingers Cat.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op woensdag 23 april 2025 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
vroegah waren ze leuker
superbowl is vaak nog wel de moeite om de reclames van te kijkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar Moeras dan moet jij van binnen ook bijna kapot gaan als een Amerikaan vraagt: Can I ax you a question ipv ask?
je bedoeld een neger die praat?quote:Op woensdag 23 april 2025 21:25 schreef aeque het volgende:
Maar Moeras dan moet jij van binnen ook bijna kapot gaan als een Amerikaan vraagt: Can I ax you a question ipv ask?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh, en overal "personally, bla bla bla, I mean that, honestly" bij ALLES.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:25 schreef aeque het volgende:
Maar Moeras dan moet jij van binnen ook bijna kapot gaan als een Amerikaan vraagt: Can I ax you a question ipv ask?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatiė, Sloveniė, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op woensdag 23 april 2025 21:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je bedoeld een neger die praat?![]()
![]()
Je moet hier naar ‘rex’.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:25 schreef aeque het volgende:
Maar Moeras dan moet jij van binnen ook bijna kapot gaan als een Amerikaan vraagt: Can I ax you a question ipv ask?
Ja. Ach. HéWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ga ik inderdaad richting bedjequote:
Maar nog niet slapen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik ga naar de sportschoolWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja ik wil toch gaanquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Goed morgen even hondverlof regelen met de grote baasTrotste mama van Ambar
Doet me denken aan een eigenaar van een handel in 2e handse auto's die ik heb meegemaakt!quote:Op woensdag 23 april 2025 21:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, en overal "personally, bla bla bla, I mean that, honestly" bij ALLES.![]()
![]()
"Ik zeg je eerlijk..."
"Ik ben heel eerlijk als ik je zeg..."
"In alle eerlijkheid zeg ik je"
"Eerlijk, ik zeg je..."
Echt iedere zin die uit zijn bekwerk kwam, begon met een variatie hiervan!Hee peeps!
![]()
Je zit in de trein?quote:Op woensdag 23 april 2025 21:28 schreef MizzezAmy het volgende:
Nog 15 minuten, dan ben ik hopelijk weer thuis
What do you want to axe?quote:Op woensdag 23 april 2025 21:25 schreef aeque het volgende:
Maar Moeras dan moet jij van binnen ook bijna kapot gaan als een Amerikaan vraagt: Can I ax you a question ipv ask?![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-04-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4102 / +161 / +0 / 9098 / 10077
2. Moeraskat / 1123 / +94 / +67 / 3775 / 4357
3. Dr.Mikey / 845 / +5 / +19 / 521 / 752
4. KillemWieft / 810 / +68 / +83 / 425 / 646
5. _UserName_ / 725 / +1 / +7 / 439 / 607
6. hemarookworst / 546 / +45 / +17 / 1159 / 1451
7. loveislikeakiss / 538 / +19 / +33 / 2335 / 2733
8. Bally-b / 532 / +0 / +0 / 180 / 264
9. HappyCharly / 501 / +31 / +125 / 1352 / 1585
10. gebrokenglas / 479 / +11 / +20 / 1799 / 2158
11. devzero / 431 / +56 / +60 / 415 / 543
12. Lovely / 399 / +21 / +18 / 2458 / 2851
13. StevenHyde / 310 / +26 / +14 / 1437 / 1727
14. aeque / 295 / +22 / +23 / 1490 / 1718
15. Pinnenmutske / 291 / +10 / +2 / 302 / 421
16. Fogel / 284 / +1 / +46 / 815 / 1039
17. mario390 / 250 / +50 / +0 / 24 / 65
18. Soury / 247 / +0 / +12 / 307 / 415
19. kree / 244 / +0 / +0 / 814 / 955
20. Moonlight / 234 / +9 / +25 / 721 / 867SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiėle liefje van @ieniminimuis O+![]()
Eerder "literally" en "figuratively".quote:Op woensdag 23 april 2025 21:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, en overal "personally, bla bla bla, I mean that, honestly" bij ALLES.![]()
Hello ToTquote:Op woensdag 23 april 2025 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan een eigenaar van een handel in 2e handse auto's die ik heb meegemaakt!![]()
![]()
"Ik zeg je eerlijk..."
"Eerlijk, ik zeg je..."
Echt iedere zin die uit zijn bekwerk kwam, begon met een variatie hiervan!Hee peeps!
Weet het nog nietquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
"I could care less".quote:Op woensdag 23 april 2025 21:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Eerder "literally" en "figuratively".![]()
![]()
Dat ook.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Eerder "literally" en "figuratively".I'm surrounded by morons!
Hey ToTquote:Op woensdag 23 april 2025 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan een eigenaar van een handel in 2e handse auto's die ik heb meegemaakt!![]()
![]()
"Ik zeg je eerlijk..."
"Eerlijk, ik zeg je..."
![]()
![]()
Peep!quote:Op woensdag 23 april 2025 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
"Ik zeg je eerlijk..."
"Eerlijk, ik zeg je..."
![]()
![]()
Niet aleen hoor. Genoeg blanke Amerikanen die het ook doen.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je bedoeld een neger die praat?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nou zeg!quote:Op woensdag 23 april 2025 21:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet aleen hoor. Genoeg blanke Amerikanen die het ook doen.![]()
![]()
Was hij daar ook eerlijk over?quote:Op woensdag 23 april 2025 21:29 schreef ToT het volgende:
Newsflash: hij probeerde me gigantisch op te lichten.
Je mag blij zijn dat er regelmatig nog correct Nederlands uitkomt bij mij. Dikke vingers op een mobiel waarbij de autocorrect trusten automatisch veranderd naar tristen en ik dat er niet uit krijg.quote:
En gelukkig heeft mijn beste vriend er ook zin in
Trotste mama van Ambar
Heb gisteren wat gelezen in het topic en vind het echt rot voor je. Hopelijk gaat het een beetje met je.quote:![]()
![]()
.
[ Bericht 98% gewijzigd door gebrokenglas op 23-04-2025 21:48:10 ]How can I make this topic about me?![]()
Altijd handig om iemand achter de hand te hebben als je een hond hebt. Samen de zorg, uitlaten enz.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
En gelukkig heeft mijn beste vriend er ook zin in![]()
'actually'.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Eerder "literally" en "figuratively".How can I make this topic about me?![]()
autocorrect uitschakelen.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat er regelmatig nog correct Nederlands uitkomt bij mij. Dikke vingers op een mobiel waarbij de autocorrect trusten automatisch veranderd naar tristen en ik dat er niet uit krijg.![]()
Gesaanz qwerkr hett nu vberter?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
en gehaktdagquote:Op woensdag 23 april 2025 21:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
woensdag - beddengoed vervangdagUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Yes, eerder altijd op zondagquote:Op woensdag 23 april 2025 21:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
woensdag - beddengoed vervangdag![]()
Maar noteer ff in het schriftje
Ik zei al: je hebt de sleutel dus je mag hem altijd lenenquote:Op woensdag 23 april 2025 21:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Altijd handig om iemand achter de hand te hebben als je een hond hebt. Samen de zorg, uitlaten enz.
Hij: je weet dat je hem altijd mag droppen he?
Kijk dat is
Trotste mama van Ambar
Ambarquote:Op woensdag 23 april 2025 21:42 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker voor je![]()
Hoe heet hij ook alweer?
Trotste mama van Ambar
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Geloof ik werkelijk waar helemaal niks van.quote:
Dan lekker niet..quote:Op woensdag 23 april 2025 21:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Geloof ik werkelijk waar helemaal niks van.
als je zonder gene kan ruften is toch juist een goed teken in een relatie?quote:Uw ADH vitamine Worst
Typisch zo'n oudje die denkt dat hij het beter weet.quote:
Huis op BaliThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Tuurlijkquote:Op woensdag 23 april 2025 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als je zonder gene kan ruften is toch juist een goed teken in een relatie?
Gassen moeten er toch uit![]()
Nu al? Slaap lekkerquote:
I'm surrounded by morons!
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik sta op de loopband hoor.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het voelt nu nog een beetje onwennig dat hier straks nog een 4 voeter rondloopt, maar volgend jaar weet ik niet beterTrotste mama van Ambar
Werkt beter als je erop loopt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Over een paar maanden al niet denk ik.quote:Op woensdag 23 april 2025 22:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Het voelt nu nog een beetje onwennig dat hier straks nog een 4 voeter rondloopt, maar volgend jaar weet ik niet beterWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Doe ik inmiddelsquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb straks reden om 4x per dag stappen te moeten zettenTrotste mama van Ambar
Loop je zelf op handen en voeten door het huis of heb je nog een ander huisdier?quote:Op woensdag 23 april 2025 22:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Het voelt nu nog een beetje onwennig dat hier straks nog een 4 voeter rondloopt, maar volgend jaar weet ik niet beterOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Mijn meeste huisdieren hebben 8 poten.quote:Op woensdag 23 april 2025 22:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Loop je zelf op handen en voeten door het huis of heb je nog een ander huisdier?
Maar zelf kruip ik ook altijdTrotste mama van Ambar
quote:Op woensdag 23 april 2025 22:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn meeste huisdieren hebben 8 poten.
Maar zelf kruip ik ook altijd
En ik heb geen zin meer in werk, dus ik ga ook maar wat anders doen. Misschien wel op de loopband staan.quote:Op woensdag 23 april 2025 22:11 schreef StevenHyde het volgende:
Hier alles klaar voor vandaag. Ik kan aan de chips 🤤![]()
Waar woon je eigenlijk? En hoelaat is het daar?quote:Op woensdag 23 april 2025 22:13 schreef devzero het volgende:
[..]
En ik heb geen zin meer in werk, dus ik ga ook maar wat anders doen. Misschien wel op de loopband staan.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op woensdag 23 april 2025 22:11 schreef StevenHyde het volgende:
![]()
Ook zin in chipsWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
je slaapbroek al schoon?quote:Op woensdag 23 april 2025 22:11 schreef StevenHyde het volgende:
quote:zit in de was. Nu maar gewoon Spijkerbroek met oranje paprika vlekken
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
twips twips twipsquote:Op woensdag 23 april 2025 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
met mijn platte handen op je blote bips
Bekijk deze YouTube-video![]()
Nee Kaal of Kammen weet je welquote:Op woensdag 23 april 2025 22:45 schreef maily het volgende:
[..]
twips twips twips
Bekijk deze YouTube-videoUw ADH vitamine Worst
Dat maakt niet uit iedereen petje af.quote:Op woensdag 23 april 2025 22:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee Kaal of Kammen weet je wel
Yo ex potje dammen?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Alleen een stelletje en ik zijn in de sportschool. Lekker rustigWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Trio in de sportschool, je moet alles een keer geprobeerd hebben.quote:Op woensdag 23 april 2025 22:59 schreef Moeraskat het volgende:
Alleen een stelletje en ik zijn in de sportschool. Lekker rustigOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
MoeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou 2 min nadat ik dit had gepost waren ze weggegaanquote:Op woensdag 23 april 2025 23:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Trio in de sportschool, je moet alles een keer geprobeerd hebben.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Naja, zelfbevrediging dan maarquote:Op woensdag 23 april 2025 23:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou 2 min nadat ik dit had gepost waren ze weggegaanI'm surrounded by morons!
He shit.quote:Op woensdag 23 april 2025 23:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou 2 min nadat ik dit had gepost waren ze weggegaan
Oversekst jullieWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoe weet je dat je een nieuwe telefoon nodig hebt?
Volgens mij is een scherm wat aan het loslaten is wel een groot teken.
17:30quote:Op woensdag 23 april 2025 22:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Waar woon je eigenlijk? En hoelaat is het daar?![]()
Eh jaquote:Op woensdag 23 april 2025 23:29 schreef aeque het volgende:
Volgens mij is een scherm wat aan het loslaten is wel een groot teken.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou bestond hij al uit een en al barst. Maar goed.quote:
Nieuwe is onderweg.
Zat jij al in DTS toen een aantal hier bleven roepen dat ze online tegen elkaar wilden schaken. Maar dat er nooit wat gebeurde omdat ze bang waren af te gaanquote:Op woensdag 23 april 2025 22:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit iedereen petje af.
Yo ex potje dammen?![]()
![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar? Veel laten vallen?quote:Op woensdag 23 april 2025 23:29 schreef aeque het volgende:
Volgens mij is een scherm wat aan het loslaten is wel een groot teken.![]()
Lekker, welke heb je gekocht?quote:Op woensdag 23 april 2025 23:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou bestond hij al uit een en al barst. Maar goed.
Nieuwe is onderweg.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wie?quote:I'm surrounded by morons!
Hij is twee keer goed gevallen in ieder geval. Uiteraard op hoeken. Linksboven aan de achterkant mist inmiddels zelfs een heel stuk plastic.quote:Op woensdag 23 april 2025 23:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Veel laten vallen?Maar ik heb hem inmiddels al 4/5 jaar waarvan de laatste anderhalf sowieso vol beschadigingen. Boeide me nooit zo maar nu is het wel tijd.
Ik heb mijn vorige telefoon 1 keer goed laten vallen. En toen werkte het hele scherm niet meerquote:Op woensdag 23 april 2025 23:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij is twee keer goed gevallen in ieder geval. Uiteraard op hoeken. Linksboven aan de achterkant mist inmiddels zelfs een heel stuk plastic.Maar ik heb hem inmiddels al 4/5 jaar waarvan de laatste anderhalf sowieso vol beschadigingen. Boeide me nooit zo maar nu is het wel tijd.
Dan merk je pas hoe afhankelijk je bent van zo'n geval
![]()
Nope zit denk ik pas een maand of 3 in DTS. Schaken is wel leuk al ben ik beter in dammen (nerd ahum)quote:Op woensdag 23 april 2025 23:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Zat jij al in DTS toen een aantal hier bleven roepen dat ze online tegen elkaar wilden schaken. Maar dat er nooit wat gebeurde omdat ze bang waren af te gaanBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja heb ik ook eens gehad. Super kutWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh haiquote:
I'm surrounded by morons!
Dammen is een leuk spel en wordt door veel mensen onderschat: gewoon wat steentjes naar voren schuiven. Maar zit toch best veel strategie achter. Niet dat ik er echt goed in benquote:Op woensdag 23 april 2025 23:40 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nope zit denk ik pas een maand of 3 in DTS. Schaken is wel leuk al ben ik beter in dammen (nerd ahum)![]()
![]()
Ook nog een mooi verhaal Dus ik een beetje rondkijken zag ik een leuke actie met de Motorola Edge 60 fusion. Maar de tijd dat ik helemaal up to date was met telefoons is lang geleden. Dus ik een beetje specificaties vergelijken en zag er prima uit. Ik kan al tijden verlengen dus ook een leuk abonnement erbij.quote:
Ik vervolgens een hoesje zoeken. Kon ik amper vinden en als ik ze vond stond er pre-order. Dus ik, huh pre-order? Snel naar tweakers om te kijken of ik daar iets van info kan vinden. Vind ik een nieuwsbericht van 2 april over de introductie van dit model. Het kreng is nog niet eens een maand oud.![]()
Normaal heb ik altijd zo'n vorig jaar model omdat ze dan prima geprijsd zijn. Dus ik zat al bijna peentjes te zweten omdat ik dacht dat ik per ongeluk een duur ding had besteld met extra toestel betaling wat ik niet door had.Was gelukkig niet zo.
Bij gebrek aan vaste telefoon of een computer heb ik het best wel nodig inderdaad.quote:Op woensdag 23 april 2025 23:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb mijn vorige telefoon 1 keer goed laten vallen. En toen werkte het hele scherm niet meerDan merk je pas hoe afhankelijk je bent van zo'n geval
quote:Op woensdag 23 april 2025 23:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook nog een mooi verhaal Dus ik een beetje rondkijken zag ik een leuke actie met de Motorola Edge 60 fusion. Maar de tijd dat ik helemaal up to date was met telefoons is lang geleden. Dus ik een beetje specificaties vergelijken en zag er prima uit. Ik kan al tijden verlengen dus ook een leuk abonnement erbij.
Ik vervolgens een hoesje zoeken. Kon ik amper vinden en als ik ze vond stond er pre-order. Dus ik, huh pre-order? Snel naar tweakers om te kijken of ik daar iets van info kan vinden. Vind ik een nieuwsbericht van 2 april over de introductie van dit model. Het kreng is nog niet eens een maand oud.![]()
Normaal heb ik altijd zo'n vorig jaar model omdat ze dan prima geprijsd zijn. Dus ik zat al bijna peentjes te zweten omdat ik dacht dat ik per ongeluk een duur ding had besteld met extra toestel betaling wat ik niet door had.Was gelukkig niet zo.
Met bijna iedere online service heb je tegenwoordig multi-factor authentication nodig. En dat kan een ouderwets smsje zijn met een code of iets als DUO of Google Authenticator.quote:Op woensdag 23 april 2025 23:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Bij gebrek aan vaste telefoon of een computer heb ik het best wel nodig inderdaad.![]()
Gewoon zeggen dat je uitermate goed hebt gezocht naar de juiste telefoonquote:Op woensdag 23 april 2025 23:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook nog een mooi verhaal Dus ik een beetje rondkijken zag ik een leuke actie met de Motorola Edge 60 fusion. Maar de tijd dat ik helemaal up to date was met telefoons is lang geleden. Dus ik een beetje specificaties vergelijken en zag er prima uit. Ik kan al tijden verlengen dus ook een leuk abonnement erbij.
![]()
![]()
Ja zit heel veel strategie in en vooruit kijken. Vroeger had je nog schooldamtoernooien en ons team werd ongeslagen kampioen van alle klassen uit de regio. Werden we doorgestuurd naar toernooi met alle winnaars uit Gelderland alleen helaas daar met ons team gesneuveld. Daarna was ik er trouwens ook wel klaar meequote:Op woensdag 23 april 2025 23:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Dammen is een leuk spel en wordt door veel mensen onderschat: gewoon wat steentjes naar voren schuiven. Maar zit toch best veel strategie achter. Niet dat ik er echt goed in benBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Moe?quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Uurtje terug van de repetitie. Heb ein-de-lijk wat kunnen eten en (waarschijnlijk door het excessieve gezweet) ben ik ook nog eens onwijs opgeknapt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
De katten zijn helemaal gek hier thuis
quote:Op woensdag 23 april 2025 23:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je uitermate goed hebt gezocht naar de juiste telefoon
Kree zou hem nooit nemen. Hij komt met AI erop.
Oh bahquote:Op woensdag 23 april 2025 23:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Kree zou hem nooit nemen. Hij komt met AI erop.
Ach wij zijn jou gewend dus we weten niet beter.quote:Op woensdag 23 april 2025 23:58 schreef Moeraskat het volgende:
De katten zijn helemaal gek hier thuis
Toch wel een beetje andersWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Toch een goede prestatie. Ik heb vroeger met de schaakclub nog wel met regionale schaaktournooien mee gedaan, maar daar was ik niet goed genoeg voor.quote:Op woensdag 23 april 2025 23:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja zit heel veel strategie in en vooruit kijken. Vroeger had je nog schooldamtoernooien en ons team werd ongeslagen kampioen van alle klassen uit de regio. Werden we doorgestuurd naar toernooi met alle winnaars uit Gelderland alleen helaas daar met ons team gesneuveld. Daarna was ik er trouwens ook wel klaar mee![]()
Regen op je kop..Don't follow me. I am lost too
.
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Oh ik hoef me minder schuldig te voelen. Net opgezocht en deze telefoon is zelfs al weer 6 jaar oud. Pre-corona zelfs.
JustinK is gelukkig alweer gespot
Don't follow me. I am lost too
.
Lolquote:Op donderdag 24 april 2025 00:01 schreef aeque het volgende:
Oh ik hoef me minder schuldig te voelen. Net opgezocht en deze telefoon is zelfs al weer 6 jaar oud. Pre-corona zelfs.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
.
Dan kan @Dotteke weer lekker slapenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gelukkig maarquote:Op donderdag 24 april 2025 00:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan kan @:Dotteke weer lekker slapen
.
![]()
![]()
![]()
.
Tnx, was voor mij ook wel het plafond bleek.quote:Op donderdag 24 april 2025 00:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Toch een goede prestatie. Ik heb vroeger met de schaakclub nog wel met regionale schaaktournooien mee gedaan, maar daar was ik niet goed genoeg voor.
Schaken zou ik nog wel eens wat verder in willen verdiepen. Mag het graag spelen, maar door wat boeken in te lezen zijn er vast wel stappen te maken.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Tsja, bijna alle telefoons hebben dat tegenwoordig. Om over al die sensoren in je auto nog maar te zwijgenquote:Op woensdag 23 april 2025 23:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Kree zou hem nooit nemen. Hij komt met AI erop.![]()
Jammiequote:Op woensdag 23 april 2025 23:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Moest het googlen. Eet smakelijk 🙂
Trust nobody![]()
Ze maakte zich bijna ongerust. Lief hequote:
Nou jaquote:Op donderdag 24 april 2025 00:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze maakte zich bijna ongerust. Lief he
.
Hij is wel vreemdgegaan met een ander topic.quote:Op donderdag 24 april 2025 00:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan kan @:Dotteke weer lekker slapen
Man3
.
Engquote:Op donderdag 24 april 2025 00:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, bijna alle telefoons hebben dat tegenwoordig. Om over al die sensoren in je auto nog maar te zwijgenTrust nobody![]()
Welk topicquote:Op donderdag 24 april 2025 00:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij is wel vreemdgegaan met een ander topic.
Ik zal wel weer een note krijgen nu..Don't follow me. I am lost too
.
Waarom?quote:Don't follow me. I am lost too
.
Geen idee.quote:
Ik krijg altijd notes...Don't follow me. I am lost too
.
Wat the fackquote:Op donderdag 24 april 2025 00:06 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik krijg altijd notes...
Deze man weet een nikszeggende post te vinden...quote:Op donderdag 24 april 2025 00:06 schreef aeque het volgende:
[..]
SPL / Post hier zo vaak mogelijk om 22:22 uur #71Don't follow me. I am lost too
.
Tsjaa.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Waarom praat je met jezelfquote:
bolkDon't follow me. I am lost too
.
Ik zal even heel onaardig doen en geen TR zettenquote:Op donderdag 24 april 2025 00:06 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik krijg altijd notes...![]()
![]()
Ben er klaar mee.quote:Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op donderdag 24 april 2025 00:07 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Deze man weet een nikszeggende post te vinden...
Nee joh. Kop opquote:
Pijnlijk.quote:Op donderdag 24 april 2025 00:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zal even heel onaardig doen en geen TR zetten
Echt heel pijnlijk...
Meen ik serieus...
Ik heb het idee dat iedereen me haat ofzo.
Ik krijg onzinnige notes..Don't follow me. I am lost too
.
Ik vind jou aardigquote:Op donderdag 24 april 2025 00:10 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Pijnlijk.
Echt heel pijnlijk...
Meen ik serieus...
Ik krijg onzinnige notes..![]()
Trust nobody![]()
Ik haat je niet. En ik weet zeker dat meer mensen jou niet haten.quote:Op donderdag 24 april 2025 00:10 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Pijnlijk.
Echt heel pijnlijk...
Meen ik serieus...
Ik krijg onzinnige notes..Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Thanxquote:![]()
Het vervolg is dat ik een ban krijg.
Zo werkt dat hier..Don't follow me. I am lost too
.
Dat ligt aan je postgedrag, iets wat al vaker tegen je is gezegd op je andere account(s).quote:Op donderdag 24 april 2025 00:10 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Pijnlijk.
Echt heel pijnlijk...
Meen ik serieus...
Ik krijg onzinnige notes..Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Je hebt toch niks verkeerd gedaan?quote:Op donderdag 24 april 2025 00:11 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Thanx![]()
Zo werkt dat hier..
Maar je zegt toch helemaal niks raars nu?quote:Op donderdag 24 april 2025 00:11 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Thanx![]()
Zo werkt dat hier..Trust nobody![]()
Leg dat eens uit dan?quote:Op donderdag 24 april 2025 00:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat ligt aan je postgedrag, iets wat al vaker tegen je is gezegd op je andere account(s).Don't follow me. I am lost too
.
Dat denk ik ook elke keer...quote:Op donderdag 24 april 2025 00:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je hebt toch niks verkeerd gedaan?Don't follow me. I am lost too
.
Ja en het hier in DTS opzoeken. Jammer is datquote:Op donderdag 24 april 2025 00:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat ligt aan je postgedrag, iets wat al vaker tegen je is gezegd op je andere account(s).Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Nou, nu heb je niks geks gezegdquote:
Nee joh, zo erg is het ook weer niet. Ik vind je verder een leuke user, ook al hebben wij in het begin van DTS nog wel eens overhoop gelegen. Geen idee van die notes, maar ik hoor dat van sommige anderen mensen ook dat het soms nergens op slaat.quote:Op donderdag 24 april 2025 00:10 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Pijnlijk.
Echt heel pijnlijk...
Meen ik serieus...
Ik krijg onzinnige notes..![]()
Ik ben geen mod dus dat moet je aan hun vragen. En er zal vast een reden bij de notes staan.quote:
Je hebt dus geen notes. Vaak is het een quote van je post zonder uitleg.quote:Op donderdag 24 april 2025 00:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben geen mod dus dat moet je aan hun vragen. En er zal vast een reden bij de notes staan.![]()
Kloptquote:Op donderdag 24 april 2025 00:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee joh, zo erg is het ook weer niet. Ik vind je verder een leuke user, ook al hebben wij in het begin van DTS nog wel eens overhoop gelegen. Geen idee van die notes, maar ik hoor dat van sommige anderen mensen ook dat het soms nergens op slaat.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Opzoeken?quote:Op donderdag 24 april 2025 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en het hier in DTS opzoeken. Jammer is dat
Komop zeg?Don't follow me. I am lost too
.
Ik heb ook een note staan terwijl ik dacht een hele smakelijke grap te maken. Zo'n note moet je proberen niet te zwaar aan te tillenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Bijna al mijn notes zijn voor posts die net wel over het randje gingen, dus ik klaag niet. Maar een uitleg zit er nooit bij.quote:![]()
Adem
In…
Adem uit..
Er is nu niks aan de hand.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ze interesseren me niet zo.quote:Op donderdag 24 april 2025 00:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Bijna al mijn notes zijn voor posts die net wel over het randje gingen, dus ik klaag niet. Maar een uitleg zit er nooit bij.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Een uitleg is wel een ding ja..quote:Op donderdag 24 april 2025 00:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Bijna al mijn notes zijn voor posts die net wel over het randje gingen, dus ik klaag niet. Maar een uitleg zit er nooit bij.Don't follow me. I am lost too
.
Ik denk dat ik zo maar eens naar bed gaWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
43 and counting. Bij 3 van de laatste 5 staat gewoon een opmerking. En 2 van de 5 waren vlak na elkaar en daar hoort dus dezelfde opmerking bij, dus eigenlijk zelfs 4 van de 5.quote:Op donderdag 24 april 2025 00:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt dus geen notes. Vaak is het een quote van je post zonder uitleg.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Je mag niet over notes praten toch?
Ik zeg ook niet wat er staat.quote:
Ja je gaat hier janken dat je zo zielig bent dat heeft geen enkel nut en dat weet jequote:Notes kom op zeg waar heb je het over ik heb 620 positieve notes
![]()
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Over de inhoud niet, maar toch wel of er wel of geen opmerkingen bij staan?quote:Niet iedere mod is het zelfde.quote:Op donderdag 24 april 2025 00:21 schreef aeque het volgende:
[..]
43 and counting. Bij 3 van de laatste 5 staat gewoon een opmerking. En 2 van de 5 waren vlak na elkaar en daar hoort dus dezelfde opmerking bij, dus eigenlijk zelfs 4 van de 5.![]()
Ik durf eerlijk gezegd niks meer te zeggen hier.
Ik krijg om alles een note
Ik krijg om alles een ban
Ik moet bij alles nadenken als ik post
Echt idioot.
Gelukkig ligt het allemaal aan mij
.
Ik jank niet.quote:Op donderdag 24 april 2025 00:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja je gaat hier janken dat je zo zielig bent dat heeft geen enkel nut en dat weet jeNotes kom op zeg waar heb je het over ik heb 620 positieve notes
.
Heb jij huisdieren?quote:Op donderdag 24 april 2025 00:24 schreef RedShoe het volgende:
Echt idioot.
Gelukkig ligt het allemaal aan mijWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja?quote:Don't follow me. I am lost too
.
Er is nu niks aan de handquote:Op donderdag 24 april 2025 00:24 schreef RedShoe het volgende:
Echt idioot.
Gelukkig ligt het allemaal aan mij
Laten we gewoon gezellig kletsenTrust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: