SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Meestal horen ze me nietquote:Op woensdag 23 april 2025 21:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat vind jij misschien en je mag roepen wat je wil in je auto natuurlijk, maar homo wordt nog steeds gebruikt als een scheldwoord.
behalve misschien in de cabrioJUSTICE FOR DEVZEROquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ze heeft een spellingshondt?quote:Op woensdag 23 april 2025 21:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik vraag me meer af of er groepen zijn die lekkere broccoli gaan blijven zeggen, of liedl, of menig andere meme die uitspraak beinvloed
ik zeg nog wel eens sarpaccio van de ah kerstreclame, maar dat is vooral omdat mijn zus een hond heeft die daar pissig over wordtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou vooruit dan. Aai over je bolletje.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[..]
Op dit moment verkeer ik helaas in een financiėle situatie waarin ik niet over de benodigde middelen beschik.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
hij gaat blaffen als we slissend carpaccio zeggenquote:
nou heeft die hond niet bijster veel hersencellen dus geen idee waaromHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je bent zelfquote:Op woensdag 23 april 2025 21:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik zat ons Harries profielfotoboekding te bekijken. Wat een leuke knulWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het was toch laidl trouwens? De meemee dan he.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Sorry Harryquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja nu gaan we allemaal kijken natuurlijk.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik zat ons Harries profielfotoboekding te bekijken. Wat een leuke knul![]()
![]()
ja diequote:Op woensdag 23 april 2025 21:15 schreef aeque het volgende:
Het was toch laidl trouwens? De meemee dan he.
ik kan spreektaal zo slecht verwoorden naar typtyfusHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 23 april 2025 21:15 schreef aeque het volgende:
Het was toch laidl trouwens? De meemee dan he.![]()
Dus over 5 jaar zeggen we ‘vreps’? Omdat ‘wraps’ te moeilijk is?![]()
* Moeraskat doet oren dicht en roept LAALLALALALAAAAAWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tijdelijk lenen?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatiė, Sloveniė, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Oh haha zover gingen mijn gedachten nietquote:Op woensdag 23 april 2025 21:10 schreef aeque het volgende: [..] Zonder tekst, woordenz een website, computers, etc. al helemaal.
![]()
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik dacht dat je het fijn vond als ik je zat te plagen.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Waarom doe jij zo lelijk tegen mij?
* Monsterkoekie is kijkt verdrietig
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
jij moet een middagje hier in de speeltuin gaan zitten, daar is het pas genieten van de Nederlansche taalquote:Op woensdag 23 april 2025 21:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
* Moeraskat doet oren dicht en roept LAALLALALALAAAAAHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ja. ook een reactie achtergelatenquote:Op woensdag 23 april 2025 21:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja nu gaan we allemaal kijken natuurlijk.![]()
![]()
Moeraskat and monsterkoekie
sitting in a tree
K
I
S
S
I
N
GHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geloof me, ik weet het. Daarom bijt ik 9/10 keer m’n tong af. Maar soms is het gewoon genoeg.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij moet een middagje hier in de speeltuin gaan zitten, daar is het pas genieten van de Nederlansche taalWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
vandaag zit het hoogquote:Op woensdag 23 april 2025 21:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geloof me, ik weet het. Daarom bijt ik 9/10 keer m’n tong af. Maar soms is het gewoon genoeg.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
100%quote:Op woensdag 23 april 2025 21:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
Moeraskat and monsterkoekie
sitting in a tree
K
I
S
S
I
N
G![]()
En dan komt hij 6 mei en dan ben ik 7 mei jarig en Och leuk cadeau voor mezelfTrotste mama van Ambar
Het officiėle liefje van @Monitor O+![]()
mooi feestje muisquote:Op woensdag 23 april 2025 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan komt hij 6 mei en dan ben ik 7 mei jarig en Och leuk cadeau voor mezelf![]()
![]()
ik moet wel eerlijk zeggen dat raps wel blijft hangenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jesdoelt toch niet op die kut reclame waarbij die moeder ineens gaat rappen? Jezus wat een gedrocht van een reclame is dat.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
* Moeraskat doet oren dicht en roept LAALLALALALAAAAAOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Zo leuk! Mooi cadeautje ook ❤️quote:Op woensdag 23 april 2025 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan komt hij 6 mei en dan ben ik 7 mei jarig en Och leuk cadeau voor mezelf![]()
Nou, net was het kitten. Ik heb alleen dat andere dingetje gecorrigeerd hč.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Geen idee ik kijk geen tv met reclames. Dus ik ken er echt nul.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Jesdoelt toch niet op die kut reclame waarbij die moeder ineens gaat rappen? Jezus wat een gedrocht van een reclame is dat.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ben echt heel blij voor je.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan komt hij 6 mei en dan ben ik 7 mei jarig en Och leuk cadeau voor mezelfWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja precies. Dus een gevalletje Schrödingers Cat.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op woensdag 23 april 2025 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
vroegah waren ze leuker
superbowl is vaak nog wel de moeite om de reclames van te kijkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar Moeras dan moet jij van binnen ook bijna kapot gaan als een Amerikaan vraagt: Can I ax you a question ipv ask?
je bedoeld een neger die praat?quote:Op woensdag 23 april 2025 21:25 schreef aeque het volgende:
Maar Moeras dan moet jij van binnen ook bijna kapot gaan als een Amerikaan vraagt: Can I ax you a question ipv ask?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh, en overal "personally, bla bla bla, I mean that, honestly" bij ALLES.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:25 schreef aeque het volgende:
Maar Moeras dan moet jij van binnen ook bijna kapot gaan als een Amerikaan vraagt: Can I ax you a question ipv ask?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatiė, Sloveniė, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op woensdag 23 april 2025 21:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je bedoeld een neger die praat?![]()
![]()
Je moet hier naar ‘rex’.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:25 schreef aeque het volgende:
Maar Moeras dan moet jij van binnen ook bijna kapot gaan als een Amerikaan vraagt: Can I ax you a question ipv ask?
Ja. Ach. HéWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ga ik inderdaad richting bedjequote:
Maar nog niet slapen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik ga naar de sportschoolWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja ik wil toch gaanquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Goed morgen even hondverlof regelen met de grote baasTrotste mama van Ambar
Doet me denken aan een eigenaar van een handel in 2e handse auto's die ik heb meegemaakt!quote:Op woensdag 23 april 2025 21:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, en overal "personally, bla bla bla, I mean that, honestly" bij ALLES.![]()
![]()
"Ik zeg je eerlijk..."
"Ik ben heel eerlijk als ik je zeg..."
"In alle eerlijkheid zeg ik je"
"Eerlijk, ik zeg je..."
Echt iedere zin die uit zijn bekwerk kwam, begon met een variatie hiervan!Hee peeps!
![]()
Je zit in de trein?quote:Op woensdag 23 april 2025 21:28 schreef MizzezAmy het volgende:
Nog 15 minuten, dan ben ik hopelijk weer thuis
What do you want to axe?quote:Op woensdag 23 april 2025 21:25 schreef aeque het volgende:
Maar Moeras dan moet jij van binnen ook bijna kapot gaan als een Amerikaan vraagt: Can I ax you a question ipv ask?![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-04-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4102 / +161 / +0 / 9098 / 10077
2. Moeraskat / 1123 / +94 / +67 / 3775 / 4357
3. Dr.Mikey / 845 / +5 / +19 / 521 / 752
4. KillemWieft / 810 / +68 / +83 / 425 / 646
5. _UserName_ / 725 / +1 / +7 / 439 / 607
6. hemarookworst / 546 / +45 / +17 / 1159 / 1451
7. loveislikeakiss / 538 / +19 / +33 / 2335 / 2733
8. Bally-b / 532 / +0 / +0 / 180 / 264
9. HappyCharly / 501 / +31 / +125 / 1352 / 1585
10. gebrokenglas / 479 / +11 / +20 / 1799 / 2158
11. devzero / 431 / +56 / +60 / 415 / 543
12. Lovely / 399 / +21 / +18 / 2458 / 2851
13. StevenHyde / 310 / +26 / +14 / 1437 / 1727
14. aeque / 295 / +22 / +23 / 1490 / 1718
15. Pinnenmutske / 291 / +10 / +2 / 302 / 421
16. Fogel / 284 / +1 / +46 / 815 / 1039
17. mario390 / 250 / +50 / +0 / 24 / 65
18. Soury / 247 / +0 / +12 / 307 / 415
19. kree / 244 / +0 / +0 / 814 / 955
20. Moonlight / 234 / +9 / +25 / 721 / 867SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiėle liefje van @ieniminimuis O+![]()
Eerder "literally" en "figuratively".quote:Op woensdag 23 april 2025 21:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, en overal "personally, bla bla bla, I mean that, honestly" bij ALLES.![]()
Hello ToTquote:Op woensdag 23 april 2025 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan een eigenaar van een handel in 2e handse auto's die ik heb meegemaakt!![]()
![]()
"Ik zeg je eerlijk..."
"Eerlijk, ik zeg je..."
Echt iedere zin die uit zijn bekwerk kwam, begon met een variatie hiervan!Hee peeps!
Weet het nog nietquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
"I could care less".quote:Op woensdag 23 april 2025 21:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Eerder "literally" en "figuratively".![]()
![]()
Dat ook.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Eerder "literally" en "figuratively".I'm surrounded by morons!
Hey ToTquote:Op woensdag 23 april 2025 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan een eigenaar van een handel in 2e handse auto's die ik heb meegemaakt!![]()
![]()
"Ik zeg je eerlijk..."
"Eerlijk, ik zeg je..."
![]()
![]()
Peep!quote:Op woensdag 23 april 2025 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
"Ik zeg je eerlijk..."
"Eerlijk, ik zeg je..."
![]()
![]()
Niet aleen hoor. Genoeg blanke Amerikanen die het ook doen.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je bedoeld een neger die praat?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nou zeg!quote:Op woensdag 23 april 2025 21:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet aleen hoor. Genoeg blanke Amerikanen die het ook doen.![]()
![]()
Was hij daar ook eerlijk over?quote:Op woensdag 23 april 2025 21:29 schreef ToT het volgende:
Newsflash: hij probeerde me gigantisch op te lichten.
Je mag blij zijn dat er regelmatig nog correct Nederlands uitkomt bij mij. Dikke vingers op een mobiel waarbij de autocorrect trusten automatisch veranderd naar tristen en ik dat er niet uit krijg.quote:
En gelukkig heeft mijn beste vriend er ook zin in
Trotste mama van Ambar
Heb gisteren wat gelezen in het topic en vind het echt rot voor je. Hopelijk gaat het een beetje met je.quote:![]()
![]()
.
[ Bericht 98% gewijzigd door gebrokenglas op 23-04-2025 21:48:10 ]How can I make this topic about me?![]()
Altijd handig om iemand achter de hand te hebben als je een hond hebt. Samen de zorg, uitlaten enz.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
En gelukkig heeft mijn beste vriend er ook zin in![]()
'actually'.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Eerder "literally" en "figuratively".How can I make this topic about me?![]()
autocorrect uitschakelen.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat er regelmatig nog correct Nederlands uitkomt bij mij. Dikke vingers op een mobiel waarbij de autocorrect trusten automatisch veranderd naar tristen en ik dat er niet uit krijg.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: