Ik denk dat iedereen die een beetje bekend is met anime / manga er wel van gehoord heeft. Het is één van "de grote drie" series.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:14 schreef bitterbal het volgende:
@:dezwabber ken jij die one piece manga serie?
Welke zijn de andere 2?quote:Op donderdag 24 april 2025 10:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die een beetje bekend is met anime / manga er wel van gehoord heeft. Het is één van "de grote drie" series.
Zelf nooit gelezen, er zijn inmiddels zoveel delen dat ik er niet aan durfde te beginnen. Maar heb wel vrienden die er enthousiast over zijn.
ik was vandaag in een one piece winkel omdat ik mijn neefje er wat van wilde hebben. Zag wel toffe prints en zoquote:Op donderdag 24 april 2025 10:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die een beetje bekend is met anime / manga er wel van gehoord heeft. Het is één van "de grote drie" series.
Zelf nooit gelezen, er zijn inmiddels zoveel delen dat ik er niet aan durfde te beginnen. Maar heb wel vrienden die er enthousiast over zijn.
Nee, nog nooit. Maar in een vreemd land is het misschien beter om in een drukke stad te verblijven. Dat bedoelde ikquote:
Naruto en Bleach.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Welke zijn de andere 2?
Narutoquote:Op donderdag 24 april 2025 10:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Welke zijn de andere 2?
Gewoon deur ff voor dr open doen, komt ze snel wel weer naar binnenquote:
Nee maar ik ben ook alleen in Shanghai geweestquote:Op donderdag 24 april 2025 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
echt? smakken ze daar niet allemaal?
Weer wat geleerd.quote:
Ik ookquote:
quote:Op donderdag 24 april 2025 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik stond een keer bij de lift te wachten en op het moment dat ik een papiertje in de prullenbak wilde gooien tuft er zo'n gore kut Chinees van achter me op mijn hand![]()
Alle prullenbakken daar zijn ook altijd nat van de sputum
ze hebben heel veel grote steden. deze bvquote:Op donderdag 24 april 2025 10:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, nog nooit. Maar in een vreemd land is het misschien beter om in een drukke stad te verblijven. Dat bedoelde ik
Het ziet er altijd wel vrolijk uit.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik was vandaag in een one piece winkel omdat ik mijn neefje er wat van wilde hebben. Zag wel toffe prints en zo
Ze wil niet naar buiten omdat het regent dus gaat ze mij irriteren.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon deur ff voor dr open doen, komt ze snel wel weer naar binnen
Tenzij je snel overprikkeld bent.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, nog nooit. Maar in een vreemd land is het misschien beter om in een drukke stad te verblijven. Dat bedoelde ik
ja vond ik ookquote:Op donderdag 24 april 2025 10:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het ziet er altijd wel vrolijk uit.
En toch ook nog veel open gebieden. Lijkt me een mooi land wel.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben heel veel grote steden. deze bv
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
Begrijpelijkquote:Op donderdag 24 april 2025 10:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze wil niet naar buiten omdat het regent dus gaat ze mij irriteren.
Jammer dat het nu voor altijd onafgemaakt blijft tho.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Weer wat geleerd.
Berserk vind ik zelf wel erg goed.
Dan is het geen goede optie nee.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tenzij je snel overprikkeld bent.
ja ze hebben prachtige natuur ookquote:Op donderdag 24 april 2025 10:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En toch ook nog veel open gebieden. Lijkt me een mooi land wel.
Volgens mij gingen ze er wel mee verder. Tenzij ze recent hebben besloten het niet te doen.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jammer dat het nu voor altijd onafgemaakt blijft tho.
Ze hebben ergens zo;n glazen brug in de bergen, lijkt me heel tof.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze hebben prachtige natuur ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |