Vond eigenlijk dat Demi nog best lang beleefd bleef tegen El Che met z'n stalk en claim gedrag richting haar.quote:Op maandag 28 april 2025 16:46 schreef Willewa het volgende:
[..]Treurig. Lomp en gemeen meisje is Demi soms.
Dat armbandje in de kachel gooien was ook niet netjes, ze had wat streekjes.quote:Op maandag 28 april 2025 19:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vond eigenlijk dat Demi nog best lang beleefd bleef tegen El Che met z'n stalk en claim gedrag richting haar.
Dat ding was onderdeel van z'n geclaim. Als ie na 80x vriendelijk uitleggen die plaat voor z'n kop blijft houden, snap ik dat het een keer genoeg is en het over gaat naar minder vriendelijk.quote:Op maandag 28 april 2025 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat armbandje in de kachel gooien was ook niet netjes, ze had wat streekjes.
Die kregen 25% gratis van een ander bondjequote:Op maandag 28 april 2025 19:36 schreef spapaars het volgende:
De Haaien nu aan kop, stonden niet zo lang geleden 4e.
El Che?quote:Op maandag 28 april 2025 19:41 schreef KinKiJan het volgende:
Roma en Djinty wel van het kaliber beste stuurlui ..
Djinty had punten binnen kunnen harken, zegt ze.
Roma vindt dat ze er bovenop moeten zitten, denk alleen niet dat ze het bedoelde zoals ik het opnieuw voor me zag
Dat viel ook nog wel mee, er zijn best wel heftigere bondjes geweest (Ik noem een Daniëlle Balk, Wendy, Casper, Britt en Diederik, en zo nog wel een paar).quote:Op maandag 28 april 2025 19:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Ben nog andere reeks aan het terugkijken (Demi/Kelly/El Che) en ik dacht dat dat wel het dieptepunt was qua sfeer in een bondje. Maar de slangen doen nu een gooi
Heh, ik moet dus nog meer terugkijkenquote:Op maandag 28 april 2025 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat viel ook nog wel mee, er zijn best wel heftigere bondjes geweest (Ik noem een Daniëlle Balk, Wendy, Casper, Britt en Diederik, en zo nog wel een paar).
Haha als je knetterende bondjes wil zien dan zeker!quote:Op maandag 28 april 2025 19:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heh, ik moet dus nog meer terugkijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |