Ik vind de zelfoverschatting wel leuk om te zien, van mij mag hij blijven spelen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:30 schreef Cirilico het volgende:
Robert moet een keer stoppen met dit soort spellen te spelen. Hij is hier te traag voor elke keer. En hij geeft te vaak een verkeerd antwoord.
Maar ik wil dat hij wint.quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik vind de zelfoverschatting wel leuk om te zien, van mij mag hij blijven spelen.
Naja traag valt mee toch hij drukt meerdere keren als snelste alleen zijn antwoord is foutquote:Op vrijdag 25 april 2025 20:30 schreef Cirilico het volgende:
Robert moet een keer stoppen met dit soort spellen te spelen. Hij is hier te traag voor elke keer. En hij geeft te vaak een verkeerd antwoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:54 schreef KinKiJan het volgende:
Een oud bondgenoot zit in de mannen variant van Echte meisjes in de jungle ....
Echte jongens op safari
Ik dacht meteen Bradley, maar het is iemand anders.Waar kun je dat kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt later dit jaar op videoland. Geraldine Kemper gaat dat presenteren.quote:
Ik sla overquote:In de wildernis van Kenia gaan de jongens met elkaar strijden in 'keiharde' opdrachten met onverwachte twists om te bewijzen wie de koning van de safari is. Zanger Brace, Power Couple-kandidaat Davinio Enriqueo, Ex on the Beach-ster Dusty Taconis, Winter Vol Liefde-gezicht Joshua Luza, dragqueen Justin Mooijer (Janey Jacké), Meedo uit The Real Housewives of Amsterdam, de Nederlandse Ken Melle van Rooijen, Bondgenoten-bekendheid Nick Eshuis, realityster Roy Donders, rapper en 'zoon van' Sem van Dijk, Paradise Hotel-icoon Sjorleone en Tony Wyczynski (Sterretje) van Oh Oh Cherso zullen het met elkaar uit moeten houden op safari.
Oh ik moet geduld hebbenquote:Op zaterdag 26 april 2025 14:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Komt later dit jaar op videoland. Geraldine Kemper gaat dat presenteren.
Korte RTL beschrijving:
[..]
Ik sla over
Sjorleonequote:Op zaterdag 26 april 2025 14:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Komt later dit jaar op videoland. Geraldine Kemper gaat dat presenteren.
Korte RTL beschrijving:
[..]
Ik sla over
Het antwoorden is te traag.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:12 schreef Sjaak-V het volgende:
[..]
Naja traag valt mee toch hij drukt meerdere keren als snelste alleen zijn antwoord is fout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
Lach me dood als ze te horen krijgen: Op de tafels liggen de spullen die je mag gebruiken bij het bodypainten. Gebruik van ander materiaal is niet toegestaan.quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:18 schreef Soury het volgende:
Gaat toch nooit mooi worden met die sjabloontjes, een lichaam is niet plat plus was de bedoeling dat er wat diepte in kwam met schaduwen.
Zal wel niet want Haaien moeten gematst worden...quote:Op zondag 27 april 2025 13:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Lach me dood als ze te horen krijgen: Op de tafels liggen de spullen die je mag gebruiken bij het bodypainten. Gebruik van ander materiaal is niet toegestaan.
Tja, haaien hebben niet geoefend. Pech.
quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:41 schreef KinKiJan het volgende:
Demi had ook nog iets te melden over El Che/RomaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Treurig. Lomp en gemeen meisje is Demi soms.
Leh-kùr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |