abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217467120
Robert faalt..
pi_217467128
:o
pi_217467131
Robert moet een keer stoppen met dit soort spellen te spelen. Hij is hier te traag voor elke keer. En hij geeft te vaak een verkeerd antwoord.
Hotapnyc
pi_217467133
El Che being El Che
pi_217467145
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 20:30 schreef Cirilico het volgende:
Robert moet een keer stoppen met dit soort spellen te spelen. Hij is hier te traag voor elke keer. En hij geeft te vaak een verkeerd antwoord.
Ik vind de zelfoverschatting wel leuk om te zien, van mij mag hij blijven spelen.
pi_217467481
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 20:31 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
Ik vind de zelfoverschatting wel leuk om te zien, van mij mag hij blijven spelen.
Maar ik wil dat hij wint. :P
Hotapnyc
pi_217467577
Waardeloze opdracht weer voor Robert. En die Haaien laten zich elke keer overullen door snotkneus Fleuris met zijn gedram. Wat mij betreft mag er wel een regel in komen dat iedereen een keer aan de beurt geweest moet zijn bij die 'desk' opdrachten en dat ze eigenlijk niet onderling meer mogen kiezen wie de opdracht doet zo voorkom je dat een Fleuris of wie dan ook steeds die opdrachten pakt, zo krijg je hier een beter en eerlijker speelveld door. Maar die spelregel zal wel doorgevoerd worden als Fleuris naar huis is...heel toevallig omdat daar een reden voor is...
Hopelijk winnen de Gieren de bodypaintopdracht of de Vossen en gaan de Haaien finaal de mist in met hun sjabloongebruik. Iedereen mag hier winnen, behalve de Haaien dus.
Wel een leuk momentje tussen Jelle en Roma en haar manier van praten. Natuurlijk heeft ze dat zelf niet door dus kan me voorstellen dat je dat alleen hoort als je jezelf terug hoort. Dus als ze terug kijkt naar de afleveringen als ze thuis is zal ze het wel horen, kan niet anders.
Maar Jelle gaat de finale niet halen als ik het zo begrijp, en Robert schopt hem zeer behendig door de poort merkte ik al. ~O>
Die vader van Roma keek of hij een beetje moest overgeven...in zijn mond, toen Roma de neukbekentenis aflegde in het videobel gesprek. Blijkbaar zijn die mensen en in meerdere maten die vader, niets gewend...iets met geloof of zo misschien.
Maandag weer verder.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217467943
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 20:30 schreef Cirilico het volgende:
Naja traag valt mee toch hij drukt meerdere keren als snelste alleen zijn antwoord is fout
pi_217467969
Hoop dat Robert nog een beetje goed eindigt en nog top 3 of 2 kan halen
pi_217468813
Ik wil dat de haaien 0 punten scoren met bodypainting, maar dan gaat Robert in z'n blote kont de polonaise lopen door de loods, dus liever ook weer niet. -O- |:)
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_217468829
Topshow, dus FEBO gratis KONTent.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217471008
Een oud bondgenoot zit in de mannen variant van Echte meisjes in de jungle ....
Echte jongens op safari :')

Ik dacht meteen Bradley, maar het is iemand anders.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
pi_217472362
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 11:54 schreef KinKiJan het volgende:
Een oud bondgenoot zit in de mannen variant van Echte meisjes in de jungle ....
Echte jongens op safari :')

Ik dacht meteen Bradley, maar het is iemand anders.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar kun je dat kijken :o
pi_217472399
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 14:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Waar kun je dat kijken :o
Komt later dit jaar op videoland. Geraldine Kemper gaat dat presenteren.

Korte RTL beschrijving:
quote:
In de wildernis van Kenia gaan de jongens met elkaar strijden in 'keiharde' opdrachten met onverwachte twists om te bewijzen wie de koning van de safari is. Zanger Brace, Power Couple-kandidaat Davinio Enriqueo, Ex on the Beach-ster Dusty Taconis, Winter Vol Liefde-gezicht Joshua Luza, dragqueen Justin Mooijer (Janey Jacké), Meedo uit The Real Housewives of Amsterdam, de Nederlandse Ken Melle van Rooijen, Bondgenoten-bekendheid Nick Eshuis, realityster Roy Donders, rapper en 'zoon van' Sem van Dijk, Paradise Hotel-icoon Sjorleone en Tony Wyczynski (Sterretje) van Oh Oh Cherso zullen het met elkaar uit moeten houden op safari.
Ik sla over :X
pi_217472429
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 14:51 schreef KinKiJan het volgende:

[..]

Korte RTL beschrijving:
[..]
Oh ik moet geduld hebben
Dank je! Verheug me erop (ja slechte smaak)
pi_217472463
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 14:51 schreef KinKiJan het volgende:

[..]

Korte RTL beschrijving:
[..]
Sjorleone _O_
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217472818
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 22:12 schreef Sjaak-V het volgende:

[..]
Naja traag valt mee toch hij drukt meerdere keren als snelste alleen zijn antwoord is fout
Het antwoorden is te traag. ;) En daardoor vaak fout.
Hotapnyc
pi_217474400
Demi had ook nog iets te melden over El Che/Roma :')

SPOILER
pi_217476254
Sjorleone is een reality talentje, dus alleen om hem wil ik het wel een kans geven om even te kijken. Die heeft altijd van die 'filosofische' teksten, tenminste in Paradijs Hotel. Ik heb er krom van gelegen. Zou ook geweldig zijn in De Bondgenoten.
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 27 april 2025 @ 13:46:30 #270
3542 Gia
User under construction
pi_217479018
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 20:18 schreef Soury het volgende:
Gaat toch nooit mooi worden met die sjabloontjes, een lichaam is niet plat plus was de bedoeling dat er wat diepte in kwam met schaduwen.
Lach me dood als ze te horen krijgen: Op de tafels liggen de spullen die je mag gebruiken bij het bodypainten. Gebruik van ander materiaal is niet toegestaan.

Tja, haaien hebben niet geoefend. Pech.
pi_217482795
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2025 13:46 schreef Gia het volgende:

[..]
Lach me dood als ze te horen krijgen: Op de tafels liggen de spullen die je mag gebruiken bij het bodypainten. Gebruik van ander materiaal is niet toegestaan.

Tja, haaien hebben niet geoefend. Pech.
Zal wel niet want Haaien moeten gematst worden...
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 27 april 2025 @ 22:45:49 #272
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_217483665
John was vanavond op tv in het programma klasgenoten, werkt met Rico in een huis voor moeilijk opvoedbare kinderen.
pi_217485181
De kijkcijfers van vorige week maandag:

Kijkdichtheid: 2,8 Marktaandeel: 9,2 Kijkcijfer: 462.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 21
Allemaal cabaretteketet!
pi_217487593
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 20:41 schreef KinKiJan het volgende:
Demi had ook nog iets te melden over El Che/Roma :')

SPOILER
:') Treurig. Lomp en gemeen meisje is Demi soms.
Leh-kùr
  maandag 28 april 2025 @ 18:59:18 #275
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217488544
Dus ze laten vanaf vandaag LLDL concurreren met De Bondgenoten (En het Blok met de Meilandjes)
Lijkt mij een beetje dom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')