Daar heeft Firefox hele goede adblockers voor.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:41 schreef Moonlight het volgende:
Wat ben ik blij dat ik Spotify heb, die kloten reclames op Youtube
Kanquote:Op woensdag 23 april 2025 19:34 schreef Dotteke het volgende:
Hij zou toch niet net als @:Speklap3000 ineens verdwijnen?
Nietes!quote:
Nee natuurlijk nietquote:
Omdat hij een dag niet online is op FOK! ?quote:
Van b&b vol liefde?quote:
Zou wel een stunt zijn dat als Justin echt tot 1 mei weg zou zijn dat we allemaal stoppen met posten behalve 1 iemand en die dan alsnog wint.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga iedereen de moeder bolken en de winst van april kapen nu!
Toch?quote:Op woensdag 23 april 2025 19:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Zou wel een stunt zijn dat als Justin echt tot 1 mei weg zou zijn dat we allemaal stoppen met posten behalve 1 iemand en die dan alsnog wint.
had op zijn minst een losse berichtgeving verwacht met inleiding, middenstuk met argumentatie voor waarom hij niet fokt vandaag, en een afsluiting waarin hij een korte samenvatting geeft en wat voor impact dit heeft op zijn emotionele gesteldheidquote:Op woensdag 23 april 2025 19:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat hij een dag niet online is op FOK! ?
Het eerste meisje dat ik ooit kuste heette Debbie, komt wel dichtbij zo.quote:
Hey!quote:Op woensdag 23 april 2025 19:35 schreef maily het volgende:
[..]
1 mei is hij weer terug. Tot dan kan hij ff uitrusten.
oke even stemmen wie we dan dat gunnen?quote:Op woensdag 23 april 2025 19:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Zou wel een stunt zijn dat als Justin echt tot 1 mei weg zou zijn dat we allemaal stoppen met posten behalve 1 iemand en die dan alsnog wint.
En op die van ons. En of daar wel rekening mee gehouden wordt.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
had op zijn minst een losse berichtgeving verwacht met inleiding, middenstuk met argumentatie voor waarom hij niet fokt vandaag, en een afsluiting waarin hij een korte samenvatting geeft en wat voor impact dit heeft op zijn emotionele gesteldheid
Kan je gewoon door ChatGPT laten doen dus zou 'm ook nog nauwelijks moeite kosten.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
had op zijn minst een losse berichtgeving verwacht met inleiding, middenstuk met argumentatie voor waarom hij niet fokt vandaag, en een afsluiting waarin hij een korte samenvatting geeft en wat voor impact dit heeft op zijn emotionele gesteldheid
quote:Op woensdag 23 april 2025 19:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oke even stemmen wie we dan dat gunnen?
ik denk zelf moeraskat
Ken ik nietquote:
bijna 50quote:Op woensdag 23 april 2025 19:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Hoeveel uur moeten we dan stil zijn?
Jij kan hem appen ap m ffkes of alles goed isquote:
Dat is nog wel te doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|